Отговори
# 75
  • в Tara
  • Мнения: 3 287
...
За разяснение след като повиках управителя, той говорейки по телефона ми подаде крем дефламол пита с какво да ни  компенсира,желанието ми беше колкото може по скоро да съм далеч от ресторанта в този момент.Едва на края каза,че няма да плащаме-логично и се изпари все едно нищо не се е случило.Въпросния следобед и вечер какво ли не ми мина през главата,но това което усещах най-много беше несигурност,чувството не беше приятно.
koгато не се случва на нас, всичко изглежда толкова...смешно и недостойно за коментиране.

# 76
  • Мнения: 4 585
опростил е сметката, та какво още?
и ние като отидем във Велинград, да не стъпваме в това заведение, "ЗА НИЩО НА СВЕТА!!!!!"

# 77
  • Мнения: 9
опростил е сметката, та какво още?
и ние като отидем във Велинград, да не стъпваме в това заведение, "ЗА НИЩО НА СВЕТА!!!!!"

            Не издържах  Rolling Eyes
            "Няма да ми стъпи крачето, ама ... за нищо на света в това заведение, ще си нося гюведжето от къщи /това съвсем сериозно/. Flutter

# 78
  • Мнения: 0
 По повод реакцията на така наречения управител.Той дойде 10мин. след случката,след като настоях пред сервитьорката да разговарям с някой.Дойде говорейки по
телефона и поздравявайки се с други мутри на съседна маса  току що дошли.Да донесе дефламол,но си и призна един вид че готвят в микровълнова.Пита какво да ни компенсира.Според вас след като му се е случило такова нещо на човек дали може нещо да ме компенсира.За финал каза,че разбира се няма да плащаме,е то това е ясно!!!
 Да не би някой да е очаквал да платя,при положение,че можеше да ми обезобрази лицето.
Това да се говори,че ми е направил едва ли не жест,че не ми е искал пари е смешно.
Това което очаквах е адекватна  реакция,загриженост за клиента,подобаващо извинение,да ме попита дали да повика  лекар и да си отиде едва когато се увери,че всичко е наред,да се извини и на останалите гости на ресторанта.
 По повод обслужването и това защо не си седим в хотела,мога да кажа да страшно съм доволен от хотела,няма да му казвам името да не сметнете,че правя реклама както и от друго заведение което сме посещавали години наред и е в непосредсвена близост до фаталното такова.Изневерих на традицията,защото сметнах,че едно добре изглеждащо заведение ще ми предложи по добро обслужване,по богато меню,по внимателно отношение към клиента,по добра атмосфера,а се оказа точно обратното.
 А и това се случи след като вече напуснахме хотела,искахме да обядваме и да се насладим на остатъка от деня и да пътуваме спокойни и отпочинали към София,заредени с положителна енергия за новата седмица,а вече е четвъртък и още пиша и си спомням за злополучната случка.
 А за финал,гюведже скоро едва ли ще хапна,както и яйце в каквато и да е форма.
Всеки да тълкува тази тема както си иска,аз споделих с вас какво преживях в опит да ви предпазя от подобна случка,очаквах темата да бъде по скоро прочитана,а не коментирана,според мен коментарите са излишни.

# 79
  • Мнения: 3 880
Sashoskiora (в превод Сашо може би?), темата и недоволството ти не е с нещо по-различна от много подобни, пускани в този  форум. Не те упреквам, както виждаш дори споделих, че макар да ми е роден град, В-д не блести с опит в сферата на услугите и обслужването.

Но теб тук много-много не те приемат сериозно въпреки основателното ти недоволство. Смея да споделя една евентуална причина........ Абе защо не се опиташ малко от малко по-правилно и грамотно да пишеш?  Peace  Лееш тук безкрайни изречения, но при това писане на моменти трудно се схваща дори какво точно искаш да кажеш. Слагай ги пустите му чужди думи в кавички, удряй по един space след точка или запетая и отделяй в отделен параграф само като има нужда. Че то се изморихме от напрягане да изчетем. Дано не се обиждаш ама....  Peace

# 80
  • Мнения: 1 788
Не разбирам защо е нужно и тук да спорите.
Изгорил се е човекът, криво му е, ядосан е от това.
И аз щях да бъда. И аз щях да си го спомням дълго, ако се беше случило на мен. Също щях да търся място, където да споделя преживяното по подобен начин.
Всъщност, управителят не е постъпил толкова лошо - донесъл е лекарство, не е искал пари за сметката, т.е. почерпил ги е. И това е нещо, защото е можело да бъде къде-къде по-зле...
Все пак не можем да искаме от всяка "мутра" да се държи изискано. За него, ако наистина е такъв (понеже нито го знам, нито съм го виждала), това, може би, е връх в разбиранията му за обслужване! Но това му е възпитанието, до там стига!

Общи условия

Активация на акаунт