Черен списък на хотелите в България!

  • 376 804
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 2 523
Не са само нашите хотелиери. Преди 2 месеца като бяхме в Гърция и се настаняваме в един 4-звезден хотел се озърнах в стаята и никъде не видях дистанционното за ТВ. Помислих че има някакво недоразумение и отидох да питам на рецепцията. Младежът там ми каза, че ще ми даде дистанционното срещу 10 евро депозит.  Онемях. Как ли съм изглеждала не знам, но юнакът започна да ме успокоява, че като си тръгнем и ще ни върне 10 евро. Това ме вбеси още повече и избухнах. казах му че НИКОГА и НИКЪДЕ не са ми искали депозит за дистанционно за ТВ. Че това е обида, каквато не очаквах в един четири звезден хотел. Те клиентите за крадци ли ги имат!? Младежът явно съжали и ми каза "ето дистанционното. Не ви искам пари" ама аз вече бях здраво набрала. Дали защото сме българи? На всички ли искат депозит или само на подозрителните?
, както и в подрепа на това Galactic Voyager спомена:
Почивка в Гърция. Озовавам се в малък едноспален апартамент с кухня. Да де, обаче в кухнята няма и две чаши за кафе, камо ли посуда за готвене или чинии. Отивам на рецепция и оттам получавам следния отговор: След депозит ще заредим кухнята, защото вече два пъти я оборудвахме, но предишни почиващи българии окрадоха сервиза. Действително, след даден депозит ми заредиха всичко необходимо, все едно че съм си вкъщи. В последствие за ютията не ми искаха депозит, явно ме прецениха за благонадеждна, защото чух, че на други тя също е струвала  скромен депозит.

# 556
  • Мнения: 6 297
Не са само нашите хотелиери. Преди 2 месеца като бяхме в Гърция и се настаняваме в един 4-звезден хотел се озърнах в стаята и никъде не видях дистанционното за ТВ. Помислих че има някакво недоразумение и отидох да питам на рецепцията. Младежът там ми каза, че ще ми даде дистанционното срещу 10 евро депозит.  Онемях. Как ли съм изглеждала не знам, но юнакът започна да ме успокоява, че като си тръгнем и ще ни върне 10 евро. Това ме вбеси още повече и избухнах. казах му че НИКОГА и НИКЪДЕ не са ми искали депозит за дистанционно за ТВ. Че това е обида, каквато не очаквах в един четири звезден хотел. Те клиентите за крадци ли ги имат!? Младежът явно съжали и ми каза "ето дистанционното. Не ви искам пари" ама аз вече бях здраво набрала. Дали защото сме българи? На всички ли искат депозит или само на подозрителните?
, както и в подрепа на това Galactic Voyager спомена:
Почивка в Гърция. Озовавам се в малък едноспален апартамент с кухня. Да де, обаче в кухнята няма и две чаши за кафе, камо ли посуда за готвене или чинии. Отивам на рецепция и оттам получавам следния отговор: След депозит ще заредим кухнята, защото вече два пъти я оборудвахме, но предишни почиващи българии окрадоха сервиза. Действително, след даден депозит ми заредиха всичко необходимо, все едно че съм си вкъщи. В последствие за ютията не ми искаха депозит, явно ме прецениха за благонадеждна, защото чух, че на други тя също е струвала  скромен депозит.

2012 г. в Берлин, в хотел от веригата Мариот, международна конференция, направена резервация с кредитна карта и още с пристигането искаха да им платя цялата сума или с картата или кеш. Въпрос на политика на всеки отделен хотел. С агенции предплащам 100 % до 14 дни преди пристигане в хотела. Не съм докачлива, ако ме помолят да изчакам за да проверят стаята ми преди да платя и да си тръгна, дори веднъж в Барселона имах лична полза от проверката, бях си забравила книга на нощното шкафче, хубаво издание с кожена обложка и ми я донесоха на рецепция. Това, че са ми поискали предварително парите не прави хотела част от този черен списък.

# 557
  • София
  • Мнения: 3 824
В черният списък ще е, ако хотела излъже за продукта, който продава и трябва да се разправяте за връщането на парите. Обикновено тези, които искат парите предварително имат повече от нормалните отказани резервации, затова гледат да ги приберат. А защо ли отказаните са повече?

# 558
  • Мнения: 387
ГРАНД ХОТЕЛ ВЕЛИНГРАД-в никакъв случай не отговаря на 5 звезни-много нелюбезно отношение на рецепция,почувствах се като натрапник и ни беше толкова трудно да се настаним,все едно влизаме в строго секретна организация.Стаята беше мръсна,по мокета открихме солети,бонбони и т.н,б банята имаше от всички размери и разновидности косми.А в ресторанта-много високи цени и лоша храна.

# 559
  • Мнения: 387
Най-най-най лошият хотел в световен мащаб,в който съм била-СЪНИ БЕЙ в Поморие.Миналата година с мъжа ми решихме незнайно защо да посетим родното Черноморие.Избрахме Поморие,защото на почти всички др места сме били.Резервирахме по интернет,цена 140 лв. на ден нощувка със закуска за нас двамата и детето,в апартамент.В резервацията беше включен паркинг,шезлонг и чадър на плажа пред хотела.Първо ,оказа се че няма включен паркинг,на рецепция ни казаха да се оправяме с паркирането сами,но със сигурност ще ни бъде мн трудно,защото навсякъде в района вдигат с паяци.Мъжът ми обикаля повече от 30 минути и накрая паркира супер далече от хотела.Идеално начало.Второ-оказа, се,че шезлонгите и чадърите не са включени в цената.Трето-отвън хотелът горе-долу има вид,но отвътре е трагедия.Въпросният апартамент беше просто една стандартна стая,която беше наполовина преградена с лека конструкция като от шперплат.2-3 програми на телевизията,телевизорът от Балканската война-Стаята страшно мръсна,не личеше кой е истинския цвят на мокета,амортизирани мебели,централно настроен климатик,така ,че ни беше или топло или студено.За първи път слизах до рецепция да се оплаквам от чистачката,защото по седалката на тоалетната чиния имаше засъхнала урина в завидно количество и косми,както и във ваната.Абе ужас,най-скапаната почивка и то за 140 лв на ден спане.Забравих да спомена закуската-една и съща всеки де-хляб,маргарин,някаква имитация на сирене с консистенция на извара,долнокачествен колбас,презрели дини,а кафето въобще не стваше за пиене.Само 2 сутрини закусвахме там,а след това сядахме в заведенията да пием кафе,защото наблизо дори и една проста кафемашина нямаше.

# 560
  • Мнения: 904
В черният списък ще е, ако хотела излъже за продукта, който продава и трябва да се разправяте за връщането на парите. Обикновено тези, които искат парите предварително имат повече от нормалните отказани резервации, затова гледат да ги приберат. А защо ли отказаните са повече?



 Peace

# 561
  • Мнения: 904
ГРАНД ХОТЕЛ ВЕЛИНГРАД-в никакъв случай не отговаря на 5 звезни-много нелюбезно отношение на рецепция,почувствах се като натрапник и ни беше толкова трудно да се настаним,все едно влизаме в строго секретна организация.Стаята беше мръсна,по мокета открихме солети,бонбони и т.н,б банята имаше от всички размери и разновидности косми.А в ресторанта-много високи цени и лоша храна.



Много жалко за Гранда. Това е втори толкова негативен пост за него ,който чета. Нещо били сменили мениджмънта  newsm78.Била съм преди 2 години и беше добре всичко.

# 562
  • Мнения: 4
КОМПЛЕКС ОМАЯ

Красива местност с красиво езеро, интересен стил горски къщи, но прекалено много черни точки.
Ходиш доста с багажа, докато стигнеш до мястото, където ще отсядаш. Има пригодена количка за багаж, която не се ползва и не получаваш никаква помощ от персонала.
Колелетата, които са в комплекса са в окаяно състояние и не могат да бъдат ползвани.
"Мениджърката" на комплекса не е приятен човек и прави физиономии, които не отиват на мениджър, особенно на такъв на комплекс, където претендира за висок статут и където плащаш близо 150 евро на вечер.
Персонала на хотела няма и понятие от хотелиерство и обслужване. Изключителен хаус, бавят се за абсолютно всичко, забравят поръчки и като цяло 3 човека се опитват да смогнат да стопанисват 500 декара компкекс и да готвят в същото време. Тотална излагация. Комплекс от такъв тип да няма достаъчно персонал и то квалифициран.
Нямахме топла вода в къщата, реагираха чак след час. Трябваше да се къпем с ледена вода.
От снимките в интернет придобиваш представа, че ще отседнеш в къща, която е направена от глина и вътре, не само от вън, но уви интериора се различава от екстериора. Мисля, че само една от 7-те къщи е глинена отвътре и вън и като цяло се ползват нейните снимки за реклама на интериора. Другите са със светло дърво и камък и нямат разлика с балканските вили, които са разпространени в България.
Навсякъде имаше пръскачки, които поливаха райграса и поддържаха градините, но ги пускаха в най-неподходящото време. Не можеш да си направиш разходка, защото всичко е мокро навсякъде. Трябва да се пускат само рано сутрин и късно вечер, но уви, както казах, персонала не е квалифициран и обслужването е зле, какво да говорим за изчистване на детайли и забелязване на проблемите в комплекса.
Има такса от 12 лв. ако искаш да разгледаш и да не отсядаш. Много неподходящо. Тази такса трябва да важи само между 12 и 14:00 часа според мен. Тогава хората напускат и чистят къщите. През останалото време не можеш да излезеш на столовете пред къщата и да се насладиш на природата, защото има постоянно хора, които идват и снимат къщите.
Изключително лошо впечатление прави персонала с хауса си. Момчетата бяха очтиви, но просто тази работа не е за тях. Много лошо обслужване. Едната вечер дойде човек в ресторанта на рецепцията, който не беше гост на хотела, а искаше да хапне кисело мляко. Посрещнаха го с приказката "Вие господине, платихте ли си 12 лв. вход?" Пред всички стана скандал, за който те си бяха виновни. Човека не беше платил, защото на входа на комлекса, човека, който следи и събира такси си беше тръгнал. Накрая се оказа, че човека ще даде 20 лв. за едно мляко + лошо отношение и разваляне на настроението. И всичко това пред хората в псевдо ресторанта на рецепцията. За 12 лв. развалиха вечерта на човека и се постараха да направят на всички нас лошо впечатление.  
Защо 20 лв. ли? Ами, защото всичко беше адски скъпо. Не можехме да повярваме за какви цени става на въпрос в ресторанта и то при лошо обслужаване, бавене, липса на меню и малки грамажи. Всичко се казва на място, какво има днес и какво не. Трябва да питаш за цените на всичко, няма касови бележки, няма грамажи. Цените бяха много високи, а грамажите бяха смехотворни. За първи път ядохме свинска пържола, която струва 30 лв, зеленчуци на сач, които струват 22 лв, пихме 1 бира и 4 мохито коктейла за 50 лв...

Заслужава си да си платите 12 лв. и да го разгледате, но не и да оставате и да си поръчвате нещо от псевдо ресторанта! Ако го правите, една вечер е достатъчна и си носете храна и пиене, за да си хапнете пред къщичката. Като се замисля, за 150 евро дори не си заслужава и да пренущуваш.

# 563
  • София
  • Мнения: 3 611
Хотелски комплекс "Камелот"  Неоправдано високи цени. Предлагат разходка с моторна лодка срещу 120лв за половин час.  Thinking За децата има мъничък кът с миниатюрна пързалка и люлка за бебета. Мивката в банята на стайчето беше 20см широка, а дължината й - 40см, като чешмата всъщност беше чучурът на душа. За да се изкъпе човек, трябва да е слабичък и да не мърда много. Grinning Климатик има, но дистанционно за него - не. Confused

# 564
  • Мнения: 2 817
Здравейте!Към този черен списък с чиста съвест мога да прибавя и комплекс "Баланите" над Габрово.Мръсен басейн,застаряло соц. обзавеждане,липса на климатик,скъсани покривки в ресторанта,боклуци покрай шезлонгите и препълнени пепелници,свободно разхождащи се котки и какво ли още не.Не можах да повярвам на очите си,че още не е затворен този обект.А цените са като за 3-4 звездни хотели.

Напълно подкрепям...за съжаление все още не е затворен този обект  Sad

# 565
  • Русе
  • Мнения: 3 711
Здравейте!Към този черен списък с чиста съвест мога да прибавя и комплекс "Баланите" над Габрово.Мръсен басейн,застаряло соц. обзавеждане,липса на климатик,скъсани покривки в ресторанта,боклуци покрай шезлонгите и препълнени пепелници,свободно разхождащи се котки и какво ли още не.Не можах да повярвам на очите си,че още не е затворен този обект.А цените са като за 3-4 звездни хотели.

Напълно подкрепям...за съжаление все още не е затворен този обект  Sad

http://www.balani-bg.com/

За това ли става въпрос?

# 566
  • Мнения: 2 817
Здравейте!Към този черен списък с чиста съвест мога да прибавя и комплекс "Баланите" над Габрово.Мръсен басейн,застаряло соц. обзавеждане,липса на климатик,скъсани покривки в ресторанта,боклуци покрай шезлонгите и препълнени пепелници,свободно разхождащи се котки и какво ли още не.Не можах да повярвам на очите си,че още не е затворен този обект.А цените са като за 3-4 звездни хотели.

Напълно подкрепям...за съжаление все още не е затворен този обект  Sad

http://www.balani-bg.com/

За това ли става въпрос?

Да, точно. Мога и още да допълня към мнението на дамата преди мен - примерно мръсни чаршафи /с петна от кръв?!/, не се издават касови бележки и т.н.

# 567
  • Русе
  • Мнения: 3 711
Странно ми е, бяхме там на лагер, т.е. не мога да очаквам уж кой знае какво, а бях много приятно изненадани. Като видях 2 звезди, направо се отчаях, но миналата седмица бяхме на апартхотел с по-лоша чистота в хотела примерно. Вярно за касовите бележки, не мога да споря, май не съм виждала, но басейна беше страшно чист, стаите също, хем не ни ги чистеха всеки ден. Бяхме на третия етаж, май е по-нов, влизах в една стая на втория етаж, не съм се задълбочавала, но не изглеждаше мръсно. Големо удоби легла, чисти ни бяха кърпи и чаршафи, банята. А готвачката беше страхотна, домашна кухня, по меню, разбира се бяхме, но всичко страшно много ни хареса.

# 568
  • София
  • Мнения: 3 797
ooooh! Това си плаче за сериозна жалба. Нали няма да ги оставиш така?

# 569
  • Мнения: 140
Това за Баланите чак не мога да го повярвам. Лятото на 2012г. бяхме там за 7 дни, останахме много доволни. Всичко беше много чисто, храната много вкусна, домашно приготвена, персонала ( мисля, че бяха самите собственици) изключително любезни и внимателни. Басейна се поддържаше много добре, а и посетителите бяхме малко ( ние 6 възрастни и 3 деца и още едно семейство с детето си).Единствения недостатък беше старата сграда и липсата на климатици, но това на фона на всичко останало се понасяше. Жалко  newsm11

Общи условия

Активация на акаунт