Как Ви лъжат в Кауфланд

  • 61 726
  • 108
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Пазарим си и виждаме, че намалят цената на портокалите. Вземаме си три торбички с портокали, пазарим още 7-8 минути и се запътваме към касата, където забелязваме, че ни таксуват портокалите на старата, по-висока цена. Касиерката ни казва да се обърнем към Информация. Там, като виждат, че е станала грешка, казват, че ще ни върнат разликата в цената. След, като служителката оправя всички формалности, точно преди да ни върне разликата, нейна колежка ѝ казва, че всъщност няма намаление и цената си е старата. В това време над портокалите стои новата намалена цена. Връщаме си портокалите и си вземаме парите.
До тук добре, сгрешили са хората, случва се. На мен обаче ми се налага да постоя още известно време близо до Информация, от където ясно се вижда, че портокалите продължават да си стоят с новата намалена цена. Приближавам се до Информация и питам служителката: "Няма ли да смените цената!", а тя ми казва, че колежката ѝ, която отговаря за това, щяла да си я смени.
Добре - казвам аз - но хората продължават да вземат портокали, мислейки си, че са намалени!
Тя ми отговаря същото.
За 20-те минути, които бях там, доста хора си взеха от "намалените" портокали, но никой освен нас не се оплака. Най-вероятно хората не си поглеждат касовата бележка.
Вие поглеждате ли я?
Тръгнах си, а над портокалите продължаваше да виси намалената цена. След разговор с позната, която следи намаленията и купува предимно от тези стоки, стана ясно, че нерядко се случва намалена стока да продължава да се продава на старата цена. Дали това се дължи на невнимание или не е случайно?
ВНИМАВАЙТЕ, защото фирмите и корпорациите нямат морал и чувства. Тяхната единствена цел е печалбата.

# 1
  • Мнения: 1 310
Това ми се е случвало в Метро. И от тогава винаги правя бърз преглед на касовите бележки преди да изляза от магазина.
Аз за сега в Кауфланд забелязвам, че някой блее като слага цените. Близо три месеца си купувах 300 грама обезмаслена кашкавалена извара за 0,65 лв. От скоро гледам, че вече е с нова цена - 1,69 лв. Попитах да не е грешка. Отговориха, че предишната е била грешка.  Mr. Green Също така забелязах едни батерии Varta алкални захвърлени в дъното на щанда без цена. Проверих ги на бар-код четеца и какво виждам - 10 броя само за 3,99лв. Чудесно! В къщи играчки с батерии да искаш. Купих си 30 батерии. И така. Само ги дебна... Mr. Green

# 2
  • Мнения: 5 710
ами това е редовен номер.
разчита се, че клиента не е в час, пазарува много и няма да си поглежда цените накрая.
има и други начини - например понякога надписът за това кое е намалено  - ти мислиш че е едно, а то (намалението) е за друго. друг номер е да си мислиш, че нещо (например холандски краставици) цената им е на кг, а то е на бройка. и т.н.
не откриваш топлата вода, демек, като си .. пазариш  Grinning
просто трябва внимание, докато текат покупиките на лентата да поглеждаш и какво изписва касовия апарат и разбира се, да си проверяваш. аз го правя и грешки от този род нямам от години.

# 3
  • Мнения: 577
Кауфланд последно време много ме разочарова. Два-пъти връщам развалена стока в срок на годност, несъответствие на цени.
Една касиерка ме предопреди винаги да гледам какво ми маркират. От известно време имат проблем в системата на клиент маркирали сол на цена 230лв. и тотала бил 300лв. имали такъв проблем и с вафли.
Всички магазини са така. Даже и в кварталните  продавачките си измислят цените на момента.
Вече започанх да следя още при маркирането, като приключи тогава слагам в количката.

# 4
  • York
  • Мнения: 826
Винаги гледам цената на зеленчуците и плодовете, когато ги маркирам. Ако не отговаря на обявената цена връщам стоката. Но напоследък все по рядко купувам зеленчуци и плодове от там - качеството е под всякаква критика. Днес (вчера) например мандарините бяха полуразкашкани и миришеха на вкиснало.  Sick Разчитат, че все някой ще се излъже да купи и ще се отърват от стока, която е трябвало да бракуват преди дни.  Naughty

Харесва ми това, че връщат общо взето пари за всичко. Купихме един грил тиган от там доста евтино. След първото използване тигана се изкриви и се олющи уж незалепващото покриятие. Върнахме го седмица след покупката и ни върнаха парите.  Peace

# 5
  • Мнения: 803
Следва въпросът: Защо пазарувате там, като ви лъжат?
Наоколо се въртеше подобна тема / пак за кауфланд и метро/
Значи всички знаете, че ви правят на маймуни и пак сте там?
Знаете, че стоката е некачествена, че персоналът е некадърен?
Че са сменили местата на стоките в акция с други, че лепят нови срокове за годност?
Че и да внимавате с намаленията и с касиерките, пак изхвърляте стоката или не - ходите да я върнете?
Не си цените парите, времето, нервите и здравето, Дами?

# 6
  • Мнения: 63
Аз лично не пазарувам там,защото съм от малкото хора,които не подкрепят такива инвеститори у нас,дошли да събарят българските търговци и да плащат мизерни заплати за къртовски труд.Освен това от познати и аз чувам за какви ли не случаи на злоупотреби там.Съветвам ви да сигнализирате КЗП,за да се научат,че правилата в България важат за всички.Съмнявам се,че тези номера биха ги направили в Австрия например.Има много хора,които наистина подведени от рекламата им не забелязват такива нередности.И аз съм от потребителите,които не обръщат внимание на тези неща.

# 7
  • Paradise
  • Мнения: 3 103
Понятията "евтино" и "качество" са несъвместими.
Затова и избягвам да пазарувам в Кауфланд. Ако случайно се наложи, се стремя да купувам предимно пакетирани стоки.
1 път купих месо, на следващия ден вече миришеше и се наложи да го изхвърля.
Алкохолът е на по-ниски цени там.
Плодове и зеленчуци НЕ купувам - високи цени, отвратително качество.

# 8
  • Мнения: 220
Веднъж ми сбъркаха едни ароматизирани свещи и ми върнаха парите,друг проблем не съм имала ,но ми харесва магазина и пазарувам от там ,просто следя на касата какво маркират.Предимно детски играчки пазарувам ,имат качествени дървени на Eichorn.

# 9
  • York
  • Мнения: 826
Аз пазарувам от там по няколко причини:
1. В квартала, където живея няма хранителен магазин по - голям от 20 кв.м. Съответно всички магазини са с продавачки, а не на самообслужване и ми се налага за едно нещо понякога да чакам по 10 мин. Цените също са по - високи.
2. Кауфланд има голям паркинг и все се намира място за моята колица.
3. Някои от стоките, които традиционно купувам, там са доста по - евтини.
4. Ако искам да върна нещо, го приемат без да разпитват. 
5. Понякога има много хубави промоции, от които с удоволствие се възсползвам  Mr. Green и т.н.

Друга причина е, че във Варна големи магазини на самообслужване са Пикадили, които са много скъпи, ЦБА, които продават също скъпо, МЕТРО, което никак не харесвам и отскоро Била, които са крайно тесни и две колички трудно се разминават между щандовете.

# 10
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 570
Не, не ми се е случвало да ме лъжат с цените в Кауфланд, както и в други магазини, просто внимателно чета цените и етикетите.
Когато плодовете са на промоция, гледам, при измереването каква цена ще ми изпише.
Случвало ми се е в магазин на Фамилия, сладолед обявен с цена 2 лв. на стелажа, на касата ми искат 4 лв., естествено веднага го върнах.
Друго несъответствие, което съМ забелязала във Фантастико - стока на промоционална цена, но на част от продуктите са останали старите етикети с по-високите цени, а на останалите - етикетите са коректни.

# 11
  • София
  • Мнения: 1 735
За втори път,този месец ни метнаха в Кауфланд.Преди с памперси,сега с вино и всеки път не става на въпрос за стотинки.
Дедо,пазаруваме там,защото не ми се минава целия град в задръствания за да стигна до Метро,където пазарувахме преди,а Кауфланд ми е на 5 минути.Не,че и в Метро са най-коректни спрямо клиентите си.

# 12
  • Мнения: 803
Inka, ponqkoga,
разбирам ви.   bouquet
Просто трябва да ги държим изкъсо - и кауфланд, и метро и всички подобни. Все пак им даваме нашите пари.
На всички доволни и недоволни клиентки и пишещи в темите от "На пазар" желая здрава и спокойна Нова Година!

# 13
  • София
  • Мнения: 1 735
Дедо,гледам ги и ми направи впечатление,че единствено се разсеях по едни падащи и разсипващи се маслини и хоп....измама!Вече не знам какво да мисля newsm78
Много здраве и любов на всички през новата 2010!
Дедо,благодаря ти за всичките ти съвети по различните теми.Винаги те чета с голям интерес!

# 14
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Просто трябва да ги държим изкъсо - и кауфланд, и метро и всички подобни. Все пак им даваме нашите пари.
Peace

Не забравяйте, че всеки път когато минавате с количката през касата гласувате с парите си! Никое право не е гарантирано! Трябва да ги отстоявате постоянно.

# 15
  • Мнения: 2 011
Просто трябва да ги държим изкъсо - и кауфланд, и метро и всички подобни. Все пак им даваме нашите пари.
Peace

Не забравяйте, че всеки път когато минавате с количката през касата гласувате с парите си! Никое право не е гарантирано! Трябва да ги отстоявате постоянно.
Точно така - подкрепям и аз!
Бившият ми съпруг онзи ден се оплака , че в Кауфланд е вдигнал скандал заради  луканка - парчето било с цена и описан грамаж .... Той обаче поискал да му се изтегли пред очите - оказва се че луканката  е със 150 г по - лека от описаното .... Побеснял ....
Е, кажете ми  ...можем ли пък  непрекъснато да искаме да  ни се тегли наново  всичко , което е с предварителна цена ?  Колко ли още артикули в Кауфланд са с подобна шмекерия ? Да не говорим че и много  боклуци започнаха да продават напоследък там!  #Cussing out

# 16
  • Варна
  • Мнения: 103
Пазарувах екзотични плодове за Нова Година от Кауфланд. Взех и папая , тъй като беше на промоция от 2.99 на 1.59. Оказа се  , че касиерката не познава плодовете , защото ми маркира манго , което беше с по - висока цена. Добре , че забелязах още при маркирането , че изписва манго и й казах.Тя се извини няколко пъти. При толкова други екзотични плодове , които се предлагат се чудя как ги разпознават касиерките, щом не прави разлика между манго и папая.

# 17
  • софия
  • Мнения: 2 140
Явно си е масова практика това в магазините.В ХИТ-а също има такива разминавания.
За едно пазаруване се оказа,че 3 от стоките,които сме взели са ни таксувани на цена(по-
висока естествено Mr. Green)различна от тази на етикетите.Само един пример ще дам,бисквитената
кашата на NESTLE 450гр. на етикета е с цена 9.75лв.,а беше ни таксувана за 10.99лв. #Cussing out
За съжаление чак вкъщи прегледах касовата бележка.  Crossing Arms

# 18
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 237
В Кауфланд и Била винаги гледам, докато ми маркират стоките.

Тази есен открих намалени детски сандали на 1.49. Последен чифт. Взех ги, но на касата ми маркираха 10 лв. Намалението било за други сандали  Stop Върнах ги, естествено.
Вчера вземаме една клавиатура на цена 12 лв. Естествено, на касата ни маркират 16 лв. Върнах я.

В Била пък напоследък лепят едни зелени етикети 25% намаление. Предимно на млеката. Веднъж взех тарелка с банани( понеже обичам презрели, а те се водят вече второ качество) и 2 плодови млека. Маркираха ми ги на нормална цена, без намаление. Касиерката беше учудена на етикетите  Tired Трябвало намалението да се маркира допълнително, ама тя не знаела как. Е, аз ли да й показвам...

# 19
  • Пловдив
  • Мнения: 3 711
Наскоро си купих цъфнало кактусче от кауфланд.Днес обаче без да исках закачих цвета и той падна.И какво видях Mr. Green Thinking Naughty че това е някакъв цвят залепен със силикон, а съм платила за истински цвят ooooh!

# 20
  • Gorni Bogrov
  • Мнения: 957
Наскоро си купих цъфнало кактусче от кауфланд.Днес обаче без да исках закачих цвета и той падна.И какво видях Mr. Green Thinking Naughty че това е някакъв цвят залепен със силикон, а съм платила за истински цвят ooooh!
Леле колко са изобретателни. ooooh!

# 21
  • Мнения: 2 433
много ми хареса че има такава тема!

Преди известно време отидохме в Кауфланд Плевен, защото систъра си купи апартамент в този град и решихме на нова къща да и вземем сервиз Карина Блак - цената на такъв сервиз върви около 100лв. За наша изненада в Кауфланд щендер с тези сервизи и огромна ПРОМОЦИЯ 34.00лв. Веднага метнахме "подаръкът" в количката  приз 3-4 щендера - нов такъв с въпросните сервизи!!Няма грешка. Хартисаха пари и за голяма саксия с цвете
На касата  обаче плащаме някаква голяма сума / бяхме пазарували и други неща/ и след касата четем касовата бележка за да видим какво толкова сме купили

ХОП- ИЗНЕНАДА

Сервизът е на шеметната цена от 83лв.
Замълчахме си- нали е за подарък - нещо са объркали цената явно....
Нали е подарък - парите не са от значение, ще мине и без китка...
Това е събота вечер
В неделя преди да си тръгнем за нашият град отиваме пак в Кауфланд да си напазаруваме за вкъщи... щото  ние такова нещо си нямаме. ИЗНЕНАДА - цената - 34.00лв. Брех! Отиваме на Информация където обаче ни карат да върнем сервиза. Сконфузено се обаждам на сестра ми и и казвам за случката - като и обяснявам че въпроса е принципен и с разликата може да си купи и още нещо. Тя изпраща синът си и със сервиза и кас.бон отиваме на информация.

Първи колега
Втори колега
зам управител
баба им..
дядо им...

ЗАКЛЮЧЕНИЕ

сервиз карина струва 83лв.
промоцията  34.00лв. влиза в сила от понеделник!!! Shocked
Отбелязвам- на цената няма дата на промоция, няма от кога влиза и до кога е, и ЗАБЕЛЕЖЕТЕ наредена е още от събота следобед.
Преглъщам и след като отказват да ми върнат парите и пиша на Комисията за защита на потребителите.
Като съвестна потребителка прилагам снимка на касов бон, снимка на промоция, и снимка на сервиз
Е...познайте - колкото вие сте ми отговорили - толкова и те!!!
щото са голяма верига и комисията не и дреме.
За сметка на това магазинчето до нас го глобиха 550лв защото надписа на витрината "промоция дамски поли-10лв" е с продължителност 3 месеца , вместо упоменатият в наредбата  1 месец.

ИЗВОД:
за кокошка няма прошка за милиони - няма закони!

Последна редакция: ср, 06 яну 2010, 22:10 от JuliS

# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 3 711
Сега се сещам , че близо месец си взимах едни подложки за маса и на касата ги връщах. Етикета на щанда показваше 2.00 лв, а на касата 3.40.Така и не намериха време да го сменят , а как не им писна всеки път да ме виждат с тези подложки  и да ги връщам незнам Thinking

# 23
  • Добрич/Етрополе
  • Мнения: 252
 Peace винаги гледам етикета и бележката - в Англия когато живеех, мног често ми се случваше да има разлики.
За Кауфланд, обаче, съм забелязала, че подобни случаи стават често в неделя - т.е. деня преди новата промоция - хората сменят предварително цената, а тя е валидна от следващия ден. Направило ми е впечатление и внимавам доста  Wink

# 24
  • София
  • Мнения: 1 735
Аз никога не пазарувам в неделя,ама пак 2 пъти/само толкова съм забелязала Mr. Green/ ме излъгаха.Ежедневна практика си е.Смяната на етикетите е само оправдание,да хващат повече балъци.

# 25
  • Мнения: 1 296
А пазарували ли сте от веригата Т-маркет - там е пълен ужас #Crazy Преди вдигах скандали, сега на касата като открия разлика направо им казвам - " не ми трябва стоката ви, имам пари да си я платя, но няма да ви плащам разликата в цените, взимайте си я" и пет пари не давам за ответни реакции. По-добре да върна нещо на момента, отколкото да пиша писма, които ще останат без отговор и да се разправям с малоумни идиоти, тип управители, зам. управители и подобни.

# 26
  • Мнения: 1
А защо в кауфланд ви теглят нещата на касата, при нас всичко си го теглим ние и си лепим сами марките на плодове, зеленчуци и тн?

# 27
  • Мнения: 0
Случи се отново!
Снощи чуваме по звуковата уредба в Кауфланд, че хлябът е намален от 0.85 на 0.45 лв. Под самия хляб има етикет със задраскана старата и написана новата цена. До хляба имаше и служителка на Кауфланд, която изрично питахме: „Намален ли е хлябът?“, а тя отговори: „Да, намален е.“. На касата ни таксуват хляба на цена от 0.85 лв. От там пак на Информация, където чакахме дълго. Изредиха се 4-5 служителя, спореха какво да правят, обаждаха се по телефона. Накрая ни върнаха разликата в цената, но ние вече съжалявахме, че сме взели от този хляб.

Кажете, защо най-напред не се смени цената в базата данни и след това да се сменят етикетите и да се разгласява промоцията пред всички? В този случай няма да има ощетени, най-много някой клиент да е приятно изненадан, че му таксуват хляба на по-ниска цена. Обратно ако най-напред се рекламира намалението и се сменят етикетите, и след това се променя цената в базата данни - има ощетени - клиентите. Според мен това се прави нарочно, въпреки, че е нарушение. Обикновените служители може и да не го осъзнават, но управителят със сигурност знае! Не си мислете, че управителите са балами!
Нещата, за които говорим се санкционират:

ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Чл. 20. (1) Търговецът е длъжен едновременно да обозначи продажната цена и цената за единица мярка на предлаганите в търговския обект стоки чрез етикети, ценоразписи, табели или по друг подходящ начин. Когато видът на стоката позволява поставянето на етикет, продажната цена може да се обозначи върху етикета.

Чл. 200. За нарушение на разпоредбите по чл. 15, 16, 17, 19, чл. 20, ал. 1 и чл. 21 - 29 и на наредбите по чл. 31 на виновните лица се налага глоба, а на едноличните търговци и юридическите лица - имуществена санкция, в размер от 300 до 3000 лв.

# 28
  • Някъде там край морето
  • Мнения: 512
Това е масова търговска практика във всички магазини - от най-големите до най-малките. И въобще не смятам, че е просто човешка грешка. Ако беше така защо нито веднъж се е случвало да маркират нещо на по-ниска цена.
А между другото, баща ми имаше възможност да пътува и работи в много държави (в Сингапур, Малайзия, сега е в Норвегия) и казва, че това се случва на всякъде - ако мине номера добре. Затова винаги трябва да се преглежда бележката и ако има някаква неточност при таксуването, на място да се реши проблема.  Peace

# 29
  • Мнения: 353
старая се докато ми маркират да си следя цените, после отстрани проверявам какво са ми маркирали, че почти всеки път по нещо имам маркирано 2 пъти, а го нямам в количката. Нахалството им е когато ми кажат: ами вие платихте с карта, а трябва да ви върнем в брой, със назидателен тон все едно аз съм виновна, че те не са гледали когато са маркирали!

# 30
  • Мнения: 1
Съгласен съм, че правят шмекерии но и много често ние клиентите правим мизерии местейки артикул от ратна му с неговия етикет на друг рафт с друг етикет и ако са сходни неща никой не забелязва разликата. А няма как до всеки рафт да седи някой и да гледа кой къде и какво оставя.

# 31
  • Мнения: 2 433
оо...не.Как няма кой да стои  и да гледа?????Служителите в големите хипермаркети са толкова много и всъщност ТОВА ИМ Е РАБОТАТА!!! Не като в един маркет преди 2-3 дни . Момчетата играеха билярд на мострената маса за билярд, а на рафтовете половината стоки нямаха цени изобщо!!!!

# 32
  • Мнения: 7 640
А защо в кауфланд ви теглят нещата на касата, при нас всичко си го теглим ние и си лепим сами марките на плодове, зеленчуци и тн?

 В Кауфланд мисля, че все още тегленето става от клиентите.
По-правилно е окончателното маркиране да е на касата обаче.
В Била съм се нагледала на циркове за спестяване на 50-100гр. Rolling Eyes

# 33
  • преди Варна/сега Горна Оряховица
  • Мнения: 4 258
И мен ме излъгаха няколко пъти и в КАуфланд и в + та вече задължително си проверявам бележките  още до касата, ако не успея да следя какво маркира, защото трябва и стоката да се прибира в торбата.

# 34
  • Мнения: 1 835
Днес пазарувахме в Кауфланд - върнахме 2 стоки, на които цените не съответстваха с обявените, забелязахме го още на касата. Когато се прибрахме в къщи прегледахме пак касовата бележка и ни направи впечатление, че една сушеница която сме взели от щанда за колбаси и на която при тегленето има бележка 3.71 лв в касовата бележка е маркирана на цена 3.81...разликата не е много - 10 ст но дали сме едиствените клиенти днес платили ей така за нищо 10 ст разлика  Thinking

# 35
  • Мнения: 2 433
оо...не.Как няма кой да стои  и да гледа?????Служителите в големите хипермаркети са толкова много и всъщност ТОВА ИМ Е РАБОТАТА!!! Не като в един маркет преди 2-3 дни . Момчетата играеха билярд на мострената маса за билярд, а на рафтовете половината стоки нямаха цени изобщо!!!!
Самоцитирам се... извинете...
обаче в събота други двама "герои" този път в Практикер играеха Тенис на маса до щанда за рязане на плоскости , а на същият щанд бяха сложили катинар!!! Mr. Green

Заети хора са това служителите в хипермаркетите ... не могат да следят  разликите в цените и изтеклите табели и цени!
А в магазин в Търново, висяха едни промоциии "Възглавница спондж Боб - 4.99" на касата обаче ни маркираха 39.99 Shocked Shocked при което ние естествено върнахме възглавницата...
Но мисълта ми беше че цялата система на хипермаркетите е устроена така че да те лъжат и да те прекарват. Влиза си явно в обучението на служителите....

# 36
  • Мнения: 2 122
оо...не.Как няма кой да стои  и да гледа?????Служителите в големите хипермаркети са толкова много и всъщност ТОВА ИМ Е РАБОТАТА!!! Не като в един маркет преди 2-3 дни . Момчетата играеха билярд на мострената маса за билярд, а на рафтовете половината стоки нямаха цени изобщо!!!!

с количеството на персонала не мога да се съглася, масово в Билла и Метро са по един сътрудник в отдел на смяна  Wink, което е крайно недостатъчно
и да- много клиенти правят мизерийки на "колегите си", вземат нещо, разубедят се да го купуват и го тръснат някъде си

# 37
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
това не е запазена марка само за Кауфланд. Случвало ми се е същото във Фантастико. Биг мама скендъл и нещата са си по местата  Flutter

Инак самият магазин го заобикалям отдалеч. Ходя на 2-3 месеца венъж да се пошляя вътре, докато изчаквам щерката от школо, примерно.

# 38
  • Мнения: 1
Абе хора! замислете се малко ! На колко от вас им се е случвало да огледат някоя стока в голям хипермаркет? И дали гледат къде я връщат? В повечето случаи - НЕ! И има безразборно поставени стоки. А понякога и умишлено... А после се сърдим на персонала.... Къде е самосъзнанието? Аз и затова рядко пазарувам от подобни хипермаркетти. Не е виновен персонала обаче само!

# 39
  • Мнения: 0
Явно измамите наистина са доста често явление щом само на мен ми се случва вече за трети път.
Какво стана този път е описано тук: Измами в Кауфланд.
На този адрес ще описвам бъдещи подобни случки, а такива най-вероятно ще има.
Забелязах също, че на щанда за млечни продукти има такива със съдържание на растителни мазнини, а това вече е забранено. Да видим какво ще стане след, като уведомя комисията за защита на потребителите.

# 40
  • Мнения: 1 070
В Кауфланд когато пазарувам винаги си пазя бележките,дори и едно мляко да е. Връщат ми всичко без пазарлъци,даже ако съм случвала на развалена стока не я и поглеждат даже  Grinning Извода ми е,че ако някой си купи нещо и не му хареса може да си го върне без проблем,но не съм го правила.
Имах един случай в който преди да вляза да пазарувам си оставих чанта с покупки от други магазини и като се прибирам ми липсваше чисто ново червило с опаковката. Явно беше че е кражба,а не беше изпаднало,защото много добре помня как го сложих по отдолу на чантата че да не падне. Когато на другият ден отидох започнаха да търсят,след което естествено не го намериха,аз настоях да се обадят на служителката,която беше на смяна тогава и се оказа че тя го била хвърлила в коша,понеже било паднало,а никой не си го потърсил   Shocked  Вие вярвате ли,че младо момиче ще намери ново червило и ще го хвърли? Другата служителка ме пита точно каква марка е и каза на другата да го купи и да мина по късно да си го взема. Да,взех си го,но без опаковката-от което ми стана още по ясно,че тя си го е взела и му е хвърлила кутийката. Много тъп номер,не ми беше до парите за червилото,но никой не обича да го правят на луд. Такива случаи зависят от съзнанието на служителката,може и другаде да се случат,но бъдете нащрек когато си оставяте багаж там. Аз оттогава не го оставям и никоя сила не може да ме задължи да го правя вече като влизам в Кауфланд или подобен магазин.

# 41
  • Мнения: 0
На мен многократно ми се е случвало стоките на промоция да са маркирани на редовната им цена. Вече проверявам всичко по касовия бон. За съжаление в БГ повечето хора не си вършат работата както трябва. Всеки път им казвам да си инструктират персонала, но уви.

# 42
  • Мнения: 2 018
В Кауфланд, Метро или Пикадили ходя веднъж на 2-3 седмици и пазаря пълна количка.
Как да помня всички намаления и да следя на касата? Веднъж го пробвах и то точно в Кауфланд и се оказа, че ми отнема доста време докато проверя цялата касова бележка, всички закупени стоки, цени, бройки... Нямаше разлики с обявените цени и бройките.
Повече не съм проверявала. Но ще го направя в най-скоро време.
Считам го за сериозна загуба на време да се вторачвам в дребните нещица. От друга страна пък да ме лъжат и ограбват...  Confused

# 43
  • Мнения: 1 296
Вчера в ,,Кауфланд,, - Враца избирам охладено пиле с цена 3.99 за кг. Мери ми го жената зад щанда и го маркира на цена 4.10 за кг. Веднага й казвам за грешката, а тя - оууу, това е от другите пилета. Добре де, ама къде са те на витрината, щото други пилци нямаше. Не ми е ясно само защо маркират неправилно като тези пари ще отидат печалба за собствениците, а не за персонала. Той какво печели от цялата тази работа?

# 44
  • Мнения: 2 018
Мисля, че парите отиват за покриване на кражби в магазина. Познай как могат и те да си вземат нещо и да мине за кражба от клиенти.

# 45
  • Мнения: 372
Versace_Dreamer,права си - въпросът не в 10-те или 20-те стотинки,с които ни гърбят(щото и на мен ми се е случвало многократно), въпросът е принципен!

Върха беше,когато веднъж купувах от готовите смеси(сещате ли се - за палачинки,понички,мъфини). Бях взела 2 х 1,19(палачинки) и 1 х 3,90(боровинкови мъфини).
 Чак вкъщи забелязах какво са ми таксували - 1 х 1,19 и 2 х 3,90.
Скандали не съм вдигала,не съм си търсила правата,но и повече не стъпих при тях.

Последна редакция: пт, 27 авг 2010, 14:08 от The Code

# 46
  • Мнения: 0
Prestanete da obviniavate slujiteli na Kaufland ili kasierkite,zashtoto te imat nai malko vina za tova kakva cena e izleznala,zatova sa slojeni skenerite vav stranite na vseki edin sektor za da proverite predi da stignete na kasata ,a kogato tam vi pokaje cenata koiato ne vi udovletvoriava go ostavete.Az kato kasierka v Kaufland,moga da vi kaja 4e naprejenieto e mnogo goliamo,imame strashno mnogo neshta da sledim,da badem lubezni,da vnimavame vav markraneto da si 4uvame nashata kasa i printer,koito ne e rabotil toi ne znae.Rabotata e naistina mnogo,a cenite i na produktite ne gi slagame nie te se praviat po pora4ka na Kaufland vsi4ko prestiga paketirano,kakto vav vsi4ki magazini,a promociite koito sa sas zadraskan etiket ozna4ava 4e e vatreshno namalenie,tova zna4i 4e upravitelia na otdela e precenil,4e tazi stoka do sledvashtiat den niama da izdarji i pravi vtreshni namalenia.A za nesaotvetstviata na etiketite niamat vina samo slujitelite.A i klientite,zashtoto niakoi reshi da si vzeme kiselo mliako i do kato stigne reshi 4e ne mu triabva i vmesto da varne tam ot kadeto go e vzel,go ostavia varhu niakoia bluza v otdel texstil.Taka i sled kato e podreden magazina sled pikovite 4asove kogato ve4e niama mnogo hora tragvame da vidim kakvo,kade da se opravi i togava vijdame kak vsi4ko e obarnato s glavata na gore,koi kadeto zavaril,tam go ostavil...Taka 4e molia vi ne obviniavaite samo Kaufland za deistviata vi.

# 47
  • Мнения: 176
Мисля, че в Кауфланд не лъжат. Просто са некадърни управленските кадри и не се справят със суматохата. maslinkata72 го е обяснила добре от своята гледна точка

# 48
  • Мнения: 1 070
Обяснила го ако може някой да прочете поста и. В този форум се пише на кирилица!

# 49
  • Мнения: 372
maslinkata72,не го приемай толкова лично! Това,че са ти работодатели не ги прави безгрешни. Клиентите наистина разместват артикулите,но аз за себе си мога да твърдя категорично,че във всеки един магазин,в който пазарувам,когато взема артикула гледам:
1 - името
2 - името на стикера с цената
3 - сравнявам грамажите или друга особеност(ако има)

Случаят,който съм описала е факт! Няма как да не се възмущаваме,когато сме потърпевши! Трудно им е на работниците - ок,но защо това да се отвазява върху джоба на клиента? Защо мацката,вместо да пропусне да маркира,маркира два пъти един продукт?
Хайде да сме коректни,става ли?!

Без лоши чувства към никой,надявам се да няма пак обидени!

Пишете на кирилица!


# 50
  • Мнения: 0
здравейте,

аз работя в Кауфланд, да Ви кажа хората са толкова малко, а работата е толкова много, и ти всичките тапотии и неуредици се дължат на некадърни и идиотизирани управители, истината е че ако могат да не дават въобще заплати ще са най-доволните на света. НАВСИЧКОТО ОТГОРЕ НЕ ТОЛЕРИРАТ БРЕМЕННИТЕ, ТЕ СА УЖАС И РАЗХОД ЗА ФИРМАТА, АЗ СЪМ В 28 СЕДМИЦА И ОТ 3 СЕДМИЦИ СИ СТОЯ ВКЪЩИ ЗАЩОТО МЕ ПРИНУДИХА ДА ВЗЕМА БОЛНИЧЕН ПОНЕЖЕ НЕ СЪМ БИЛА ЕФЕКТИВНА В ТОВА СЪСТОЯНИЕ, АКО БЯХ ОТКАЗАЛА МИ КАЗАХА ЧЕ ЩЕ МЕ ПРЕМЕСТЯТ НА 4 ЧАСА СЪОТВЕТНО И ОСИГУРОВКИТЕ, КОЕТО МИ ПРЕЦАКВА МАЙЧИНСТВОТО, аве в това наисгтина е ежеднение в Кауфланд и по специално в Пловдив 2 на брезовско шосе, малоумният управител Свилен Пенев принуди така всичките 6 жени които сме бременни в този магазин. Проблема е че няма кой да ни съдейства защото това принудително взимане на болничен не е редно, но явно и тук тези с власт имат права и привилегии. А за магазина пълна дупка с адски много стоки с изтекъл срок на годност, просто няма кой да ги следи тия неща.

# 51
  • Пловдив
  • Мнения: 3 711
Foxy^Loxy, навсякъде  по частните фирми е така -много работа за малко пари.Ти нали знаеш, че като бременна закона те пази при определени условия и можеш да си търсиш правата ,защото нямаш само задължения.

Последна редакция: пт, 27 авг 2010, 17:29 от Aнели

# 52
  • Мнения: 372
Foxy^Loxy, навсякъде  почастните фирми е така -много работа за малко пари.Ти нали знаеш, че като бременна закона те пази при определени условия и можеш да си търсиш правата ,з ащото нямаш само задължения.

Правилно,търси си правата!Кураж!   bouquet

# 53
  • вече в прегръдките на любимия, и само там
  • Мнения: 978
а за неуредици и несъответствия, моля ви, подавайте сигнали към Комисията за защита на потребителя
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=12&document_id=19

имат и телефон за жалби - 070011122

ако не сигнализираме, никой няма да ни обръща внимание, а трябва да се научим да го правим

и цялото ми уважение към служителите на Кауфланд и други сходни вериги (в Кауфланд не сме имали никакви проблеми при пазаруване до сега), но в крайна сметка като има обявена по-ниска промоционална цена, а стока се маркира на стара, ми в крайна сметка ще се купи на тази, която е обявена, а все пак трябва да се разбере, че иначе висенето на Информация, за да се върнат парите е губене на време и не е приемливо клиент да бъде разтъкаван и бавен, още повече, че не той е допуснал грешка - това във връзка с няколкото различни случая , които са описани тук

# 54
  • Варна
  • Мнения: 773
Никога не си гледам касовата бележка. Ако взема да я разглеждам на касата ще отнеме много време, все пак не съм купила 5-6 неща.

# 55
  • Мнения: 2 196
От Кауфланд пазаруваме често и е имало една-две изцепки.Веднъж гледам там едни детски книжки и имаше някаква цена 9.99лв. и сложени на едно място различни видове.Хареса ми една с разни песнички и т.н.,но въобще не я проверих дали действително е на тази цена и на касата изненада-32.99лв. MoneyНаправо се изцъклих ShockedИ те така с тоя прословут Кауфланд.

# 56
  • София
  • Мнения: 1 735
Снощи за пореден път установих,че Кауфланд в Овча Купел мами клиентите си здраво.Два от промоционалните продукти,в които се загледах като ги маркираха установих,ЧЕ ЛЪЖАТ !Таблетки на Сомат за съдомиялна 7в1,от 6 и нещо уж в промоция ми ги маркираха 9.99лв.Върнах ги!Печена и белена капия/БУРКАН/ на промоция 2.60 ,на бележката 3.15  и това е 4лв излъгани само за 2 продукта и то за пореден път.Въпреки,че са ни на 5мин с колата вече сериозно се замислям дали да пазарувам от тях.Защо очите ми трябва да са така  Shocked като пазарувам от тях!Ако разправията не е голяма ще сезирам комисията за защита на потребителите в понеделник,защото ми омръзна в нашата смотана държава все да минава от нас хей така и то за пореден път! Naughty

# 57
  • Мнения: 0
Присъединете се към Фейсбук групата Измамени от Кауфланд!

# 58
  • Мнения: 0
Присъединете се към Фейсбук групата Измамени от Кауфланд!

Кауфланд е най-добрата верига за хранителни стоки в Б-я!
Да плюета така по тази европейска верига показва само колко сте комплексирани
Все пак половин Европа ги боготвори,а ние тук да ги плюем - българска му работа
Вярно не е евтино като Лидл,Пени или Карфур,но съотношението цена /качество е на доста по-високо ниво
Неслучайно в Кауфланд ходят и хора с по-високи финансови възможности
Доста по-високо от супер скъпарските Билла или Пикадили,примерно
А да не говорим,че магазините са просторни и добре подредени

# 59
  • Мнения: 679
new_mamma,
А дали не си подставено лице на някоя друга търговска верига? Чак пък и група във Фейсбук?! Толкова ли си нямате работа?  Shocked

# 60
  • Мнения: 2 192
Цитат
Кауфланд е най-добрата верига за хранителни стоки в Б-я!
Да плюета така по тази европейска верига показва само колко сте комплексирани

Най-обичаме новорегистрирал се да ни лепва етикети за психическото състояние и да ни отваря очите за европейщината!

Нямаше ли да е по-достойно да застанете с името си и длъжността си и да ни кажете, че като клиенти държите на мнението ни, да потърсите начин грешките да бъдат сведени до минимум и н.т.?!

Между другото, 2 години съм пазарувала в "Кауфланд", следя си бележките редовно и до сега всичко е било маркирано коректно.

Но ми е доста по-голям кеф да пазарувам от "Хит", въпреки по-високите цени там.
Въпрос на приоритети, сори. Докато имам 30 мин. свободни в повече и 20-30 лв. не събарят месечния ми бюджет, ще си пазарувам от "Хит".

# 61
  • Мнения: 2 192
Всъщност и постът на new mamma си намирисва от всякъде. И защо как "Ви" (а може би "ви") лъжат, нали и тя е излъгана?
Дали е добронамерен съвет или опит за антиреклама, няма как да докажа (пък и не ми е работа); факт е, че всички тук сме предпазливи, когато новорегистриран ни насочва къде да си или да не си даваме парите.

# 62
  • София
  • Мнения: 985
Присъединете се към Фейсбук групата Измамени от Кауфланд!

Кауфланд е най-добрата верига за хранителни стоки в Б-я!
Да плюета така по тази европейска верига показва само колко сте комплексирани
Все пак половин Европа ги боготвори,а ние тук да ги плюем - българска му работа
Вярно не е евтино като Лидл,Пени или Карфур,но съотношението цена /качество е на доста по-високо ниво
Неслучайно в Кауфланд ходят и хора с по-високи финансови възможности
Доста по-високо от супер скъпарските Билла или Пикадили,примерно
А да не говорим,че магазините са просторни и добре подредени


Това изказване не е сериозно. Не съм с високи фенансови въможности, но пазарувам в "скъпарската" Била и съм в пъти по-доволна отколкото в Кауфланд. Пазарувах от там, но съм супер разочарована. Стоките на промоция не струват, обикновено са с изтекъл или изтичащ срок на годност или с лошо качество. На другите цената им е колкото на тези в Била и в другите магазини, но за разлика от тях ако отида в неделя вечер в Кауфланд например рафтовете са празни. Мирише отвратително в този магазин, нито пък е толкова подредено и просторно. Прясното месо е ужасно, въпреки ниската си цена. Купувала съм кайма от там и не само и всичко е заминавало в кофата. Е за какво да давам пари за някакви измислени и евтини неща, които след това изхвърлям в кофата и отивам и си купувам същите от Била. И много още мога да изреждам , но не виждам смисъл.  Зарекла съм се, че повече моя крак в този магазин няма да стъпи. Простете комплексарството ми. Peace
 Не съм измамена. Просто не ме кефите Peace с измислените си промоции и с опита си с трици маймуни да ловите. Точно защото се чувствам европеец, може би бих отишла да пазарувам в Кауфланд в някоя европейска държава, но не и тук. Хубава работа, ама българска.  ooooh!

# 63
  • София
  • Мнения: 2 623
Любимия ми магазин е ХИТ, но най-често пазарувам в Кауфланд,
защото ни е най-близо, а и съм свикнала - знам кое къде да търся, какво да гледам.
Свикнала съм с определени марки, които ги има всички в Кауфланд и не ми се
налага да правя компромис, защото не намирам нещо, което обичам.
Понякога се ядосвам, че даден продукт се е изчерпал, а на мен ми трябва,
но това е относително нормално.
В Билла не пазарувам от години, след няколко разочарования, особено
на продукти с изтекъл срок, които си седят по рафтовете - недопустимо !
Не съм се заглеждала в цените в Кауфланд, но един, два пъти, след касата виждам, че нещо ми е маркирано 2 пъти. Разбира се, далеч съм от мисълта, че е нарочно, а и винаги
ми връщат парите.
Веднъж дори ми върнаха парите, защото върнах продукт, който е с много висока цена,
а аз просто не съм разбрала. Обслужването е на много високо ниво Simple Smile

# 64
  • Мнения: 3 826
Но мисълта ми беше че цялата система на хипермаркетите е устроена така че да те лъжат и да те прекарват. Влиза си явно в обучението на служителите....
това е точно така ,
тези уж случайни маркирания двукратно на стоки , изобщо не са случайни , така си избиват загубите от кражби и бракувани стоки , които те самите трябва да плащат , а загубите не са малки ,
дори една продавачка в друга тема преди време си разказа как са я обучили още първият ден да послъгва при маркирането .

аз също съм виждала как касиерка маркира нарочно едно кисело мляко повече на един заблеян мъж , толкова явно го направи , беше новичка и неумела още  Joy
затова винаги си давам вид , че следя какво ми се маркира и после хвърлям едно око на бележката .

# 65
  • Мнения: 3 154
Брей.. големи драми и измами в този Кауфланд бе... и то само там, така ли? newsm78
Не съм имала никави сериозни проблеми със стоки, закупени от този магазин, а пазарувам доста често, не заради някакъв особен сантимент към точно този магазин, а тъй като ми е наблизо и където и да си - като си отваряш очите и умееш да четеш и смяташ не може току-така да те излъжат. Винаги си пресмятам предварително приблизително сумата, която ще трябва да платя и трудно може да ме изненадат с нещо. Ако имам съмнения за цените - проверявам на четците - голямо улеснение са, не ми се налага да се лутам и да разпитвам сульо и пульо...
И някрая,  да не забравя, щото види се тук всички светци по-големи от папата са се събрали - не знам колко големи измамници са в Кауфланд, но в магазина съм се натъквала на такива свинщини, оставени от клиенти, че ме е досрамявало - изпити и оставени сокчета, отворени кутии с бонбони, бисквитки (хапнал си някой, не му харесали или скъпичко му се е видяло и ги зарязал където му дойде), празни кутии от какво ли не - чорапогащници,  плеъри, пасти за зъби ... вади наред и бута Ганьо по джобовете .. грозна работа

# 66
  • Мнения: 7
Аз искам да споделя унижението и възмущението си от методите на охраната на Кауфланд.  Cry
Случи ми се една сутрин, прибирайки се вкъщи след 48 часово дежурство, което споменавам за да стане ясно колко бях уморена и неадекватна ooooh!, за да реагирам по-добре на случващото ми се.
 Пазарувам си аз, сметката ми е 55 лв. горе-долу и на излизане от касата две дами и един левент от охраната ми искат касова бележка, вземат я и едновременно оглеждат покупките ми, след което явно недоволни ме отправиха към служебно помещение. Аз си помислих, че това е някаква рутинна проверка и спокойно си заразглеждах касовата бележка, за да проумея евентуално за какво става дума, защото междувременно на зададения от мен въпрос какъв е проблема не ми беше отговорено, а само ме попитаха имам ли незаплатена на касата стока.
 Стаичката беше едно тясно коридорче, от едната страна трезора на магазина, т.е. железни врати, а от другата стълби, водещи някъде нагоре, в последствие разбрах,че най-вероятно там някъде охраната наблюдава записите от видеокамерите.
Както и да е, служителката с много назидателен тон, който ме смути много, започна да ми обяснява как съм разглеждала шноли и ластици, харесала съм си нещо, свалила съм си шала, сложила съм го в количката  и после съм сложила някаква стока върху него...
Честно казано първоначално дори не можех да потвърдя всичко това, защото бегло си спомнях кога съм си свалила шала и къде съм го сложила и цялата тази явно много важна последователност...Истината е че действително разглеждах разни ластички за детето, свалях, слагах, сравнявах цветовете с тези на 2-3 ластички, които обичайно държа в джобчетата на шала ми, нося си ги за да имам подръка, заради детето, то и в дамската ми чанта, и в джобовете на всички якета има такива...Както и да е, веднага взех да загрявам и се сетих, че след като видях, че имаме подобен цвят ластички се отказах да вземам други и по инерция съм сложила моите ластики върху шала си, после се сетих, че след известно време ходейки из магазина видях, че са тръгнали да изпадат и пак ги пприбрах в джобчетата на шала - това по никакъв начин не съм го правила скришом и дори не ми е минало през акъла, че може да е проблем.
Притесних се, защото осъзнах  че всички тези действия наистина изглеждат много подозрителни и изпитах тягостното чувство, че каквото и да кажа в свое оправдание ще звучи като оправдаване, а и изпитах вина заради глупостта си да вкарам дори и ненарочно в магазина продукт закупен от него, и ...Охраната веднага се насочи към шала ми и естествено там намериха точно каквото търсеха, аз през цялото време мълчах, защото не ми идваше на ум какво смислено да кажа, така че да не си навредя повече...Дори  наивно очаквах, че сами ще стигнат до истината... Tired
Разбира се, всички тези подробности в последствие ги навързах ...на въпроса защо ластиките са без етикет отговорих, че няма как да са с етикет, защото са ползвани, но естествено въобще не ме отразиха.  Tired
Информираха ме за процедурата: проверява се цената на продукта, ако е по-малка от 5 лв. продукта се заплаща в 3 размер,ако е по-голяма пак се заплаща в 3 размер, но се заплаща и 100лв. глоба или нещо подобно..
И сега съществената част:
Първо Една скоба-извинявам се че бях до сега толкова обяснителна, но искам да ви уверя, че наистина много нелепо се получи, просто чак тъпо и глупаво, и дори като обяснявам тази история, чак аз не си вярвам, че е възможно толкова нелепо ... Blushиди обяснявай, че си невинен...
Дори не ме попитаха дали съм откраднала, а при внимателните ми опити да обясня направо ме игнорираха супер пренебрежително и обидно, чак ми стана адски гадно и изгубих желание да говоря с тях. Обясниха ми каква е процедурата, освен всичко друго трябваше да заплатя отделно продукта, отделно обезщетението в 3 размер, защото без етикет ластиките били непродаваеми. Признавам си, че нямах енергия и сила да споря вече, при положение, че имат тактиката да заплашват с полиция на всяка втора дума, а при мисълта, че ще чакам полицаи, ще пиша обяснения и ще трябва да се занимавам и със съдилища за три ластики, които дори не съм откраднала, направо ми се отщя... ooooh!
Изпитвах само неистовото желание да се махна по-скоро.  PraynigПлатих каквото ми искаха(което признавам че е поредната глупост която направих, редно беше да ги накарам да викнат полиция и да се разправям по-нататък, но ...-не правете като мен) Претърсиха ми и чантата, където намериха два крема за лице, които естествено нося със себе си след като съм на работа 2 дена. Добре, че бяха ползвани до половината, защото ако не бяха-убедена съм, че щяха и тях да обявят за кражба.  #2gunfire
Интересното е, че и в чантата ми имаше някакви шноли и ластички, но тях не ги и погледнаха, по тяхната логика трябваше да са в шала, защото това са видели, те крадците точно това правят, показват пред камерите какво крадат и къде го крият GrinningНо пък не ми бъркаха из джобовете...а можеше и там нещо да намерят Wink.
 Единственото нещо, срещу което намерих сили да се противя е, че ми взеха личната карта, за да ми попълнят данните в някакъв протокол и  не ми обясниха как са упълномощени да ми вземат личните данни...извикаха управителката, която на въпроса ми реагира с това, че съм крадла  Twisted Evilи нямам право да протестирам, че те били охранителна фирма и имали право да ме претърсват и да ми вземат личните документи...аз й казвам, че не това ми е въпроса...а тя се развика на охранителя да вика полиция.
Да, ама той не помръдна от мястото си. Защо според вас? Това си беше чиста проба сплашване. Освен това, дори и да съм откраднала, те са длъжни да ми отговорят защо извършват каквото и да било действие спрямо мен, а не надменно и пренебрежително да ме игнорират и да ми дават обидни квалификации, които явно са им репертоара за сплашване, когато някой се опита да си търси правата.
Осъзнавам, че в случая хората си вършат работата, но има нещо възмутително в методите им - още преди да имат каквото и да е доказателство за кражба започват да се държат с тебе като с престъпник - назидателното натъртено говорене, заплашителните реплики и въобще цялото завоалирано тяхно държане, което насочва само към това, че за да си нямаш работа с полицията, която ще те "опандизи" по-добре си плати, подпиши едно протоколче за връщане на стоката или нещо подобно и бягай "престъпнико"... 
Не съм много в час, ако може някой да ме светне, не са ли длъжни веднага, без никави уговорки и споразумения да викнат полиция и тя да установява престъплението.  newsm78Така излиза че може да пооткраднем това онова и после с добрите другарчета охранители срещу съответното заплащане, което веднага отива в трезора на магазина, оправяме нещата и опа - вече сме чисти пред закона. И на фактурката пише: договорено обезщетение?!? Confused (на моята пише обеЩетение, но грамотността им е друг въпрос)
Цялата тази тирада, може малко объркано и непоследователно разказана, е насочена към всички, които недай си боже ги сполети същото (чувала съм за случаи, особено с грамажа на плодове и зеленчуци, които се теглят наново и при разлика от грамове, карат хората да плащат тройно по същата процедура, то няма лошо-ако се прави културно и уважително към човешката личност, но могат с назидателното си отношение и използването на обидни епитети да докарат някой пенсионер до инфаркт)
Моля ви, не правете като мен Naughty, колкото и да се чувствате огорчени и обидени и поставени в абсурдна ситуация, дори знаейки че е безнадеждно и уморително да изтърпите процедурите с полиция и влачене после по полицейски управления и съд за една шнола или крем, които дори не сте откраднали, изисквайте от охраната да спазва закона. А дори и престъпниците имат права, така че само полицаите са упълномощени да ви задържат, а съдът се произнася дали сте крадци или не, а не някаква си управителка, която ако седне да ме ужбеждава, че през живота си не е откраднала един молив даже...и 90 % от тях са назначени с протекции и връзки, а не заради кристално чистата им съвест.
 Ох, много съм възмутена оше и ядосана  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evilхем на държавата ни, в която се допуска това, хем на себе си за глупостта си, хем на тази управителка дето ме нарече крадла и се изниза най-нагло и пренебрежително... Най-вече затова, че каквото и да бях направила, няма как да изтрия унижението, което изпитах, чак не можах да реагирам, направо не мога да повярвам колко глупаво постъпих с мълчанието си, едва ли не се съгласих с тях....ужас... Но ще го преживея. А и другата глупост подписах тъпия им протокол, срещу който протестирах, и ми беше поднесен да го подпиша на крак в момента на афекта си от отношението на управителката, завъртях там някакъв фалшив подпис, но дори и не прочетох какво пише, което си е вече върха на глупостта ми...
Извинете ме, че ви занимавам с моите проблеми. Абстрахирайте се от мене, просто направете си изводи какво да правите в тази ситуация, защото в незнанието си човек прави много грешки, а и като се възползват от незнанието ви могат да ви изпрекарат както си искат, слава богу, че "кражбата"ми беше на стойност 3 лв., та не ме караха да плащам глобата им от 100лв, че като нищо в глупостта си и нея шях да платя.
Чудя се като хванат някой ром как точно го карат да ги плаща тези 100 лв, щото те не крадат за по 3 лв. Ама те са по-наясно с правата си, защото са си имали работа с полицията, а аз като не съм се разправяла никога с полиция...могат да ме плашат както си щат. Пък и сигурно не ги пускат в магазините, което също е унизително, но това е друг въпрос...
А, забравих да спомена, че ме бяха нарочили най-вероятно защото бях с черна шапка с козирка и черно шушляково яке - типичната джебчийка. Големи професионалисти! Ако бях с розова пола на лалета и бухнали къдри сигурно нямаше да се вглеждат подозрително в мене. Сигурно докато се занимават с невинните хора, истинските крадци им задигат стоки за стотици левове.
И внимавайте как се държите в магазина Mr. Green, ако се въртите малко на едно място или си сваляте шалове, шапки и якета вече сте заподозряни и ако недай си боже в чантата ви има някой още неизползван много дезодорант или непокътнати носни кърпички или шнолка закупена неотдавна от този магазин, а сте имали неблагоразумието да си ровите по някаква причина в чантата тозно пред камерите им, в кърпа сте им вързани. молете се само да имате късмета това, което "открият" у вас да е под 5 лв...Айде стига вече ....
Извинете ме отново, но трябваше да си излея някъде възмущението и яда...  И НЕЩО ВАЖНО - на мен това ми се случи в Кауфланд, но не казвам, че охраната само там е такава, нито съм настроена срещу самия магазин по някакъв начин. Навярно навсякъде охраните се държат по този начин. Дано не ми се случва да имам база за сравнение. Tired Tired Tired

Последна редакция: пт, 25 фев 2011, 08:28 от каткат

# 67
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Аз искам да споделя унижението и възмущението си...

Ако сложиш малко нови редове ще мога да прочета това, което си написала... иначе просто е нечетимо...

# 68
  • Мнения: 141
момичета, на колко пари сега продават хлебопекарни там?

# 69
  • София
  • Мнения: 930
Пазарувам от Кауфланд, Т-маркет, Фантастико, Европа. Понякога и от Карфур и от Лидл.
Разните номерца ги правят навсякъде. Затова всички в нашето семейство, включително и порасналите ни вече деца, с удоволствие си четем касовите бележки след плащане, независимо колко са дълги. Случвало се е да получим касова бележка дълга 60 см., заставаме и си я проверяваме с кеф Laughing. Независимо кой е магазинът.
Според мене, Кауфланд има някои предимства пред останалите магазини, в които пазарувам. Само там (и в Била, ама аз там не ходя) има скенери, на които безпроблемно си проверявам неясните цени. В другите магазини, когато няма цени, само мога да гадая, колко струва стоката.
Признават всякакви рекламации, гаранции, изобщо няма проблем с връщането на парите.
Площта на магазина е достатъчна да се разминават свободно клиенти и колички.
С всички магазини имам разни истории, или съм била свидетел на разправии между ядосани клиенти и персонал на магазин.
Затова - пазаруването навсякъде трябва да бъде с повишено внимание newsm10.

# 70
  • Мнения: 1 070
В КАрфур също има такива скенери, търси ги по колоните  Peace

# 71
  • Мнения: 1 310
Аз искам да споделя унижението и възмущението си...

Ако сложиш малко нови редове ще мога да прочета това, което си написала... иначе просто е нечетимо...
Crazy
А аз щях да моля за версия в телеграфен стил. Whistling

# 72
  • У дома
  • Мнения: 135
Ще трябва да заплатиш стоката в ТРОЕН размер и да ти наложат глоба от минимум 100лв. отгоре.
Това е цитат от по-горен пост. Според член кой,  алинея коя от закона веригата магазин налага глоба, дори при нарушение от страна на клиента? Аз лично съм свидетел на такава ситуация- Кауфланд институция ли е , за да си определя някакви вътрешни закони, свързани с потребителите? Да, може да има санкции за служителите , установени с вътрешен правилник, но за клиент???
Дано някой се включи с отговор, за да помогне при решаване на казус.

# 73
  • София
  • Мнения: 821
Каткат, тези от Кауфланд направо са за съд! И аз се чудя по кой закон те карат да плащаш в троен размер стоката!?  newsm78

# 74
  • София
  • Мнения: 476
Ще се включа и аз. Тези от Кауфланд са меко казано малоумници. Имам малко дете и винаги му нося шише с вода в чантата. При пазаруване един път в Кауфланд на касата детето поиска вода и аз извадих шишето от чантата си. Настана суматоха- касиерката извика охраната и започна едно разследване дали шишето е откраднато от мен Shocked
Искам дебело да подчертая, че шишето не е от минерална вода с биберон и ми се стори нелепо да се обяснявам с тях #Crazy
Охраната ми каза,че ще направят компромис Sick но ако другият път не го обява на информация ще го заплатя в троен размер и други подобни..........А дори мисля, че нямат такива шишета в магазина.

# 75
  • Мнения: 76
Ходим да пазаруваме само в Кауфланд. Моя мъж винаги проверява касовата бележка ,още докато сме вътре. Последния път не я провери и чак вкъщи се оказа, че сме платили стока, която не сме купили и която въобще не фигурира в покупките ни. Един път да не погледне и ще ни минат.  Laughing Иначе като цяло сме доволни, даже заради малката сме отваряли шоколади и сме ги изяждали още там ,а на касата даваме само празната опаковка, щото сме ги изяли. Mr. Green Не са ни правели проблем, дано и за напред да е така.

# 76
  • София
  • Мнения: 750
Пазарувам главно в Кауфланд, знам, че хитреят, но не ми се беше случвало да ги изловя аз.
Скоро избирам сирене, вакумирано, от витрината за самообслужване. Сирена - разни видове, етикети много, не мога да намеря на пръв поглед етикета закачен на витрината за това сирене, но поглеждам бучката - има си грамаж и цена съответно за този грамаж и за килограм.
На касата се оказа, че цената е съвсем различна, а при отговора ми - защо, получих /според мен/ супер неадекватния отговор - това на бучката сирене да не го гледам, това било цената на доставчика им...
Върнаха ми парите, не е това проблема, но според тях това било практика и по другите вериги магазини?
Аз ли не съм наясно или какво???

# 77
  • Мнения: 1
Скоро си купих от тях фритюрник. Нямах време и просто грабнах един кашон и на касата. А там касиерката отвори кашона и внимателно прерови вътре. Усетих се какво прави и я попитах, ами ако някой клиент ей така, за да си направи зла шега е решил да мушне нещо вътре, какво ще правим? Ще ме изкарат мен крадец! Последва усмивка и оправдание, че имало камери, ама дали точно там ще има камера, а и срама който може да се преживее... тъпотия.

# 78
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 237
Ти пък! Те отварят пастите за зъби и всичко, което е в отваряема картонена опаковка, какво остава за по- голяма кутия!

# 79
  • Мнения: 2 192
Като чета в друга тема как "неволно" или "полуволно" някой забравя да си плаща стоките,
започвам да оправдавам касиерките.
Вчера в "Карфур" помолих да лепнат етикета от краствиците долу на найлоновото пликче, за да може да го ползвам и за други неща (да си сложа други дреболии) и ме изгледаха доста подозрително. Последва въпрос "Къде?", "След касите" - отговорих, схващайки накъде бият,
но не можело - такива били правилата - етикетът се слага така , че да залепи отвора на пликчето, за да не може да се слага допълнително стока след претеглянето. Явно има хора, които и това правят Sad

# 80
  • вече в прегръдките на любимия, и само там
  • Мнения: 978
касиерките трябва да си проверяват, разбирам ги, после сигурно тях карат да плащат липси

преди година и нещо си купихме кана за вода Брита от Кауфланд, избрах първата кутия, отворих я да огледам каната - и, о, изненада, в кутията на Брита друга кана, на друга марка, с пъти по-евтина от тази на Брита, взех си нова кутия, всичко й беше наред, взех и тази да я дам на касиерката да сигнализират, тя като видя, се притесни и каза, че ще я предаде на управителя; така че всякакви хора има, нормално е касиерките да се пазят

# 81
  • Мнения: 98
Свидетел съм преди доста време как "мургавите" събратя вадят паста за зъби от кутията(от скъпите) и я поставят в кутията на българските(евтини).Сега разбирам ,защо на касите всичко вадят и проверяват.

# 82
  • Мнения: 1 310
Баси простотията! ooooh!

# 83
  • Мнения: 1
Явно е нормално явление за Бг, но е хубаво някъде да сложат табели да подканват клиента да си провери кутията какво има вътре, за да няма изненади. Представям си картинката ако бяха открили нещо, което някой е мушнал в кашона. Без вина виновен ставаш.

# 84
  • Мнения: 19
Добър вечер искам да споделя какво ми се случи днес в кауфланд.бях с количката и купихх неща за 30 лв но поневе немога да нося всичко сложих плика с картофите отдолу на количката и на касата забравих да ги извадя а карофите струваха няма и 2 лв платих сметката и си трагнах обаче охрааната ме спря и ми каза за картофите от което аз се стаписах изжиних се и исках да си ги платя обаче те ми казаха че нестава така и трябва да ме глобят 100 лв но накрая склониха на 50 понеже сам го направила без да искам и съм с бебе.дадох само 10 но подписах протокол и им дължа още 40 та въпросът ми е дали могат нещо да ми направят или осъдят защото така ми казаха? благодаря предварително Simple Smile

# 85
  • Мнения: 2 122
Добър вечер искам да споделя какво ми се случи днес в кауфланд.бях с количката и купихх неща за 30 лв но поневе немога да нося всичко сложих плика с картофите отдолу на количката и на касата забравих да ги извадя а карофите струваха няма и 2 лв платих сметката и си трагнах обаче охрааната ме спря и ми каза за картофите от което аз се стаписах изжиних се и исках да си ги платя обаче те ми казаха че нестава така и трябва да ме глобят 100 лв но накрая склониха на 50 понеже сам го направила без да искам и съм с бебе.дадох само 10 но подписах протокол и им дължа още 40 та въпросът ми е дали могат нещо да ми направят или осъдят защото така ми казаха? благодаря предварително Simple Smile

необявена стока се заплаща в троен размер
да не говорим, че ти можеш да ги осъдиш= не могат да ти искат никакви пари
охранителните фирми отдавна нямат такива правомощия Simple Smile))

# 86
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 073
Това с пъхането на различни неща в опаковките е много гадно-веднъж сестрата на мъжа ми си купила епилиращи лентички за лице,но се оказало,че в кутията има само почистваща кърпичка за след това. На практика си купила една мокра кърпа за сума пари,а някой опаковка с двойно повече ленти. Laughing Тарикати! Crazy

# 87
  • Мнения: 327
 Не съм прочела цялата тема, но някои неща са абсурдни!Твърдението например, че се тарикатят и нарочно подвеждат хората с цените. Не знам как си представяте всичко това - управителят на магазина събира вкупом служителите и избира с кои стоки днес ще гъбаркат клиентите - абсурдно е !
Вие никога ли не допускате грешка?!Не се ли замисляте, че просто служителят е допуснал неволна грешка? Трябва да ви кажа, че най често се случва клиентът да заблуждава сам себе си.
 Много хора виждат само цифрите, без да прочитат този етикет за коя точно стока се отнася. Често се случва клиентите да оставят стоки на други места, което също води до объркване.
 Освен това етикетите залепени върху стоки (изключение правят червените етикети и малките цени на намалените артикули) не оказват цени на веригата, това са цени на дистрибутурите и в 90% от случаите те са над обявената в магазина.
 Не зависимо дали се е случило да забравите някоя стока в количката или някой е сложил нещо в кутията, която вие сте взели от рафта никой няма да ви направи никаква забележка или пък ще ви сметне за крадец. Артикулът се изважда и  маркира без много мрънкане и обяснения. Останалото е  във вашата глава!Това което знам, е че тези, които откажат да заплатят в троен размер открадната стока, подлежат на среща с органите на реда, които ги прибират и налагат закона.
 Нещата са много по-прости отколкото вие си го представяте. Кауфланд е верига,която наистина е  насочена към коректното и вежливо обслужване на клиентите. За съжаление обаче е доста тежка работна среда и понякога служителите допускат грешки така както и вие допускате във вашите служебни ангажименти.
 

# 88
  • Мнения: 327
Възмутена съм от Кауфланд!Манталитетът на служителите им е като в комунистически гастроном-евтиното под щанда и само на познати!
От началото на седмицата имат обявена промоция на варенопушен бут с цена 0,65 лв.за 100 гр.Но..само след 2 дни бутът е свършил....и почти същият се продава на 1,29 за 100 гр.Питам аз,кой прави заявките за промоционални стоки,Кауфланд от вчера ли са на пазара,че не могат да си предвидят продажните количества?!Случайно или нарочна свършват продуктите в промоция?!
И докато си разсъждавам така дочувам зад гърба си весел,добронамерен въпрос:"Искаш ли от онова на 65 стотинки?"Обръщам се заинтригувана,оглеждам още веднъж витрината,в която няма ''от онова ''и чакам развръзката.Служителката изважда,най-спокойно нарязва и опакова бута,изтегля го на най-отдалечения кантар и го подава на приятелката си-клиентка!!На репликата ми:Бихте ли ми нарязали от същото и на мен?-получавам отговор:-"Свърши,беше последното!!-придружен с убийствен поглед без извинение!
Е,кога свърши като не е било на витрината!?И защо преди половин час беше свършило,а сега го има!
На оплакването ми към управителка,получавам толкова лигав и недостоверен отговор,че щях да падна!Клиентката била тяхна колежка,която нямала право да пазарува,когато е на смяна и затова пазарувала извън работно време,това било запазено за нея,ама те нямали право да  си запазват!!!???
Бля,бля,извиняваме се....ще се постараем да не се повтори!
Изслушах и още една лъжа от добронамерена колежка,опитвайки се да защити "прегрешилата'наглярка!"Колежката застъпи току-що втора смяна/в 18,30??/ и намери изостанало едно парче,но то се падна на клиентите преди вас!!
Явно тя не беше чула разговора между''клиентите''и приятелката си,та се поизложи доста в лъжата си!
А временната управителка беше толкова спокойна и с поведението си показа,че това не се случва за първи път!!
"Под щанда"винаги ще има,за наши  хора,точно като в селския магазин!!

# 89
  • Мнения: 98
Irkata7, това е брутално! В кой филиал е тази управителка? Така да се измъкват и да ни лъжат!  #2gunfire

# 90
  • Мнения: 7 640
Това с пъхането на различни неща в опаковките е много гадно-веднъж сестрата на мъжа ми си купила епилиращи лентички за лице,но се оказало,че в кутията има само почистваща кърпичка за след това. На практика си купила една мокра кърпа за сума пари,а някой опаковка с двойно повече ленти. Laughing Тарикати! Crazy

това го правят, според мен, любезните клиенти.
Просто се краде, където и каквото може

# 91
  • Мнения: 81
Преди седмица и нещо си купих един индукционен котлон от Кауфланд, който беше на промоция 50 %. "Реалната" му цена беше около 74 лв. а с промоцията ставаше 36,99.
Специално отидох в неделя, защото в понеделник промоцията нямаше да бъде валидна.
Понеделникът дойде и по-следващият понеделник също мина от реда си.
     
Днес минавам за една друга промоцийка и що да видя- нов индукционен котлон се мъдри на цена от 60 лева и нещо , а стария си стои по рафтовете по-настрани, на същата цена от 36,99 без никъде да пише че е в промоция.

Специално се застоях и търсих някакви надписи указващи, че цената е промоционална, но такива не открих. Просто това си му беше реалната цена, а това с промоцията си беше чиста лъжа.
Продуктът може някога и да е струвал 70 лв. но това си е била най-обикновена двукратно завишена реална цена, която по време на промоцията и след нея си е свалена на реалната.
Тоест- ако някой го купува за 70 лв. халал да му е, ако ли не - ще намалим напОл'вина и ще потръгне далаверата. После оставяме на ниската ,че да не спира пазаря "и живот ще си живея".
Хитра тактика.
И сега се чудя поредното нещо: аз тия възглавници на ТЕД се бях засилил да ги купувам , защото "реалната" и м цена е 60 лв. (демек хубави са), обаче ако това не е така? Ако реалната им цена си е 30 лв. то аз тия 30 лв. ще ги дам- не са ми много. Обаче проблема е че аз не искам да купя възглавница струваща 30 лв. защото тя е смотана. Евтините възглавници са евтини защото са кофти.
Тогава защо да давам 30 лв. за нещо което струва 30 лв. ? Къде ми е ползата от промоцията тогава?
Ако възглавницата струва 10 лв. и е на промоция която я прави 2 лв. аз няма да си я взема, по простата причина, че това не е ядене да го изядеш и да приключиш. Възглавницата е нещо на което ще трябва да спиш и ако не ти допада ще го натикаш в шкафа и от там няма да излезе. Тогава каква е ползата да си купиш възглавница , да не я ползваш и да се оглеждаш за друга която да купиш за да ползваш - пълна идиотщина.

# 92
  • Мнения: 81
Възглавницата така или иначе си я купих. Човек докато не пробва не знае. Колко си струва цената от 60 лв. (уж истинската , да се правим че вярваме) , не знам. Аз така или иначе дадох 30 лв.
Мога само да споделя дали ми хареса.
Адски не ми хареса. Добра е само ако спиш по гръб.
Материята уж е мека, потъваш в нея , а пък яко натиска чак ми смазва очите. Чудя се защо я водят мека материя. Да тя е мека, но има голям ответен натиск.
Имам дунапренова възглавница, евтина,от ония релефните, дето поддържали врата,  на която се смеех и мислех че е боклук, но всъщност е много по-удобна и комфортна от тази мемори пяна дето уж струва 60 лв.

формата на възглавницата "ТЕД" от мемори пяна, също нещо не ми допадна. Така и не разбрах на коя страна трябва да се спи на нея. Има като че  нещо недомислено в нея.От едната страна е ниска и уж е добре, но високата част криви главата . От другата (високата част) пък е доста издължена , като че ли врата ми е цяла педя.

Но пък открих , че не всяка нощ ми се спи на една и съща възглавница и затова си ги държа три броя - висока с дунапренови късчета, ниска профилна цяло парче дунапрен и ТЕД възглавницата.
Понякога посред нощ си ги менкам , зависи какво предпочитам на момента Simple Smile

# 93
  • Мнения: 6
Много внимавайте.
Живея точно срещу Кауфланд и ежедневно пазарувам оттам (ползвам го като кварталното магазинче).
Две стоки стоят една до друга, на едната пише, че е намалена, на другата - не. Когато си направиш елементарна аритметика излиза, че намалената стока всъщност е по-скъпа от стандартната. Най-лесен пример за това са влажните кърпички и кафето 3в1. Оглеждайте се хубаво Simple Smile

# 94
  • Мнения: 30
На 08.05.2015г. от Кауфланд - гр.Варна, кв. "Възраждане" закупихме със семейството ми торта "Гараш" за семеен празник. Името на фирмата производител е сладкарски изделия "Кринос", гр. Пловдив. Срокът, който беше изписан на кутията бе 15.05.2015г.
На следващия ден (09.05.2015г.) обаче останахме изключително разочаровани. Тортата се оказа суха, направена със стари блатове, твърди като сухар и със същия неприятен вкус. Тортата дори не можеше да бъде разрязана на парчета, с които да почерпим гостите си.  #Crazy
За съжаление, това развали отчасти празника ни и със сигурност не бихме опитали отново от продуктите на тази фирма.

# 95
  • Люлин
  • Мнения: 378
След няколко уж грешки не по вина на касиерката, вече редовно проверявам касовата бележка преди да излезнем от магазина.

# 96
  • София
  • Мнения: 9 918
Толкова ли не останаха магазини, че продължавате да ходите при тези мошеници, пък после се оплаквате (по форуми, а не където трябва)...

# 97
  • Мнения: X
Напълно споделям мнението на dian2n! Промоциите не са това, което изглеждат.
В брошурата от тази седмица има някакви телевизори на цена около 250лв(249.90лв или нещо подобно). Тези телевизори са изложени в нашия Кауфланд от около 1 месец на същата цена. Като е посочено, че това е "специална" цена(каквото и да значи). Не мога да проумея кое му е специалното на тази цена?!  newsm78
И защо изобщо са включени във вестника със седмичните промоции?! След като цял месец си стоят по рафтовете на същата непроменена цена.

# 98
  • Мнения: 2
200лв глоба!!
Пазарувах си в кауфланд и наистина си признавам че взех продукт-дезинфектиращ гел. Цената му беше 3лв. Сложих си го в чантата и проверих с пазаруването. На касата всичко точно и тъкмо излизам през вратите и едно момче, облечено като цивилен от СОТ ме спира за проверка. Искаше ми касовата бележка и разгледа количката. Извика ме в служебна стая. Тогава се сетих за гела и се забавих да го оставя някъде отвън но само като се обърнах една нахална ми каза:" недей, ние точно това търсим" .
Казаха ми да извадя цялото съдържание на дамската си чанта. Изкарах всичко дори и гела-срам не срам. Казаха ми че минималната глоба която трябва да платя е 150лв. Стори ми се абсурдно за нещо, което не струва 5лв дори. Нарая дойде няква с книга и портокол и ми взеха 196лв. В противен случей казаха, че ще викат полиция, глоба +престой 24часа в районното... Ужас! Хора не го правете. За пръв и последен път ме е това. Прецаках се сама.

# 99
  • Мнения: 5 215
200лв глоба!!
Пазарувах си в кауфланд и наистина си признавам че взех продукт-дезинфектиращ гел. Цената му беше 3лв. Сложих си го в чантата и проверих с пазаруването. На касата всичко точно и тъкмо излизам през вратите и едно момче, облечено като цивилен от СОТ ме спира за проверка. Искаше ми касовата бележка и разгледа количката. Извика ме в служебна стая. Тогава се сетих за гела и се забавих да го оставя някъде отвън но само като се обърнах една нахална ми каза:" недей, ние точно това търсим" .
Казаха ми да извадя цялото съдържание на дамската си чанта. Изкарах всичко дори и гела-срам не срам. Казаха ми че минималната глоба която трябва да платя е 150лв. Стори ми се абсурдно за нещо, което не струва 5лв дори. Нарая дойде няква с книга и портокол и ми взеха 196лв. В противен случей казаха, че ще викат полиция, глоба +престой 24часа в районното... Ужас! Хора не го правете. За пръв и последен път ме е това. Прецаках се сама.

Дойде да предупредиш да не крадем ли?! Shocked
Дано ти за урок и наистина да ти е за последен път.

# 100
  • София
  • Мнения: 18 695
Добре са те набутали,ако цената на това,което си взела не е над 5 лева,плащаш в троен размер и чао.Сложили са някой лев в джоба сиза твоя сметка.

# 101
  • Мнения: 780
Но пък си е чиста кражба .........това , че са я глобили с голяма сума е друг въпрос

# 102
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 073
Аз пък разбрах поста така- жената е носила гел,който продават и в магазина при влизането си и е забравила да го декларира на информация. Peace При такъв случай бих искала да върнат камерите и не бих платила глобата,която е меко казано висока. Дори ще настоявам да дойде полиция.

Последна редакция: пн, 19 окт 2015, 09:03 от Pupitka

# 103
  • Мнения: 2 192
Хайде да видим как ще се справим с четенето с разбиране Simple Smile Постът е много объркан, може би жената е била много афектирана, докато е пишела. Първоначално останах с впечатление, че неволно е прибрала гела в чантата си (сетила се за гела, едва, след като са я извикали за проверка). Обаче, решила да замаже положението с неплатената стока и решава да я остави някъде. Което вече си е съвсем умишлена измама. Че и служителката се оказва нахална, според нея. Следва глоба и т.н.
В крайна сметка жената добронамерено ни предупреждава да не се изкушаваме като нея да крадем разни неща. Това разбрах аз. Може и да не е съвсем точно.  newsm78

# 104
  • Мнения: 5 215
Откраднала го е.

# 105
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 237
Боже! И дойде да си признаваш във форума?! Чакай, че си забравих гуменките за пързаляне по пързалките...

# 106
  • Мнения: 3 675
Не знам дали е за темата,ама...преди месец може би на намаленият щанд бяха намалили лютеница Атлантик едросмляна,някаква специална май беше, от 5лв на 3 и нещо.Но един от бурканите не е на Атлантик,ами на някаква друга лютеница чийто етикет беше паднал,но са я маркирали като първата.Истината беше,че редовната цена на тази отлепената пак си беше три и нещо и дефакто ти не правиш никаква икономия с покупката си.

# 107
  • София
  • Мнения: 985
Хора не го правете. За пръв и последен път ме е това. Прецаках се сама.

Какво да не правим? Да не крадем ли?
Мисля, че този пост е шегичка. Но ако не е, просто нямам думи. Как може такова нещо? Как изобщо ти хрумна първо да крадеш , а след това и да се хвалиш. Ето затова според мен, магазинът не трябва да взема глоби, а директно да се регистрират крадците в полицията. За кражба се влиза в затвора, наясно ли сте с това? Безумци.

# 108
  • Мнения: 174
Versace_Dreamer,права си - въпросът не в 10-те или 20-те стотинки,с които ни гърбят(щото и на мен ми се е случвало многократно), въпросът е принципен!

Върха беше,когато веднъж купувах от готовите смеси(сещате ли се - за палачинки,понички,мъфини). Бях взела 2 х 1,19(палачинки) и 1 х 3,90(боровинкови мъфини).
 Чак вкъщи забелязах какво са ми таксували - 1 х 1,19 и 2 х 3,90.
Скандали не съм вдигала,не съм си търсила правата,но и повече не стъпих при тях.

Общи условия

Активация на акаунт