КАУФЛАНД - ЯНУАРИ 2024 -тема 69

  • 62 078
  • 745
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 7 752
Аз пък да питам за бормашината, която е от петък, дали става?

# 391
  • Бургас
  • Мнения: 24 865
Аз съм с питане за тенджерата под налягане за 38лв,става ли?🤔

# 392
  • Мнения: 945
Имах същата тенджера под налягане , много ми харесва на мен . Дори обмислям да я взема пак. Веднъж я ползвах без капак, Загорих нещо ,изчистих я с телчето ем няма проблеми . 😀

# 393
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 705
Почивните дни бях на информация и една служителка каза, че от понеделник няма да може да се връща, както е било досега.
Току-що потърсих на сайта на Кауфланд "обещанията към клиента" и ми дава следното:

Скрит текст:
   Страницата не беше намерена
Уважаеми клиенти,

търсената от Вас страница не беше намерена. Вероятно използваният от Вас линк вече не е актуален. Моля, обърнете внимание при изписването на малки и главни букви. Молим Ви да споделите с нас при кое действие и на коя страница се появява тази грешка. За тази цел използвайте нашия формуляр за контакт.

Благодарим Ви за съдействието

Вашият Kaufland екип

От този линк можете да се върнете на началната страница. При въпроси можете да се обърнете към Центъра за обслужване на клиенти. Ако имате въпроси, свързани с компанията, можете да разгледате нашата корпоративна страница zanas.kaufland.bg

     

# 394
  • Мнения: 19 953
То за "гаранции" също нищо не пише.

# 395
  • Мнения: 32 325
Аз виждам това:

За гаранцията също пише- 3 години...
Може би е било временен проблем?
П. П. Май за първи път го виждам черно на бяло, че срокът за връщане е 30 дни.

# 396
  • Мнения: 4 272
Ще могат да се връщат само нехранителни продукти, които не са използвани.

# 397
  • Мнения: 62 598
Нали и Лидл така направиха. Подкрепям. Всеки да си прави сметката. Не да купуват, да ползват и после да им скимне да връщат.
Ох, забравих джинджифил да взема. Head Band

# 398
  • Мнения: 19 953
Е как тогава ще се направи преценка за 'качеството' както пише по-горе? Ако не е ползван продукта?

# 399
  • Мнения: 32 325
Пише "без видими следи от употреба", а не "неразопакован", "неизпробван"...Разбира се, всеки служител на Информация може да го тълкува по различен начин...🤔

Последна редакция: пн, 05 фев 2024, 20:21 от dolce miele

# 400
  • Мнения: 7 472
А развалените уреди, които са в гаранция?  С тях как ще се процедира?

# 401
  • Мнения: 4 272
А развалените уреди, които са в гаранция?  С тях как ще се процедира?

За тях се прави рекламация.

# 402
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 133
Пише "без видими следи от употреба", а не "неразопакован", "неизпробван"...Разбира се, всеки служител на Информация може да го тълкува по различен начин...
Пише "Не важи за подаръчни ваучери и за вече използвани продукти." , т. е. не могат да се изпробват?

# 403
  • Мнения: 32 325
Да, това било отдолу...🙄 За мен има разлика между изпробван и използван продукт. Изпробваш, за да видиш дали ти харесва, а за използването...можеш да го използваш 29 дни и да решиш да го върнеш на ден 30 (според мен в този случай е малко вероятно да няма следи от употреба).

# 404
  • Мнения: 1 060
Аз подкрепям, да не се приемат Използвани продукти.
Никой не иска да си купи употребяван уред, т.е  той вече ще е втора употреба, нали така..
Има уреди, като например ютия, които може да изпробваш без проблем  и да върнеш, ако решиш..
Но как ще върнеш миксер, фурна, скара,  еърфрайер например?
За дрехи, Ок, защото няма пробни, и като го пробваш вкъщи и не става,  го връщаш във същия вид..
И в мола дрехите може да са обличани и 200 пъти преди ние да ги купим.
Другия въпрос е, ще имаш ли съвест да го направиш и ти би ли купил уред "втора употреба", представян за нов и на цената на нов.
Сега ще започнат потребители, които ще кажат,  че няма да купуват нехранителни, ако ще нямат тази опция за връщане, ами тяхна воля.
Това ясно показва и  означава злоупотреба,  което очевидно виждат и управляващите,  щом решават да променят правилата.

Общи условия

Активация на акаунт