Черен списък на хотелите в България!

  • 376 842
  • 1 807
  •   2
Отговори
# 870
  • Мнения: 6 622
А даже това с мухала не е всичко имам още снимки на повредени неща в стаята,но неискам да задълбавам вече . Минало е все пак. Повече не бих се върнала там. А и не бях само аз, не веднъж станах свидетелка на гневни гости оплакващи се на рецепция. Имаше и много доволни ,може би е въпрос на късмет. Но аз не бих си играла на лотария. За цяла година мога да си позволя само веднъж да отсъствам от работа за да разговаря малко заедно с семейството ми .

# 871
  • Мнения: 6 586
Наистина е неприятно . Някой не си е свършил работата ....Дали е камериерка, дали техници, дали проверяващ...

# 872
  • Мнения: 6 622
Неприятно е и още как. И още по-неприятно е ,че не се взеха мерки понеже явно ни усетиха,че сме по-скромни и тихи. Една жена преди нас вдигна луд скандал и я настаниха в по-хубава стая в друг сектор. Чакаха за стая и мъж и жена с плачещото бебче и тях ги настаниха пак след скандал. А ние просто не сме такива хора оплакахме се веднъж ,два пъти и като не ни обърнаха внимание си замълчахме и си изтърпяхме престоя. Стояхме повече в лоби бара и в спато.

# 873
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 729
Примера със щипките цели да покаже, че всеки клиент възприема даден обект/ услуга пречупени през собствената си призма и очаквания. А те често са абсурдни.
Колкото за мухъла - това се дължи на слаб контрол от мениджъра и липса на обучение на персонала. Плюс използване на силикон и некачествени материали при строителство.

Последна редакция: ср, 16 авг 2017, 20:52 от Galactic Voyager

# 874
  • Пловдив
  • Мнения: 3 624
Едно е да няма щипки за пране, друго е да е мръсно, мухлясало, влажно, прашно и т.н. да не изреждам повече.
Има основни правила на работа, които трябва да се спазват, независимо дали е 1 или 5 звезди.
Писала съм по-назад за хотел, в който ни взеха двойна цена за същата стая от на други хора, което установих случайно. Сигурно сме изглеждали платежоспособни.  Mr. Green Отделно стаята беше мръсна, в шкафа имаше мухлясал хляб, климатика не топлеше /декември месец/, на рецепция ми отказаха допълнителна печка, понеже "нямали такава практика". А детето беше на 3 г. Ако е само за мен, не съм чак с такива претенции, мога да изкарам една вечер. Закуската, която беше включена в цената - сухи филии хляб, 3 /три/ парченца сух салам, пакетче масло и пакетче сладко. Поне хлябът да беше пресен, но уви..... Sick
Иначе на снимки изглежда чудесно хотелът. Ама в действителност...... Whistling
Забравих да кажа - паркинг имало! Да, улицата, ако има места изобщо.
Натали,да не говориш за "Боляри" в Велико Търново.Защото поста все едно аз съм го писала за този хотел

# 875
  • Мнения: 29 324
 Joy Как позна?

По-назад съм писала за него, както и името съм споменала.

# 876
  • Мнения: 807
аз посещавам хотели,къщи за гости 3 звезди максимум, и никога не съм имала оплаквания като тези,които срещам от посетителите на големи хотели. Тук съм много съгласна за призмата.Аз отивам не за хотелската стая, а заради морето и почивката като цяло. За мен не е важно да е нова базата, стига да е чиста. Малките хотелчета и къщи за гости се стремят да привличат постоянна клиентела, а не разчитат масово на реклама. ОИ никога не съм харесвала, само лошени спомени от бг имам в това отношение.  ЛОШОТО отношение и  НЕАХАЙСТВО са нещата , които няма да ме върнат. Местоположението,спокойствието и съотношението - цена - качество - това привлича

# 877
  • Пловдив
  • Мнения: 3 624
Joy Как позна?

По-назад съм писала за него, както и името съм споменала.
Ами паркинга на улицата и закуската ме насочи.
Беше отчайващо зле.Мухъл в банята.Дивана на който трябваше да спи детето беше твърд като дъска.Вратата на терасата счупена.После в букинг собственичката написа че съм от село и било недопустимо човек в 21 век да не знае как се борави със скъпа дограма.Друг е въпроса ,че мъжът ми има строителна фирма и сигурно е по в час от нея.
Закуската беше умопомрачителна-сух хляб и точно три парчета евтин шпек салам и студени варени яйца/незнайно откога/.При регистрацията просто ни хвърлиха ключа и дори не ни упътиха към стаята.Трябваше да попитам къде е.Не че ми се  е изхабил езика ,ама смятам че редно да кажат етаж поне и накъде да тръгна.Спалното бельо и кърпите бяха на петна ,а в леглото имаше някаква буболечка.Но за нея не се заядох ,все пак може да е влезнала през прозореца,макар ,че доста бързо пролази по леглото.

# 878
  • Мнения: 29 324
За банята - не стига, че беше мръсно и леко мухлясало, беше ама страшен студ вътре. Както казах и климатикът не духаше много топло, та в стаята беше студено, но в банята - ужас. Аз и мъжът ми набързо се изкъпахме, детето не посмях да го къпя.
Както и да е, изкарахме една вечер някак си, но все пак човек очаква да получи подобаваща услуга срещу парите си.

# 879
  • Мнения: 408
Натали,да не говориш за "Боляри" в Велико Търново.Защото поста все едно аз съм го писала за този хотел


        О, за този хотел и аз имам  лоши спомени от преди години. Ученическа екскурзия, офертата нощувка и закуска. стой та гледай как обикаляме с колегите  В. Търново да търсим закусвални, за да нахраним децата /1 - 4 клас/.  Да не казвам как малчовците мъкнаха чанти и куфари, защото  автобусът не можа да влезе в уличката.
 

# 880
  • Мнения: 2 600
Натали,да не говориш за "Боляри" в Велико Търново.Защото поста все едно аз съм го писала за този хотел

 Да не казвам как малчовците мъкнаха чанти и куфари, защото  автобусът не можа да влезе в уличката.
 
Хотелът какво е виновен за това? Питахте предварително и Ви увериха, че имат паркинг за автобуси ли?

# 881
  • при късмета
  • Мнения: 24 003
Достъпа до хотела не е ли въпрос по подразбиране, когато при тях се организира детски лагер или екскурзия?

# 882
  • Мнения: 2 600
Достъпа до хотела не е ли въпрос по подразбиране, когато при тях се организира детски лагер или екскурзия?
Достъпът с автобуси до старите части на градовете  по целия свят (освен САЩ и Канада, където всичко е голямо) не може да бъде по подразбиране. Това оплакване, че автобусът не можел да спре на входа, е като онова с щипките.
Този хотел е в старата част.

# 883
  • Мнения: 6 586
Работа на организаторите на екскурзията е да проучат внимателно всички подробности свързани с удобствата на децата. КОйто е организирал тази екскурзия е трябвало да вземе предвид факта, че има деца с багаж и да избере подходящ хотел.

# 884
  • Мнения: 904
Ами защо пропускате въпросът със закуската и за това ли са виновни организаторите.

Общи условия

Активация на акаунт