Booking /Тема 6/

  • 44 124
  • 763
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 702
Огромни благодарности, Ioana_g Hug bouquet

# 211
  • България
  • Мнения: 439
Здравейте,
от два дни се опитвам да направя резервация. След въвеждане на данни за плащане с карта ми излиза съобщение за невъжмост за обработка на картата. Картата е със софтуерен токън след въвеждането в букинг в токъна се получава съобщение за потвъждаване на плащането. След, което излиза съобщение за невъзможност за обработка на картата да опитам пак. Опитвам вече два дни. Дайте съвет. Къде да питам за случая?

# 212
  • Мнения: 6 375
В банката примерно
Други неща, които искат токъна можете ли да плащате?

# 213
  • България
  • Мнения: 439
В банката примерно
Други неща, които искат токъна можете ли да плащате?
Да плащам с токъна. Ще говоря с банката днес. Направих резервация с друга карта от друга банка.

# 214
  • Мнения: 2 249
Здравейте, може ли съдействие.
Направих плащане на резервацията вчера .
Изписа ми ,по време на плащането, че е станала грешка. Да, но парите са изтеглени , а в букинг все още се очаква плащане (даже днес неколкократно са правени опити да се изтегли сумата отново!
С револют плащам. Не мога да анулирам плащането , но не искам резервацията ми също да се анулира , а повторно да платя няма как да стане, нито друго място да резервирам. На 2-ри трябва да сме там.
Какво се прави в такъв случай?
Писах и на хотел, и на букинг, в револют също.

# 215
  • Варна
  • Мнения: 11 908
Здравейте, може ли съдействие.
Направих плащане на резервацията вчера .
Изписа ми ,по време на плащането, че е станала грешка. Да, но парите са изтеглени , а в букинг все още се очаква плащане (даже днес неколкократно са правени опити да се изтегли сумата отново!
С револют плащам. Не мога да анулирам плащането , но не искам резервацията ми също да се анулира , а повторно да платя няма как да стане, нито друго място да резервирам. На 2-ри трябва да сме там.
Какво се прави в такъв случай?
Писах и на хотел, и на букинг, в револют също.
Пиши развръзката, защото и аз плащам резервации с Револют.

# 216
  • Мнения: 29 527
Аз втора седмица чакам отговор от хотела и от букинг.
Тишина

# 217
  • Мнения: 4 375
Здравейте, може ли съдействие.
Направих плащане на резервацията вчера .
Изписа ми ,по време на плащането, че е станала грешка. Да, но парите са изтеглени , а в букинг все още се очаква плащане (даже днес неколкократно са правени опити да се изтегли сумата отново!
С револют плащам. Не мога да анулирам плащането , но не искам резервацията ми също да се анулира , а повторно да платя няма как да стане, нито друго място да резервирам. На 2-ри трябва да сме там.
Какво се прави в такъв случай?
Писах и на хотел, и на букинг, в револют също.
Защо не се обадите на хотела да питате? Или на номера на booking директно

# 218
  • Мнения: 1 150
Здравейте, може ли съдействие.
Направих плащане на резервацията вчера .
Изписа ми ,по време на плащането, че е станала грешка. Да, но парите са изтеглени , а в букинг все още се очаква плащане (даже днес неколкократно са правени опити да се изтегли сумата отново!
С револют плащам. Не мога да анулирам плащането , но не искам резервацията ми също да се анулира , а повторно да платя няма как да стане, нито друго място да резервирам. На 2-ри трябва да сме там.
Какво се прави в такъв случай?
Писах и на хотел, и на букинг, в револют също.
Имах такъв случай с Destinia. Само друга беше картата.
Точно така ми изписа грешка,а парите бяха изтеглени. Последва безумна комуникация със спорта, няколко линка да платя отново,но от банката ме посъветваха да изчакам няколко работни дни,за да се отрази плащането. Да речем след седмица ми потвърдиха всичко.
Специално за Букинг, наистина е по-добре да говорите със сътрудник.

# 219
  • Бургас
  • Мнения: 424
Моля, ако някой има свободен код да ми го изпрати на лично. Благодаря предварително!

# 220
  • Мнения: 2 249
Говорих със сътрудник на букинг. Накарах ги и писмено да изпратят коментар им, че били канселирали плащането.
Говорих с револют и те казват, че плащането е успешно и акп има проблем екипа на букинг да проверял едикакво си, пратих им мейла на твърдението им- и нищо!
Писах на мястото за настаняване - нямало какво да направят ще касел

# 221
  • София
  • Мнения: 15 450
Подарявам код за над 50 евро, изтичащ на 27.10.
Подарен.

Последна редакция: чт, 26 окт 2023, 16:58 от Таня67

# 222
  • Мнения: 1 150
Говорих със сътрудник на букинг. Накарах ги и писмено да изпратят коментар им, че били канселирали плащането.
Говорих с револют и те казват, че плащането е успешно и акп има проблем екипа на букинг да проверял едикакво си, пратих им мейла на твърдението им- и нищо!
Писах на мястото за настаняване - нямало какво да направят ще касел
Ако не е за настаняване тези дни, просто изчакай. Има технологично време да си видят транзакцията.
Аз писах и по-рано,че имах аналогична ситуация с друга платформа. И те твърдяха така и няколко пъти ми пращаха линк да платя отново. Добре,че послушах банката. След няколко дни вече си видяха плащането и всичко беше наред.Информацията от револют също би им била достатъчна, зависи обаче колко му се занимава на сътрудника.

# 223
  • Мнения: 2 249
Не била достатъчна .
Револют казват до 2.11.
Ние на 2.11 трябва да се настаним. Помолих да увеличат дните преди анулиране , отказаха. Да платя пак сега

# 224
  • София
  • Мнения: 8 471
Наличен код валиден до утре включително при резервация минимум 50€.
Ще го изпратя на първия, който отговори с цитат на този пост.

Общи условия

Активация на акаунт