Пазаруване от Fashion days - тема 5

  • 73 725
  • 736
  •   1
Отговори
# 615
  • Стара Загора
  • Мнения: 517
Момичета, има ли код за намаление?
2083-0051-1973-8767 за 10%
Валиден до 31.10

# 616
  • София
  • Мнения: 602
Някой дали е поръчвал пуловери или жилетки на марката Oltre? Ще съм много благодарна, ако сподели отговарят ли си на размера.

# 617
  • Мнения: 3 220
Някой дали е поръчвал пуловери или жилетки на марката Oltre? Ще съм много благодарна, ако сподели отговарят ли си на размера.
Аз не съм.
Влизам да споделя, че за пръв път ми се случи да ми изпратят грешен артикул. Поръчах бяло-червени мъжки маратонки, пратили ми сиво-черни, друг модел, но на същата марка. Казаха по телефона, че ще ми пратят код за компенсация - знаете ли за колко процента са тези кодове и след колко време ги пращат?

# 618
  • Мнения: 76 106
10 лв ми пратиха на мен заради дефектен куфар, който върнах с рекламация.
Реално мога да го ползвам за сума под 100 лева, иначе ползвам другият за 10 процента. Двата кода не се комбинират, тоест мчога да ползвам само единия.

# 619
  • Мнения: 30
Здравейте, направила съм поръчка на 03.01 предиобед и все още стои на статус “Поръчката беше платена”. Последно поръчвах началото на декември и за това време пристигна тогава поръчката и я бях забравила даже…  Има ли някакво забавяне в момента? Поръчаното ми трябва преди петък, а така като гледам едва ли ще се случи…

Ъпдейт, свързах се с тях по телефона, поръчката да съм я очаквала към 18.01 ми обясниха от КЦ. Иначе пишело 11-12.01 в системата им.  Безумие…14 дни да се чака поръчка. Не поръчвайте от ФД, ако нещо ви трябва спешно.

# 620
  • Мнения: 76 106
А, ще поръчвам аз, защото са единствените, които бързо връщат пари при върната поръчка.

# 621
  • Мнения: 4 218
Аз имам две поръчки за една седмица, доста бързо ги придвижиха нещата. Но като цяло, като ми трябва нещо спешно, гледам да не разчитам на зададени за доставка срокове.

# 622
  • Мнения: 12 961
Някои продукти идват по-бавно, зависи в кой склад са.

# 623
  • Мнения: 7 729
Явно зависи, да. При мен никога не са се бавили, да не говорим, че последния път ми върнаха парите деня, след който предадох пратката на Еконт.

# 624
  • Мнения: 4 556
Днес получих една пратка, но искам да я върна. Попълних формуляра за връщане и чакам куриер, обикновено Спиди идва рамките на деня, но ако днес не дойде, знаете ли дали мога да я върна сама в офис на Еконт? И на кой адрес се изпращат?

# 625
  • София
  • Мнения: 602
tooclose, влезте си в заявката за връщане в профила. Ако генерираната товарителница започва с 1006...., значи е към Спиди. Може да отидете в техен офис и сама да си я оставите за връщане по тази товарителница. Не знам как стои въпросът, ако е към Еконт.

# 626
  • Мнения: 4 218
И аз с въпрос за връщане. Искам да върна пратка през easybox, минах по всички стъпки и ми прати смс с ПИН код, но никъде в пратката няма данни за номер на поръчка, изпращач и т.н. Нали няма да има проблеми? Предполагам, че те се ориентират по кода, който са ми пратили и така може да свържат пакета с изпраща?

# 627
  • Мнения: 3 318
Барбалена, да, няма никакъв проблем. Изпращането на ПИН кода е обвързано с профила, от който е генерирано връщане, което пък е обвързано с номер на поръчка. Малко по-бавно се случват нещата при връщане през easybox, това е единственият проблем - кога куриерът ще вземе пратката оттам.

# 628
  • Мнения: 4 218
Петя, благодаря Hug Занесох пратката малко след като писах

# 629
  • Мнения: 156
За пръв път ми се случва кода за 10 % да не намаля.
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A3%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B … -nike-p6427360-1/
Някой има ли представа защо?

Общи условия

Активация на акаунт