Booking.com – 11

  • 27 785
  • 367
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: 8 931
Е кое е дискриминиращо?
Ако да имаше един единствен хотел разбирам, ама избора е грандиозен.

# 346
  • Мнения: 1 260
Тази сутрин сайтът ми дава 403 error. Странно

ПП. Оправи се

Последна редакция: вт, 06 май 2025, 10:08 от Dimana12

# 347
  • София
  • Мнения: 15 863
Разбира се, че трябва да има И хотели само за възрастни. Няма нищо лошо в това.
Когато избирам място за лятната ни почивка, видя ли люлки и пързалки в двора - директно затварям страницата и преминавам нататък.
Когато синът ми беше малък не бях такава. Simple Smile

# 348
  • Мнения: 1 175
Най-смисленият коментар по темата Simple Smile Нещата са според фокуса на таргет групата, която търси. Но чисто управленски, може да се обособи част за семейства (както е при семейните студиа или хотелските комплекси).  И да няма пак изключения, които винаги се наблюдават (дори и в заведението за което споменах).
Edit:Темата от моя страна е приключена 😊

Последна редакция: вт, 06 май 2025, 19:16 от Blue`Sky

# 349
  • Berlin
  • Мнения: 12 536
Не виждам какво го дъвчем още това, и то при положение, че такива хотели са малцинство. Или вие настоявате да сте в този хотел?

# 350
  • Казанлък
  • Мнения: 942
Някой да има работещ линк с промоцията на карта Visa? Старият при мен не работи. Disappointed

# 351
  • Мнения: 778
Някой да има работещ линк с промоцията на карта Visa? Старият при мен не работи. Disappointed
Този е за 8% https://ma.visamiddleeast.com/en_MA/visa-offers-and-perks/bookingcom/151306
Ето и БГ варианта за 6% https://www.visabg.com/bg_bg/visa-offers-and-perks/bookingcom/154323
И както преди съм писала, винаги проверявайте цените през линковете и без тях.

# 352
  • Мнения: 113
Използвах опцията на Мастъркард за кешбек - 7 % беше при мен.

# 353
  • София
  • Мнения: 4 196
Аз също ползвах опцията за Мастъркард за бъдеща резервация и виждам в букинг, че ми дава 7,8% кешбек. Това също е опция, когато не мога да си намеря код. Отделно, започвам да проверявам мястото през всякакви платформи за настаняване, в които имам регистрация и все отнякъде излиза някоя добра цена.
Допълвам: може и да е по-голям %-та кешбек, защото май сумата за градската такса трябва да се изключи от общата сума, понеже я дължа на собственика, а не на Букинг. Разбира се, не за всяко настаняване е опция кешбек от Мастеркард/Виза, защото моя опит показва, че в повечето случаи цената е доста по-висока.

# 354
  • Мнения: 881
Не съм забелязала такава закономерност. Мен ме зариваха по едно време с кодове, по 2 на месец, при положение, че резервирам периодично. Сега от известно време нямам никакви кодове. 2 профила имам. Служебен на Gmail и личен на abv. Ами на абв-то повече съм получавала, а него го ползвам и повече. Genius Level 2 съм на него. Не знам дали има значение и това. Не мога да им хвана спатиите. Има си някакви алгоритми,  които следват.

Досега код за директна отстъпка не съм получавала никога, а съм регистрирана и ползвам букинг от...  може би от 2010 г. Всичко е кешбек. Та да не разчитат много тези, които искат да си намалят цената на настояща оферта.

И на мен преди често ми пращаха кодове, а сега нищо. Всичките съм ги раздала тук, само един единствен път успях да ползвам код за своя резервация, която по ирония наскоро анулирах, понеже си намерих доста по-изгодно алтернативно настасняване и спестих повече, отколкото щеше да ми донесе кода.

Та така и не успях да се възползвам от тези прословути 10%, че когато ми трябваше код, все нямах, а и тук нямаше кой да ми даде.
Сега ми предстои пак резервация и тъкмо влезнах в темата да погледна дали случайно някой няма излишен код, та разбрах, че booking не само на мен не е пращал скоро... Confused Сигурно нещо са си променили политиката.

# 355
  • Мнения: 778
А може просто да регистрира използваните кодове, независимо дали са използвани от получателя и системата да “мисли”, че вече нямате толкова нужда от подбутване за резервации

# 356
  • Мнения: 23
Мога ли да помоля резервиращите през мастъркард да изпратите линк с условията на програмата. Аз влизам в един линк в който най-отдолу са изброени държави в които трябва да е издадена картата и не виждам БГ да е там. Благодаря!

# 357
  • София
  • Мнения: 1 169
Здравейте, попаднах в следната ситуация с Booking и искам да попитам дали се е случвало и на други. Резервирах апартамент в Лондон с добри отзиви – 8.6 и доста мнения (над 700) с безплатна анулация. Дръпнаха ми парите веднага след резервацията, въпреки че избрах да платя по-късно. Десет дни по-късно анулирах резервацията, защото намерих по-добро място, но не ми възстановиха парите, цитираха ми условие (което наистина не бях прочела), че ще възстановят до 30 дни. Това пак не се случи, свързах се с Букинг, които просто ме посъветваха да пиша на мястото и нищо не направиха. Тогава се разрових в нета и намерих, че има и други изпаднали в абсолютно същата ситуация със същия апратамент през Booking. Някои още чакаха възстановяване на парите, други си ги бяха получили през банката или със съдействие на Booking. Аз също съм задействала процедура през банката, но съм вбесена от липсата на реакция и комуникация от страна на Booking. Звънях и им писах поне 7-8 пъти досега. Чак днес ми поискаха извлечение за платената сума и отново ми върнаха отговор, че ще се свържат с мястото на настаняване. Мястото в момента не се предлага за резервации, най-вероятно точно заради моя случай, но по този начин и комуникацията на съобщения със собствениците през системата не е видима и не мога да се свържа и с Booking през акаунта ми за тази резервация. Чета в публикации в чужда преса, че измамите през Booking са нараснали главоломно в последните 1-2 години. Има ли други пострадали  и как ви съдействаха Booking? Някой обръщал ли се е към европейски институции за защита на потребителите за подобни проблеми?

Последна редакция: сб, 10 май 2025, 19:05 от annie13

# 358
  • ВАРНА
  • Мнения: 340
Здравейте. Отказаха ни настаняване в 17часа по телефона докато пътуваме. Уговорката беше че пристигаме в 18-19 часа. Причината е че липсата ключовете. И не оказаха никакво съдействие повече. Направих на друго място. Какво се прави в такава ситуация? Благодаря предварително.

# 359
  • Мнения: 113
Турист, опитай от тук:
[url][https://www.mastercard.bg/bg-bg/personal/offers-and-promotions/my-mastercard/offer-booking.htmlurl]

Общи условия

Активация на акаунт