Спиди си мислят, че са куриери!

  • 209 518
  • 1 477
  •   1
Отговори
# 1 110
  • Мнения: 2 345
Да ти покажат бланката с 3те имена и подписа. Не съм правила пълномощно на мъжа ми.
Спиди са много зле откъм рекламации и жалби, не ги вземат много под внимание.

# 1 111
  • Мнения: 18 291
Абе в случая малко ми прилича на документна измама, не просто заб(р)авена пратка. Може и да се активизират.

# 1 112
  • Мнения: 2 345
От много време ли е наложения?

# 1 113
  • Мнения: 18
От много време ли е наложения?

От понеделния сутринта е наложения платеж. Просто не стигнах тогава и вторник отидох. Лошото беше, че единственото, което успях да направя, защото беше края на работния ден е да разбера, че парите са взети. Разбирам, че не сте давали пълномощно на мъжа си, но все пак не са ли му изискали нещо, за да докаже, че е пратен от ваше име ? Възможно ли е купувача да е направил нещо, защото единствено той ми хрумва като човек, който може да има някакви данни (все пак на товарителницата има имената ми)?

Последна редакция: ср, 16 юни 2021, 10:20 от liya_

# 1 114
  • Мнения: 24 522
Сигурно са объркали с наложения платеж  на пратка със съседен номер. Обади се на националния телефон или пусни писмена жалба до по-високо ниво от офиса, ако там не ти съдействат.

# 1 115
  • Мнения: 18
Сигурно са объркали с наложения платеж  на пратка със съседен номер. Обади се на националния телефон или пусни писмена жалба до по-високо ниво от офиса, ако там не ти съдействат.

Силно се надявам, че е грешка, но човека, който ги е взел очевидно е знаел какво прави или поне така излиза.

# 1 116
  • Мнения: 24 522
Не е задължително, даже, ако е подобна грешка, трудно ще е предварително обмислено от получателя. Може да е получил по-голяма сума от наложения платеж, отколкото е очаквал, и да си е замълчал.

# 1 117
  • Мнения: 18
Не е задължително, даже, ако е подобна грешка, трудно ще е предварително обмислено от получателя. Може да е получил по-голяма сума от наложения платеж, отколкото е очаквал, и да си е замълчал.
Ако установят, че е грешка, отново ли се налага да пускам жалба или ще могат на място да го оправят. От стационарния номер единствено ми направиха справка и да подам жалба. Явно повече не могат да направят.

# 1 118
  • Мнения: 24 522
Да, подай жалба и си пази входящия номер на жалбата. Трябва им време, за да проверят какво е станало и да ти отговорят на жалбата.

# 1 119
  • Мнения: 22 867
На ММ бяха отказали да дадат НП. Аз и не бях сигурна, че ще стане, но му казах да влезе и да пита, понеже минава от там. Пускайте където е възможно жалби/оплаквания или каквото там се пише, ще намерят на кого са ги дали. Не мисля, че служителят има право да дава НП на който го поиска. Възможно е и грешка да е станала, но все едно, тяхна работа е да я изяснят.

# 1 120
  • Мнения: 18
Много благодаря за всички насоки и отговори. Първо ще видя какво ще направя в офиса и после ще пусна жалбата.

# 1 121
  • Мнения: 2 345
Аз преди работих в Еконт и имах 2ма клиента с еднакви имена. Редовно изплащах пари на грешния. Според мен е грешка на служителя. Дано всичко свърши добре, дръжте ни в течение.

# 1 122
  • Мнения: 18
Бърз ъпдейт, малко преди да отида в офиса ми звъннаха от там, за да кажат, че е станала грешка и да отида да си взема парите. Обясни набързо какво е станало. Просто се чудя на момичето, че дори да е направила грешка, можеше да звънне още вчера и да каже, за да не стигам до всякакви мисли кой и как ми има данните.

# 1 123
  • София
  • Мнения: 9 365
Бърз ъпдейт, малко преди да отида в офиса ми звъннаха от там, за да кажат, че е станала грешка и да отида да си взема парите. Обясни набързо какво е станало. Просто се чудя на момичето, че дори да е направила грешка, можеше да звънне още вчера и да каже, за да не стигам до всякакви мисли кой и как ми има данните.
Или просто са разбрали кой е взел парите и набързо са решили да оправят "грешката".

# 1 124
  • Мнения: 18 291
Аз съм имала случаи с еконт, невзета пратка, но служителят чуква погрешка 'доставена', вместо 'за връщане'. Той си плаща от джоба си в касата в офиса, към нас праща пратката с ППП; на нас изплащат НП по банка, а ние пускаме парите обратно към служителя, когато ни доставят пратката.
За еконт конкретно съм чувала, че имат много солени глоби, дали е така - не знам, но досега при фалове винаги са гледали бързо да оправят фала на ниво офис, преди да е стигнало до жалби към централа.

Общи условия

Активация на акаунт