GRAND OPTICS проблем с очила

  • 673
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 495
Здравейте!
Поръчах си очила в Гранд Оптикс. Трябваше да са готови на 06.03., но не изрязали едното стъкло както трябва, та хайде наново го поръчаха. Днес отивам да си ги взема и още при слагането им казах, че не са ОК. Виждам нормално само в определена част на стъклото - трябва да си повдигна брадичката, за да виждам, иначе е размазано. Погледна ли нагоре - размазано, встрани - размазано.
Трябва да си въртя главата в определена посока постоянно, за да виждам.
Нося очила от много години, за да знам как трябва да се вижда.
Измериха ги пак - със заядлива усмивка ми казват, че са както трябва. Да съм ги поносила 2-3 дни, за да свикна… но аз не съм робот, за да се въртя по определен начин постоянно, за да виждам ясно през стъклото.
Утре ще отида за рекламация и директно ще искам да ми върнат парите.
Някой успявал ли е да си върне парите от тези?

# 1
  • Мнения: 1 719
А защо изобщо сте ги взела, щом очевидно има проблем? Смятам, че е трябвало на момента да предявите рекламация.Не съм ползвала услугите им.

# 2
  • Варна
  • Мнения: 25 199
Да не са от модерните прогресивни стъкла, които имат зони за близко и далечно виждане?

Последна редакция: чт, 23 мар 2023, 10:30 от Месечинка виторога

# 3
  • Мнения: 409
Какви са стъклата? Трябвало е веднага да предявите рекламация.
Скрит текст:
И не, пари няма да върна

# 4
  • Мнения: 46 405
С рецепта от външен лекар ли отиде или на място правиха преглед?
Аз просто исках да си сменя рамката и казах да ми ги направят със старата рецепта, но те настояха да бъда прегледана на място от техния лекар. Той прецени, че ще ги намали на едното око с 0.25. Въпреки че не бях много убедена, че трябва, се съгласих. Като ги взех, усетих, че не са ми добре, но знам, че при промяна ми трябват няколко дни да свикна и ги взех. В крайна сметка правих нови, защото бях с непрекъснато главоболие и дискомфорт. Вече не приемам преглед там, колкото и да настояват.

Съветът ми е, ако си с външна рецепта, да отидеш при този лекар, който я е изписал. Да ги види и да прецени какъв е проблемът. Ако са объркали нещо по изпълнението, да си заведеш рекламация, подкрепена с документ от него.
Ако си се прегледала на място, не мисля, че можеш да направиш нещо. Освен да използваш рамката за нови стъкла, там или в друга оптика.

# 5
  • Мнения: 2
Здравейте, имате право на рекламация на лещите в рамките на 1 месец. Казвате им, че не можете да свикнете. Това го пише на документа, който ви издават, когато си вземате очилата. Мисля, че предимство в случая ще имате, ако сте си направили прегледа при тях. Ще се опитат да ви убедят, че ще свикнете, но ако получавате главоболие, замайване- това няма да отмине. Това лято на мен ми пробутаха скъпи лещи от най-нисък клас, нямаха защита и се чувствах ужасно. Половин час, след като ги получих, се върнах в оптиката и казах, че имам проблем. Казаха ми, че е нормално и до 1 седмица ще свикна. Не стана така, всяка вечер се прибирах(след лекции) с ужасно главоболие и гадене. Преди да изтече 1 месец отидох и след нови опити от тяхна страна да ме убеждават, че ще свикна, все пак ми направиха рекламация. Бъдете настоятелни и си търсете правата. Не зная какъв е проблемът при вас, но като цяло потребителите са много добре защитени. Ако не ви съдействат, се консултирайте и с КЗП. Успех!

# 6
  • Мнения: 1 006
Тази верига не е ли рекламодател в бг-мамма? Или поне беше преди.
В раздела Очно здраве имаше техни специалисти, които доста любезно даваха консултации.
Защо не пишете на тях. Може пък да Ви съдействат да си решите проблема.

# 7
  • Мнения: 4 231
Какво се случи, направихте ли рекламация?
Аз също имам проблем с очила, направени от тях. Разкарват ме вече няколко пъти, временно ми сложиха нови стъкла за далеч, искаха да направя трети преглед при лекар, който идва при тях два пъти в месеца - и това направих. Ефект никакъв. За очила прогресив говоря. Предстои ми предявяване на окончателна рекламация...
Споделете как и дали се справихте.

Общи условия

Активация на акаунт