109 САЩ-50 стр. са нужни... другарки чатете, спамете, пишете, плана изпълнете!

  • 30 581
  • 733
  •   1
Отговори
# 645
  • Мнения: 868
Хиър, пожелавам ти бързо възстановяване! 

Тези застраховки, изискващи рифъръл, са наистина кошмар. Надявам се на никого да не се налага, но ако имате съмнения за нещо чупено, по-добре идете в ЕР вместо да чакате рифъръла на някой.  Всеки лекар в ЕР би трябвало да може да прочете такъв екс-рей и ще ви изпратят на ортопед пронто, ако трябва в друга специализираща болница.

За съжаление, не виждам какво би могла да направи Хиър освен да остави лошо ревю на уебсайт.

Проблемът е, че дори със застраховка, която не е ХМО и не изисква рифъръл, най-добрите специалисти във високо населени места са си "гейтид" защото често "не приемат нови пациенти" и те изпращат при лекари с по-малко опит.  Голяма тема; по-добре да не продължавам.

# 646
  • Мнения: 2 563
Мики, ужасна случка. Блъснал я на тротоара?!?

Пикси, по-рано писах - бях в ЕР, където ме увериха, че няма счупено и ме рефърнаха към ортопед, който пък въобще не работи с моята застраховка. Да им се чудиш за кво?! Всъщност, то е ясно - заради тази каша и мазаница в системата 1/3 на долар за здравеопазване отива по администрацията на застрхователни планове.

# 647
  • Мнения: 1 593
Всъщност, то е ясно - заради тази каша и мазаница в системата 1/3 на долар за здравеопазване отива по администрацията на застрхователни планове.

 #Cussing out не мога просто да не напсувам умствено идиотската система

МикиTired какво да ти кажа... добре че малкият дявол

# 648
  • Мнения: 868
Хиър, не знам какво да кажа...    Дано да минава всичко бързо.

# 649
  • Мнения: 2 185
Започнах и аз да се сблъскавам с 'невероятната' здравна система тук...голямо е мазало, да не кажа по-силна дума. Понеже сме на такава тематика, ще взема да разкажа какви абсурди на нас ни се случиха преди месец  ooooh!.
Мъжа ми си прави разни стандартни изследвания, които прави всяка година. Това се случва в края на август, изследванията включват и лабораторна работа. Повече от 3-4 седмици чакахме да благоволят да му кажат резултатите от лабораторията, които принципно са готови до 48 часа. Не знам колко пъти той звъня, за да си ги иска, какви ли отговори не получи. Накрая след толкова чакане, най-накрая му дадоха резултати, казвайки му, че всичко е наред. Сравняваме референтните стойности в нета, гледаме някои не са съвсем в нормите, то това се вижда и на самия лист от лабораторията, което ни подтикна да търсим в нета, тъй като от кабинета на лекаря не ни вдигаха. След няколко часа гледане и главоблъскане, аз съзирам на листа от лабораторията, че всъщност резултатите, които са му дали са от април 2008, а не от август 2009  ooooh!. Предишния път(2008) по телефона са му казали, че всичко е наред с реултатите му и няма повод за притеснение, а всъщност резултатите му не са били добри. Свързахме се с лабораторията в опит да разберем все пак тазгодишните му резултати, но от там ни казаха, че не можели да предоставят резултатите на пациента, само на "лекуващия" лекар, който всъщност все още не ги бил изискал, нищо, че ние от 3 седмици му звъним. Накрая се оказа, че тазгодишните му резултати са ок, но що за безхаберие е това  newsm78 . Добре, че не е нещо сериозно че иначе не ми се мисли  ooooh! .
Аз пък също отивам за годишен преглед, след като по телефона са ми казали, че приемат мойта застраховка. След няколко месеца получавам сметката, оказва се, че въпросното медицинско лице е аут ъф нетуърк. Така и не ми стана ясно как хем ми приемат застраховката, хем не е в мрежата, ама нейсе  Rolling Eyes .

Мики, много неприятно наистина, дано се оправи жената и намерят виновника. Да се свържат твоите познати с Господари на ефира, те се занимават с подобни абсурдни казуси, ако не друго, ще изобличат докторите, които са взели подкупа  ooooh! .

# 650
  • Мнения: 1 593
ще ви помоля къде на шега, къде сериозно да не повдигате вече повдигната тема за застраховки и идиотски ситуации, в които сте попадали диълвайки със здравната система, защото много ми е трудно да се сдържам по тази тема, пък вече съм показвала кошницата си с яйца (разбирай абсурдизми когато се опитвах да се лекувам) и не ща да ви занимавам пак  Laughing.

Клер, да, така е, хич не ме учудва това, което се е случило, една прегръдка от мен  Hug

Кюбит, завиждам ти че имаш мед лице в къщата си, съвсем неблагородно при това  Blush

Атти, и аз имах същия проблем, най баш с доктора, който ме израждаше. Разбрах разбира се постфактум и си платих немалка сума за изненадата.

Последна редакция: ср, 21 окт 2009, 01:47 от Лeни

# 651
  • Мнения: 405

Аз пък също отивам за годишен преглед, след като по телефона са ми казали, че приемат мойта застраховка. След няколко месеца получавам сметката, оказва се, че въпросното медицинско лице е аут ъф нетуърк. Така и не ми стана ясно как хем ми приемат застраховката, хем не е в мрежата, ама нейсе  Rolling Eyes .


Има следният абсурден проблем - може клиниката да ти е в нетуърк, а докторът, който те е прегледал да не е.  ooooh!

Хиър, надявам се скоро а се почувстваш по-добре. Hug  Аз така имам зараснал накриво крак, courtesy of втора градска, ама там даже и снимка не ми правиха, та не мога да ги обвиня в некадърност, само в безхаберие.

Ужас, Лени! И ние разбрахме след раждането, но ставаше въпрос за радиолог за Константин. Ами не платих сметката, защото им казах, че нито съм го виждала този, нито съм го наемала и не ме интересува, ако болницата аутсорсва на някой си услугите си, но аз съм отишла там, защото ми е в нетуърк и смятам застраховката ми, че покрива всички услуги. Мисля, че се разбраха нещо със застрахователя, но след това не са ме притеснявали.

Последна редакция: ср, 21 окт 2009, 02:03 от Atti

# 652
  • Мнения: 2 563
Има следният абсурден проблем - може клиниката да ти е в нетуърк, а докторът, който те е прегледал да не е.  ooooh!

Аз затова компулсивно проверявам кой къде е и тормозя персонала да потвърди. Добре, че ортопедът си има хора, които да си общуват със застрахователите и мен не ме занимават. Но пак си остава задачата да ги следиш кой е ин, кой е аут оф нетуърк, да не вземат да пуснат някой тест дет е аут оф нетуърк... Мъжът ми идея си няма как работи застраховката ни, та аз в най-големите си болки командвам какво да пита и какво да провери... И като гледам законопроекта на Обама няма да промени тия неща.

# 653
  • Чикаго / София
  • Мнения: 3 722
Благодаря ви за милите думи за моите момичета! Flutter

Лени, и ти си сменила подписа, в есенни нюанси - много хубава снимка!

Темата за тукашното здравеопазване ли отворихте!  Само като ви чета и ми става зле! Rolling Eyes Аз досега не съм имала проблеми със зддравеопазването тук, ама то е защото нямаме застраховка!  Laughing   Всъщност, влезнах в програмата на една болница и там ходя безплатно. То моето здраве си е доста разклатено, та и никоя застраховка няма да ме ще. Поне там нямам проблеми и не плащам нищо, а досега съм ходила над 10 пъти само от началото на годината за какво ли не. ooooh! С децата също нямам проблеми, те са с Илинойската здравана зстраховка за деца. Та общо взето нямам опкаквания за сега! Единственото оплакване е, че чакам малко повечко за специалист, но все пак се добирам до него в рамките на 1-2 месеца. Та така, не бих го сменила Илинойс, колкото и да ми е студено и мърморя, именно заради социалната му програма.

Но като цяло системата е затормозяваща.  Tired


Мен  много ме дразни това, че не ми показват резултатите от изследванията. Всеки път изрично настоявам да ми дадът копие, или поне да ги видя. Ако може хич и няма да ми ги покажат!


# 654
  • Мнения: 405
Леле какви са тези проблеми с резултати . На мен обикновено ми излизат до вечерта, ако съм ги правила сутринта. А по пощата до седмица, освен ако самият тест не е нещо по-особено или да го пращат другаде. Ужасно е толкова време да не знаеш, особено, ако е нещюо по-сериозно, а не просто профилактика.

# 655
  • Мнения: 868
Може би греша, но мисля, че Ирка говори за "акшуъл" копия на тестове. Изпращат ги на поръчващия лекар бързо, да, но не е задължително докторът да дава самото копие от теста, особено ако е направен в лаборатория извън рег. офис. Обаждат се по телефона, ако има проблем с тест или да кажат, че няма проблем/има проблем.  Виж екс рейз обикновено преглеждат пред пациент, но и това не винаги.  

Аз ги търся, защото не знам дали второ мнение се налага или не. Търся и копия от екс рейз. Дават ги без проблем, при поискване.  Някои офиси искат да се плати малка сума. Изобщо, човек трябва да се научи да си бъде сам адвокат в тая система, а тя не е лесна за навигиране и може да е ужасно бюрократична (като казах това на някой в България, тя много се учуди).  

Последна редакция: ср, 21 окт 2009, 15:32 от Pixie

# 656
  • Мнения: 3 989
В тона на Ирка, да споделя, че и аз не съм имала проблеми с тукашното здравеопазване, ... защото имаме хубава застраховка.  Simple Smile И предишната ни (социална от щата) застраховка беше много читава.
До сега не съм имала недоразумения каквито описвате - приема, не приема лекаря застраховката. Като ходя на лекар, първо разглеждам списъка (обикновено не целия, давам до 2 мили само) и от там си избирам имена, проверявам ги онлайн и се обаждам да питам и техния офис дали ми взима застраховката, за всеки случай.

Пикси е права за резултатите. И мен ме дразнеше, че ми пращаха "вариант за пациенти" (тип: цитонамазката ви е нормална) и подписах някакви книжа да ми пращат пълните резултати, така както ги дават на лекарите. Даже някои ми ги пращат по мейла, което е доста удобно.

Лени Wink

Последна редакция: ср, 21 окт 2009, 17:19 от Кюбит

# 657
  • Мнения: 69
Като ви чета,малко ми поолеква,иначе си мислех,че само на мен ми се случват някакви абсурдни ситуации,свързани със здравеопазването тук.За последните 25 дни детето ми пие трети антибиотик.Според един лекар има ушна инфекция,според втория-бронхит,третият ни каза,че му няма нищо и ни изписа лекарства за алергия.След като се обадих на следващия ден,че детето е зле,се обади в аптеката да купуваме пак антибиотик.За цените на лекарствата нямам думи;две от тях съм купувала в България на около10 пъти по-ниска цена.Като нова тук прегледите ми се струват скъпи/ок65-100$/,и това е в "долнопробните"здравни заведения.Без записан час е абсурд да те прегледат,а със записан чакахме още 1час,въпреки,че нямаше никой пред нас,лекарката се разхождаше напред- назад и даже ме поглеждаше лошо,защото малкият плаче.Самият преглед бе около 30секунди/ако ми се случеше в Б/я,направо щях да набия лекарката/.Питам какво му е на детето-никакъв отговор,жената просто си излезе от стаята.Та от сестрата,която ми донесе рецептата разбрах,че е бронхит.                                                                                                                                                : Исках да попитам за мнение за застраховки за деца,ако някой е доволен от дадена компания,ще се радвам да ми я препоръча.         

# 658
  • Чикаго / София
  • Мнения: 3 722
Pixie e права, точно за такива резултати говоря. Казват само, всичко е о.к и това е! Добре де, ама аз искам да ги погледна, пък хубаво, че всичко е о.к. Но с настояване и упорство става - вече ми дават копия от всички резултати. Simple Smile

elisabeth72, неприятни изживявания! Мога да помогна със съвет, само ако става дума за Илинойс.

# 659
  • Мнения: 1 777
И аз в тона на Ирка и Кюбит искам да кажа ,че не съм имала проблеми с тукашното здравеопазване.Имам две раждания ,след това и децатата имат по една операция,мъжа ми има малко здравословни проблеми ,но никога не сме имали проблеми нито с доктор ,нито със застраховката,нито с изпращане на изследвания или да не се обадят за резултати.Застраховката ни е HMO(BCBS).

Общи условия

Активация на акаунт