Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 24 юли 2011, 11:49 ч.

Разиграване от TBI Credit!!!!!!!!!!!!

  • 12 539
  • 30
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 23
Те тези от Ти Би Ай са много странни хора.Аз бях представител за нашия град(малък град).При подписването на договора за представителство ми сложиха програма на лаптопа,дадоха ми  нужните документи,печат и там всичко необходимо.Казаха търси клиенти.Аз започнах да си правя рекламни материали защото те нищо не даваха.Ако попълня данните на 10 човека които са ми доказали че имат доход те ми одобряват 1 или 0.

Един ден реших да кандидатствам и аз за малка сума.Като се има в предвид,че имах и друга работа освен тази за TBI.Останах с отворена уста когато прочетох срещу моето име НЕОДОБРЕН.И от тогава не се занимавам с тях изтрих програмата,а те започнаха да ми звънят и да ме питат защо не съм пускала хора за одобрение.

Много ме беше яд защото трябваше да си купя лаптоп понеже компютъра заемаше много място,трябваше да си прекарам Интернет,а да и принтер трябваше да си купя за да мога да печатам договорите.

лаптоп 1200 лв
Интернет 20лв рутер 50лв
принтер 90лв

После ходи ги избивай.Зная че темата не е за това което аз пиша,но по добре не се занимавайте с тях.

# 16
  • Мнения: 65
Не изчетох всичко по темата, защото ме е яд! Винаги, когато влезем с мъжа ми в маркета за електроуреди, отнякъде изскачат двама-трима лешояди с брошурки за кредити. Винаги ги отпращаме и като идем в магазина пак изскачат. Как да не им фраснеш един, а на шефа им направо да му разбиоеш ченето  newsm48

# 17
  • Мнения: 1 446
Ще следя, защото ме търсят и мен от тази компания (или някакви техни събирачи), като кредита е обслужен коректно преди доста време.

Сега ми цитират някакви суми, и няма оправия....притесняват и баща ми, защото е лице за контакт....

От ЦКР казват,че нямам задължения, от ТБИ ми вдигат рамене, уж нямало, от агенцията продължават да ми звънят.

# 18
  • Мнения: 5 726
Кои са" събирачите" ,СГ ГРУП?

# 19
  • Мнения: 795
Използвала съм услугите им 2 пъти. Не съм имала проблеми, но  си пазя бележките за плащанията, въпреки че сметки при тях не съм имала, а съм плащала по тяхна сметка. При приключването на изплащането на банков кредит пък винаги си изисквам документ, че нямам задължение към тях. Така съм си спокойна, че някой ден няма да излезнат с някой номер.

# 20
  • където ми харесва
  • Мнения: 3 898
Госпожо (авторке), разбирам, че сте афектирана от цялата ситуация, но тонът Ви някак си е груб, особено че пишещите тук по никакъв начин не сме виновни за случилото се.

Преди няколко години си взех телефон на изплащане към TBI, като съм внасяла по тяхна сметка парите и си пазех всяка разплащателна сметка.
В мига, в който внесох последната вноска се обадих и те ми казаха, че задълженията ми към тях са приключили, след което издадоха документ за закриване на кредита.

Това, че вие сте забравили вноска, че не сте се поинтересували изобщо какво се случва, малко или много е лично ваш проблем. Когато човек изплаща нещо, той се интересува от това.

# 21
  • Мнения: 17 546
Защо така ми подминахте поста, все едно не го виждате!? Mr. Green Използвала съм услугите им 20 и повече сигурно пъти и НИКОГА не съм имала проблеми! Защото никога не съм имала забавяне в плащанията, пропусната вноска и каквото и да било. Ето затова и не съм имала проблеми! Никакви обаждания, недоразумения с приключени плащания, незакрити сметки, начислени лихви и нищо друго подобно! Нищичко!!! Така че не ми разправяйте, че без нищо са ви се обаждали да ви притесняват! Има Национален кредитен регистър. В него всяко едно кредитно вземане на всеки един български гражданин е отразено и от това се оформя кредитно досие на всеки човек. Започнат ли да се оформят петънца по това кредитно досие, кредитите, дори да са за електрическа четка за зъби, ще стават все по-трудно отпускани! От повечето кредитни институции имам VIP карта, с наличие на която искан кредит за покупка се отпуска директно, без проучване като на лоялен клиент и със съответните преференции. Хора, никой никого не преследва, ако е лоялен към кредита си! Айде стига вече сте разказвали филми. Как мен пък никой не ме погна веднъж като съм си плащала всичко редовно.

# 22
  • Мнения: 187
Трудно разбрах първия пост, но предполагам какво се е случило. Възможно е, ако е имало големи просрочия, постъпилите пари да са отивали за начислените наказателни лихви. По тази причина и вноските да са стояли непогасени. 
Възможно е, след обаждането, да са проверили за какво и какви просрочия иде реч и да са изчислили, че всъщност нищо не се дължи.
не внасяните пари не са отивали така,преди да внеса цялата просрочена сума,се обадих да попитам колко  е и къде да я внеса.И така и направих.Явно не са си отчели в сиситемата ,след това лихвите са продължили.

# 23
  • Мнения: 187
Госпожо (авторке), разбирам, че сте афектирана от цялата ситуация, но тонът Ви някак си е груб, особено че пишещите тук по никакъв начин не сме виновни за случилото се.

Преди няколко години си взех телефон на изплащане към TBI, като съм внасяла по тяхна сметка парите и си пазех всяка разплащателна сметка.
В мига, в който внесох последната вноска се обадих и те ми казаха, че задълженията ми към тях са приключили, след което издадоха документ за закриване на кредита.

Това, че вие сте забравили вноска, че не сте се поинтересували изобщо какво се случва, малко или много е лично ваш проблем. Когато човек изплаща нещо, той се интересува от това.
Изобщо не съм споменавала или подсказвала с нещо,че пишещите тук са виновни,ако и на вас ви се случи сигурно няма да го напишете с усмивка на лицето.А и явно не сте прочели изобщо,защото съм звъняла да се поинтересувам колко им дължа,а грешката си е тяхна че не знаят как да работят със системата си.И не съм казала,че е проблем на някой друг.

# 24
  • София
  • Мнения: 4 706
не внасяните пари не са отивали така,преди да внеса цялата просрочена сума,се обадих да попитам колко  е и къде да я внеса.И така и направих.Явно не са си отчели в сиситемата ,след това лихвите са продължили.

Най-добре пусни молба до институцията да даде информация за историята на плащанията, как са отразени и дали и какво всъщност дължиш. По закона за потребителските кредити те са длъжни да дадат информацията, ако не - ще сезираш съответните органи.
Най-добрата комуникация с институциите е писмената. Ще спести много излишни нерви. Писмото се изпраща с обратна разписка, за да удостовери, че е получено.
Ако са подали грешна информация към ЦКР, те са длъжни да я коригират. Така че ти си изцяло в правото си да знаеш как стои въпросът с твоя кредит.

# 25
  • Мнения: 187
не внасяните пари не са отивали така,преди да внеса цялата просрочена сума,се обадих да попитам колко  е и къде да я внеса.И така и направих.Явно не са си отчели в сиситемата ,след това лихвите са продължили.

Най-добре пусни молба до институцията да даде информация за историята на плащанията, как са отразени и дали и какво всъщност дължиш. По закона за потребителските кредити те са длъжни да дадат информацията, ако не - ще сезираш съответните органи.
Най-добрата комуникация с институциите е писмената. Ще спести много излишни нерви. Писмото се изпраща с обратна разписка, за да удостовери, че е получено.
Ако са подали грешна информация към ЦКР, те са длъжни да я коригират. Така че ти си изцяло в правото си да знаеш как стои въпросът с твоя кредит.
E вече се знае,те ми дължат пари.Поради това,че тяхна е грешката,че не са отчели парите по моя изплатен вече кредит.независимо,че е бил просрочен.Поне вече имам документ,че те нямт никакви претенции към мен.и до седмица ще ми върнат парите.

# 26
  • София
  • Мнения: 1 164
Най-весело става когато хора си "забравят" кредитите. И после друг им виновен...

# 27
  • където ми харесва
  • Мнения: 3 898
Най-весело става когато хора си "забравят" кредитите. И после друг им виновен...
Именно.
Чарли, не казах, че не сте звъняли-много добре прочетох, ама сте звъннали късно "след дъжд качулка"...

# 28
  • Мнения: 1
Не се спряха да ми звънят при ден на закъснение за плащане на вноската...изключително нагли.... Помолих най- любезно като им затворя телефона един път да не ми се звъни по 6- 7 пъти още, а те продължават и продължават... Еми карам нощни смени и не мога 24/7  да съм на разположение за тях, всеки път едно и също и обяснявам тая пача и продължава да звъни 😠😠 просто прекалено нагли...

# 29
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 7 603
И аз съм вземала преди много време стоки на изплащане с тях. Била съм коректна винаги и не съм имала проблеми с тях. Докато един ден не дойде писмо, с което ме уведомяват, че имам три вноски просрочени, което не беше вярно изобщо. Следваха и гадни заплахи, направо мутренска история. Аз документи пазя обаче. Взех ги и право в офиса им. Гледаха като ударени. Ама нещо ми дойде в повече простотията и попитах къде мога да подам оплакване. Лелеее как обърнаха палачинката веднага! То любезности, то молби да не подавам оплакване, че колежката сбъркала, пък то човешко е да се греши, пък и оставали 2 г. до пенсия само и т.н. Надуха ми главата.
От тогава си имам едно на ум и никога повече не бих им ползвала услугите.
Пазете си платежните, че колкото и да е странно, тези 3 мои плащания никъде не бяха отразени. И ако нямах документите за вноските, трябваше да ги плащам още веднъж.

Общи условия

Активация на акаунт