Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Някой ползва ли услугите на blizoo?

  • 63 653
  • 306
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 2 476
Благодаря, ஐ Maxin ஐ   ...ще имам предвид за другия път.......ако малката  пак докопа дистанционното  bouquet.

# 166
  • Мнения: 0

Ще направите голяма грешка ,ако решите да ползвате услугите на този оператор. Освен ,че са некоректни към клиентите си,представителите на фирмата са и нагли. `Така на пример ми предложиха да си подновя договора с уверението ,че ще се увеличи скоростта на Интернет,който ми подават. Напротив освен ,че не се увеличи ,но тя явно стана по-ниска,освен това всеки петък в 20 часа  спира  подаването на сигнал  до понеделник сутрин. Нелоялността на мениджърския екип към клиентите е в разрез с всякакви правила,въпреки явните нарушения на договорите,които предлагат, те имат и наглостта да казват ,че така било и в ЕО.

# 167
  • Мнения: 16 603
Вчера подадох молба за развод, на 1 март се връщам към Булсатком.
Чувствам се гузна обаче, много съжалявам, че се случи при толкова мило момиче, какво ли не опита милата да ни задържи, тя не е виновна, а обира негативите на тази некоректна фирма.

# 168
  • Мнения: 10
Здравейте, девойки.

Аз ползвам Близу откакто съществуват (преди бях на онази грешка на природата Кейбълтел) и ги онаследих. Интересното е, че от тогава, досега не съм имала проблем с телевизията им дори за миг. Сега обаче се местя, бях решила пак тях да ползвам, но тази тема ме кара да си имам едно наум... Та в този дух, има ли по-добри алтернативи в кв. Изток? Мерси!

(Интересува ме само за телевизия, интернет ще ползвам от Мегалан, стационарния ми телефон е от Глобул)

# 169
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
А някой пускал ли е жалба в Близу за намаляване на месечната сметка поради липса на услугата им за определен преиод от време?
И ако да - какво се случи след подаването на жалбата?  newsm78

# 170
  • Мнения: 4 916
... Та в този дух, има ли по-добри алтернативи в кв. Изток? Мерси!

(Интересува ме само за телевизия, интернет ще ползвам от Мегалан, стационарния ми телефон е от Глобул)

За телевизия - също Мегалан.

# 171
  • София
  • Мнения: 874
явно близу имат нова практика за да задържат потребителите си
снощи мина едно момче от компанията и ми предложи 2 цифров приемник , без допълнително заплащане

# 172
  • София
  • Мнения: 13 050
А някой пускал ли е жалба в Близу за намаляване на месечната сметка поради липса на услугата им за определен преиод от време?
И ако да - какво се случи след подаването на жалбата?  newsm78
  Оплаквах се на касите им, писах писма от формата за обратна връзка, никаква реакция! Било пакет и трябвало да си го платя, независимо,че не съм гледала по 15 дни. И не съм на никакъв пакет, а само на цифрова!

# 173
  • Мнения: 21 992
Уф, на фона на негативните постинги чак се чудих дали да напиша или не, но все пак - доволна съм от услугата, не сме имали прекъсване на интернета, случвало се е за някакви минутки, но и аз не знам причината, бързо се възстановява. Имахме проблем с цифровата два-три дена, вместо картина редеше някакви пъзели и не можеше да се гледа. Половинката се пробва да го оправи, но не се получи, обади им се и след обеда дойдоха две момчета, прегледаха кабелите, оказа се, че един, който е сложен (не знам защо) между тръбите на парното се е напукал, направо беше цъфнала външната облицовка. Смениха го, и въпреки, че беше сложен много неудобно, за да е скрит, зад секция, която е наблъскана с книги и няма помръдване, един път го изпуснаха, после с какво ли не бъркаха, за да го хванат, доста време си играха, но не усетих и намек за някакво недоволство. Можеше и пред секцията да ми опънат кабела, пък аз да си го крия, както си искам. (между другото заради такова поставяне на кабели се разделих с по предишен доставчик) По-скоро аз се изпотих, защото доста ги затрудни нашата закотвена секция. Все пак успяха и картинката се оправи. Дори не ги почерпих по едно кафе, наистина се притеснох заради затрудненията и хич не се и сетих. Embarassed Едното момче си забрави шапката вкъщи, след около час се върна да пита зи нея, взе си я, все така усмихнат и вежлив. Признавам си, че не съм очаквала чак толкова. Но може би всичко зависи не от политиката на фирмата като цяло, а от конкретните хора - визирам raja_nikol за милото момиче - тяхна служителка. Peace

# 174
  • Мнения: 822
И аз в кюпа на недоволните. 7 години бяхме абонати на Евроком /никога не сме имали проблеми с интернета и кабелната телевизия, никога не ми се наложи дори да търся съдействие от техници, защото просто нямаше нужда и все се си казвах, че има и добри услуги в България/, докато не преминахме към Близуу преди няколко месеца. Е, цифрова телевизия не сме гледали почти, все има проблем, или липсват канали или изобщо няма достъп до никоя програма. А за интернета не ми се говори - прекъсва, бавен е, а точно след нова година цяла седмица изобщо липсваше. Не бяха разговори, не бяха съобщения, дойдоха смениха модема, за сега е добре. Но това не е същата фирма за мен.

# 175
  • Мнения: 15 379
С нетърпение чакам февруари догодина, когато с радост и песен ще се лиша от услугите на тези скапаняци Tired.
Тъпият им базов пакет (18 лева на месец), не включва огромна част от гледаемите програми и принудата е да даваш 25 лева месечно, за да имаш приличен брой интересни канали.

# 176
  • Мнения: 4 668
Меко казано съм недоволна  Confused Просто това са най - големите възможни некадърници . Имам в офиса пакет телевизия , телефон и интернет от два месеца . Няма ден в който да не спрат интернета и то понякога е за часове . Съответно спира и телефона . Телевизията си работи ...
Освен това са нагли и твърдят , че според тях проблем нямало ...

# 177
  • Мнения: 16 603
С нетърпение чакам февруари догодина, когато с радост и песен ще се лиша от услугите на тези скапаняци Tired.
Тъпият им базов пакет (18 лева на месец), не включва огромна част от гледаемите програми и принудата е да даваш 25 лева месечно, за да имаш приличен брой интересни канали.


За колко месеца ти е договора? Моя беше за 12, свършват сега. От 1 март трябва да съм на Булсат.Но да те предупредя- 2-3 мес. по- рано питам кога трябва да се откажа, да не изпусна. Ами към края на февруари, щото до тогава плащате. Да, дръжки- отидох на 02.02- 1- месечно предизвестие, и ще трябва да платите 2 дни от март. Ами викам ако ви бях послушала щях да си платя и целия март, и то обърнете внимание не по 17 лв, а по 25 лв.

Учудвам се, като чета колко недоволни има, а аз като звъннех да съобще за повреда- сякаш съм единствената, толкова учудени бяха.

# 178
  • Мнения: 15 379
Договорът е за 18 месеца. Сключих го в началото на септември 2010.
Обмислям преместване в Булсатком и аз, и горчиво съжалявам, че не отидох при тях, а се набих при тези "хитреци". Нахални, нагли. Особено касиерките им.


Благодаря ти за предупреждението, ще го имам предвид Simple Smile.

# 179
  • Мнения: 4 668
Да , винаги са много учудени как така имало проблем  ooooh! Големи нещастници .
За сравнение - в къщи сме с Булсатком и интернета ни е от друг доставчик - ами просто всичко е перфектно ...

Общи условия

Активация на акаунт