Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 24 юли 2011, 11:49 ч.

Разиграване от TBI Credit!!!!!!!!!!!!

  • 12 515
  • 30
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 187
Искам да попитам,вие имате ли подобен проблем с някоя такава институция?Аз имах договор за епилатор от 2007,бях забавила вноските,обади ми се  ваша колежка,това става декември 2010,януари плащам всичко,и оттогава никой не ме търси.
Сега този месец баща ми отива да си взима телефон на негово име на изплащане и му отказват защото аз съм имала задължение от близо 500лв,и сме живеели на един адрес!!!!!!
Започвам аз разговори с ваша колежка,първата ме уверява че даже има изпълнителен лист към мен и вече не ти би ай кредит се занимават с мен а ЧСИ.Уверявам че съм платила,казват ми добре,ще проверим и се обадете еди кога си да си вземете документ,че нямате вече задължение към нас!!
Обаждам се аз,вдига ми една изключително нервна и нелюбезна госпожа/госпожица, казвам че се обаждам да видя,какво става с документа,тя ми се развика какъв документ искам,като им дължа над 500лв(от плащането досега са ми начислявали такси и глоби),обясних,че съм разговаря с еди коя си нейна колежка,тя провери,видя какво сме говорили,и с най-ужасния мил глас ми каза,че даже ТЕ имат да ми ДАВАТ.Е кажете ми това на какво прилича????Да поясня ,че даже единия път ми казаха,ще ви се обадя след малко и се забравиха.Издразни ме най-много,че не стига ,че съм платила ,ами през цялото това време са ми начислявали глоби за нещо което не дължа.А й даже те имат а ми дават.Даже не се и извиниха за цялото неудобство,дето поставиха и баща ми в магазина,че дъщеря му ще я съдят за някакъв епилатор!!!!!

# 1
  • Мнения: 4 966
Съжалявам за ситуацията, в която си, но нищо не става ясно от написаното. Нито кои са тези наши колежки, нито кой на кого и кога ще се обади...
Иначе, при последната вноска е трябвало да си закриеш кредита и да получиш за това съответния документ. Ако го имаш, няма проблем. Ако не си закрила сметката, кредитната сметка продължава да се обслужва. Peace
А и да изплащаш 3 г. епилатор за мен е твърде странно. Представям си по колко години изплащаш по-скъпи или по-важни за домакинството или удобството уреди...

# 2
  • Мнения: 7 319

Иначе, при последната вноска е трябвало да си закриеш кредита и да получиш за това съответния документ. Ако го имаш, няма проблем. Ако не си закрила сметката, кредитната сметка продължава да се обслужва. Peace

Какво означава това  Shocked
Аз имам подобен изплатен кредит преди години ( към друга компания ), абсолютно коректно без нито ден закъснение, но никой не ми е обясни, че трябва да се закриват разни сметки. Последната ми вноска беше значително по ниска защото с другите внасях повече пари и нещата приключиха. Да не се окаже сега, че им дължа нещо? И друго ми е странно - как така винаги са на ясно когато кредита не се обслужва, но когато се изплати системите им допускат грешки?
Чарли86, поинтересувай се кой ЧСИ се занимава с делото ти и иди оправи нещата, защото има вероятност да бъдеш много неприятно изненадана.

Последна редакция: нд, 24 юли 2011, 13:55 от I.Hr

# 3
  • Мнения: 4 966
Ако няма някаква промяна, понеже от известно време категорично не ползвам кредити и лизинги. Мъжът ми имаше случай, при който беше внесъл последната вноска и беше решил, че всичко е приключено. След 2-3 месеца му се обадиха да го питат има ли намерение да внася такса за обслужване + лихви или иска да закрие кредита. Та се наложи да отиде и да го закрие, внасяйки въпросните суми. Peace

# 4
  • Мнения: 7 319
След 2-3 месеца му се обадиха да го питат има ли намерение да внася такса за обслужване + лихви или иска да закрие кредита. Та се наложи да отиде и да го закрие, внасяйки въпросните суми. Peace
Съвсем се обърках, каква такса какви лихви при положение, че реално кредит няма. Дано се включи някой работещ в такава институция да внесе разяснение.

# 5
  • Мнения: 2 944
 I.Hr, ако говорим за банков кредит - там се открива разплащателна сметка на клиента, от която банката си тегли парите на падежа. Ако пропуснеш да я закриеш след погасяване на кредита, оставаш задължен за банкови такси по обслужването на тази сметка. Не знаех, че и кредитните институции работят по същия начин.

# 6
  • Мнения: 7 319
Кредитните институции работеха по друг начин - дават тяхна сметка по която се правят вноските. Закривала съм сметка по банков кредит и е различно, за това съм толкова учудена. Явно с azaf говорим за различни неща.   

# 7
  • Мнения: 17 546
С внасянето на последната вноска приключвате отношенията си с институцията, с която сте сключили договор за кредитно финансиране на покупка на стока на изплащане. Когато внесете последната вноска просто се обадете на посочения телефон в договора и си направете справка всичко ли сте изплатили, имате ли отношения повече(обикновено нямате) и с това всичко е приключено. Когато сте коректни кредитоискатели към известните кредитори по големите вериги магазини, които се занимават с отпускане на кредити за закупуване на стоки на изплащане, ви одобряват за 5 минути и нямате никакви проблеми. Ако имате поне веднъж нарушено кредитно досие, все по-трудно, а накрая и невъзможно ще стане отпускането на такъв вид кредит.
Забавянето на вноска(ако е повече от една, пък още по-зле), също се води некоректност към обслужването на кредита и въпреки че след това е оправено плащането, може затова да не са отпуснали кредита на баща ви.
Синът ми е служител на TBI Credit.

# 8
  • Мнения: 187
Съжалявам за ситуацията, в която си, но нищо не става ясно от написаното. Нито кои са тези наши колежки, нито кой на кого и кога ще се обади...
Иначе, при последната вноска е трябвало да си закриеш кредита и да получиш за това съответния документ. Ако го имаш, няма проблем. Ако не си закрила сметката, кредитната сметка продължава да се обслужва. Peace
А и да изплащаш 3 г. епилатор за мен е твърде странно. Представям си по колко години изплащаш по-скъпи или по-важни за домакинството или удобството уреди...
Мисля,че не е нужно да споменавам имена,единствено Неделчева достатъчно компетентна,за да види какво е станало.А и никой не ми е казал,че съществува такъв документ.А това колко време съм изплащала нещо,си е само мой проблем.А и обяснете ми,моля,ако погаите кредит в банката,продължава ли да ви се тръпа лихва на сметката?Това е абсурдно.

# 9
  • Мнения: 187

Иначе, при последната вноска е трябвало да си закриеш кредита и да получиш за това съответния документ. Ако го имаш, няма проблем. Ако не си закрила сметката, кредитната сметка продължава да се обслужва. Peace

Какво означава това  Shocked
Аз имам подобен изплатен кредит преди години ( към друга компания ), абсолютно коректно без нито ден закъснение, но никой не ми е обясни, че трябва да се закриват разни сметки. Последната ми вноска беше значително по ниска защото с другите внасях повече пари и нещата приключиха. Да не се окаже сега, че им дължа нещо? И друго ми е странно - как така винаги са на ясно когато кредита не се обслужва, но когато се изплати системите им допускат грешки?
Чарли86, поинтересувай се кой ЧСИ се занимава с делото ти и иди оправи нещата, защото има вероятност да бъдеш много неприятно изненадана.
И на мен ми е странна тяхната система,добре ,че има поне някой дето си разбира от работата и не се държи стеб като с последния боклук,за това ,че системата им е недоразработена.В крайна сметка се оказа,че изобщо не съм към ЧСИ а са искали да ме пращат,ама защо им седи така в системата не се знае.Чудно ми е ако сега,след като си взех документ от тях,че не дълга нищо,и сега се обадя  пак да питам колко дължа,какво ще ми кажат?

# 10
  • Мнения: 7 319
А и обяснете ми,моля,ако погаите кредит в банката,продължава ли да ви се тръпа лихва на сметката?Това е абсурдно.
Изпадала съм в такава абсурдна ситуация с банка с отдавна изплатен и забравен кредит, че ако ти разкажа ще си помислиш че лъжа. Така че само ще ти кажа - няма невъзможни неща. Опита ми ме научи, че колкото по малко допир с подобни институции ( включително и банки ) толкова по малко главоболия.
А иначе съм съгласна, че подписваме ли договор за кредит трябва да спазваме условията и наложи ли ни се закъснение е добре да уведомим консултанта си. Но както и да е, щом имаш документ че не дължиш нищо, няма за какво да се притесняваш.

# 11
  • Мнения: 4 966
... Мисля,че не е нужно да споменавам имена,единствено Неделчева достатъчно компетентна,за да види какво е станало.А и никой не ми е казал,че съществува такъв документ.А това колко време съм изплащала нещо,си е само мой проблем.А и обяснете ми,моля,ако погаите кредит в банката,продължава ли да ви се тръпа лихва на сметката?Това е абсурдно.

Ааа, не съм казала да споменаваш имена. Просто не ми стана ясно какво имаш предвид под "ваша/наша" колежка. Ако имаш предвид някоя съфорумка, ОК. Ако имаш предвид "тяхна/на въпросната фирма" колежка, пак ОК.
И да, ако погасиш кредит към банка, без да закриеш сметката, продължава обслужването по сметката.
В случая вече имаш документ, че кредитът е закрит. Сега единствено трябва да пазиш този документ. Peace
Кредитните институции работеха по друг начин - дават тяхна сметка по която се правят вноските. Закривала съм сметка по банков кредит и е различно, за това съм толкова учудена. Явно с azaf говорим за различни неща.   
Може би зависи от вида на сделката. При споменатия от мен случай, ставаше дума точно за стока на лизинг, при чието купуване отвориха на мъжа ми кредитна сметка. Може да става дума за подобен случай, а това го пише в договора - затова е добре да се четат и големите, но и ситните букви. Peace

# 12
  • Мнения: 7 319
Ние също купихме стока на лизинг и уж четох договора подробно защото винаги очаквам разни капанчета, но не ни отвориха сметка, а ни дадоха тяхна. Това беше преди около 3 години. Явно всеки случай е различен, но след тъпотията с банката ( която споменах по горе ) ми се изправя косата като чета подобни теми знаейки, че съм имала взимане-даване с кредитни институции, а в момента нямам абсолютно никаква възможност да оправям нечии грешки за моя сметка.

# 13
  • Мнения: 4 966
По същата причина категорично не ползваме кредити, лизинги и тем подобни.
На вълка му е дебел врата, знаете защо...
Та и ние предпочитаме така, вместо после куп разправии. Peace

# 14
  • София
  • Мнения: 4 687
Трудно разбрах първия пост, но предполагам какво се е случило. Възможно е, ако е имало големи просрочия, постъпилите пари да са отивали за начислените наказателни лихви. По тази причина и вноските да са стояли непогасени. 
Възможно е, след обаждането, да са проверили за какво и какви просрочия иде реч и да са изчислили, че всъщност нищо не се дължи.

# 15
  • Мнения: 23
Те тези от Ти Би Ай са много странни хора.Аз бях представител за нашия град(малък град).При подписването на договора за представителство ми сложиха програма на лаптопа,дадоха ми  нужните документи,печат и там всичко необходимо.Казаха търси клиенти.Аз започнах да си правя рекламни материали защото те нищо не даваха.Ако попълня данните на 10 човека които са ми доказали че имат доход те ми одобряват 1 или 0.

Един ден реших да кандидатствам и аз за малка сума.Като се има в предвид,че имах и друга работа освен тази за TBI.Останах с отворена уста когато прочетох срещу моето име НЕОДОБРЕН.И от тогава не се занимавам с тях изтрих програмата,а те започнаха да ми звънят и да ме питат защо не съм пускала хора за одобрение.

Много ме беше яд защото трябваше да си купя лаптоп понеже компютъра заемаше много място,трябваше да си прекарам Интернет,а да и принтер трябваше да си купя за да мога да печатам договорите.

лаптоп 1200 лв
Интернет 20лв рутер 50лв
принтер 90лв

После ходи ги избивай.Зная че темата не е за това което аз пиша,но по добре не се занимавайте с тях.

# 16
  • Мнения: 65
Не изчетох всичко по темата, защото ме е яд! Винаги, когато влезем с мъжа ми в маркета за електроуреди, отнякъде изскачат двама-трима лешояди с брошурки за кредити. Винаги ги отпращаме и като идем в магазина пак изскачат. Как да не им фраснеш един, а на шефа им направо да му разбиоеш ченето  newsm48

# 17
  • Мнения: 1 446
Ще следя, защото ме търсят и мен от тази компания (или някакви техни събирачи), като кредита е обслужен коректно преди доста време.

Сега ми цитират някакви суми, и няма оправия....притесняват и баща ми, защото е лице за контакт....

От ЦКР казват,че нямам задължения, от ТБИ ми вдигат рамене, уж нямало, от агенцията продължават да ми звънят.

# 18
  • Мнения: 5 726
Кои са" събирачите" ,СГ ГРУП?

# 19
  • Мнения: 795
Използвала съм услугите им 2 пъти. Не съм имала проблеми, но  си пазя бележките за плащанията, въпреки че сметки при тях не съм имала, а съм плащала по тяхна сметка. При приключването на изплащането на банков кредит пък винаги си изисквам документ, че нямам задължение към тях. Така съм си спокойна, че някой ден няма да излезнат с някой номер.

# 20
  • където ми харесва
  • Мнения: 3 896
Госпожо (авторке), разбирам, че сте афектирана от цялата ситуация, но тонът Ви някак си е груб, особено че пишещите тук по никакъв начин не сме виновни за случилото се.

Преди няколко години си взех телефон на изплащане към TBI, като съм внасяла по тяхна сметка парите и си пазех всяка разплащателна сметка.
В мига, в който внесох последната вноска се обадих и те ми казаха, че задълженията ми към тях са приключили, след което издадоха документ за закриване на кредита.

Това, че вие сте забравили вноска, че не сте се поинтересували изобщо какво се случва, малко или много е лично ваш проблем. Когато човек изплаща нещо, той се интересува от това.

# 21
  • Мнения: 17 546
Защо така ми подминахте поста, все едно не го виждате!? Mr. Green Използвала съм услугите им 20 и повече сигурно пъти и НИКОГА не съм имала проблеми! Защото никога не съм имала забавяне в плащанията, пропусната вноска и каквото и да било. Ето затова и не съм имала проблеми! Никакви обаждания, недоразумения с приключени плащания, незакрити сметки, начислени лихви и нищо друго подобно! Нищичко!!! Така че не ми разправяйте, че без нищо са ви се обаждали да ви притесняват! Има Национален кредитен регистър. В него всяко едно кредитно вземане на всеки един български гражданин е отразено и от това се оформя кредитно досие на всеки човек. Започнат ли да се оформят петънца по това кредитно досие, кредитите, дори да са за електрическа четка за зъби, ще стават все по-трудно отпускани! От повечето кредитни институции имам VIP карта, с наличие на която искан кредит за покупка се отпуска директно, без проучване като на лоялен клиент и със съответните преференции. Хора, никой никого не преследва, ако е лоялен към кредита си! Айде стига вече сте разказвали филми. Как мен пък никой не ме погна веднъж като съм си плащала всичко редовно.

# 22
  • Мнения: 187
Трудно разбрах първия пост, но предполагам какво се е случило. Възможно е, ако е имало големи просрочия, постъпилите пари да са отивали за начислените наказателни лихви. По тази причина и вноските да са стояли непогасени. 
Възможно е, след обаждането, да са проверили за какво и какви просрочия иде реч и да са изчислили, че всъщност нищо не се дължи.
не внасяните пари не са отивали така,преди да внеса цялата просрочена сума,се обадих да попитам колко  е и къде да я внеса.И така и направих.Явно не са си отчели в сиситемата ,след това лихвите са продължили.

# 23
  • Мнения: 187
Госпожо (авторке), разбирам, че сте афектирана от цялата ситуация, но тонът Ви някак си е груб, особено че пишещите тук по никакъв начин не сме виновни за случилото се.

Преди няколко години си взех телефон на изплащане към TBI, като съм внасяла по тяхна сметка парите и си пазех всяка разплащателна сметка.
В мига, в който внесох последната вноска се обадих и те ми казаха, че задълженията ми към тях са приключили, след което издадоха документ за закриване на кредита.

Това, че вие сте забравили вноска, че не сте се поинтересували изобщо какво се случва, малко или много е лично ваш проблем. Когато човек изплаща нещо, той се интересува от това.
Изобщо не съм споменавала или подсказвала с нещо,че пишещите тук са виновни,ако и на вас ви се случи сигурно няма да го напишете с усмивка на лицето.А и явно не сте прочели изобщо,защото съм звъняла да се поинтересувам колко им дължа,а грешката си е тяхна че не знаят как да работят със системата си.И не съм казала,че е проблем на някой друг.

# 24
  • София
  • Мнения: 4 687
не внасяните пари не са отивали така,преди да внеса цялата просрочена сума,се обадих да попитам колко  е и къде да я внеса.И така и направих.Явно не са си отчели в сиситемата ,след това лихвите са продължили.

Най-добре пусни молба до институцията да даде информация за историята на плащанията, как са отразени и дали и какво всъщност дължиш. По закона за потребителските кредити те са длъжни да дадат информацията, ако не - ще сезираш съответните органи.
Най-добрата комуникация с институциите е писмената. Ще спести много излишни нерви. Писмото се изпраща с обратна разписка, за да удостовери, че е получено.
Ако са подали грешна информация към ЦКР, те са длъжни да я коригират. Така че ти си изцяло в правото си да знаеш как стои въпросът с твоя кредит.

# 25
  • Мнения: 187
не внасяните пари не са отивали така,преди да внеса цялата просрочена сума,се обадих да попитам колко  е и къде да я внеса.И така и направих.Явно не са си отчели в сиситемата ,след това лихвите са продължили.

Най-добре пусни молба до институцията да даде информация за историята на плащанията, как са отразени и дали и какво всъщност дължиш. По закона за потребителските кредити те са длъжни да дадат информацията, ако не - ще сезираш съответните органи.
Най-добрата комуникация с институциите е писмената. Ще спести много излишни нерви. Писмото се изпраща с обратна разписка, за да удостовери, че е получено.
Ако са подали грешна информация към ЦКР, те са длъжни да я коригират. Така че ти си изцяло в правото си да знаеш как стои въпросът с твоя кредит.
E вече се знае,те ми дължат пари.Поради това,че тяхна е грешката,че не са отчели парите по моя изплатен вече кредит.независимо,че е бил просрочен.Поне вече имам документ,че те нямт никакви претенции към мен.и до седмица ще ми върнат парите.

# 26
  • София
  • Мнения: 1 150
Най-весело става когато хора си "забравят" кредитите. И после друг им виновен...

# 27
  • където ми харесва
  • Мнения: 3 896
Най-весело става когато хора си "забравят" кредитите. И после друг им виновен...
Именно.
Чарли, не казах, че не сте звъняли-много добре прочетох, ама сте звъннали късно "след дъжд качулка"...

# 28
  • Мнения: 1
Не се спряха да ми звънят при ден на закъснение за плащане на вноската...изключително нагли.... Помолих най- любезно като им затворя телефона един път да не ми се звъни по 6- 7 пъти още, а те продължават и продължават... Еми карам нощни смени и не мога 24/7  да съм на разположение за тях, всеки път едно и също и обяснявам тая пача и продължава да звъни 😠😠 просто прекалено нагли...

# 29
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 7 581
И аз съм вземала преди много време стоки на изплащане с тях. Била съм коректна винаги и не съм имала проблеми с тях. Докато един ден не дойде писмо, с което ме уведомяват, че имам три вноски просрочени, което не беше вярно изобщо. Следваха и гадни заплахи, направо мутренска история. Аз документи пазя обаче. Взех ги и право в офиса им. Гледаха като ударени. Ама нещо ми дойде в повече простотията и попитах къде мога да подам оплакване. Лелеее как обърнаха палачинката веднага! То любезности, то молби да не подавам оплакване, че колежката сбъркала, пък то човешко е да се греши, пък и оставали 2 г. до пенсия само и т.н. Надуха ми главата.
От тогава си имам едно на ум и никога повече не бих им ползвала услугите.
Пазете си платежните, че колкото и да е странно, тези 3 мои плащания никъде не бяха отразени. И ако нямах документите за вноските, трябваше да ги плащам още веднъж.

# 30
  • Мнения: 3 441
Не се спряха да ми звънят при ден на закъснение за плащане на вноската...изключително нагли.... Помолих най- любезно като им затворя телефона един път да не ми се звъни по 6- 7 пъти още, а те продължават и продължават... Еми карам нощни смени и не мога 24/7  да съм на разположение за тях, всеки път едно и също и обяснявам тая пача и продължава да звъни 😠😠 просто прекалено нагли...
Не виждам нищо нагло. Просрочваш си задължението, дължиш им пари и те си ги търсят. Щото това, дето си го взела на изплащане, те вече са го платили към търговеца.
Ей, не мога да го разбера това 'забравяне'. Един месец не могат някои хора да съберат пари за вноската, после КИ им виновни. Че и тръгнала да се жалва тука какви лоши хора били.
Значи за човешката грешка в КИ да ги скалпираме, но като 'забрави' клиентът, че има вноска да плаща, трябва да проявим разбиране и да се съгласим, че КИ са наглеци.
Винаги съм си плащала навреме вноските и по лизинг към КИ, и по КК към банка, пазя платежните (половината вноски са през банкомат) и ако ми се запънат, че нещо съм пропуснала, мога да ги навра на кучето в гъ*а. Ама някой, дето не плаща редовно, на какво отгоре ще се репчи? 

Общи условия

Активация на акаунт