Черен списък на хотелите в България!

  • 375 038
  • 1 806
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 5 228
За празници е нормално да има пакети, както и за море за ранни записвания, но моето запитване беше за 21 февруари, абсолютно никакъв сезон, и не ми се вижда нормално да има изискване за минимален брой нощувки.

# 331
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 706
Много хотели имат изискване за уикенда. Нищо ново и ненормално.

# 332
  • Мнения: 0
Много хотели имат изискване за уикенда. Нищо ново и ненормално.
Извинявай, Galactic Voyager , нищо лично, но бих искала да отворите Booking.com и да проверите в която точка на света пожелаете и каквато и категория да бъде даден хотел, дали има подобно изискване. Моля ви, никой не може да задължава някого, да полза услугите му, според изискванията си. Няма такава възможност, но в България минава този номер. Не спирам да се чудя, къде са тези регулаторни органи или те работят избирателно. Трябва да има празнични/уйкенд пакети и съответно индивидуално настаняване извън тези пакети - това е истината. Но, тук както всичко си го побългаряваме, както искаме. И не спираме да се вайкаме, защо не можем да привличаме чуждестранни туристи, както правят съседите ни - ами, как да ги привличаме с тези наши "побългарени условия"?!?!

Последна редакция: вт, 04 фев 2014, 22:19 от Petia-73

# 333
  • Мнения: 6 255
Винаги в празнични дни са разрични цените. Винаги има пакети с по-няколко нощувки. Причините са моного. Аз да си платя пакет с шведска маса+програма+други екстри и да дойде друг платил само нощувка пък да ползва всичките услуги. Е няма как да стане. Освен това на празници се плаща двойно, тройно на персонала, тъй като работат на официален празник. Затова хотелите и ресторантите гледат да са пакети, за да са наясно колко точно персонал им трябва спрямо закупените такива. Също така когато се почива по празниците с платени куверти, не се допускат и случайни клиенти в ресторантите, дори от гледна точака на сигурност. Много сме чели,как се оплакват почиващи от това, че в Спа центровете се пускат външни хора извън клиентите на хотела. Е затова трябва да е ясно кой си е платил и за какво.

# 334
  • Мнения: 0
Винаги в празнични дни са разрични цените. Винаги има пакети с по-няколко нощувки. Причините са моного. Аз да си платя пакет с шведска маса+програма+други екстри и да дойде друг платил само нощувка пък да ползва всичките услуги. Е няма как да стане. Освен това на празници се плаща двойно, тройно на персонала, тъй като работат на официален празник. Затова хотелите и ресторантите гледат да са пакети, за да са наясно колко точно персонал им трябва спрямо закупените такива. Също така когато се почива по празниците с платени куверти, не се допускат и случайни клиенти в ресторантите, дори от гледна точака на сигурност. Много сме чели,как се оплакват почиващи от това, че в Спа центровете се пускат външни хора извън клиентите на хотела. Е затова трябва да е ясно кой си е платил и за какво.
Външните посетители са друга категория гости - в нормалните хотели по света - не се предлага подобна услуга. А не знам за вас какво значение има кой за колко дни е заплатил - 2, 3 или 5 - всеки е платил за да ползва услугите на хотела и ако той е подобаващо висока категория - трябва да бъде напълно нормално ползването на всички съображения от гостите му - да бъде изчислен за максималния брой вероятни гости. Друг е въпроса, че при нас басейн за 50 посетители се прави в хотел за 200 или 300 гости. Персонала трябва да бъде напълно достатъчен за да покрива капацитета на гостите при максимална натовареност. Дискриминация е всякакъв друг подбор на гостите в един хотел. И не е световна и европейска практика - потвърждавам го от личен опит.

# 335
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 706
Много хотели имат изискване за уикенда. Нищо ново и ненормално.
Извинявай, Galactic Voyager , нищо лично, но бих искала да отворите Booking.com и да проверите в която точка на света пожелаете и каквато и категория да бъде даден хотел, дали има подобно изискване. Моля ви, никой не може да задължава някого, да полза услугите му, според изискванията си. Няма такава възможност, но в България минава този номер. Не спирам да се чудя, къде са тези регулаторни органи или те работят избирателно. Трябва да има празнични/уйкенд пакети и съответно индивидуално настаняване извън тези пакети - това е истината. Но, тук както всичко си го побългаряваме, както искаме. Не спираме да се вайкаме, защо не можем да привлечаме чуждестранни туристи, както правят съседите ни - ами, как да ги привличаме с тези наши "побългарени условия"?!?!

Букинг не е удачен пример.

Колкото до органите - хотелът не извършва абсолютно нищо незаконно. Той предлага услуга, при определени условия. Стига те да са посочени точно и ясно за потребителят, нарушение няма. Потребителят решава дали да се възползва или не. Никой никого не задължава с абсолютно нищо. Личните емоции и мнения са незначителни в случая.

Това е търговия - вие търсите нещо, друг я предлага. Като не ви харесва, отивате при друг. Просто е. Това не прави нито едните, нито другите некоректни.

# 336
  • Мнения: 0
Galactic Voyager , не става въпрос за лични чувства или болезнена чувствителност, става въпрос за добра търговска практика. Нарушението, се казва "Дискриминация". А примера с Booking-а е много адекватен. Така е по цял свят - само тук "пишман" хотелиерите водят подобна политика спрямо потенциалните си гости.

# 337
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 706
Galactic Voyager , не става въпрос за лични чувства или болезнена чувствителност, става въпрос за добра търговска практика. Нарушението, се казва "Дискриминация". А примера с Booking-а е много адекватен. Така е по цял свят - само тук "пишман" хотелиерите водят подобна политика спрямо потенциалните си гости.

Ами не е така по цял свят. Работя в туризма и твърдя с 100% сигурност, че има много хотели и по света, които имат изискване за престой. Просто когато си въведете търсенето в Букинг, те няма да ви излезнат като оферта, защото не отговаряте на критериите.

Дискриминация спрямо какво? Това е абсурдно. Пак казвам, това е търговия - вие търсите определен продукт, търговецът го предлага при определени условия. Ако не ви харесват подминавате и отивате при друг. Няма дискриминация, няма некоректност.

И аз искам в 5 звезден хотел, ама за 20 лева. Това че няма такъв не е дискриминация, не е и лоша търговска практика.

# 338
  • Мнения: 0
Galactic Voyager , не става въпрос за лични чувства или болезнена чувствителност, става въпрос за добра търговска практика. Нарушението, се казва "Дискриминация". А примера с Booking-а е много адекватен. Така е по цял свят - само тук "пишман" хотелиерите водят подобна политика спрямо потенциалните си гости.

Ами не е така по цял свят. Работя в туризма и твърдя с 100% сигурност, че има много хотели и по света, които имат изискване за престой. Просто когато си въведете търсенето в Букинг, те няма да ви излезнат като оферта, защото не отговаряте на критериите.

Дискриминация спрямо какво? Това е абсурдно. Пак казвам, това е търговия - вие търсите определен продукт, търговецът го предлага при определени условия. Ако не ви харесват подминавате и отивате при друг. Няма дискриминация, няма некоректност.

И аз искам в 5 звезден хотел, ама за 20 лева. Това че няма такъв не е дискриминация, не е и лоша търговска практика.
Да уточним - работите в туризма в България. Хотелите по света работят за всеки един свой клиент и се борят за всеки един свой клиент уважаема Galactic Voyager. Лични впечатления и мнение. Никой тук не коментира - намалено плащане, говорим за услуга, която се предлага на реална цена, но за определен период от време. След като хотела има свободни стои - добрата търговска практика го задължава да приеме всеки свой потенциален гост. А хотела, ако желае да работи под друга форма - да се нарече "ЧАСТЕН КЛУБ" - тогава, няма да се съобразява с никакви условности. Отново казвам - трябва да има пакетно предлагане, но трябва да има и индивидуално настаняване, ако заведението е ХОТЕЛ и държи на добро име и ниво.

# 339
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 706

Работя с хотели в цял свят. Отдавна няма агенции работещи само с България.

Това, че вие вменявате приемането на всеки клиент като добра търговска практика е голямо заблуждение. Няма такова нещо. Хотелите не са социална институция.
Хотелът може да има свободни стаи, но хотелът си е направил сметката, че му е изгодно да ги продаде на определена цена при определени условия. Както клиентът си е направил сметката, да отиде в хотела за определени дни и цени, които го устройват. Пак подчертавам - това е нормална политика, нищо нередно, нищо незаконно. Всичко е въпрос на простички икономически процеси. Няма неморалност, няма дискриминация.

Да, не е приятно. Особено, когато нарушава плановете ни. Но не прави хотела лош.

# 340
  • Мнения: 0
Уважаема Galactic Voyager , преключвам спора с вас, само искам да дадете пример с един хотел, който има подобна практика - само моля да бъде извън България. Моля ви, нека вашето твърдение бъде потвърдено с пример. Разбира се, че хотелите не са социални институции, но са обществени заведения - ОБЩЕСТВЕНИ подчертавам. Изчисленията и планирането на даден хотел, не може да пречат на имиджа на хотела. Преключвам със спора - моля само за пример.

# 341
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 706
Веднага:
Oceania Club 5* - политика при ранни записвания - минимум 5 нощувки.
Meliton Thalasso & Spa 5*, Porto Carras Resort - * - политика при ранни записвания за висок сезон - от 2 до 5 нощувки според датите.

# 342
  • Край морето... при пясъка и сините вълни
  • Мнения: 7 025
А аз си мисля, че разводнихте темата...
Хотелите са частна собственост и имат право сами да определят условията си.
Някой като не го устройва - следващия!
И престанете да намесвате чужди хотели ...някой явно не чете заглавието
"Черен списък на хотелите в България!"
Мисля, че един коментар е достатъчен, всеки има глава на раменете си и може да я ползва по предназначение, а не за украса.

# 343
  • Мнения: 0
Веднага:
Oceania Club 5* - политика при ранни записвания - минимум 5 нощувки.
Meliton Thalasso & Spa 5*, Porto Carras Resort - * - политика при ранни записвания за висок сезон - от 2 до 5 нощувки според датите.

Ами, не сте права - тези хотели могат да се резервират и за 1 нощувка, може да се уверите сами -
http://www.booking.com/hotel/gr/meliton-porto-carras-grand-resor … ac98cab2d5bee04X1

http://www.booking.com/hotel/gr/sithonia-thalasso-spa.bg.html?ai … 118d1254f201bbbX1
Иначе, да - темата е за българските хотели, които създават правила не практикувани никъде другаде. За мен спора е преключен.

# 344
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 706
Май месец не е висок сезон - изрично съм го написала. Пробвайте същото през юли например.

Българските хотелиери не са чак толкова иновативни. Не са измислили нищо ново.

И аз приключвам спора. pantera666, е изключително прав/а и аз това се опитвам да обясня. Това е търговия - няма дискриминация.

Общи условия

Активация на акаунт