Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 ноем. 2010, 19:11 ч.

Черен списък на стоматолозите

  • 315 234
  • 647
  •   2
Отговори
# 600
  • Мнения: 268

Разбира се, че на всеки може да му се случи да сгреши в работата си, хора сме и човешкият фактор е налице. Обаче трябва да се поема отговорност. Не е приятно да се признае, че сме сгрешили, а още по - малко, че са последвали вреди от нея, но е така. Който не може да го направи, не е за високоотговорна професия. Затова и услугите на тези специалисти са скъпи (говоря не само за лекари и стоматолози, има още такива професии).
В случая въпросният трябва да поеме отговорност и да съдейства за поправяне на вредите. Много по - добре е за имиджа на специалиста да признае грешката си, да се поучи от нея и да покаже съчувствие към клиента.

По-точно не би могло да се каже.

# 601
  • Пловдив
  • Мнения: 1 047

Разбира се, че на всеки може да му се случи да сгреши в работата си, хора сме и човешкият фактор е налице. Обаче трябва да се поема отговорност. Не е приятно да се признае, че сме сгрешили, а още по - малко, че са последвали вреди от нея, но е така. Който не може да го направи, не е за високоотговорна професия. Затова и услугите на тези специалисти са скъпи (говоря не само за лекари и стоматолози, има още такива професии).
В случая въпросният трябва да поеме отговорност и да съдейства за поправяне на вредите. Много по - добре е за имиджа на специалиста да признае грешката си, да се поучи от нея и да покаже съчувствие към клиента.

По-точно не би могло да се каже.
Искам да допълня - навреме да информира пациента. Преди години се лекувах при зъболекар, уж много добър, ендодонт, преподавател във Факултета по дентална медицина. Пораженията, които ми нанесе съсипаха здравето ми, не само зъбите. В един долен зъб щифта беше пробил корена. В горен зъб имах незапълнен канал, който стана гранулом и понеже почти влиза в синуса се появи киста в синуса. В следствие което дишах трудно особено нощем, започнах да имам проблеми и със сърцето - екстрасистоли, кръвното ми се качи. Ендокринната ми система също се обърка и започнаха разнообразни проблеми.
В крайна сметка оперирах кистата и оправих гранулома, но пораженията в голяма степен си останаха.
И сега нека някой зъболекар пак обясни как не трябва да се подава жалба, защото това отнемало време на зъболекаря. А моето здраве кой ще върне? За съжаление моите проблеми започнаха преди 10 години,тогава все още нямаше организации, които да защитават правата ни.
Пишейки това, искам да кажа, че има и прекрасни зъболекари и цял живот ще съм благодарна за упорството и грижата на моята зъболекарка, благодарение на която три зъба са спасени и излекувани, а аз живея без постоянната инфекция в главата, с която ходех няколко години.

# 602
  • Мнения: 25
Безкрайно  съм  разочарована  от  ЕО Дент  и доктор  Павлов .Изключително  не  любезни,  не  се  дава  информация  нито  на регистратурата  нито от  самия  доктор.  Не се  цени  по  никакъв  начин  времето  на  пациента  въпреки  взетия  час.Не  се  уважава  обикновения  пациент  ,който  не  е  известна  личност.

Аз съм на същото мнение за "д-рПавлов"Накрая,само защото си седнал на стола ,без дори да те е прегледал и ползвал инструменти ИСКА ДА СИ ПЛАТИШ за загубеното от теб време и несвършена от него никаква работа,дори инструменти не е изцапал.Нахалство!

# 603
  • Sofia
  • Мнения: 1 187
Ео Дент са перачница, създадена с пари на една от групировките.
Посмъртно не стъпвам там.

# 604
  • Мнения: 2 776
Безкрайно  съм  разочарована  от  ЕО Дент  и доктор  Павлов. Изключително  не  любезни,  не  се  дава  информация  нито  на регистратурата,  нито от  самия  доктор.  Не се  цени  по  никакъв  начин  времето  на  пациента,  въпреки  взетия  час. Не  се  уважава  обикновения  пациент, който  не  е  известна  личност.

Докъде са го докарали само. Все си мислех, че от толкова много клиники (ЕО дент) и стоматолози, все трябва да има поне няколко читави сред тях. Никъде не намирам информация за персонала им, все едно ги крият или има голямо текучество.

# 605
  • София
  • Мнения: 384
Безкрайно  съм  разочарована  от  ЕО Дент  и доктор  Павлов. Изключително  не  любезни,  не  се  дава  информация  нито  на регистратурата,  нито от  самия  доктор.  Не се  цени  по  никакъв  начин  времето  на  пациента,  въпреки  взетия  час. Не  се  уважава  обикновения  пациент, който  не  е  известна  личност.

Докъде са го докарали само. Все си мислех, че от толкова много клиники (ЕО дент) и стоматолози, все трябва да има поне няколко читави сред тях. Никъде не намирам информация за персонала им, все едно ги крият или има голямо текучество.
Няма логика да е така,да очаквате качество от голямата верига.Колкото е по-голяма и богата една фирма,толкова по-малко и пука за клиентите.Не мое да управлаваш 100 човека и да дадеш качество.Добрите клиники са максимум с няколко стоматолога.Както кой е по-мил-бабата от която купувате зеленчуци с малкото магазинче,или касиера във фантастико,отговорът е ясен.
И за стоматологията-една семейна клиника,която стоматологията им е бизнеса и са мотивирани да оцелеят срещу голямата конкурецния или огромната клиника,която дори да загуби еддин пациенти и е все тая..Въпрос на мотивация

# 606
  • Мнения: 268
Все пак това зависи и от стоматолога какъв човек е. Ако е свестен човек, дори да не е в собствен кабинет пак няма да работи две за три. За сравнение - при злополучното ми посещение в София Краун клиник зъболекарката д-р Ивановска явно си беще предвидила - пациентка, на която и трябват 12 коронки, как да взема максимим пари за минимум работа. Това дали зъбите под коронките са излекувани явно грам не я е вълнувало. Четири или пет посещения и искаше да лепи. Дори когато и казах, че имам болки в единия зъб, ме убеждаваше, че това е нормална чувствителност на изпиления зъб и ще изчезне когато се сложат коронките. В момента ходя при друг зъболекар, който пак работи за верига и разликата е от небето до земята. Само за единия зъб се наложиха 3 посещения, няколко секторни снимки и антибиотик, но резултатът е излекуван зъб, без болки. Във всяка профисия си има търгаши. Семейният кабинет не е гаранция за съвестен лекар. Пациенти винаги ще си имат. Особено в големите градове - досега не ми се е случвало да отида някъде и графикът им да не е запълнен за седмица напред.

Последна редакция: нд, 22 сеп 2019, 21:05 от Viki8383

# 607
  • Мнения: 7
Искам да предупредя от личен опит, след злощастното ми посещение в „Одисей Дент” ООД – зъболекарски кабинети, находящи се на адрес: гр. Пловдив, бул. “Руски” №102 (до колелото на гарата) - не посещавайте това място. Първо – зъболекарите НЕ са квалифицирани, това установих след многократните ми посещения там при различни „специалисти”, които бяха на различни мнения, нито едно от които се оказа правилно. Второ – управителят д-р Димилен Савов, реши да умъртви зъб, без да направи снимка преди това, за да види дали има нужда от тази процедура и след нея – за да види дали всичко е наред. Бързаше да ми вземе парите – общо 200 лв., а ето го и резултатът – мъртъв зъб с 1 запълнен канал от общо 4, в който канал в последствие се оказа, че е счупил инструмент и го е оставил вътре. След „лечението” ми болките продължаваха, отидох на преглед и ОТНОВО без снимка г-н Савов реши, че всичко е наред. След месеци с болки и още няколко сменени зъболекаря попаднах на един истински специалист, който откри счупена част от инструмент в единствения ми запълнен канал. Час и половина беше процедурата по изваждането на въпросното чуждо тяло, сами си правете изводите колко беше мъчително и за мен, и за специалиста, който извърши процедурата. Ако възпрепятствам поне 1 човек да отиде на преглед в „Одисей дент”, ще бъда благодарна!

# 608
  • Мнения: 14 638
Пуснете жалба. Мисля, че към БЛС. Опишете случая, представете документи. Поискайте открилия проблема специалист да се подпише към жалбата. Не оставяйте така нещата.

# 609
  • Мнения: 7
Пуснете жалба. Мисля, че към БЛС. Опишете случая, представете документи. Поискайте открилия проблема специалист да се подпише към жалбата. Не оставяйте така нещата.

Нямам никакви документи. Едиснтвеното, което се сещам е, че пациентите се записват в книга, но това нищо не доказва.

# 610
  • Мнения: 14 638
Поне документ за платената сума?

# 611
  • Мнения: 7
Поне документ за платената сума?

Не, имах 2 касови бележки, на които не беше упоменато за какво съм дала пари и не ги пазя, случаят е от 03.2019г. , но чак сега се разбра какво е причинил на зъба ми въпросният "стоматолог".

# 612
  • Мнения: 2 776
Искам да изразя отвращението си от Confident Dental Clinic  
 ул. ,,Ангел Кънчев" 5 София. Това са наи-алчните зъболекари в България, поне да бяха и толкова добри в професията си, но не са.

Дентална клиника D.S.Dental в София е на същата собственичка. Положението там едва ли е по-различно.

# 613
  • Мнения: 11
Дентална клиника Конфидент - некадърни, алчни, нагли. Крещят по пациентите си.

# 614
  • Мнения: 5
Заповядайте във фейсбук групата"Пострадали от зъболекари"Добре е тя да се използва за информация, когато хора са реално пострадали, за да предпазят други,  а не като арена за очерняне на специалисти от конкурентиhttps://www.facebook.com/groups/2792911014156622

Последна редакция: нд, 01 дек 2019, 18:09 от Daisy1990

Общи условия

Активация на акаунт