Малко се изненадах защото очаквах малко по-голяма и по-тежка пратка, но понеже бях много щастлива, че ми е пристигнала поръчката само се подписах и се качих у нас с кашончето. С нетърпение го отворих и.... о ужас! Вътре беше 1/3 от поръчката ми. Като дори имаше празна кутия от едни от обувките, които бях поръчала. Все още спокойна, отидох на компютъра да проверя да не би пратката да е разделена на 2 части и да съм получила само едната. От линка за проследяване видях че пратката е от 1 част с тегло 8,5 кг. Вече доста притеснена започнах да оглеждам кашона. Установих следното, на кашона имаше лепенка от спиди на която беше написано, че теглото на пратката е 5 кг. , отделно от това кашона беше разпорен през средата и след това лепен с тиксо доста неграмотно. След като се обадих на Спиди, бях помолена да опиша случая и да им го пратя по имейл. Отговора, който ми върнаха беше, че понеже подателят /т.е. сайта/ бил платец и собственик на пратката щели да отправят към него претенцията
На това му викам .............................нямам думи. И после как чуждите сайтове да искат да работят с БГ!!!!!!
Някой ако има подобна случка да помага, как можем да си търсим правата. ОЧЕВИДНО е че кашона е разкостен тук. Не може да пътува с международен куриер и както е 8,5 кг. извенъж тук в спиди да го приемат 5 кг. без въобще да попитат откъде идва разликата. Поне така ме уведомиха, че е получен в този вид и толкова тежал
Да бе, да.....