Отговори
# 15
  • Мнения: 1
Здравей, в нашия вход не ползваме външни услуги и проблемите са ни много. Не се събират редовно таксите, никои не знае, за какво и колко се плаща. Наскоро говорих с една приятелка от Люлин и се похвали, че ползват услугите на някаква фирма и били доволни. Ще я попитам за фирмата и ще пиша допълнително.

# 16
  • Мнения: 2 721
Благодаря, пишете, темата е много полезна.

# 17
  • София
  • Мнения: 6
Здравейте, ние сме с Добрите съседи ООД и съвсем не сме доволни. Единственото, което ги интересува, е да си съберат таксата, която въобще не е малка. Някои от възложените им задачи ги влачат с години, трудно получаваш информация, ако има нещо за доуточняване и т.н. Малко след като се хванахме с тях разбрахме, че обслужват входовете на двама наши познати и там ситуацията е същата. Определено НЕ препоръчвам.

# 18
  • Мнения: 11 070
Жалко, че повечето постове в темата са от свързани с бизнеса "професионален домоуправител" и предлагат собствените си услуги (личи по единствения им пост), иначе би могла да бъде много полезна!

Дано се включат повече потребител/к/и с реални впечатления.

# 19
  • Мнения: 6
Здравейте,
Прочетох темата и реших да споделя впечатления.
Не искам да пиша от фалшиви профили, за това няма и да крия, че съм управител на фирма за професионални домоуправители. Фирмата се казва http://www.kedron7.com/ и от година работим и в гр. София. Имаме офиси в Благоевград и Дупница.
Нещо което много ме притесни относно нивото на услугите в София беше некоректното отношение на много колеги от бранша.
Масов проблем е, че се събират такси на някаква база с които се погасяват задължения, но никой от входа не е наясно колко точно се плаща и какви са неговите конкретни задължения. Често се събират по-високи суми, които да погасят всички задължения за месеца и да останат като фонд, което е некоректно, понеже се получава, че 1 човек внася една сума във фонда, а 4 друга, а в последствие със общите пари се правят общи ремонти, в които хората са участвали с различни суми.
Освен неяснотата, събирането на сумите по този начин не решава и проблема с некоректните живущи, които не си плащат таксите. От събраните суми се погасяват и техните задължения, като евентуално след време може да се съберат по съдебен път, но много често стигне ли се до там  фирмите прекратяват договорите и живущите остават ощетени.
Това отношение пречи на целия бранш, тъй като услугата която предлагаме не решава проблемите на живущите или не е прозрачна и все повече хора решават да не се обръщат към фирми, а да ангажират частни лица, на които също да плащат.
Ние решихме да дадем максимална прозрачност на нашите клиенти, като събираме месечните такси на база конкретни фактури и числа, разпределени на база броя живущи, така всеки може да е спокоен, че плаща само това което дължи, без да погасява чужди суми. Всеки месец преди събирането на таксите се поставя уведомление,  в което се вижда броя живущи по апартаменти и задълженията които се събират към ЧЕЗ и асансьорните фирми.
Създадохме и възможност всеки наш клиент след регистрация да проверява начислените му задължения и вече платени  такива в уеб базиран портал.
Извинете ме за дългия пост, но исках да бъда максимално ясен.
Ще се радвам на градивна дискусия.

# 20
  • Sofia
  • Мнения: 4 009
Вход Мениджър ползваме отскоро, но за кратко време ни решиха доста проблеми във входа.

# 21
  • Мнения: 4
Крайно недоволен съм от "Лекси ФМ" и "Общ Дом". Не ми стана ясно каква точно е връзката между тези две фирми но ако почна да говоря за проблеми с тях .... трябва да загубя един час в писане. Просто ако имате избор не ги ползвайте, защото после може и да стане късно. Доста умело си вързват гащите да не може да се откачите от тях. Иначе съм доволен от "Домсъвет" ООД. Коректни са и въпреки че и те имат недостатъци за сумата която искат като заплата са приемлиев вариант.

# 22
  • Мнения: 82
И аз мога да изпиша ферман за фирма Общ дом - никакъв професионален домоуправител не са!!!

Опитваме се да се откачим от тях - Не ми вдигат телефона, не ми връщат обаждане, не ми отговарят на мейите.....
оказа се че не са ни плащали тока от 2 месеца, асансьора от 3......направо съм бясна!!!! По 10дни стоим на тъмно по етажите, защото няма кой да смени крушките.....за 2 години, времето,  в което сме с тях - не са свършили НИЩО от обещанията за ремонти, чистота и т.н.....


По-некоректно и непрофесионално поведение не съм срещала.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Стойте далеч от тях

# 23
  • Мнения: 1
Здравейте, в моя вход от няколко месеца работим с фирма ВХОДЪТ ЕООД и сме изключително доволни.
Реагират бързо при възникнали аварии, коректни са в отчитането на събраните от ЕС пари и направените разходи. Имат интересна платформа, през която в реално време можем да следим какво се случва с парите ни.
Правят редовни технически прегледи.
За сега нямат грешка!  Hug

# 24
  • Мнения: 1
Здравейте и от мен. Тъй като в нашия вход препатихме жестоко с няколко фирми искам да ви споделя моите неволи, защото аз съм с две малки деца, бях и съм изключително инициативна и искам в мястото на което живея да не мирише или да не изглежда зле. И така 2014г. когато ми се роди второто ми мъниче се бяхме нанесли в нов блок и като млади хора отидохме на събрание на входа, за да се запознаем със съседите - големи чешити се оказаха, караха се, викаха ужасно, а иначе са нормални хора, когато се разминаваме. Та избраха ме за касиер, домоуправител и кошче за всякакви проблеми на входа. Блокък ни е 14 ет. и с две малки деца просто не знаех какво ме очаква, но тъй като на същото събрание, никой не пожела да се занимава, ме убедиха да се пробвам, все пак е неприятно да мъкна количката до 13 ет, а искаха да ни спират асансьора. Както и да е, дойде ми малко нанагорно след 5 месеца, но вкарах нещата в ред( що годе). Говорих с няколко съседи и те като мен по-активни и решихме да търсим в интернет след кратко сравнение от няколко фирми, които предлагат така услуга се спряхме на така, наречените "Добрите съседи". Поканихме ги на среща, мъж и жена управляват фирмата и ние си казахме чудесно, явно семеен бизнес. Първоначално всичко ок, обаче като се започнаха едни забавяници, некоректно отношение, отчетността им е като на първокурсник, високи такси, а нулева коректност, точно все едно, че сме им наематели, както и да е отървахме се от тях, че си платихме и неустойка! Събрахме се пак на събрание и хайде сега си викаме издърпали сме късата клечка, та пробвахме друга фирма - Вход мениджър ! Поканихме ги на събрание, дойдоха направиха страхотна презентация те били най-голямата фирма, най-добрите специалисти, всичко при тях било от най-хубавото до най-доброто, писахме им шестица за дар слово и хайде пак на договор с новите домоуправители. Е той, човек веднъж като не се научи трябва пак да му се случи. Първо така наречената най-голяма фирма лично ми се наложи няколко пъти да подам сигнал на телефонен оператор от типа : вашето обаждане е важно за нас, моля изчакайте, първоначално си казах - добре, ок, голяма фирма, сигурно имат много сигнали, писах по имейл адреса(файда нулева). Денонощната им линия е до 19-20ч вечерта, ако имате късмет. Справки слагат на първия етаж с толкова малък шрифт и са така неразбираемо написани, че не знаеш какво точно плащаш, когато им го направих на въпрос, отговора беше, че системата им така ги изкарвала. Надупчиха асансьора с някакво табло за реклами от което щяха да напълнят касата на входа, познайте какво се случи, като го махнаха дори не възстановиха след тях. Следващото, което беше върха на сладоледа е с ремонтите, малки или големи не питат, а направо правят по някакви си техни цени и те слагат пред свършен факт накрая, направо плащай, нещо такова като оферти, конкуренция или най-ниска цена е само рекламен трик. За разваляне на договор трябва да им отидеш на крака в офиса на Стамболийски в работно време, понеже всички хора са в майчинство и си седят вкъщи пред работната седмица. И така отървахме се и с тях, аз вече крайно афектирана, както и още няколко съседки поканихме всички на събрание, хвърлихме всичко и казахме на всички да се оправят, както могат. Тогава бяхме поканили и асансьорния ни техник, тъй като се оказа, че от фирмата не му бяха плащали с месеци, а не стига това, но човека ни сервира, че ако искаме асасьорите да вървят трябвало сумата около 1200 лв за някакво осветление по кабината и шахта, защото така била новата наредба и трябвало да спре асансьорите, ако не ги направи.  Това беше краят на август 2016г, тогава един от съседите се обърна към техника и го попита може ли да ни препоръча, някого защото аз категорично отказах да се занимавам с каквото и да е свързано с етажните проблеми. Както и да е човека беше много разбран и ни препоръча фирма Сити сървис, каза че на две места където поддържал асансьорите, обслужвали и засега били крайно точни. Разбира се, всички му се изсмяхме към "крайната точност" след натрупания опит досега, но тъй като за пореден път, никой не пожела да се заеме да събира таксите, единия от по възрастните ни съседи реши да сондира мнения, че даже и да посети, няколко блока, където управляват други фирми, за да се доверим вече на нещо изпитано(то правилно има една приказка не питай старило, а патило). Та дадохме му десетина дена, защото сметките си вървят, асансьорният техник ни искаше и още пари за някакви разговорни устройства, та така и решихме да си имаме етажни касиери, докато решим какво да правим. Евала на съседа-пенсионер, но човека беше обиколил близо шест блока през това време, беше говорил с хора и домоуправители беше събрал доста мнения за фирмата, която ни бяха предложили последно. Гледахме, в интернет, сайта им не беше нищо особено, оказа се, че единственото мнение за фирма Сити сървис е от пост в тукашната тема, че даже беше и положителен. Както и да е обадихме се и дойде представител да ни омайва и тук беше първото ми що годе положително впечатление. Вместо да ни разтяга познатите локуми и да ни размята разни цветни брошури, младежа който дойде ни каза, че цялата работа няма да е никак лесна, поне първите месеци,(нямаше особено голям дар слово, но говореше нещата точно и ясно, това може да се направи, това не може) после ни разпита защо сме ги потърсили след като вече сме имали фирми домоуправители, а не се управляваме сами. Първоначално и аз се зачудих, защото това с етажните касиери се получаваше добре, докато някой от тях чисто по български не се обади, че си има много друга работа и не могат да се занимават и с това, че и по няколко пъти се налагало да звънят на някой хора. Както и да е сключихме изпитателен договор за шест месеца и чакахме да видим какво ще се случи.  Това се случи октомври 2017г. Засега да чукам на дърво, всичко е ок, дори си вдигат и телефона след 20! Отчетността е нормална и гледам, че и другите съседи са доволни поне на последното събрание, което беше този месец, никой не се оплака,(освен една изключително мрънкаща съседка, която оставя кучето и да се изхожда пред входа) което за последните ми две - три години опит си е направо постижение.  Третия път явно е на късмет. Даже им гласувахме доверие за още шест месеца, но си го заслужиха. Извинявам се за дългия ферман, но просто внимавайте, за да не минавате през моите перипетии. Питайте и проучвайте, не бързайте, защото нервите и времето са безценни, а е пълно с мошеници.

# 25
  • Мнения: 50
Вход Мениджър ползваме отскоро, но за кратко време ни решиха доста проблеми във входа.
Peace и при нас така.

# 26
  • София
  • Мнения: 127
И ние ползваме Вход Мениджър,но ще ги сменяме..........Освен да лепят бележки по таблото и да си прибират таксите НИЩО друго не правят! Като им кажеш за някой проблем отговора е :Ами стар е блока(на 15 години е) и нищо не може да се направи.........Чистачката трябва да идва 2 пъти в седмицата,но тя идва само 1! Прозорците,които трябва да се мият поне 2 пъти годишно миналата година се замазаха и то  само на 2 етажа.......другите 4 явно според тях нямат нужда от миене!На събранията всеки път идват различни представители,казват им се проблемите,записват си ги и това е до следващото събрание,на което идва друг и все едно ги чува за първи път!Имам доста познати,които също са се излъгали да са към тях и ще ги сменят-явно практиката им е да събират парите и НИЩО да не правят!!!

# 27
  • Мнения: 1
Здравейте, може ли да уточните за коя от две фирми с еднакви имена е коректната -Сити Сървис София ЕООД с адрес София, ул. "Боян Дамянов 7" или „Сити Сървис София” ЕООД с адрес бул. "Овча Купел 42"

# 28
  • Мнения: 14 617
Вход Мениджър ползваме отскоро, но за кратко време ни решиха доста проблеми във входа.
Peace и при нас така.

Може ли по-конкретно да споделите какви проблеми са разрешили?Мойте впечатления не са добри.Както пише и по-горе,всеки път идва различен човек и мига на парцали,но уж ще оправят нещата...някога.

# 29
  • Мнения: 2
А някой да има впечатления от "Добритеуслуги". Казаха ми, че вършели добре работа ама те за всички така казват.

Общи условия

Активация на акаунт