Препоръчано и изпробвано от магазини dm - тема 18

  • 74 360
  • 796
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 516
Реших да използвам талона за добре дошъл и направих опит да пусна поръчката си до близък магазин. Обаче нещо ударих на камък. При стъпката за плащане мобилното приложение на банката ми, с което трябваше да подпиша документа за плащане крашваше постоянно и не знам защо обаче се дублира подписания за плащане документ. Сега имам два наредени документа за една и съща поръчка. Странното обаче е, че няма блокирана в банката сума и поръчка на сайта на ДМ нямам. При вас така ли се получава, когато пускате поръчки? Поръчката не се отразява веднага?  Писах и на банката и на ДМ звънях, на формата за контакти писах и няма и няма направена поръчка в ДМ. Отговориха ми, че най-вероятно банката проверява плащането и т.н.  Минаха няколко часа, но....Такова пазаруване досега не съм имала. Изглеждаше толкова лесно, а стана трудно  Sad  И да знаете, ако искате да се свържете с някой от ДМ за помощ по телефон, няма такъв. Трябва да пишете на контактна форма. От магазина не могат да помогнат в такъв случай.

# 316
  • Варна - Черна гора
  • Мнения: 738
mmtomova,
Пробвайте на този тел.02/4210260

# 317
  • Мнения: 516
След като от банката ми казаха, че няма отразено плащане, пробвах пак и сега ми изписва, че с тази карта не може да бъде извършено плащане. Пробвах с друга, пак така. С Виза и Мастър кард не можах. Голям проблем се оказа това да направиш онлайн поръчка. Направо да се откаже човек.
_ilka_,
 Сега звъннах на телефона, но ми казаха, че било извън работно време, да използвам контактната им форма.

# 318
  • София
  • Мнения: 661
След като от банката ми казаха, че няма отразено плащане, пробвах пак и сега ми изписва, че с тази карта не може да бъде извършено плащане. Пробвах с друга, пак така. С Виза и Мастър кард не можах. Голям проблем се оказа това да направиш онлайн поръчка. Направо да се откаже човек.
_ilka_,
 Сега звъннах на телефона, но ми казаха, че било извън работно време, да използвам контактната им форма.
Опитай през друг браузър.
Няма проблем с плащането, имам платени и получени във физически магазин няколко поръчки.
Електронният магазин се управлява отделно от физическите магазини. Те само получават поръчката и я подготвят за вземане.
Защо моето плащане с карта беше отказано?
https://cs.dm-drogeriemarkt.bg/csp?id=faq_article&sysparm_id=082 … m_source=category

Последна редакция: пт, 25 авг 2023, 15:48 от geos

# 319
  • Мнения: 516
След като от банката ми казаха, че няма отразено плащане, пробвах пак и сега ми изписва, че с тази карта не може да бъде извършено плащане. Пробвах с друга, пак така. С Виза и Мастър кард не можах. Голям проблем се оказа това да направиш онлайн поръчка. Направо да се откаже човек.
_ilka_,
 Сега звъннах на телефона, но ми казаха, че било извън работно време, да използвам контактната им форма.
Опитай през друг браузър.
Няма проблем с плащането, имам платени и получени във физически магазин няколко поръчки.
Електронният магазин се управлява отделно от физическите магазини. Те само получават поръчката и я подготвят за вземане.
Защо моето плащане с карта беше отказано?
https://cs.dm-drogeriemarkt.bg/csp?id=faq_article&sysparm_id=082 … m_source=category

Пробвах. Не става

# 320
  • Мнения: 9 653
Днес в няколко теми за пазаруване чета вече такива оплаквания, явно има някакъв бъг с онлайн банкирането. Вече за няколко сайта и магазина прочетох.

# 321
  • Сливен
  • Мнения: 4 735
Аз през приложението на ДМ никога не мога да платя с карта,а през сайта нямам проблем.

# 322
  • Мнения: 516
Аз през приложението на ДМ никога не мога да платя с карта,а през сайта нямам проблем.
В момента и по двата начина има отказ. Явно днес не ми е ден. Ще пробвам друг път.

# 323
  • София
  • Мнения: 891
Аз направих поръчка във вторник до магазин. Нямах никакъв проблем с плащането, поръчката си я виждам в моите почъчки, но още не е изпълнена. Свързах се с магазина - те твърдят че нямат поръчка. С централата се свързах по e-mail и на телефон - отговора ами с вашата поръчка има някакъв технически проблем - насочили сме я към техничестия отдел и чакаме.
Да видим експерсна поръчка дали ще успея да я взема за седмица:)

# 324
  • Мнения: 2 215
Аз  също преди около месец, цял ден се мъчих с плащане на поръчка през приложението. Не е само днес. Пробва и мъжът ми, с плащане от негова сметка ,спрез неговото приложение,няколко пъти. Накрая успяхме, обаче остава неприятно чувство. Сега той има талон за 15% и се чудя да се запознаем ли изобщо?

# 325
  • Мнения: 778
Момичета, пробвали ли сте колагените от ДМ?
и този на Абофарма също го продават в ДМ.


Как ви се струват?
Гледах също beauty на Миволис, който е за пиене.
Моя позната го е пила около 2 месеца и по нейни думи, има добър ефект.

# 326
  • Мнения: 29 147
Този пия на Проколаген, но не знам какво да очаквам 😀🤷🏻♀

# 327
  • Мнения: 9 042
Този пия на Проколаген, но не знам какво да очаквам 😀🤷🏻♀
А за какво се пие този проколагрн?

# 328
  • Мнения: 29 147
На кутията пише( поста над моя).Знам за какво се пие, но не мога да кажа видимо дали нещо виждам.Все пак плацебо ефект ще има.😂

# 329
  • Мнения: 778
😄 ДХЗ дано не е само плацебо ефект, а да има резултат от добавката.
Цената му е доста добра, като за колаген, ще го пробвам и аз, ще споделям резултати.😀

Общи условия

Активация на акаунт