Прехваления бойлер Stiebel Eltron се прецака

  • 7 084
  • 15
  •   1
Отговори
  • Мнения: 928
Здравейте,
Пускам темата за да изкажа недоволството си от така прехвалените немски бойлери Stiebel Eltron. Бойлера ни беше 120 литров на почти четири години. Преди три дни прибирайки се с децата от разходка ме посрещна 1 см вода в коридора. Бойлера извираше отгоре, целия таван беше мокър. Под бойлера ни стои пералня с горно отваряне, беше пълна с вода, а до пералнята прахосмукачка, цялата мокра  ooooh!
Техник дойде след два дни. Оказа се, че се е пробил балона. Трябвало да се смени целия казан, който по принцип е с 10 години гаранция, но трябвало на всеки 2 години да се прави задължителна профилактика, за да важи гаранцията.
Т.е. Плащаш си първо бойлера, после си купуваш възвратен клапан... или не знам точно как се казваше, после викаш оторизиран техник от Балмакс да ти монтира бойлера и накрая ги викаш за профилактика на всеки 2 години. Бойлера излиза златен  Crazy , но "при лош късмет" пак очаквайте да ви посрещне 1 см вода.
Мъжа ми толкова вяра им имаше на тия бойлери, че дори и като ходехме на почивка не даваше да го изключа. Извадихме късмет, че си бяхме тук и не наводнихме целия блок. Та, имайте си и вие едно наум.
Купихме нов бойлер. Stiebel Eltron-a вече е на боклука, защото дори и със собствени средства да го бяхме отремонтирали, гаранция вече няма на нищо, а и трябваше да чакаме доставка от Германия 3 седмици  #Cussing out

С няколко познати говорих и се оказа, че и техните бойлери се прецакали по същия сценарий. От фирмата вносител коментара беше, че проблема бил на софийска вода, щото тези бойлери не били предвидени за това високо налягане на водата. Глупости на търкалета, а този клапан за какво е. Както и да е, ако и вашия бойлер се е прецакал така, пишете, че само суперлативи намирам, а колко гръмнали бойлери се оказа, че имало  #2gunfire  #2gunfire  #2gunfire

# 1
  • Мнения: 1
Наистина на много места в София налягането на водата е по-високо - за да може да има нормално налягане на водата на последните етажи във високите сгради. Не бързайте да плюете марката, мисля, че при вас може да има друг проблем. Аз ползвам от 3 години бойлер на Стибел елтрон, само че PSH 80 литров. Монтажът беше направен от техници на фирмата и след като беше напълнен с вода, започна да тече от предпазния клапан, заради по-високото налягане на водата в блока ни. Техниците ми казаха, че трябва да се монтира редуцир-вентил - той ще намали налягането на входящата вода и бойлерът ще работи, без да тече вода от предпазния клапан. Без този вентил ще трябва да се сложи възвратен клапан за по-високо налягане, за да не капе постоянно от него. Сложих редуцир-вентил - такива вентили се продават и по магазините за ВиК, и  досега нямам проблеми с бойлера. Би трябвало вие също да  си монтирате такъв редуцир - вентил, щом като налягането при вас е по-високо. При вас възвратния клапан не капеше ли? Да не би да е бил за по-високо налягане или запушен? В нашия блок също има случаи на пробити бойлери (от различни марки) заради високото налягане на водата, така че всеки трябва да си слага редуцир-вентил на бойлера или да се сложи такъв на тръбата на общия водомер на блока.

Последна редакция: пн, 24 сеп 2012, 14:36 от liposukcia

# 2
  • Мнения: 19 483
Имаше специална тема с впечатленията на хората от Стибел Елтрон (вкючително и моите перипетии) - потърсете я и ще видите, че не сте единствената с оплаквания. И у нас имаше "отхлупен" бойлер и куп неприятности. Просто сменете марката. Скъпи и некачествени са Стибел Елтрон. А гаранционният им сервиз е под всякаква критика, че и са супер нагли при това.

# 3
  • Мнения: 0
Имаме 150 литров бойлер на Стибел и за сега сме много доволни. До сега сме правили 2 профилактики, за които сме чакали по няколко дни след обаждането ни в сервиза, но не са ни вземали никакви пари / профилактиките се оказа, че са безплатни, но много се чака /. Дано да нямаме проблеми с бойлера, че някъде съм затрила гаранционната карта. Не знам какви проблеми сте имали. Аз имам две деца, но ако трябва да купувам нов бойлер, пак ще си вземем Стибел!

# 4
  • Мнения: 13 188
Имаме 150 литров бойлер на Стибел и за сега сме много доволни. До сега сме правили 2 профилактики, за които сме чакали по няколко дни след обаждането ни в сервиза, но не са ни вземали никакви пари / профилактиките се оказа, че са безплатни, но много се чака /. Дано да нямаме проблеми с бойлера, че някъде съм затрила гаранционната карта. Не знам какви проблеми сте имали. Аз имам две деца, но ако трябва да купувам нов бойлер, пак ще си вземем Стибел!
А какво значение има броя на децата за марката на бойлера, който бихте закупили  newsm78?

# 5
  • Бургас
  • Мнения: 260
И аз си мисля такъв да вземаме ( на топла вода ни е много скъпо ) .....може ли някой да ме светне какви са им цените в момента ....

# 6
  • софия
  • Мнения: 386
Ние сменяме втори от тях.Първият беше гаранционен и след 2 седмици ни го смениха с нов,който изкара 3 год и се проби.Сега и двата отлежават на двора Mr. GreenКупихме си на Елдом,че ни писна.

# 7
  • Мнения: 928
Milittana, дайте линк към темата, моля. Не я откривам, а ще ми е интересно да прочета   Peace

# 8
  • Мнения: 2 022
Не съм milittana, но с търсачката това намерих
има и други коментари за тези бойлери, но са пръснати
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=652530.0
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=590414.0

# 9
  • Мнения: 928
Не съм milittana, но с търсачката това намерих
има и други коментари за тези бойлери, но са пръснати
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=652530.0
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=590414.0


Благодаря, ако ги бях прочела по-рано нямаше да допусна тази грешка  Peace

# 10
  • Мнения: 0
Темата ми стана интересна, тъй като съм в процес на търсене на бойлер за новия ми апартамент,който обзавеждам в момента. До сега в апартамента, в който живея повече от 10 год. ползвам най обикновен бойлер 80 л.на Стибел Елтрон и трябва да Ви кажа,че съм изключително доволна. Мисля ,че никога не е изключван,освен в случайте когато отсъстваме трайно от къщи.
Аз моето решение съм го взела-бойлера който ще купя ще бъде на Стибел Елтрон,но ме учудва Вашето истерично отричане на марка,която е доказана най-малкото в цяла Европа. Както разбирам,всички които отричат марката по някакъв начин не са спазили гаранционните изисквания на фирмата вносител, а пък да сложиш пералня/сушилмя/ под работещ бойлер е някакъв пълен абсурд.

# 11
  • Мнения: 19 483
Производителят на всяка марка, който има неадекватно поведение на пазара . при предявяване на претенции по гаранция, извънгаранционно обслужване, резервни части и т.н. търпи загуби. Да сте чули някъде оплюване на немска марка като Мерцедес и препоръчване на Лада например? Не, нали. А вносителите на Стибел са си заслужили подобно оплюване, поне според моя скромен опит. В момента съм с български бойлер, три пъти по-евтин и сигурно десет пъти по-качествен. И колкото и да е странно в този случай ще напиша "Изберете българското". Къде и как да е монтиран бойлерът трябва да е указано от производителя. Щом самата фирма ми предостави майстор, който да извърши монтажа, значи той го е направил правилно /или пък не, но това не е мой проблем, а на фирмата/. Така че истерия тук не виждам. Има споделяне на опит. И от чисто любопиство - само за това ли се регистрирахте, искахте да споделите че искате да си купите бойлер Стибел Елтрон?

# 12
  • Мнения: 241
... Както разбирам,всички които отричат марката по някакъв начин не са спазили гаранционните изисквания на фирмата вносител, ...
Точно такива гаранционни изисквания, показват че има нещо гнило около марката. Десет години гаранция, ама само на едната част, или на всеки две години преглед от фирмата... все неща за прекратяване на гаранцията или врътки за скубане на още пари от клиента след покупката ( магазинската цена изглежда по-ниска, ама като си платиш задължителното обслужване заради гаранцията, крайната сума надхвърля магазинската цена на конкурентите).
Хайде със здраве, цял живот лавирам между такива трикове с цени и качество, и мнения от "случайни граждани".  Как пък корабчийско Сони работи 30 години и не избледня, и едно също корабчийско АЕГ пере без да се скапе десетилетия, а тези не си изкарват и гаранцията?

# 13
  • Мнения: 928
Както разбирам,всички които отричат марката по някакъв начин не са спазили гаранционните изисквания на фирмата вносител, а пък да сложиш пералня/сушилмя/ под работещ бойлер е някакъв пълен абсурд.

Кое точно гаранционно изискване не съм спазила според вас?

# 14
  • Мнения: 0
Бягайте далече от тези бойлери! Преди 4 години си купих два 80л. и няма да ви кажа какви разправии са - от една страна са много уязвими и изискват да си доплащаш за монтиране на клапани, които да регулират налягането, а от друга като се повредят сервизът винаги намира причина да откаже ремонта - управителя на сервиза е изключително нагъл и се отнася с клиентите като с престъпници. Ето ви и конкретен пример: На единият ми бойлер се повреди електрическата част и тъй като съм бил пропуснал да им се обадя за едната профилактика, която пише в гаранционната карта че трябва да се прави на 2 г., ми отказаха ремонта. Дотук да кажем добре - пропуснал съм малките буквички в гаранционната карта.

Обаче, след това ги извиках и направиха профилактика на другия ми бойлер както си е по гаранционна карта, подписаха се и сложиа печат. И познайте - миналата седмица той за малко да се взриви - избуши отгоре вряла вода и пара и цялата баня станя на сауна. Аз естествено им се обадих, те дойдоха и регистрираха проблема. И вижте наглостта на Собственика на сервиза: След като 5 дни ги чаках да ми се обадят да кажат кога ще сменят бойлера, накрая аз звъннах и този наглец каза, че трябвало да си плате 230 лв. защото нямало гаранция. Аз питах как така, при положение че преди 2 месеца правиха профилактика, а той каза, че профилактиката била само на електрическите части и отказа ремонта. А такова нещо няма - на гаранционната карта си пише че бойлера им 10 г. гаранция и трябва да се прави профилактика - не пише никъде че има различни профилактики и те като дойдоха на самата гаранционна карта не написаха че е профилактика само на ел. частта, а че си е цялостна.

Въпреки това Управителят каза че иска да се плати - очевидно знаят че бойлерите са боклук и при мен 2 от 2 имат проблем, и за това правят всичко възможно да цакат клиентите и да не покриват гаранциите макар в моя случай да няма за какво да се хванат - въпреки това просто ти казват НЕ и това е.

Сега съм подала жалба в Комисията за защита на потребителите и да видим какво ще стане.

Но съветът ми е - не влизайте в топзи филм - не можете да разчитате нито на прехваленото качество, нито на отвратителния сервиз.

Общи условия

Активация на акаунт