Сайтове за колективно пазаруване - да обсъдим сделките, тема 32

  • 64 541
  • 739
  •   1
Отговори
# 720
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
Някой да е пътивал с България травъл с ваучер?

# 721
  • Мнения: 3 207
Аз пък да похваля Диана от Арлет в Галакси - много съм доволна, започнахме на време, подстрига ме както исках и ми направи и на мен косата чуплива с кръглата четка - на втория ден още ми стоеше добре  Peace Другите момичета не знам как работят. Но аз при Диана бих отишла и без ваучер.

# 722
  • София
  • Мнения: 6 040
Аз пък да похваля Диана от Арлет в Галакси - много съм доволна, започнахме на време, подстрига ме както исках и ми направи и на мен косата чуплива с кръглата четка - на втория ден още ми стоеше добре  Peace Другите момичета не знам как работят. Но аз при Диана бих отишла и без ваучер.
И аз съм много доволна от Диана  Peace

# 723
  • Мнения: 3 207
Аз пък да похваля Диана от Арлет в Галакси - много съм доволна, започнахме на време, подстрига ме както исках и ми направи и на мен косата чуплива с кръглата четка - на втория ден още ми стоеше добре  Peace Другите момичета не знам как работят. Но аз при Диана бих отишла и без ваучер.
И аз съм много доволна от Диана  Peace
Аз от теб я знам  Heart Eyes  Hug

# 724
  • Мнения: 337
Привет и от мен! Гледам тази оферта за ютия и много се изкушавам дали да не си я взема. Някой има ли впечатления от нея?http://www.dalavera.bg/index/offer/new/1/slug_id/visok-klas-yuti … data1=&data2=

# 725
  • София
  • Мнения: 921
http://grabo.bg/sofia/klasicheski-masaj-na-tzialo-tialo-v-masajn … o-za-16lv-0s3nwdn

eто това студио мога да предложа за масаж. Мъничко е, но е много симпатично и уютно. Момичетата работят пИрфектно и изобщо не претупват, понежи си с ваучер. Сега са свършили ваучерите, но казаха , че редовно пускат.
Аз лично ще следя и мисля всяка седмица да ходя на това блаженство. Вчера почти бях заспала на масата Mr. Green

# 726
  • София
  • Мнения: 313
Здравейте, момичета,
да се включа с въпрос. Купували ли сте олекотена завивка от гъши пух от тук: http://grabo.bg/edinichna-ili-dvoina-4sezonna-olekotena-zavivka- … gashi-puh-0q692tg ? Мнения, препоръки  и съвети приемам всякакви. Благодаря.

# 727
  • София
  • Мнения: 10 825
Здравейте, момичета,
да се включа с въпрос. Купували ли сте олекотена завивка от гъши пух от тук: http://grabo.bg/edinichna-ili-dvoina-4sezonna-olekotena-zavivka- … gashi-puh-0q692tg ? Мнения, препоръки  и съвети приемам всякакви. Благодаря.
Да, завивките са много хубави.

# 728
  • София
  • Мнения: 3 099
Здравейте, момичета,
да се включа с въпрос. Купували ли сте олекотена завивка от гъши пух от тук: http://grabo.bg/edinichna-ili-dvoina-4sezonna-olekotena-zavivka- … gashi-puh-0q692tg ? Мнения, препоръки  и съвети приемам всякакви. Благодаря.
Да, завивките са много хубави.

С такава съм и аз.

# 729
  • Мнения: 0
Някой пробвал ли е сушито в тоя бар сасагури? Покрай ходенето в Хепи много сме станали фенове на японската кухня и се чудя дали да ги видим и тези.

# 730
  • София
  • Мнения: 3 610



Уважаеми Колеги,

По повод на получено писмо от клиентка на Пикси СПА Център, поради опoменати в писмото няколко /14/точки, поставящи ни в некоректно отнoшение към клиентите и обвиняваща ни в ‘мутренска групировка’. Искам точка по точка да отговоря на всяко едно обвинение или некоректно посочени факти:

1.   Продават 300 ваучера в Грабо за услуга "масаж за двама" – реалната продадена бройка на закупените ваучери от клиенти е 159 броя. През месец декември 2012 год.
2.   На стационарния никой не отговаря – ако беше2 си1 погледнала ваучера и нашия официален сайт, щеше да види, че няма обявен стационарен, поради факта, че интернет компанията ’Комнет’ съкратиха тази си услуга към абонатите си. /Най-вероятно го е намерила някаде в нета от стари оферти/;
3.   Относно графика имаше забавяне в рамките на 2 дни, липсваше график за месец февруари, но за месец януари, за периода, за който си е закупила ваучер госпожата - бил и е подарен- имаше.
4.   Не е тайна, че някой клиенти се обаждат да запазят час за услугата си едва когато видят, че ваучера им изтича, или предния ден, преди да изтече, както е и случая с тази Госпожа.
5.   Направен е компромис за удължаване на срока на закупената услуга и затова и казахме да позвани, когато на нея ще и бъде удобно за нов час, след като този не и е удобен, въпреки направения компромис за нейния изтекъл ваучер.
6.   Относно свързването - да, има малки трудности, защото ние работим с много клиенти, а когато се обслужва един клиент по телефона, няма как да се обслужва друг. Сами разбирате, че когато човек е заинтересован, се свързва. Как дневно ние обслужваме по 45 клиента и Всички имат запазен час, а само тази Госпожа не  е успяла.
7.   По този въпрос отговора е ясен: когато веднъж си направил компромис, че ваучера е изтекъл и си и дал дата и час извън срока на ваучерите, а тя не се обадила и не е дошла на запазения час...?
8.   и 9 В случей, когато на клиент му е изтекъл ваучера за определена услуга и му е било направен компромис за час, а той отново не го е използвал, се предлага на клиента варянт, в който д аси доплати разликата в цената на ваучера з ада не го загуби, макар ч напрактика той  ебил загубен.
12. За този варянт клиентката смята, че това  е изнудване, Тя се свързва с Грабо.бг с нашия представител Нарги Шакир, която се свърза с управителия- с мен.//Николай Алексов / и Аз и предоставям факти за некоректността на клиентката. По молба на Нарги, за да няма разправии, Ние отново записваме 3-ти час на въпросната Госпожа.
13. На 16.02.2013 год. От 19.00ч. г-жа Бойка Петрова е имала запазен час за масаж за Двама с ваучер с изтекъл срок на 20.01.2013 год. Г-жа Петрова се появява в СПА центъра в 19,46ч. И настоява да си получи услугата за която е закъсняла с 46 мин. В присътвието на персонала масажен и рецепция Г-жа Бойка Петрова се държала вулгарно и цинично цитирам... Ако кажа ще ми правите масжа и за 5 мин.... Същата тази госпожа  еимала запазен час на 07.02.2013 год. От 13;00ч също не се обадила да отмен часа си и не се явила да използва услугата масаж за двама със същия ваучер от изтекъл на 20.01.2013 год.
14. Относно колегите от Грабо. Това са наши партнъори, с който работим успешно след реализираните продажби на услуга Масаж за двама за 22,00 лв разпродаван през месец Декември 2012 год. Същата услуга беше повторена и в края на месец януари и февруари продадените ваучери са 228 броя. Това е достатъчно показателно за оценка, която клиентите на Пикси СПА са получили.

Относно обвиненията на г-жа Бойка Петрова, че Пикси СПА Център неможе да поеме огромен брой клиенти е следната;
4 масажни зали Всяка зала поема по 10 масажа дневно = 40 масажа дневно;
1 козметична кабина – средно 10 козметични услуги +,І 3-5 още когато се касае за кола маска там времето е по кратко за изпълнение.
1Хамам където се извършват всички мокри масажи/пяна масажи, шоколадови масажи, глинени моделиращи масажи/ 10 на ден.

Общия брой услуги месечно като максимален капацитет който обхваща СПА Центъра е:
-   Масажи – 1120 масажа месечно с работно време от понеделник до неделия от 10;00 до 20;00 часа включително в 19;00 часа се записва час който се осъществява до 20;00 часа.
-   Козметика 200 козметични услуги месечно от вторник до събота с работно време от 10;00 – 20;00 часа.
-   Хамам 280 броя мокри масажа месечно.
-   Масажи реализирани допълнително в дните когато козметичната кабина е свободна 80 броя месечно.

В Пикси СПа център работят общо персонал

-   Мсажисти – 4 с професиуонална квалификация
-   Масажисти – 5 с Више образование квалификация Рехабилитация, Ерготерапия,Кинезитерапия.
-   Козметика – 1 професионален козметик;
-   Рецепция – 2 регистратора
-   Управител Николай Алексов и Криостиян Петков


Уважаеми Колеги обръщам се към Вас с Молбата да тошираме подобно поведение на некоректни клиенти/можеби и конкуренция/целящи да ни злепоставят пред бъдещи клиенти. Полагащи усилия да уронят престижа на Нашия СПА Център, както и доверието към Услугите предлагани в сайтовете за колективно пазаруване. Минахме през некоректни търговци предлагащи сайтове за колективно пазаруване от който губехме и ние пройзводителите на услуги и Вие коректните наши партнъори, който смятам сте в момента. 


Писмото, изпратено ни от наши партнъори с добри намерения за което им Благодарим /BG-Grupon/
Благодаря На всички колеги с който работим, както и на Грабо за успешните реализирани оферти.


С Уважение: Николай Алексов и Кристиян Петков

Един съвет: Назначете грамотен човек на длъжност "Редактор на писма"  Joy
Стигнах до 12т., при добра оферта може да редактирам текста. Повярвайте, къртовски труд трябва да се положи!   newsm09 smile3521

# 731
  • софия
  • Мнения: 30 195



Скрит текст:
Уважаеми Колеги,

По повод на получено писмо от клиентка на Пикси СПА Център, поради опoменати в писмото няколко /14/точки, поставящи ни в некоректно отнoшение към клиентите и обвиняваща ни в ‘мутренска групировка’. Искам точка по точка да отговоря на всяко едно обвинение или некоректно посочени факти:

1.   Продават 300 ваучера в Грабо за услуга "масаж за двама" – реалната продадена бройка на закупените ваучери от клиенти е 159 броя. През месец декември 2012 год.
2.   На стационарния никой не отговаря – ако беше2 си1 погледнала ваучера и нашия официален сайт, щеше да види, че няма обявен стационарен, поради факта, че интернет компанията ’Комнет’ съкратиха тази си услуга към абонатите си. /Най-вероятно го е намерила някаде в нета от стари оферти/;
3.   Относно графика имаше забавяне в рамките на 2 дни, липсваше график за месец февруари, но за месец януари, за периода, за който си е закупила ваучер госпожата - бил и е подарен- имаше.
4.   Не е тайна, че някой клиенти се обаждат да запазят час за услугата си едва когато видят, че ваучера им изтича, или предния ден, преди да изтече, както е и случая с тази Госпожа.
5.   Направен е компромис за удължаване на срока на закупената услуга и затова и казахме да позвани, когато на нея ще и бъде удобно за нов час, след като този не и е удобен, въпреки направения компромис за нейния изтекъл ваучер.
6.   Относно свързването - да, има малки трудности, защото ние работим с много клиенти, а когато се обслужва един клиент по телефона, няма как да се обслужва друг. Сами разбирате, че когато човек е заинтересован, се свързва. Как дневно ние обслужваме по 45 клиента и Всички имат запазен час, а само тази Госпожа не  е успяла.
7.   По този въпрос отговора е ясен: когато веднъж си направил компромис, че ваучера е изтекъл и си и дал дата и час извън срока на ваучерите, а тя не се обадила и не е дошла на запазения час...?
8.   и 9 В случей, когато на клиент му е изтекъл ваучера за определена услуга и му е било направен компромис за час, а той отново не го е използвал, се предлага на клиента варянт, в който д аси доплати разликата в цената на ваучера з ада не го загуби, макар ч напрактика той  ебил загубен.
12. За този варянт клиентката смята, че това  е изнудване, Тя се свързва с Грабо.бг с нашия представител Нарги Шакир, която се свърза с управителия- с мен.//Николай Алексов / и Аз и предоставям факти за некоректността на клиентката. По молба на Нарги, за да няма разправии, Ние отново записваме 3-ти час на въпросната Госпожа.
13. На 16.02.2013 год. От 19.00ч. г-жа Бойка Петрова е имала запазен час за масаж за Двама с ваучер с изтекъл срок на 20.01.2013 год. Г-жа Петрова се появява в СПА центъра в 19,46ч. И настоява да си получи услугата за която е закъсняла с 46 мин. В присътвието на персонала масажен и рецепция Г-жа Бойка Петрова се държала вулгарно и цинично цитирам... Ако кажа ще ми правите масжа и за 5 мин.... Същата тази госпожа  еимала запазен час на 07.02.2013 год. От 13;00ч също не се обадила да отмен часа си и не се явила да използва услугата масаж за двама със същия ваучер от изтекъл на 20.01.2013 год.
14. Относно колегите от Грабо. Това са наши партнъори, с който работим успешно след реализираните продажби на услуга Масаж за двама за 22,00 лв разпродаван през месец Декември 2012 год. Същата услуга беше повторена и в края на месец януари и февруари продадените ваучери са 228 броя. Това е достатъчно показателно за оценка, която клиентите на Пикси СПА са получили.

Относно обвиненията на г-жа Бойка Петрова, че Пикси СПА Център неможе да поеме огромен брой клиенти е следната;
4 масажни зали Всяка зала поема по 10 масажа дневно = 40 масажа дневно;
1 козметична кабина – средно 10 козметични услуги +,І 3-5 още когато се касае за кола маска там времето е по кратко за изпълнение.
1Хамам където се извършват всички мокри масажи/пяна масажи, шоколадови масажи, глинени моделиращи масажи/ 10 на ден.

Общия брой услуги месечно като максимален капацитет който обхваща СПА Центъра е:
-   Масажи – 1120 масажа месечно с работно време от понеделник до неделия от 10;00 до 20;00 часа включително в 19;00 часа се записва час който се осъществява до 20;00 часа.
-   Козметика 200 козметични услуги месечно от вторник до събота с работно време от 10;00 – 20;00 часа.
-   Хамам 280 броя мокри масажа месечно.
-   Масажи реализирани допълнително в дните когато козметичната кабина е свободна 80 броя месечно.

В Пикси СПа център работят общо персонал

-   Мсажисти – 4 с професиуонална квалификация
-   Масажисти – 5 с Више образование квалификация Рехабилитация, Ерготерапия,Кинезитерапия.
-   Козметика – 1 професионален козметик;
-   Рецепция – 2 регистратора
-   Управител Николай Алексов и Криостиян Петков


Уважаеми Колеги обръщам се към Вас с Молбата да тошираме подобно поведение на некоректни клиенти/можеби и конкуренция/целящи да ни злепоставят пред бъдещи клиенти. Полагащи усилия да уронят престижа на Нашия СПА Център, както и доверието към Услугите предлагани в сайтовете за колективно пазаруване. Минахме през некоректни търговци предлагащи сайтове за колективно пазаруване от който губехме и ние пройзводителите на услуги и Вие коректните наши партнъори, който смятам сте в момента. 


Писмото, изпратено ни от наши партнъори с добри намерения за което им Благодарим /BG-Grupon/
Благодаря На всички колеги с който работим, както и на Грабо за успешните реализирани оферти.


С Уважение: Николай Алексов и Кристиян Петков

Един съвет: Назначете грамотен човек на длъжност "Редактор на писма"  Joy
Стигнах до 12т., при добра оферта може да редактирам текста. Повярвайте, къртовски труд трябва да се положи!   newsm09 smile3521
Бих казала, че си била много благосклонна при коригирането  Wink

# 732
  • София
  • Мнения: 3 610



Скрит текст:
Уважаеми Колеги,

По повод на получено писмо от клиентка на Пикси СПА Център, поради опoменати в писмото няколко /14/точки, поставящи ни в некоректно отнoшение към клиентите и обвиняваща ни в ‘мутренска групировка’. Искам точка по точка да отговоря на всяко едно обвинение или некоректно посочени факти:

1.   Продават 300 ваучера в Грабо за услуга "масаж за двама" – реалната продадена бройка на закупените ваучери от клиенти е 159 броя. През месец декември 2012 год.
2.   На стационарния никой не отговаря – ако беше2 си1 погледнала ваучера и нашия официален сайт, щеше да види, че няма обявен стационарен, поради факта, че интернет компанията ’Комнет’ съкратиха тази си услуга към абонатите си. /Най-вероятно го е намерила някаде в нета от стари оферти/;
3.   Относно графика имаше забавяне в рамките на 2 дни, липсваше график за месец февруари, но за месец януари, за периода, за който си е закупила ваучер госпожата - бил и е подарен- имаше.
4.   Не е тайна, че някой клиенти се обаждат да запазят час за услугата си едва когато видят, че ваучера им изтича, или предния ден, преди да изтече, както е и случая с тази Госпожа.
5.   Направен е компромис за удължаване на срока на закупената услуга и затова и казахме да позвани, когато на нея ще и бъде удобно за нов час, след като този не и е удобен, въпреки направения компромис за нейния изтекъл ваучер.
6.   Относно свързването - да, има малки трудности, защото ние работим с много клиенти, а когато се обслужва един клиент по телефона, няма как да се обслужва друг. Сами разбирате, че когато човек е заинтересован, се свързва. Как дневно ние обслужваме по 45 клиента и Всички имат запазен час, а само тази Госпожа не  е успяла.
7.   По този въпрос отговора е ясен: когато веднъж си направил компромис, че ваучера е изтекъл и си и дал дата и час извън срока на ваучерите, а тя не се обадила и не е дошла на запазения час...?
8.   и 9 В случей, когато на клиент му е изтекъл ваучера за определена услуга и му е било направен компромис за час, а той отново не го е използвал, се предлага на клиента варянт, в който д аси доплати разликата в цената на ваучера з ада не го загуби, макар ч напрактика той  ебил загубен.
12. За този варянт клиентката смята, че това  е изнудване, Тя се свързва с Грабо.бг с нашия представител Нарги Шакир, която се свърза с управителия- с мен.//Николай Алексов / и Аз и предоставям факти за некоректността на клиентката. По молба на Нарги, за да няма разправии, Ние отново записваме 3-ти час на въпросната Госпожа.
13. На 16.02.2013 год. От 19.00ч. г-жа Бойка Петрова е имала запазен час за масаж за Двама с ваучер с изтекъл срок на 20.01.2013 год. Г-жа Петрова се появява в СПА центъра в 19,46ч. И настоява да си получи услугата за която е закъсняла с 46 мин. В присътвието на персонала масажен и рецепция Г-жа Бойка Петрова се държала вулгарно и цинично цитирам... Ако кажа ще ми правите масжа и за 5 мин.... Същата тази госпожа  еимала запазен час на 07.02.2013 год. От 13;00ч също не се обадила да отмен часа си и не се явила да използва услугата масаж за двама със същия ваучер от изтекъл на 20.01.2013 год.
14. Относно колегите от Грабо. Това са наши партнъори, с който работим успешно след реализираните продажби на услуга Масаж за двама за 22,00 лв разпродаван през месец Декември 2012 год. Същата услуга беше повторена и в края на месец януари и февруари продадените ваучери са 228 броя. Това е достатъчно показателно за оценка, която клиентите на Пикси СПА са получили.

Относно обвиненията на г-жа Бойка Петрова, че Пикси СПА Център неможе да поеме огромен брой клиенти е следната;
4 масажни зали Всяка зала поема по 10 масажа дневно = 40 масажа дневно;
1 козметична кабина – средно 10 козметични услуги +,І 3-5 още когато се касае за кола маска там времето е по кратко за изпълнение.
1Хамам където се извършват всички мокри масажи/пяна масажи, шоколадови масажи, глинени моделиращи масажи/ 10 на ден.

Общия брой услуги месечно като максимален капацитет който обхваща СПА Центъра е:
-   Масажи – 1120 масажа месечно с работно време от понеделник до неделия от 10;00 до 20;00 часа включително в 19;00 часа се записва час който се осъществява до 20;00 часа.
-   Козметика 200 козметични услуги месечно от вторник до събота с работно време от 10;00 – 20;00 часа.
-   Хамам 280 броя мокри масажа месечно.
-   Масажи реализирани допълнително в дните когато козметичната кабина е свободна 80 броя месечно.

В Пикси СПа център работят общо персонал

-   Мсажисти – 4 с професиуонална квалификация
-   Масажисти – 5 с Више образование квалификация Рехабилитация, Ерготерапия,Кинезитерапия.
-   Козметика – 1 професионален козметик;
-   Рецепция – 2 регистратора
-   Управител Николай Алексов и Криостиян Петков


Уважаеми Колеги обръщам се към Вас с Молбата да тошираме подобно поведение на некоректни клиенти/можеби и конкуренция/целящи да ни злепоставят пред бъдещи клиенти. Полагащи усилия да уронят престижа на Нашия СПА Център, както и доверието към Услугите предлагани в сайтовете за колективно пазаруване. Минахме през некоректни търговци предлагащи сайтове за колективно пазаруване от който губехме и ние пройзводителите на услуги и Вие коректните наши партнъори, който смятам сте в момента. 


Писмото, изпратено ни от наши партнъори с добри намерения за което им Благодарим /BG-Grupon/
Благодаря На всички колеги с който работим, както и на Грабо за успешните реализирани оферти.


С Уважение: Николай Алексов и Кристиян Петков

Един съвет: Назначете грамотен човек на длъжност "Редактор на писма"  Joy
Стигнах до 12т., при добра оферта може да редактирам текста. Повярвайте, къртовски труд трябва да се положи!   newsm09 smile3521
Бих казала, че си била много благосклонна при коригирането  Wink
Няма корекции, само частично посочване на грешки. За цялостно и детайлно редактиране очаквам оферта.  Grinning

# 733
  • Мнения: 87
http://grabo.bg/sofia/klasicheski-masaj-na-tzialo-tialo-v-masajn … o-za-16lv-0s3nwdn

eто това студио мога да предложа за масаж. Мъничко е, но е много симпатично и уютно. Момичетата работят пИрфектно и изобщо не претупват, понежи си с ваучер. Сега са свършили ваучерите, но казаха , че редовно пускат.
Аз лично ще следя и мисля всяка седмица да ходя на това блаженство. Вчера почти бях заспала на масата Mr. Green

Да, Галатея ги знам, с добри впечатления съм за нокти и коси.
Щеше ми се с парна баня или сауна да е съчетано

# 734
  • Мнения: 0
Здравейте Simple Smile
Пиша за първи път и се надявам не за последен Simple Smile
Искам да ви попитам дали знаете дали това чудо си струва да се купи?

http://grupo.bg/all-oferta-anticeluliten-masajor-sehuioss-vmesto … o-5573?aff_id=119

По принцип съм много негативно настроена към всичко, което е от типа "Видяно по TV", но сега съм толкова напълняла, че ....

Благодаря ви предварително Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт