Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са условията за поръчка и връщане на артикули от уебсайта на Mango?
Какво да правя, ако куриерът не дойде да вземе пратката?
Как мога да върна артикул в България и колко ще струва?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са условията за поръчка и връщане на артикули от уебсайта на Mango?
При поръчка от уебсайта на Mango, доставката е безплатна при покупки над 100 лв. Има опция за наложен платеж и безплатно връщане. За да върнете артикул, трябва да заявите вземане от куриер, като за регистрирани потребители е необходимо да отворят раздела „Връщания“ в профила си. Ако не сте регистриран, можете да посочите имейл и номер на поръчка, за да получите необходимите инструкции. Връщането винаги е удобно, стига да следвате инструкциите за опаковане и прикрепване на етикет за връщане.
-
Какво да правя, ако куриерът не дойде да вземе пратката?
-
Как мога да върна артикул в България и колко ще струва?
Връщането на артикул в България може да се извърши чрез пощенски услуги или куриер. Цената за връщане на пратка до Испания обикновено зависи от теглото на пакета, като разходите могат да варират от 20 до 30 лв. Някои потребители препоръчват да се избягва използването на пощенски услуги поради по-високи такси и по-дълги срокове за доставка.
-
Как мога да откажа поръчка, направена с наложен платеж?
-
Има ли налична опция за размяна на стоки в уебсайта на Mango?