Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!

  • 5 196
  • 22
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Цитат на: vaskoto1
Сядам да ви опиша една адски странна и безочлива случка. Дано някой все пак да има полза от това ми описание и НИКОГА да не прибягва до магазини „ХЕНДИ”. НИКОГА, по НИКАКЪВ слуачй! Сметките не си плащайте там-рискувате много!
Какво всъщност се случва през изтеклите 3 дни.
На 15.02 жена ми се прибира по витошка, чуваме се и аз й казвам че имам сметка за плащане в мтел-да мине отнякъде да плати.
За зла участ тя се намира много близо до ХЕНДИ на витоша 2. Влиза. Плаща. Фъфлещия насеща и задник, под заглавие М.Христов й съобщава, че моят втори номер (който, бай дъ уей, е в тъща ми и понастоящем е в германия-демек проверката е трудна в момента) е изтеглен от томбола и печели карта с промо условия. Rolling Eyes Жена ми разгледала промо плана и й харесал за заместване на съществуващия номер на баща й-него ще го спреме и ще му дадеме тоя. Фъфлещия също така изфъфля че след 6 месеца тя ще има право да се откаже от всичко, ако не й хареса нещо. Всичко ОК, ама патката не гледа къде се подписва и подписва двугодишен договор...!?! Веднага след като е подписала, фъфльо я уведомява че таксата ще е такава само за 6 месеца-после става х2 scare ... малко късно... дотука всичко си е наша (нейна ) вина. Banghead
Ениуей, прежалихме го, станало-станало.
Фъфльо също й подарява апарат (чуден... mhihi ). Заредихме картата в апарата и всичко тръгна. Видяхме номера, обсъдихме всичко, имаше конско имаше от всичко по малко. Мина.
На утре-ден обаче хоп, изненадкааааа... на екрана на „чудния” подарък пише „ограничена мрежа” и нищо не става. Даже *88 не става... :shock
Учудващо...
Вечерта се прибирам аз и взимам нещата „присърце”. *88. Добър вечер. Така и така. Що тъй ве миме?
Мацата вика-дайте номера на договора?
Аз почвам да разлиствам... разлиствам...разлиствам... няма!?! :shock
Пише там на едно единствено място „ данни на потребителя към договор №...” и това е. Banghead
Брех макя му и трън?
Кажете на кой на името се води? Ми на мойта патка. Ми не... :036:
Е как така "не" ве моме...?
Да не е на мое име?
Ми...не... :shock
Я дайте номера на СИМ. Те го...
Ми...на съвсем друг човек се води. Кой-ааа не можеме да кажеме (логично-щом не си ти).
Милион шок топки...!!! :shock
Справки насам-натам на *88, 30 мин. висене на телефона.
Господине, прдлагам ви да идете утре до магазина и там да оправите.
Аз, бесен: предлагам ви да се свържете с фъфльо и да му обясните всичко, за да си избере адекватен модел на поведение за утре, защото няма да е много весело! :dummy:
Лека нощ.
Епизод 2-нова надежда:
Вече е утре (днес 17.02). Грабваме се с жената и в ХЕНДИ. Събрали се тримка там и кибичат-една мома, управителя (келеш) и фъфльо. Викам е точно ти ми трябваш! Фъфльо почна да гледа в тавана и да заеква...
След известно количество разправии в които управителя (за кратко по натам ще се зове келешът) ми обясни, че договора няма номер, защото, видите ли всички нови договори нямали номера...!?! и ми показва даже някакъв екран на компютъра да съм видел... :shock Banghead :screwy
Бре! Погледнах се в огледалото-не приличам чак на толкова тъп, не ми пише гадости по фанелката-тоя защо реши че може да се заебава толкова евтинко...?
Малко телефони, насам натам и келеша почва да ме убеждава: Виж сега, дай да напишеме една жалба до мтел и аз ще пиша че жена ти не е разбрала че ще има нов номер и затова и ще стане да се развали договора. Или другия вариант е да напишеме че не е догледала че таксите се удвояват и така... само 2 варианта са и трябва да избереш какво да бъде...
Викам как ти се струва да напишеш че сме били измамени, м?
Аз това няма да го напиша!
Викам ОК-аз ще го напиша!
Посъветвах се с кол-центъра на мтел и те ми казаха да подам жалба в магазина и оттам ще се придвижи. Може да подам жалбата и в център на мтел. Докато говорехме, аз се допитах до мацата за 2та варианта на келеша, забравих как беше втория и го попитах (всички разговори се провеждат пред него-лично) и о, чудо-някак и той беше забравил вече втория си вариант... все пак бяха минали цели 3 минути и половина откакто го измисли... mhihi
Седнахме и написахме жалбата. Келеша ми издаде касов бон, с който да ми се възстановят парите след като се разреши казуса, върнах му апарата и картата и си тръгнах. След 5 мин. следва обаждане от келешко на жена ми да се върнела да вземе все пак апарата и картата, докато не дойде ред да се върнат. Тя отива (аз вече не исках да ги виждам никога през живота си) и ми донася апарата с...чисто различна карта!
Е полудях!
Пратих я обратно да й дадат оригиналната карта, която е вписана във всичките (невалидни за мене) бумаги, които имам. След 2 мин. тя ми звъни и ми казва-ми няма я... не могат да я намерят, казват че си е у нас...
Ауууууу...§%№*€%№*$@§%@%§№%@№ death
Отивам в магазина и вече се разкрещях! Фъфльо се смота зад някакви щандове, келеша с половин уста ми обясняваше да съм държал приличен тон, докато аз му крещях че нервичките ми са на свършване и ще остане доволен ако не ми намери картата!
Не я намериха-набутват ми другата. Аз им я хвърлих да си я завират къде слънце не огрява и си излезох.
От там-право в най близкия център на мтел.
Почнах да обяснявам на една маца-тя позеленя и извика управители и който се сети. Всеки се улови за кой колкото глави имаше!
След кратка проверка се оказа че малоумната шайка негодници в ХЕНДИ, в жалък опит да си избършат лайняните задници са...регистрирали още една карта на жена ми на името!
Оная, дето им я хвърлих... като тоя СИМ не е вписан в нищо, което носи името или подписа на жена ми!
Не се връщах повече, защото това означаваше да ги взривя вече, пуснахме си жалбите в мтел, пуснахме и едно допълнение със събитията от последнитв 15 мин. , блокирахме номера, който е издаден на името на жена ми, без документи (картата си остана в тях-може да имат рода на марс и аз да плащам после) и сега се чака резултат от мтел.
А, и най добрата част:
Жалбата, която подадохме в ХЕНДИ беше вписана с входящ номер в една книга, която после в мтел вече се разбра че е книгата за...сервизни рекламации на телефоните... :deal
Тия са повече от малоумни олигофрени!
От мтел ни казаха че това не е най лошото, което са видели от тях. Звънят на стари хора и им казват да дойдат да си приберат „подаръка”, защото ако не го направят следват глоби! И старците се връзват... :012: :dummy: death
Та така-който е има търпението да прочете до тук всичко-имайте едно на ум.
Който е прехвърлил фермана направо накрая:
НИКОГА ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ СТЪПВАЙТЕ В ХЕНДИ!!! Има реална опасност да ви измамят!!!

Ето и линк към оригиналната тема :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=60&t=250040

Последна редакция: чт, 17 фев 2011, 17:39 от gatita

# 1
  • UK
  • Мнения: 3 959
И мен ме прецакаха преди няколко седмици. Винаги съм била на ваучер и понякога съквартиранта ми го зарежда с по пет лева от неговата сметка, и всичко си беше наред докато забравих, че трябва да го презаредя с над 10, за да ми се удължи срока за презареждане, та като се опитах да се обадя един ден ми каза, че не мога. И понеже работя в един мол и там има Хенди, отидох да ги питам какво да направя, за да си запазя номера. Те ми казаха - минаваш на сметка, нищо друго не може да се направи. Бяха адски некомпетентни, аз питам "Колко време ще могат само да ме търсят", онзи ми отговаря "Ама те могат да ви търсят ли?!", аз викам че могат, този, много учуден, вика "амии не знам, ама малко... " Колко малко?! "Амии не знам. Малко". ?!?! Дни, седмици?! "Ми седмица...". И аз съответно минавам на сметка, уверяват ме, че това е единствения начин да си запазя номера. Момчето ми казва "до няколко часа ще ви активират картата", викам ОК. На следващия ден ми звъни телефона, същото момче. "Ами, сега си с друг номер, ама до няколко дни ще ти донесат картата с твоя си номер". Викам няма проблем, няколко дни ще ги преживея (а аз много си държа на номера, иначе просто щях да си купя друга карта). След няколко часа пак ми звъни този. "Ми съжалявам, ама няма да можем да ви върнем номера. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Нищо не можело да се направи. После се обадих в Мтел и се оказа, че просто трябва да презаредя и всичко ще си е както преди с ваучер и тн. Сега си имам два (!!!) договора за две (!!!) карти с номер, който не е моя си, плюс старата ми, която си използвам. Дадох излишни 15 лева, които нямам, и сигурно ще трябва да си плащам сметките по пет лева на месец до кой знае кога. Никога повече Хенди.

# 2
  • Мнения: 83
Няма да цитирам целия пръв пост, но защо толкова нерви, при положение,че само и единствено факта,че щом договора не е подписан от титуляра го освобождава от задължения по него и само с едно писмо до оператора ще бъде развален,задълженията премахнати и готово Simple Smile

# 3
  • Мнения: 3 451
една моя позната също се оказа с неплатени сметки за 4-5 месеца , а са й плащани точно в магазин на Хенди , но тя не пази бележките .
 плати си всичко отново , защото не можела да седи без телефон повече от 1 седмица

# 4
  • София
  • Мнения: 5 446
И аз никога повече Хенди. През септември купих сим-карта за сина ми в деня преди въвеждането на великата нова система  Sick , но как бих могла да предположа, че се задава този катаклизъм?!?!? След което чаках 45 дни, за да бъде активирана картата, през което време направих часове висене и слушане на музика на *88, още часове разговори с оператори, с които почти рода станахме, няколко пъти ходене до офис, подаване на жалби и какво ли не още. И всеки път като чуят, че картата е купена от Хенди, следва едно: "Ааааа, от Хенди ли..." - демек, ясна е работата, що не казахте по-рано, това обяснява проблемите ви -  #Cussing out ами аз какво съм виновна, че сте им предоставили да продават услугите ви, като не могат, просто да не ги продават  ooooh!

# 5
  • UK
  • Мнения: 3 959
Някой може ли да ми обясни как стои въпроса с прекратяването на договора? Трябва да чакам една година ли?

# 6
  • Мнения: 4 121
Някога аз влязох с тема за Хенди в Клюкарника Simple Smile мен пък ме прецакаха с договор за 2 години, та тогава като ходих да се разправям на 100 места ми казаха, че до 2 седмици може да бъде анулиран договорът, но при мен бе минал повече от месец, МГМ , пробвай да анулираш...спомени им КЗП, бъди зла , ако щеш. Няма такива нагляри просто.

# 7
  • София
  • Мнения: 5 446
Някой може ли да ми обясни как стои въпроса с прекратяването на договора? Трябва да чакам една година ли?
В темата за проблемите с Мтел някой беше обяснил доста подробно точно за такъв случай, но не си спомням съвсем точно и не искам да те подвеждам. Беше един много дълъг и обяснителен пост с полезно инфо.

# 8
  • out of space
  • Мнения: 8 383
Някой може ли да ми обясни как стои въпроса с прекратяването на договора? Трябва да чакам една година ли?

Прочети си договора.
Иначе опциите са:
1. прекратяване, поради неизпълнение на договора
2. едностранно прекратяване пожелание на една от страните
3. чекай да ти мине

# 9
  • UK
  • Мнения: 3 959
Да, ама се съмнявам да са много навити просто ей така да се откажат от мизерните ми пет лева за следващата година. Ще проверя в темата за Мтел какво пише. Иначе и при мен май минаха две седмици.

# 10
  • Мнения: 4 275
МГМ, здравей  Hug
Вратичките за "развод" с Мтел най-вероятно са описани от бивш служител.
И най-вероятно са важали за старата система.  Confused А темата навъртя доста странички и трудно ще попаднеш точн на това мнение. Ако не си го намерили вече, ще ти го пратя. Все пак, може да помогне с нещо.

Едит: Всъщност, намерих коментара в нета. Слагам линка тук направо

Последна редакция: пт, 18 фев 2011, 00:01 от Мишелин

# 11
  • UK
  • Мнения: 3 959
Ако го имаш, прати го, моля. Аз никак не разбирам, за каква стара система става дума? Почти съм се примирила, че ще трябва да им плащам излишни пари, де... Ама аз съм си виновна, трябваше първо в Мтел да звънна, преди да ходя в Хенди.

# 12
  • Мнения: 4 275
....следва едно: "Ааааа, от Хенди ли..." - демек, ясна е работата, що не казахте по-рано, това обяснява проблемите ви

Атти , според мен Мтел в този случай просто са си измисли ръцете с Хенди. Оставили са част от потребителкия гняв да бъде насочен към друг. В темата за Мтел имаше много оплакали се, че не могат да им активират картите, а са били купени в офис на Мтел.

МГМ, Мтел сменят старата платформа с някаква нова, с която, уж, ще се подобри обслужването на клиенти. Само дето тази подмяна продължава вече почти 6 месеца. Съпроводена е с надписване на сметки, невъзможност за добавяне на номера в групата Семейство и приятели, таксуване на безплатни разговори и т.н... Провери дали наистина са минали две седмици и ако не са, провери написаното от инфантилна. Дано се намери решение.

# 13
  • UK
  • Мнения: 3 959
Сега се сетих, минали са, понеже беше точно деня след рождения ми ден, тоест на 30ти януари. Пак аз съм си виновна, че не отидох по рано да видя как стоят нещата.

# 14
  • Мнения: 4 275
А защо са ти дали втора карта?

Общи условия

Активация на акаунт