Отговори
  • Мнения: 16
Накратко нашия случай:
Бяхме прекрасна група  с прекрасни учителки. Бяхме!
От 3 м. имаме нова учителка. Тя не умее да създаде нормална атмосфера и спокойствие в групата (цари пълен хаос, лудница, силна музика, децата крещят за да надвикат музиката, превъзбуждат се, изнервят се, скачат и бягат по креватчетата, бягат из стаята за игра, катерят се по мебелите, други се разхождат свободно из градината). Цяло чудо е, че все още са живи и здрави. Дори и най-кротките деца са неузнаваеми. В смените на въпросната особа не се учи по учебно помагало, не им се чете книжка, не работят с пластелин, моливи, апликации ..... НИЩО! Неспособна е да успокои децата за да преподаде урок. Няма авторитет пред децата - децата напълно я игнорират и си правят каквото си искат, а тя е безпомощна, обиждат я. Правят го и кротките деца, което ни навежда на мисълта, че проблема е по-скоро в нея.
    Търпението ни, на нас родителите се изчерпва и е време за мерки.
    Отхвърлихме първоначалната идея да се "изсипем" в кабинета на директорката, да говорим един през друг и да превърнем това в говорилня. Директорката е интелигентен човек и вярваме, че ще има промени.
    Решихме да напишем жалба и да я внесем писмено при директорката.
   
    Моля, ако някой е писал жалба да  помогне! Бихме искали да е издържана, за да има тежест, да е подкрепена с нормативни актове ......... Който може да помогне - това е 
имейла ми:  buboleche_leche@abv.bg

# 1
  • Мнения: 690
Напишете си я в свободен текст  Peace Не е необходимо "да е подкрепена с нормативни актове, за да има тежест"  Wink Все пак, не всички са юристи

# 2
  • София
  • Мнения: 44 088
А защо първо 1 от вас като представител  не отиде да поговори с директорката. Няма нужда да се изсипвате всички.

# 3
  • София
  • Мнения: 817
И аз мисля, че слагаш малко каруцата пред коня. Ако до момента с директорката не е говорено, е достатъчно един представител да отиде и да поговори с нея човешки, да й се обясни за какво става дума и просто да й се предложи да направи някоя и друга проверчица. ВЕрвай ми, щом види така описания от теб хаос, директорката, ако е  на място ще вземе мерки. Какви - тя именно затова е директорка, за да вътвори ред в градината.
Ако директорката не реагира на човешката молба, следва второ ходене, вече с жалба, писмена, вземате си входящ номер и си искате писмения отговор. Чак тогава идва инспектората по образованието на дневен ред.

Защо ти пиша това - когато се тръгне с рогата напред, обикновено човек се запъва. Като защитна реакция бих очаквала от директорката при проверка от инспектората даже да започне да защитава въпросната госпожа, само и само да не излезат те виновни. Това си е нормална защитна реакция, бас ловя, че ще се опитат да изкарат групата много палава.

На мен лично ми се е налагало да си говоря с директорката, оплаквала съм се няколко пъти за нередни неща, но винаги съм срещала разбирането й, ред е бил внесен и никога не съм ходила нататък по веригата. Та личния ми съвет е - опитайте с добро и после вадете сабите за дуел с директорката.
Успех!

# 4
  • София
  • Мнения: 8 280
Отидете 2-3 и говорете с директорката, ако тя ви каже че е нужно или няма промяна пускайте жалба.

# 5
  • Мнения: 13 260
Присъединявам се към останалите за един нормален  разговор първо.Дали един родител или две-три майки без значение.

# 6
  • Мнения: 784
Рядко директорка няма да защити учителка пред родители /което правят добрите директори! Но..добрите директори знаят после как вътрешно да се справят с проблема, за да не продължат жалбите. А като дойдат от инспектората, ще проверят документацията, ще изгледат 10-тина мин. занимание в групата и ще кажат:"какъв е проблема"!

# 7
  • Мнения: 47 981
Но при наличие на повече от една жалба може би не е толкова лесно да си измият ръцете
А ако наистина децата успяват да напуснат групата, може би проблема е сериозен, не просто пропускат някое и друго занятие  newsm78

# 8
  • Мнения: 3 715
Аз не разбрах - жалбата ли да напишем?

Сядаш и описваш ситуацията, така както си я описала тук и това е.

# 9
  • Мнения: 860
При всички случаи най-напред поговорете с директорката; без да нарушавате добрия тон и да хвърляте обвинения. Просто кротко разкажете какво ви притеснява. Добрата директорка ще се измъкне пред вас дипломатично- няма да се нахвърли върху колежката си , но ще подчертае, че ще вземе всички мерки и ще провери как стоят нещата... Ако не виждате резултат, поискайте да ви разясни точно какво е предприела по вашия въпрос, но не и ако всичко се оправи. Все пак ръководителят е длъжен да пази достойнството на подчинените си...

Общи условия

Активация на акаунт