Застраховки-Каско

  • 12 155
  • 43
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Пловдив
  • Мнения: 2 514
Питането е от коя компания сте доволни за Каско.
Скоро изтича полицата, а от настоящата не съм доволна. Всъщност силно ме изнервиха.

# 1
  • Варна
  • Мнения: 210
и аз и мъжа ми от много време сме на ДЗИ и сме доволни, каквото се е случвало са го изплащали.

# 2
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Дженерали.

# 3
  • Пловдив
  • Мнения: 2 514
Учудвам се, че само трима души ползват Каско.
Другата възможност е всички останали да са недоволни  Mr. Green

# 4
  • Мнения: 24 467
Учудвам се, че само трима души ползват Каско.
Другата възможност е всички останали да са недоволни  Mr. Green
А не ти ли хрумна, че някои не са имали случай да я ползват? Simple Smile
Брат ми е доволен от ДЗИ. Ние сме в Армеец, но не ни се е налагало да се обръщаме още към тях, та да знам дали сме доволни или не.
От гражданската в ДЗИ съм доволна пък аз.
Всеки ще бутне тук разни имена и едва ли ще можеш да си съставиш мнение така, но... що да не опиташ да направиш питане и така. 

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 2 514
А на теб не ти ли хрумна, че неслучайно писах "ползват", а не "имат" Каско?
За Гражданска не питам.
Че брат ти е доволен от ДЗИ - това вече може и да ми е от полза за питането.

# 6
  • Ку-куландия
  • Мнения: 794
Към момента сме доволни от Уника, силно сме разочаровани от Евроинс. До преди три години бяхме към Левинс, но и те почнаха да шикалкавят. Според мен е много важено застрахователния брокер да е на място, да съдейства при огледи, завеждане на щети и отстраняването им!

# 7
  • Мнения: 190
От 3 години съм в "Уника". Когато се наложи винаги съм вземал възлагателно писмо и колата влиза в сервиза за оправяне на щетата. От страна на компанията не съм имал никакви проблеми и забавяния.

# 8
  • Мнения: 17
Армеец.
Коректни, точни.
Прекрасни взаимоотношения с тях.
Имали сме няколко инцидента и с двете коли. Реагират бързо без увъртания.
Поправката винаги е била в официалния сервиз на колите.
През времето докато се извършва поправката освен цената на самият ремонт и нови части покриваха и разходите за автомобил под наем.

# 9
  • Мнения: 24 467
А на теб не ти ли хрумна, че неслучайно писах "ползват", а не "имат" Каско?

Че брат ти е доволен от ДЗИ - това вече може и да ми е от полза за питането.
Темата е "Застраховки- Каско", все пак, писах за нея.
Ти си тази, дето се учуди защо малко хора пишели и аз ти казвам една от причините.

Застраховател, който е коректен по ГО, е коректен и в Каското, затова споделих. Пък ти- както искаш ползвай информацията- след две страници, ако утрае темата, тъкмо ще се изброят сигурно всичките.  Laughing
Щом може при щета невиновният с Каско да бъде удовлетворен изцяло от застрахователя на виновния по ГО, а не от Каското си, който след това не плаща лев от джоб- значи си заслужава да се помисли.

# 10
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
Ние сме към Армеец.През последната година около 5 пъти завеждахме щети заради добри комшии.Не сме имали никакъв проблем.Веднага са изплащали щетата и взехме повече пари от колкото дадохме за каско.Някой от елементите мъжът ми реши ,че няма и да прави.Като откраднатия катализатор и леко драсната задна броня.То едвам се забелязва.За пиратката на покрива обаче ни дадоха повече пари от колкото струва ремонта. Чувала съм,че много от компаниите не плащат щети,ако каското ти е било на вноски,а не платено кеш.Или ,че плащат твърде малко така че провери всичко на 100% преди да подпишеш където и да е.

# 11
  • Мнения: 24 467
.... Чувала съм,че много от компаниите не плащат щети,ако каското ти е било на вноски,а не платено кеш.Или ,че плащат твърде малко така че провери всичко на 100% преди да подпишеш където и да е.

В нашата полица към Армеец няма подобни клаузи. Няма как да имаш Каско и да не ти плащат щети /застраховката си е затова/, само защото било "на части", стига да си плащаш вноските в срок и да не ти се прекрати договора поради неплатена навреме вноска. Но тогава и самото неплащане е заради прекратен договор, събитието не се покрива. При редовни плащания няма логика да е така.
Кои застрахователни компании го правят това, за което пишеш, знаеш ли?

# 12
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
В нашата полица също  не е имало никога такава клауза.Но  когато завеждаш щета получаваш изненада.Знам за две компании който прецаха така мой близки хора и те вече смениха компанията.Не е коректно да пиша тук имена.Затова написах да се пита,уточни и познат да потвърди! За да няма прецакани.Има варианти в който искат да си предплатиш вноските (ако е на вноски) за да ти платят щета и т.н.

# 13
  • Пловдив
  • Мнения: 2 514
Така е, макар никъде да не го пише и да е извън логиката на ползвателя по застраховката - ако има разсрочване, те карат да си довнесеш всичко до края, за да ти приемат щетата. Това без значение, че падежите по следващите вноски не са дошли. За просрочване не говорим изобщо.
Сега е моментът да кажа, че аз искам да сменя Армеец. Наложи се да ползваме Каското. Приеха щетата. За плащане без ремонт и дума не е ставало. Накараха ни да довнесем последната вноска, на която падежът беше след 3 месеца. Посочиха доверен сервиз, който ремонтира заведените щети. И после-изненада-възлагателното писмо, което изпращат директно на доверения си сервиз, а не чрез нас, не приема една от щетите. Колата е отремонтирана от сервиза, както първоначално му е възложено. И за да си взема колата, трябваше лично да платя неприетата от застрахователя щета. Тук отчитам като наша грешка, че приехме нещата на доверие и не видяхме какво пише във възлагателното писмо. Но - след като щетата беше приета и от застрахователя и беше посочен алгоритъм как трябва да се случат нещата, приемам случилото се за крайно некоректно.

# 14
  • Мнения: 24 467
Емили, Джул, не съм запозната с конкретните ви случаи, причини може да има най- различни за непризнаване на даден разход, но ако сте прави и сте изпълнили условията си по договорите за застраховка, защо не съдите застрахователя си? Какво ви отговориха застрахователите за причините?
Брат ми прави каското си също на вноски и всяка зима му се налага да го ползва. Никога не е имал такива проблеми.

# 15
  • Пловдив
  • Мнения: 2 514
Ами премерила съм плюсовете и минусите на това да се съдя със застрахователя за 200 лв. и съм преценила, че не си заслужава нервите. Обаче със сигурност си заслужава да сменя застрахователя и да го "похваля" пред широка аудитория.

И в същото време да събера информация как действат конкурентните застрахователи.

Мога също да кажа, че предишното Каско беше на Уника. Заведена щета имаше една и без всякакво увъртане я приеха и питаха дали искаме да ни се плати по сметка, по фактура или колата да влезе в доверен сервиз. Разбира се, може да сме били изключение като доволни от Уника, примерно. Та затова си мисля, че в комуникацията се ражда истината и пуснах тема тук  Peace

# 16
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
 jul  единствения начин да не ви платят едната щета е ,ако тя вече е била отметната при маркирането на автомобила след направеното каско.Ако е отметната в протокола ,ако е снимана ,няма как да ви я платят ,ако е нова се плаща.Има два варианта да се заведе щета и да си получиш парите лично или да искаш директно колата да бъде отремонтирана в доверен сервиз.Тогава парите се превеждат на сервиза.И това го зная със сигутност за Армеец.Провери точно защо сте имали проблем точно с тях.Те май останаха едни от малкото коректните за момента  Rolling Eyes...........

# 17
  • Мнения: 24 467
Затова питах какви са били причините за отказа. Това е много важно, независимо за кой застраховател става въпрос. Защото при наличие на основание и друг би отказал.

# 18
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
Вероятно елемента вече е бил маркиран.Когато се маркира колата всеки  малък детайл се описва.Едно леко драсване даже.Описано ли е ,снимано ли е вече няма начин да се плати.След оправяне на щета се отива пак в пункт за маркиране да се отметне щетата и да се снима колата отново.Че ако отново се случи нещо за оправяне да не откажат.

# 19
  • София
  • Мнения: 969
Бул Инс. Длъжна съм там да правя Каското идните 4 години, защото колата е на лизинг и явно с тях имат договор. Имах вече 1 щета, от "добронамерени" съседи и много бързо ме обслужиха и ми дадоха възлагателно писмо.

# 20
  • Мнения: 47
В нашата полица към Армеец няма подобни клаузи. Няма как да имаш Каско и да не ти плащат щети /застраховката си е затова/, само защото било "на части", стига да си плащаш вноските в срок и да не ти се прекрати договора поради неплатена навреме вноска. Но тогава и самото неплащане е заради прекратен договор, събитието не се покрива. При редовни плащания няма логика да е така.
Кои застрахователни компании го правят това, за което пишеш, знаеш ли?

Е точно прехвалените армейци,за един счупен мигач на стр.огледало за 60лв.поискаха да им изплатя оставащите 3 вноски в размер на 900лв.за да ми платят щетата.Аз си платих мигача за 60лв.ама те останаха без 900.И това при положение че предните 2г.получиха 2500лв.за каско,от което не съм завел и една щета.Може и без тях.Било политика на фирмата.

# 21
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
palikari  би ли ни споделил,коя друга компания ще ти плати щета без да те накара да си предплатиш вноските?И друго по важно!Коя е тая кола на която каското струва 1250 лева годишно ,а пък огледалото и е само 60 лева  Shocked ? Аз преди години карах едно старо пежо на 10 години с каско 330 лева годишно ,а огледалото  му струваше 120 лева!

# 22
  • Варна
  • Мнения: 210
И аз мисля, че няма компания, която изплаща щети преди да си платил последната вноска. Така всеки може да направи една вноска, да си оправи нещо и след това да спре да плаща. Ако си плащаш каското на един път, по всяко време можеш да си оправяш щетите.

# 23
  • Мнения: 47
Значи ставаше дума за МИГАЧ,вграден в стр.огледало!Относно ситуацията с вноските,някак си сравнението между двете суми е смешна.За клиент,който си е плащал вноските абс.изрядно предните 2г,без предявени искове за щети.Колата,каква е, няма значение,но може да си сметнете 3,5% върху около 20000Е колко прави.

# 24
  • Пловдив
  • Мнения: 2 514
........След оправяне на щета се отива пак в пункт за маркиране да се отметне щетата и да се снима колата отново.Че ако отново се случи нещо за оправяне да не откажат.

Вероятно това е бил проблемът. Но аз и сега като я взех от сервиза не отидох да я снимат. Не за друго, а защото никога никой не ми е казвал, че трябва колата да се снима отново. Е, аз откъде точно трябва да се сетя? Значи ,бай бабо да не вземе някой да ми нанесе същата щета, пък било то и очевидно изглеждаща по друг начин по въпросните снимки (които можело само в София да видя???). А аз определено нямам спомени там да е имало друга щета от по-рано.
И друго - на едната врата има вдлъбнато, нямам идея кой и как го е направил, но изключително ме дразни. Е, това пък не било щета, не можели да го приемат, макар да не отричат, че не го е имало преди.

Сега да не си помислите, че съм кой знае какъв потребител по Каското - налага се за втори път.

И след като никъде не пише, че да ползвам застраховката трябва да си платя всички вноски до края, някак си не ми се вижда редно при изрядно плащане на текущите вноски ей така устно да ми се каже, че избор освен да платя нямам. Има договори, там защо не се пише? Ми то кабелната и интернета могат също да ми спрат и да ми ги пуснат чак като си платя следващите 18 месеца от абонамента. Да не говорим, че цената при плащане всичко и разсрочено рядко е еднаква. Е, предполага се, че са си калкулирали риска да не си платя последната от 4 вноски. Нищо, сега вноските за следващите години ще ги вземе някой друг.

Последна редакция: пн, 11 фев 2013, 19:55 от jul

# 25
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
jul  аз не дообясних  ooooh!. Ако колата е отремонтирана в доверен сервиз не трябва да я снимат отново.Снима се само при положение,че си получиш парите от щетата и си оправиш детайла!.Ако си сигурна,че този детайл не е сниман ( за който не е платено)може да пуснеш оплакване към фирмата и да се разясни случая.Ще ти върнат писмен отговор с препоръчано писмо.За вдлъбнатината заведи щета,а не вкарвай колата в доверен сервиз! Това е твое право.Пак казвам,ако преди не е сниман вече този елемент ще ти го платят.Това може да стане по всяко време преди да ти изтече каското.
Относно вноски,всяка една компания иска да си доплатиш вноските за да заведеш щета.Все пак мойте наблюдения си остават за Армеец като най-коректни и бързи ,но това  си е мое мнение и не искам да го натрапвам.

Последна редакция: пн, 11 фев 2013, 20:06 от Емили А.

# 26
  • Мнения: 0
 е няма такива мошеници !!!!  чакам с нетърпение да мине и май месец и ги махам !!!  трябваше да ги съдя....но ....май не си заслужава да се нервя заради тях

# 27
  • София
  • Мнения: 2 141
И след като никъде не пише, че да ползвам застраховката трябва да си платя всички вноски до края, някак си не ми се вижда редно при изрядно плащане на текущите вноски ей така устно да ми се каже, че избор освен да платя нямам. Има договори, там защо не се пише?
Пише го в общите условия и то на всички застрахователни компании. Понякога правят изключение, когато става дума за лизингови автомобили и то само ако това изключение е залегнало в договора между лизинга и застрахователя. Иначе в останалите случаи вноските са изискуеми преди да се издаде възлагателно писмо. Ако колата е по-стара и няма право да ползва доверен сервиз, оставащите вноски се удържат от обезщетението, което се изплаща.

# 28
  • Пловдив
  • Мнения: 2 514
Наистина пише в Общите условия. Явно там, както и в Общите условия на банките и различните оператори, са заровени много кучета.

# 29
  • София
  • Мнения: 2 141
Те затова ги правят по 20 страници дребен шрифт, така те отказват да ги прочетеш. Mr. Green

# 30
  • Мнения: 9 683
Аз много години не ползвах каско, сега пак съм потребител, но слава Богу нямам впечатления.

Преди много години, се ядосах на ДЗИ, първо ми застраховаха колата на цената, на която я купих, а не на застрахователната стойност. След това, след като останах без огледала, се оказа, че "сама съм си ги откраднала".
И ей такива "дребни" нещица, реших да не ги ползвам вече.

Имах познат, който работеше на висок пост в застрахователна компания, преди години ми е споделял, че Армеец нямали нито един откраднат автомобил, напримиер.
Чак сега, обаче се сетиха да забранят маркировките за каско.

# 31
  • Ку-куландия
  • Мнения: 794
Относно вноски,всяка една компания иска да си доплатиш вноските за да заведеш щета.
Не е така. Щетата може да се заведе независимо от избрания начин за плащане на застр.премия. След това заведената щета има давност, в зависимост от компанията от 1 до 3 години.
За да бъде отстранена, независимо от начина - по експертна оценка(пари в брой) или с възлагателно писмо(в сервиз с който ЗК има скл.договор), сте длъжни да платите оставащите вноски.

Чак сега, обаче се сетиха да забранят маркировките за каско.
 Маркировката не е забранена, забранени са стикерите оказващи това.

# 32
  • Мнения: 9 683
Чак сега, обаче се сетиха да забранят маркировките за каско.
 Маркировката не е забранена, забранени са стикетите оказващи това.
[/quote]

Това имах предвид - стикерите.

# 33
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
Presi Моля те,кажи ни една компания,която ти завежда щета без да доплатиш вноските(ако си на вноски)! Другия начин е да ти приспаднат вноските  от щетата,но в повече случай не стигат,така че .........

# 34
  • Ку-куландия
  • Мнения: 794
Presi Моля те,кажи ни една компания,която ти завежда щета без да доплатиш вноските(ако си на вноски)! Другия начин е да ти приспаднат вноските  от щетата,но в повече случай не стигат,така че .........
Не правите разлика между завеждане и ликвидация на щета. Първа стъпка е завеждане, уведомявате вашия застраховател, че нещо се е случило с автомобила, това по никакъв начин не влияе на оставащите ви вноски. Втора стъпка - ликвидация, вече реално се предприемат действия по отстраняването на тази щета - в сервиз или по експертна оценка, за да се стигне до ликвидация сте длъжни да заплатите застр.премията на 100%.
В момента имам заведени две щети по сегашната полица в ЗК Уника. Остават ми за доплащане две вноски. Колата ще бъде отремонтирана след като платя всички вноски, кога ще стане това зависи от мен. Имам право на избор или плащам веднага или си чакам падежите по разсроченото плащане.
Други компании с които сме работили и при тях процедурата по завеждане и ликвидация е идентична с горната за Левинс и Виктория.

# 35
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
Не по врат, а по шия! Та и ние за това говорим от няколко дни в темата.

# 36
  • София
  • Мнения: 2 141
Presi Моля те,кажи ни една компания,която ти завежда щета без да доплатиш вноските(ако си на вноски)! Другия начин е да ти приспаднат вноските  от щетата,но в повече случай не стигат,така че .........
Няма да намериш компания, която да не изисква плащане на оставащите вноски, преди да изплати обезщетение /или да издаде възлагателно писмо/.

# 37
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 260
Относно вноски,всяка една компания иска да си доплатиш вноските за да заведеш щета.
Не е така. Щетата може да се заведе независимо от избрания начин за плащане на застр.премия. След това заведената щета има давност, в зависимост от компанията от 1 до 3 години.
За да бъде отстранена, независимо от начина - по експертна оценка(пари в брой) или с възлагателно писмо(в сервиз с който ЗК има скл.договор), сте длъжни да платите оставащите вноски.

Чак сега, обаче се сетиха да забранят маркировките за каско.
 Маркировката не е забранена, забранени са стикерите оказващи това.
Presi Моля те,кажи ни една компания,която ти завежда щета без да доплатиш вноските(ако си на вноски)! Другия начин е да ти приспаднат вноските  от щетата,но в повече случай не стигат,така че .........
Не правите разлика между завеждане и ликвидация на щета. Първа стъпка е завеждане, уведомявате вашия застраховател, че нещо се е случило с автомобила, това по никакъв начин не влияе на оставащите ви вноски. Втора стъпка - ликвидация, вече реално се предприемат действия по отстраняването на тази щета - в сервиз или по експертна оценка, за да се стигне до ликвидация сте длъжни да заплатите застр.премията на 100%.
В момента имам заведени две щети по сегашната полица в ЗК Уника. Остават ми за доплащане две вноски. Колата ще бъде отремонтирана след като платя всички вноски, кога ще стане това зависи от мен. Имам право на избор или плащам веднага или си чакам падежите по разсроченото плащане.
Други компании с които сме работили и при тях процедурата по завеждане и ликвидация е идентична с горната за Левинс и Виктория.
Соник чети по нагоре ! Дъвчем едно и също цяла страница!

# 38
  • Ку-куландия
  • Мнения: 794
Прочети, напиши, пак прочети!

Не го приемайте лично, таткото е.    bouquet


Последна редакция: чт, 14 фев 2013, 22:37 от Presi

# 39
  • София
  • Мнения: 18
Армеец.
Коректни, точни.
Прекрасни взаимоотношения с тях.
Имали сме няколко инцидента и с двете коли. Реагират бързо без увъртания.
Поправката винаги е била в официалния сервиз на колите.
През времето докато се извършва поправката освен цената на самият ремонт и нови части покриваха и разходите за автомобил под наем.
-моят опит  с Армеец показва точно обратното .Чисто нова скъпа кола -една щета признаха , една не с мноого увъртания.Мноого некоректни .Какви разходи за автомобил под наем, какви 5 лв???Веднага след изтичане на каското ги сменям. НИКОГА ПОВЕЧЕ АРМЕЕЦ.Крупни Мошенници . Затова и се оглеждам отдалеч за друг застраховател.Много е важен и застр. агент,чието задължение не се изчерпва само с писане на полицата и прибиране на тлъсти суми...А стикерите още си ги има -техния е с орела залепен на гърба на огледалото за задно виждане

Последна редакция: нд, 27 апр 2014, 23:08 от Bromi

# 40
  • Мнения: 140
И нашата ,и фирмената в "Булстрад",доволни сме. При плащането на вноски има някакво съотношение стойност на щета -вноска,при платени две вноски и по -малък проблем са покривали щета, но при по-сериозен са изисквали цялостно плащане.
А това ,което пише Presi, че ремонта ще стане, когато тя иска ме учуди, защото във възлагателното писмо има точно и ясно упоменати срокове ,ако не ги спазиш никой нищо не ти плаща.

Последна редакция: пн, 28 апр 2014, 23:31 от ina-tina

# 41
  • Мнения: 64
Моето мнение е, че е пълен батак в този бизнес. Гледат винаги да те прецекат и ако има възможност даден застраховател да не ти даде пари, той ще го направи, независимо от всичко.
От нашия опит през годините:
Булстрад - години ползвахме ПЪЛНО КАСКО, докато се наложи щета, която по експертна оценка дадоха някаква меко казано смешна сума, нищо общо с реалната за щетата. Сменихме ги.
Армеец - в ПТП в което ние не бяхме виновни беше ударена бронята, имаше протокол от КАТ и всичко, като и ние един ден се занимава мъжа ми да ходи напред назад до КАТ че после два пъти ходене до Армеец че всичко да е изрядно. Преди това и самото чакане на патрулката и всичко загубихме часове. Тук беше по гражданска отговорност по експертна оценка. Когато получихме сумата, аз се изсмях... Бяха ни пратили нещо от сорта на 29 лв... Ние само времето което си изгубихме беше просто ненормално, пуснахме много остра жалба че чак тогава преведоха още толкова мисля като сума, което пак цялата идваше половината от разхода.
Дженерали - По Пълно Каско, имахме няколко дребни щети, вместо да ги изплатят подобаващо, пуснаха пак някаква смешна сума.
ДЗИ - само от тях сме доволни. За пълно каско - изплатиха нормална сума по експертна оценка за една сериозна щета, за разлика от всички предни застрахователи.
ЕВРО ИНС - щета пак подобно на Армеец с ПТП по гражданска отговорност, ние не сме виновни с протокол от КАТ и т.н.... просто се изгавриха със сумата която ни изплатиха. Аз бях с мъжа ми и този в офиса който ни приемаше щетата също се държеше, сякаш ни правят подарък и нещо сме им длъжни, даже ни се скараха как може да се надяваме на нещо, по гражданска трябвало да не очакваме нещо кой знае какво?? А по закон няма нищо подобно. Продължат да ни вземат парите задължително и после пак така се гаврят с нас платците на застраховките!!!

Извода ми е:
Всички застрахователи в България са на принципа - да дадем малко и ако мине номера... И явно повечето пъти номера минава при нас българите, които не им се занимава с жалби на повечето или пък съд.
Когато се сключват застраховките особено ако правим комбинирана гражданска и каско, толкова са любезни направо мед им капе от устата. И когато трябва после да се оправяш за някакви щети... познай! По закон трябва 100% една щета да се изплати по избор или по експертна оценка или директно в сервиз, която обаче е по някакви стари правила от преди 10 години и те си позволяват да ни прецакват със знанието на държавните органи, които не си мърдат пръста. Помня четох преди година две статия за Евроинс как в Румъния при няколко такива оплаквания от клиенти и направи държавния орган ги затворил до второ нареждане. При нас да сте чули такива драстични мерки? корупцията тук е огромна плаща народа за да могат застрахователи в комбина с държавните органи да си играят хорото
 Докато не започнем за най малката несправедливост да ги гоним до дупка няма да спре това!

# 42
  • София
  • Мнения: 2 141
Аз бях с мъжа ми и този в офиса който ни приемаше щетата също се държеше, сякаш ни правят подарък и нещо сме им длъжни, даже ни се скараха как може да се надяваме на нещо, по гражданска трябвало да не очакваме нещо кой знае какво?? А по закон няма нищо подобно.
Какво значи да очаквате по гражданската нещо? Нали имате Каско във въпросната компания - те ви изплащат обезщетението по вашата застраховка Каско и после си искат парите от застрахователя по ГО на виновния шофьор.

# 43
  • Мнения: 64
Аз бях с мъжа ми и този в офиса който ни приемаше щетата също се държеше, сякаш ни правят подарък и нещо сме им длъжни, даже ни се скараха как може да се надяваме на нещо, по гражданска трябвало да не очакваме нещо кой знае какво?? А по закон няма нищо подобно.
Какво значи да очаквате по гражданската нещо? Нали имате Каско във въпросната компания - те ви изплащат обезщетението по вашата застраховка Каско и после си искат парите от застрахователя по ГО на виновния шофьор.
Бъркаш, никъде не съм посочвала в този случай за ЕВРОИНС тогава че сме изисквали нещо по Каско. В случая ставаше въпрос за Гражданска отговорност. Ние бяхме невинната страна, а това бе компанията на виновната страна, ние отиваме да си опишем щетата и т.н.. Сега стана ли ти по-ясно?
До тогава нямах вземане даване с Евроинс, само бях чела разни лоши отзиви, които се потвърдиха тогава. Отношение на служителя беше ужасно, отделно ниската сума. Пълна гавра беше. Никога не бих си застраховала в Евроинс! Не съветвам и някой да го прави!

Последна редакция: чт, 17 дек 2015, 13:56 от pavlina_777

Общи условия

Активация на акаунт