Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Защо Български Пощи продължават най-нахално да ни крадат пратките?

  • 62 817
  • 270
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 2 708
Чрез БП държавата осъществява социални функции, което не позволява вдигане на цените. От там - пари няма, няма от къде да стане и модернизацията. С какво да се купи софтуер, техника и т.н. Има някои по-модерни пощенски клонове, но са единици. Хората, работещи там се мъчат, искат промяна, включително и на ръководни позиции, но просто няма как да се случи. Peace

# 256
  • Мнения: 3
Има ли тук хора с проблеми с клон 1404?

Здравейте ,
виждам , че сте писали отдавна . Simple Smile
Аз има проблем с клон 1404 редовно не си получавам кореспонденцията.
Ходих до пощата да попитам защо ми се губят 5 писма, а хората които познавам по други квартали си получават писмата.Искам да  ви кажа, че пощаджията смърдеше на джибри още от сутринта пълен алкохолик . Каза ми  , да  си го поискам препоръчано за да не ми се губи Shocked

# 257
  • Sofia
  • Мнения: 3 432
Има ли тук хора с проблеми с клон 1404?

Здравейте ,
виждам , че сте писали отдавна . Simple Smile
Аз има проблем с клон 1404 редовно не си получавам кореспонденцията.
Ходих до пощата да попитам защо ми се губят 5 писма, а хората които познавам по други квартали си получават писмата.Искам да  ви кажа, че пощаджията смърдеше на джибри още от сутринта пълен алкохолик . Каза ми  , да  си го поискам препоръчано за да не ми се губи Shocked

Подавайте жалби в Комисията по защита на потребителите - правят им проверки.

# 258
  • Мнения: 1
При мен пратка така и не пристигна... Къде се подават жалби? Мисля да се обърна към Комисия за защита на потребителите.
Когато пощенските служители са наясно,че не могат да ги хванат,много ясно,че ще отклоняват пратки!
Аз поръчвам много често от еBay и много често имам проблеми с непристигнали пратки.Всички пратки са с проследяващ номер-докато са в чужбина няма никакъв проблем да видиш къде се намира пратката-влезе ли в България обаче-край,изчезва всякаква информация! Пощенските служители знаят прекрасно,че ако пратката не е препоръчана,дори и да има проследяващ код,не е възможно проследяването й на територията на България-из целият свят може да се проследи ,само в БГ не...Аз попаднах на следният парадокс-при настояване от моя страна да подам жалба за изгебени пратки,които според проследяващите сайтове е влязла отдавна на летище София,служителката най-безцеремонно ми каза,че аз като купувач,който си е дал парите,нямам право да искам информация!Рекламацията трябвало да бъде направена от продавача-много интересно как,след като информацията изчезва при влизане на пратката в БГ и дори ние на родният ни език не можем да се разберем с БГ пощи!Дори ,търсейки отговори,ми казаха,че номерата се сменят в БГ-не знам дали е вярно и защо се сменят,ако е вярно.Може би трябва да се внесе предложение за промяна на тази практика,но къде ще ни чуят най-бързо и резултатно?Който е по-информиран нека да даде предложение ,за да престанем да пълним джобовете на служители и пощальони,а ние да "пием студена вода"!

# 259
  • Мнения: 1 517
На мен взе да ми писва. От май досега 4 пратки, поръчани от чуждестранни сайтове (не Китай) се загубиха. А, имаше и пета, за която обаче ми пратиха replacement и него го получих. Вече търговците започнаха да ме гледат подозрително, че всеки път им пиша, че не съм получила пакета и искам да ми върнат парите. Някои ги връщат, други - не. Едната пратка беше от САЩ и имаше тракинг номер. Докато напусне САЩ и влезе в In-transit, всичко беше OK. После изведнъж нещо зацикли на тоя In-transit и край. Сигурно е паднала в океана. Angry  В сайта на БГ пощи през цялото време пишеше No information, please check your item identifier. Тъй че и тракинг номерът не винаги помага. И най ме нервира това, че няма къде да се оплачеш. В пощенския клон просто вдигат рамене. И в Централна поща така. Пък и не вярвам някой да иска да краде точно моите хоби материали. Просто нямам обяснение за некадърността им.

# 260
  • Fort Worth, TX
  • Мнения: 1 969
Здравейте.Не съм чела още цялата тема , но сега ще се върна и прочета.щЕ копирам поста ми от фейсбук и ще търся начин да има наказани. защото  това , което се случи е недопустимо.Само да спомена , че живея в Тексас .
Толкова съм бясна, че ако ме пуснат ще изора целия преден двор.Ще помоля всичките ми приятели да споделят този мой пост, за да разберат българите по целия свят да внимават и да имат едно наум как могат да им откраднат пратката , но не това е най-фрапантното.Та да почвам.Преди три месеца Коце реши да изпрати стария си телефон на негова приятелка в БГ.Всичко точно , плати доставка до врата.Мина месец, мина два -няма вест , няма кост.Момичето е отишло до пощата и и казват няма нищо.Той звъни тук и ни казват пратката е Бг.А аз му казах ТЕЛЕФОНА Е ОТКРАДНАТ.Изненадата дойде днес.Пратката ни е върната и я получихме , написано е -непотърсена , а телефона липсва само кейсовете/явно не са им харесали/.Това което получихме в комплект са празните пакети на 5 човека от цяла България.Пет човека , на които пратките са били също откраднати.Пет човека , които очакват пратки от Китай, Германия, Цюрих.На 4 от тях има телефоните и утре ще им звъня да ги информирам, но на един от тях от Варна имам само име и адрес/ако някой от Варна иска да ми помогне и издири човека , за да говоря с него./Решила съм да предприема нещо , но не знам още какво , защото това е недопустимо.Моля ви споделяйте.Дали пък да не се свържа с Господарите.Само да добавя, че всиччки са откраднати от едно място.Има печат , но умишлено е размазан.Предполагам е на мястото където ги разпределят.Подписани са две от тях с единтичен подпис.Отхраднатите неща са смарт уач, радио, компютър айтем и  на другите две пише подарък.

# 261
  • Мнения: X
Докато хората си траят и не се оплакват, ще им крадат пратките. От 10 години пазарувам от чужбина и никога нищо не ми е изчезвало. Отваряш сайта на БГ Пощи и почваш да звъниш наред и да се жалваш.

# 262
  • София
  • Мнения: 12 774
И като се ожалих - никакъв ефект.
Дъщеря ми изпрати подаръци за племенниците от  европейска страна. Кашона се бави 45  дни и пристигна разкъсан. Нищо не липсваше, но беше счупено и смачкан, не ставаше за подаръци. Но пък децата си ги чакаха...  Тя го е следила до влизането  му в България. Аз го поех от границата. Имам много близка роднина, която работи в ЦУ на Бълг. пощи, точно по рекламации и издирване на пратки. Ами дори и с нейните познанства не можаха да открият колета  при влизане в разпределителния офис. Било пред Нова година, изсипвали по много камиони всеки ден, нямало как да прехвърлят всичко.
За рекламацията - снимахме всичко при получаване в пощата, изпратихме снимки и рекламация с касовите бележки на стоките. Официалният отговор е, че така е пристигнало в  разпределителя в София. Ама защо не са го документирали няма обяснение.
До сега изпращах всичко за чужбина с Арамекс. Вече и ще получавам също с тях. Точни и бързи са.

# 263
  • Мнения: X
Според мен проблеми има в конкретни клонове и затова смятам, че има полза от оплаквания. Може и да греша, но все пак така се прави нещо.

# 264
  • София
  • Мнения: 17 457
И като се ожалих - никакъв ефект.
Дъщеря ми изпрати подаръци за племенниците от  европейска страна. Кашона се бави 45  дни и пристигна разкъсан. Нищо не липсваше, но беше счупено и смачкан, не ставаше за подаръци. Но пък децата си ги чакаха...  Тя го е следила до влизането  му в България. Аз го поех от границата. Имам много близка роднина, която работи в ЦУ на Бълг. пощи, точно по рекламации и издирване на пратки. Ами дори и с нейните познанства не можаха да открият колета  при влизане в разпределителния офис. Било пред Нова година, изсипвали по много камиони всеки ден, нямало как да прехвърлят всичко.
За рекламацията - снимахме всичко при получаване в пощата, изпратихме снимки и рекламация с касовите бележки на стоките. Официалният отговор е, че така е пристигнало в  разпределителя в София. Ама защо не са го документирали няма обяснение.
До сега изпращах всичко за чужбина с Арамекс. Вече и ще получавам също с тях. Точни и бързи са.



Погледнах ги - но, честно казано, при разлика от 66лв. за пратка от 100г... Ами, как да кажа - не, не бих се възползвала от услугите им...  Crazy

# 265
  • Мнения: 5 806
В Щатите съм.Пращам дребни подаръци до България и никога досега,от години,нищо не се е губило.Пристигат в рамките на 15-на дни.Пращала съм в нормални,така и в декоративни пликове и кутии,които набиват на очи и въпреки това,всичко е наред.

Обратното също е валидно,винаги си получавам колетите от България,вярно,че са понамачкани,но при толкова дълго пътуване,не очаквам да са като нови.Пращат ми подправки,дребни лекарства и храна -уж били забранени,а някак си все минават.

# 266
  • София
  • Мнения: 2 995
Аз пък съм виждала чужд подпис и ЕГН срещу името си с дебелата книга. Пратката, някакво кремче от щатите, естествено липсваше. Имах много неприятен разговор с директорката на клона.

# 267
  • Мнения: 43 498
И какво, значи са безнадеждно некомпетентни? В 21 век, когато ни следят дори публикациите в мамата?

# 268
  • Мнения: X
Системата им е никаква на БГ Пощите. Или поне привидно. Компютрите там са мираж и още се ползва добрия, стар халваджийски тефтер, пардон тетрадка.

# 269
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Като поръчвате от Англия и Германия, ползвайте Габко. Имат и опция да пратят пристигналата пратка по Еконт.

Общи условия

Активация на акаунт