Черен списък на хотелите в България!

  • 376 838
  • 1 807
  •   1
Отговори
# 855
  • Мнения: 646
В момента съм в Гранд хотел Банско-много сме доволни и не мога да споделя мнението, че мястото му е в черния списък. Нас ни настаниха в 13ч. веднага при пристигане, стаята ни е хубава, нищо не тече. Храната е добра, спа-то отлично. Миналата вечер забелязах, че хладилникът ни не изстудява, след оплакване на рецепцията на 5-тата минута дойде техник и донесе друг.

# 856
  • Мнения: 19 482
Само да вметна нещо: настаняване след 14:00, не означава, че точно в 14:00 ще ви настанят. 30 минути изчакване е съвсем ок.
Иначе няма лошо в отрицателните коментари, но някои от тях са абсолютно нереалистични.
Ми на мен като клиент такова изчакване не би ми било ок, още повече, че някои хотели си начисляват част от цената за нощувката при ненапускане в указаното време - тоест до 12 часа. Като става дума за коректност - нека да е и от другата страна. Но ако съм предупредена, че настаняването е от 15 часа например, бих се съобразила и бих дошла по-късно.

# 857
  • София
  • Мнения: 3 611
На мен пък ми е интересно защо когато някой започне да плюе нещо и да говори небивалици, се приема като чиста монета. newsm78

# 858
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 729
Само да вметна нещо: настаняване след 14:00, не означава, че точно в 14:00 ще ви настанят. 30 минути изчакване е съвсем ок.
Иначе няма лошо в отрицателните коментари, но някои от тях са абсолютно нереалистични.
Ми на мен като клиент такова изчакване не би ми било ок, още повече, че някои хотели си начисляват част от цената за нощувката при ненапускане в указаното време - тоест до 12 часа. Като става дума за коректност - нека да е и от другата страна. Но ако съм предупредена, че настаняването е от 15 часа например, бих се съобразила и бих дошла по-късно.

Не е така. Настаняване СЛЕД 14:00 е правилото. А не настаняване В 14:00. И нека да сме честни 30 минути не е някакво драматично забавяне.

# 859
  • Мнения: 19 482
Вижте, настаняване СЛЕД 14 часа може изглежда да означава и настаняване в 22 часа или на другия ден, надявам се да не се натъкна на подобна хотелска изцепка, че ще ги разнеса не само в КЗП, но и навсякъде където мога да си обясняват нелоялните практики. Щото тогава не става въпрос за лошо обслужване, а за подвеждане и то сериозно, че ще бъдеш настанен в деня Х, за който си платил.
И 30 минути може на жената да са и били в повече, зависи от обстоятелствата, понякога камериерка ме чака облегната на стената от 9,30 да дебне кога ще напусна, дали ако просроча 30 минути ще мине метър? Направо картата за стаята ми се дезактивира и не мога да я ползвам. На минутата. Потребителката просто спомена, че й е направило неприятно впечатление. И това е нейното впечатление от хотела и престоя. Може да не е права, но да оправдавате хотела по дефолт ми се струва непрофесионално.

# 860
  • Франция
  • Мнения: 117
Настаняване след 14 за мен лично означава, че ако дойда в 14:05 примерно стаята ще ми е почистена и ще мога веднага да се настаня в нея. На рецепция не отнема повече от 5-10 мин. Ако ме карат да чакам 30мин ще ми стане неприятно. Пътувала съм, преценила съм, дошла съм след посочения час. Не го знам хотела какъв е, това за мен би трябвало да важи абсолютно навсякъде. Чисто и просто хотелът има правила, би трябвало да си ги спазва както и аз ги спазвам като идвам след посочения за настаняване час и си тръгвам преди определения час за напускане.

# 861
  • Мнения: 6 586
На мен пък ми е интересно защо когато някой започне да плюе нещо и да говори небивалици, се приема като чиста монета. newsm78
о

Предполагам, че причината е в това, че по- голямата част от бг хотелите предлагат незадоволителни условия, несъответсващи на звездите.Има и читави хотели, но те се броят на пръсти. Ако трябва да генерализирам ( а не ми се иска) в момента бг хотелиерството страда от липсата на кфалифициран персонал. РЕцепционисти, ресторантьори, аниматори, камериерки, повечето се наемат за сезона , рядко са с нужната кфалификация и ето- лоши условия и недоволни клиенти. Като попаднеш на няколко такива хотела, после е много лесно да повярваш, че и останалите са такива. не всички , разбира се.

# 862
  • Мнения: 904
Ами и аз да повторя,както в по-горните постове вече се писа това се случва не само в БГ. Ми много пъти и в Западна Европа съм попадала на хотели с подобни проблеми. Последно се сещам за един хотел в Лондон в който салонният управител и сервитьорите бяха някакви индийци . Ми честно на толкова намусен и нелюбезен екип от обслужващи в БГ  до сега не съм попадала.А пък да не коментирам за това ,което се предлагаше за закуска. И става въпрос за хотел намиращ се  на пъпа на Лондон.
 

# 863
  • Мнения: 6 586
Да, съгласна съм с горенаписаното.Случвало ми се е и на мен да попадна в чужбина на подобни хотели, но тъй като темата е за хотелите в Бг, предполагам че и въпросът е свързан с Българските хотели.

Последна редакция: вт, 15 авг 2017, 20:28 от Biserka_a

# 864
  • Мнения: 6 622
това е от банята
Първото е нощтно шкафче.
Етаж и петна по възглавницата ,качеството е лошо,но имам и по-ясна снимка ако настоявате ще я кача утре,че е на друго устройство

Последна редакция: вт, 15 авг 2017, 21:34 от _limonche_

# 865
  • Мнения: 140
Извинявам се ако съм предизвикала спорове в темата за мнението, което написах за къща за гости "Средна Арда".Бях в чужбина по работа и затова не съм писала друго, но в никакъв случай не съм искала да противопоставям видовете туризъм.Работата ми е свързана с достатъчно отсядане в различни хотели, ходя и на почивки, наясно съм , че ако платя 20 лева не мога да искам екстри като за 100 лева.
Родопите са прекрасна планина и сме отсядали в много добри и чисти семейни хотелчета, но тази къща не е от този вид.Питаха как няма питейна вода, ами няма , водата е от язовира и домакините дискретно , на място ти съобщават този факт, нямаш друг вариант освен да си купиш, защото не си се сетил да помъкнеш стекове.А за това как изобщо сме си помислили да отидем на такова място, ами отидохме, защото по този начин сме видели и страхотни места, на който даже и сме повторили.

# 866
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 729
Вижте, настаняване СЛЕД 14 часа може изглежда да означава и настаняване в 22 часа или на другия ден, надявам се да не се натъкна на подобна хотелска изцепка, че ще ги разнеса не само в КЗП, но и навсякъде където мога да си обясняват нелоялните практики. Щото тогава не става въпрос за лошо обслужване, а за подвеждане и то сериозно, че ще бъдеш настанен в деня Х, за който си платил.
И 30 минути може на жената да са и били в повече, зависи от обстоятелствата, понякога камериерка ме чака облегната на стената от 9,30 да дебне кога ще напусна, дали ако просроча 30 минути ще мине метър? Направо картата за стаята ми се дезактивира и не мога да я ползвам. На минутата. Потребителката просто спомена, че й е направило неприятно впечатление. И това е нейното впечатление от хотела и престоя. Може да не е права, но да оправдавате хотела по дефолт ми се струва непрофесионално.

Никъде не оправдавам хотела по дефолт. Отбелязвам само факт и не оспорвам правото на дамата, да има собствено мнение за въпросния хотел. В момента имам оплакване и сигнал в КЗП, защото хотел "Х" не е осигурил щипки за пране на клиентите и съответно те не са доволни. Посочвам го като пример за абсурдно мнение. Най-вероятно съответният човек също обяснява, колко лош е бил хотела.
В България хотелите с карти, които заключват стаите в определен час са изключително малко и със сигурност при подобна ситуация се съдейства на госта.
По отношение на времето за чакане при настаняване има добри практики, но не и някакви установени със закон или друг нормативен акт срокове.

# 867
  • Мнения: 29 324
Едно е да няма щипки за пране, друго е да е мръсно, мухлясало, влажно, прашно и т.н. да не изреждам повече.
Има основни правила на работа, които трябва да се спазват, независимо дали е 1 или 5 звезди.
Писала съм по-назад за хотел, в който ни взеха двойна цена за същата стая от на други хора, което установих случайно. Сигурно сме изглеждали платежоспособни.  Mr. Green Отделно стаята беше мръсна, в шкафа имаше мухлясал хляб, климатика не топлеше /декември месец/, на рецепция ми отказаха допълнителна печка, понеже "нямали такава практика". А детето беше на 3 г. Ако е само за мен, не съм чак с такива претенции, мога да изкарам една вечер. Закуската, която беше включена в цената - сухи филии хляб, 3 /три/ парченца сух салам, пакетче масло и пакетче сладко. Поне хлябът да беше пресен, но уви..... Sick
Иначе на снимки изглежда чудесно хотелът. Ама в действителност...... Whistling
Забравих да кажа - паркинг имало! Да, улицата, ако има места изобщо.

Последна редакция: ср, 16 авг 2017, 13:33 от Natali_

# 868
  • Мнения: 19 482
Не казвам ,че в целия хотел е така . Не съм обикаляла стаите на гостите да ги разглеждам . Може би нашата е инцидент,но е факт. " Намерете си друг хотел" Що за поведение е това . Един вид като не ви харесва оправите се. Тава е те в която хората изявяват мнение за хотели от които не са доволни. Това ,както винаги има доволни и недоволни. Аз определено не съм доволна от стаята и изказвам мнение ,а Вашето мнение е за друга тема. Спато наистина е добро ,но не   съм дошла да спя в спато.Всеки си има предпочитания ,аз обичам да си почивам в стаята на спокойствие.
Само че темата е "Черен списък на хотелите в България". След като нямате представа за хотела като цяло, откъде накъде ще го поставяте в този списък? Вие оплакахте ли се на рецепцията от "мръсотията"? Създавате тенденциозно абсолютно невярна представа просто.

Нека и аз да се намеся. Напълно съм съгласна с july1993. Хотела си е ок във всяко едно отношение, а това че госпожата отишла преди часа за настаняване и се е наложило да изчака е смехотворно да се споменава дори.
Тук ми се струвате доста категорична. Впрочем видяхте ли снимките? Това ли е ок във всяко едно отношение? А относно жалбата за щипките не разбрах какво общо има с конкретните оплакванията на потребителката  за Гранд Хотел Банско. Щом е неоснователна претенцията - няма да я уважат и нищо страшно и странно няма в това.

# 869
  • Мнения: 6 586
Не е приемливо за мен д а има мухъл в хотелска стая. Без значение колко звезди е хотела.

Общи условия

Активация на акаунт