Внимавайте със SPEEDY!!!

  • 5 255
  • 4
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 381
В петък получих пратка от чужд сайт, доставена от Спиди
Малко се изненадах защото очаквах малко по-голяма и по-тежка пратка, но понеже бях много щастлива, че ми е пристигнала поръчката само се подписах и се качих у нас с кашончето. С нетърпение го отворих и.... о ужас! Вътре беше 1/3 от поръчката ми. Като дори имаше празна кутия от едни от обувките, които бях поръчала. Все още спокойна, отидох на компютъра да проверя да не би пратката да е разделена на 2 части и да съм получила само едната. От линка за проследяване видях че пратката е от 1 част с тегло 8,5 кг. Вече доста притеснена започнах да оглеждам кашона. Установих следното, на кашона имаше лепенка от спиди на която беше написано, че теглото на пратката е 5 кг.  Whistling, отделно от това кашона беше разпорен през средата и след това лепен с тиксо доста неграмотно. След като се обадих на Спиди, бях помолена да опиша случая и да им го пратя по имейл. Отговора, който ми върнаха беше, че понеже подателят /т.е. сайта/ бил платец и собственик на пратката щели да отправят към него претенцията  #Crazy
На това му викам .............................нямам думи. И после как чуждите сайтове да искат да работят с БГ!!!!!!
Някой ако има подобна случка да помага, как можем да си търсим правата. ОЧЕВИДНО е че кашона е разкостен тук. Не може да пътува с международен куриер и както е 8,5 кг. извенъж тук в спиди да го приемат 5 кг. без въобще да попитат откъде идва разликата. Поне така ме уведомиха, че е получен в този вид и толкова тежал  #2gunfire
Да бе, да.....

# 1
  • София
  • Мнения: 9 517
принципно това е практика и на куриерските компании и на български пощи - когато колетът дойде отпечатан, се тегли отново и се залепя, прави се протокол, в който се описва случая и колко тежи - така че в случая е доста вероятно проблемът да не е в спиди, а в куриера, който го е предал на спиди  Peace

# 2
  • София
  • Мнения: 381
принципно това е практика и на куриерските компании и на български пощи - когато колетът дойде отпечатан, се тегли отново и се залепя, прави се протокол, в който се описва случая и колко тежи - така че в случая е доста вероятно проблемът да не е в спиди, а в куриера, който го е предал на спиди  Peace

А няма ли практика да се уведомява подателя за случая?

# 3
  • София
  • Мнения: 9 517
не знам, на мен ми се е случвало с Български пощи и ме уведомиха, за спиди не знам  Peace

# 4
  • Мнения: 166
Аз имах сходен случай с една пратка от Асда.
От транспортната ф-ма я пращат до Варна с Еконт.Но при получаването виждам,че чувала е скъсан и липсваха 1пак. бодита,а всички останали дрехи бяха прогизнали във вода,за радост нямаше мухлясали.
Свързах се се ф-мата превозвач,те от своя страна подадоха жалба към Еконт,а аз писах на Асда,че ми липсва артикул.
Така и не разбрах в кого беше вината,защото Асда ми върнаха парите за няколко дена,а превозвача каза,че в такъв случай си оттеглят жалбата.

Общи условия

Активация на акаунт