Дадоха ми да да подпиша договор в същото време ми дават карта и аз им казвам "Номера ми нали няма да го променяте" и те "Не,ще си го ползвате!,това беше ключовото изречение,все пак не си сменям абонаментния план всеки ден и не съм изобщо наясно каква е процедурата,набутаха ме с две различни карти,звъня аз после от новата карта и нов номер!Връщам се там и ми обясняват как съм щяла да звъня от новата си карта,а мен да ме търсят на старата!А аз съответно ще ходя с два телефона!
Отношението няма да го коментирам,под всякаква критика,един пикльo взе да ми крещи,изслушах го и му отговорих "А сега освен че показахте как успешно можете да лъжете хората ми показахте и колко ви е възпитанието!"пикльo напусна магазина с гръм и трясък,хем бях бясна,хем ми идваше с глас да се засмея колко елементарни хора работят там!
Отидох в офис на Мтел и си пуснах жалба,където ми казаха,че това е редовен номер на Хенди,най-честито оплаквания били такива,така че пазете се!