Ryanair Travel

  • 115 753
  • 755
  •   1
Отговори
# 30
  • Пловдив / София
  • Мнения: 1 287
Искам да ви попитам на летище Пловдив някоя знае ли каква е таксата за престой на час, ден, денонощие на кола?


.

Паркинга е безплатен ама си е в полето...
Казват , че не се крадяло.

Какво значи в полето?  Има си голям, широк, нормален паркинг.
Разбира се, ако имате намерение да оставяте колата за седмица, е добре да е някъде по-встрани, но не е нужно да е в полето буквално.
Да, нямало е никога проблем с откраднати/разбити коли, даже и на стария терминал.

Така е думата . Разбира се , че не е съвсем на поляната  Wink))
Иначе кражби стават и на платени паркинги , а на безплатен съвсем не виждам гаранция.
Лошото е , че ще разбереш след седмица.
Дано с разширяването на дейността помислят и за неща като охраняем паркинг и транспорт от Пловдив поне преди и след полетите.
Досега почти не е имало и коли на паркинга , защото колко полета седмично има общо от летище Пловдив ?

Гаранции няма на никакъв паркинг.
В момента има вторник и събота Райън до Станстед.
Чартърите на знам точно как са. Но те са си до края на март, нач. на април най-много.
А от май месец ще има, мисля пак, вторник и събота, полети до Бергамо.

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 1 521
Извинявам се официално, цоп.

# 32
  • Мнения: 728
По повод отменената дестинация Пловдив-Жирона: след като не получих никакво официално уведомление от Райън, нито на имейла, ното в профила ми на тяхната страница (където между другото полетът си е все още със статус "confirmed"), реших да попълня все пак формуляра за възстановяване на платени суми за самолетни билети по анулирани полети. Този формуляр се нарича "Refund Application Form" и се намира на страницата: F.A.Q \ Flight Disruptions \ What happens if my flight is cancelled by Ryanair. Полълних го вчера и днес получих следния отговор на имейла:

Dear Customer,

Following your recent refund request for booking confirmation number .......

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card is EUR .......(пълната сума, вкл. всички платени такси)

Yours sincerely

Ryanair Customer Services


Дано да получа скоро превода.
И дано да съм била полезна на някого.

# 33
  • Мнения: 119
Една от причините да ги недолюбвам.
Пореден пример за некоректно поведение от тяхна страна !

# 34
  • Мнения: 119
Тази информация може да е полезна и за други хора :

"Здравейте,

нямам нужните 50 мнения за да пиша в темата за Ryanair Travel
Покрай отмяната на линията Пловдив - Жирона/Барселона на Ryanair - имах резервирани билети и днес получих на мейла официалната анулация:

 Ryanair regrets that following an operational review, the below flights will cease operation from the 04/05/2011 - 29/10/11. Please advise any other passengers who may be travelling in your party.

Following this route cancellation customers have 2 options :

Option 1
Full refund of all monies paid. To obtain a refund - click on the link below and complete the required information . Please note: If one of your flights is due to depart before the 04/05/2011 and you do not wish to use that flight you can also receive a refund for this flight by including this information on the refund form.

http://schchng.ryanair.com//r.asp?i=58P51BYR044182-FR9562G8AJ50P … amp;lg=EN&p=2

Option 2
Re-Book free of charge onto alternative Ryanair flights operating from nearby departure or arrival airports. Please contact Ryanair reservations. Click below for details.

http://www.ryanair.com/en/questions/contact-numbers

http://www.ryanair.com/doc/faqs/EU261_EN.pd

Failure to respond to this email will lead to an automatic refund of this reservation within 21 working days.

Ryanair sincerely apologise for the inconvenience caused by this route cancellation.


има две опции: едната е ясна, попълването на формуляр за  възстановяване на сумата,
но втората опция е интересна, относно re-book която предлагат от алтернативни летища, но поне на мен не ми става ясно тази нова резервация, която би се направила- стойностно, напълно безплатна ли е или с доплащане на разликата, но пък ако е по заплащане по цени каквито са на сайта, не виждам смисъла - връщат ти парите от отменената и си правиш нова.

Поздрави"


Не мога да отговоря , как е при Ryan , но сме правили подобна алтернативна резервация с еasyJet и там беше без никакво доплащане.
Щом обаче пише  free of charge го разбирам , че няма никакво доплащанe.

Последна редакция: вт, 22 фев 2011, 19:39 от mallkata

# 35
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 729
Аз не виждам нищо некоректно. Като изключим момента с отмяната, което винаги е неприятно. Хората предлагат избор - връщат сумата на 100% или избирате друга дестинация - съвсем нормална политика.

# 36
  • Мнения: 119
Чешките аеролинии предлагат решение за пътниците на нискотарифните авиокомпании от анулираните полети от България до Барселона и Мадрид
http://www.journey.bg/news/?&ntype=1&news=45294

# 37
  • Мнения: 728
Днес ми върнаха парите за отменения полет Пловдив-Жирона - точно 5 дена, след като попълних заявление, че искам да ми се възстанови цялата сума.

# 38
  • Мнения: 1 544
Знам за някаква такса от 5 евро за посока-т.е за двупосочен билет става 10 евро,така ли?
Искам да пътувам до Лондон,малко ме смущава това,че полетите са в 6.30 сутринта и не знам как стоят нещата с транспорта до и от летището Станстед...

# 39
  • Мнения: 119
https://www.stanstedexpress.com/index.asp?SID={5CE2178B-0AF3-401 … 52E-DC5191E18AFC}

http://www.easybus.co.uk/london-stansted

Да  , има такса от 5 евро на посока.
Не важи ако платиш с Mastercard Prepaid.

# 40
  • Пловдив
  • Мнения: 1 154
Днес ми върнаха парите за отменения полет Пловдив-Жирона - точно 5 дена, след като попълних заявление, че искам да ми се възстанови цялата сума.

Ха! Браво. И ние чакаме да ни върнат парите.

# 41
  • Бургас
  • Мнения: 620
Няколко добри думи за Ryanair..... Поради мъгла ни беше отменен полета от Тревизо до Валенсия. Предложиха ни няколко алтернативи от други летища. Избрахме Бергамо. Билетът беше значително по-скъп, но не доплащахме. Други, които решиха да изчакат два дни до следващия полет бяха компенсирани с две нощувки в хотел в Тревизо, за сметка на Ryanair. Че дори и безплатен превоз им беше осигурен до градчето. Като нискотарифна авиокомпания, можеха да си измият ръцете по най-различни причини, но не го направиха. С две думи - коректни са  Peace

# 42
  • Мнения: 119
Няколко добри думи за Ryanair..... Поради мъгла ни беше отменен полета от Тревизо до Валенсия. Предложиха ни няколко алтернативи от други летища. Избрахме Бергамо. Билетът беше значително по-скъп, но не доплащахме. Други, които решиха да изчакат два дни до следващия полет бяха компенсирани с две нощувки в хотел в Тревизо, за сметка на Ryanair. Че дори и безплатен превоз им беше осигурен до градчето. Като нискотарифна авиокомпания, можеха да си измият ръцете по най-различни причини, но не го направиха. С две думи - коректни са  Peace

При подобна ситуация нас ни оставиха да се спасяваме почти кой както може , та явно имат различни практики или пък нещата са се подобрили.
Предложиха разбира се презаверка за друг полет , но за следващите им три полета по тази дестинация нямали никакви места...
За хотел и дума да не става.
В случая нямаше и вариант за друго летище , защото полета беше Валенсия - Мадрид , но поне да бяха казали че ще поемат разходите за алтернативен транспорт.
Всичко това се развива към 23 .30 часа на летището , когато до града няма вече дори и градски транспорт.
Около час и половина нямаше никаква информация на английски.
Накрая повечето им теглиха по една майна , като си попълниха формата за рекламация и тръгнаха кой към влака  , кой да търси хотел ,  а местните разбира се у тях си.

# 43
  • Пловдив
  • Мнения: 2 202
Няколко добри думи за Ryanair..... Поради мъгла ни беше отменен полета от Тревизо до Валенсия. Предложиха ни няколко алтернативи от други летища. Избрахме Бергамо. Билетът беше значително по-скъп, но не доплащахме. Други, които решиха да изчакат два дни до следващия полет бяха компенсирани с две нощувки в хотел в Тревизо, за сметка на Ryanair. Че дори и безплатен превоз им беше осигурен до градчето. Като нискотарифна авиокомпания, можеха да си измият ръцете по най-различни причини, но не го направиха. С две думи - коректни са  Peace

Ееееее, браво на тях, значи спокойно може да им се доверим  Mr. Green

# 44
  • Мнения: 1 265
искам да попитам нещо за размера на багажа-50/40/20.


В тези 50 см височина на каретата и колелцата на куфара и дръжката в сгънато състояние ли трябва да влязат?

Защото колелцата ми добавят още 5 см и дръжката 2,5 см.Тялото на куфара отговаря.
Относно размера на английското летище правят ли проблем при връщането?
Можеш ли там на място ако размера не отговаря на куфара да го смениш със сак,/да прехвърлиш багажа/?

Заяждат ли се да извадиш 35 евро ако надвишаваш с 3-4 см?

Общи условия

Активация на акаунт