Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 фев. 2014, 23:13 ч.

MAILBOOKS - въпроси, проблеми, предложения

  • 356 793
  • 2 601
  •   1
Отговори
# 2 595
  • Мнения: 3 554
вече и при мен работи
сутринта- не

# 2 596
  • Мнения: 524
Такова 'зависване с надпис "Моля изчакйате..." обикновено е заради слаба интернет връзка...

# 2 597
  • Мнения: 3 554
Пробваме си връзката и през други сайтове ‘сепак

# 2 598
  • Мнения: 1
Здравейте, не мога да си вляза в акаунта - изписва ми, че данните от регистъра на Уиндоус и базата данни на Мейлбукс се различават. Давам "продължи"/то всъщност само това може да се направи/, излиза ми прозорец за потребителски акаунт. Пробвах да дам "запис", пробвах и с нови данни, изписва ми, че не могат да се редактират данните на потребителския акаунт.Идеи какво да направя?

Имам същия проблем. Дори не ми позволява да си направя нова регистрация... Някакви идеи?

Здравейте,
Имам същия проблем, дали някой намери решение?

Благодаря!

# 2 599
  • Мнения: 43
При мен е Моля изчакайте... след 5 секунди се скрива и нищо не става. Опитвам пак и пак същото, и така вече седмица. :/
Някой с някакви идеи по проблема?

# 2 600
  • Мнения: 43
загубих паролата BALTO1

# 2 601
  • София
  • Мнения: 121
Прехввърлих се на нов PC. При стартиране на програмата получавам съобщение: an app needs the following: .Net framework 3.5 (includes .net 2.0 and 3.0). При инсталиране не наможе да ги инсталира, не го намира. Какво е решението?
Благодаря предварително.

Общи условия

Активация на акаунт