Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Каква е процедурата за връщане на артикул, закупен от уебсайта на Mango?
Какви са опциите за доставка на Mango и колко струват?
Какви са разходите за изпращане на стоки обратно в България?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Каква е процедурата за връщане на артикул, закупен от уебсайта на Mango?
Процедурата за връщане на артикул, закупен от уебсайта на Mango, включва няколко стъпки: 1) Заявете вземане от вкъщи чрез вашия акаунт на уебсайта, където трябва да посочите опцията за връщане. 2) Подгответе пакета с етикета за връщане и бележката за доставка. Трябва да посочите дали искате замяна или възстановяване на средства. 3) Куриерът ще дойде на вашия адрес, за да вземе пакета. Възстановяването на сумата обикновено се извършва в рамките на 3 до 12 работни дни след приемането на пакета в склада на Mango.
-
Какви са опциите за доставка на Mango и колко струват?
Mango предлага безплатна доставка при поръчки над 100 лв. За по-малки поръчки таксата за доставка е 8,95 лв. Доставката от аутлета също е безплатна при поръчки над 100 лв., в противен случай достига същата стойност. Стоките обикновено пристигат в рамките на 5 до 10 дни в зависимост от избрания метод на доставка.
-
Какви са разходите за изпращане на стоки обратно в България?
Цената за изпращане на стоки обратно в България зависи от куриерската услуга. Обикновено цената за изпращане с Български пощи за около 1 кг. е около 24 лв. Важно е да се отбележи, че клиентите съобщават, че връщането с Еконт може да бъде по-удобно, отчасти защото таксите там могат да бъдат по-достъпни в някои случаи.
-
Как мога да върна пратка, ако имам проблеми?
-
Мога ли да откажа пратка при доставка?