Помощ по литература??

  • 5 217
  • 36
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 099
За мен следва това,че казвам на детето да учи за себе си,не за една оценка.Подписвам забележката и не правя драми.Вече има забележка.

То вече си легна детето,няма да го тормозя посред нощите я.Втора смяна е,а аз пускам тежката артилерия зад гърба си в лицето и клавиатурите на бг-мама и утре ще я бистрим тази пословица.

# 31
  • Мнения: 21 455
Пишат се съчинения, та ушите им пукат!
В четвърти клас може и да пишат съчинения, но не и ОЛВ. А така зададеният въпрос, предполага нещо такова, освен ако не става дума за отговор с две-три изречения.
Аз лично не бих насилвала детето си, ако то не схваща какво го питат или няма идея какво да отговори.
И не е моя работа, а работа на учителя да обясни на децата какво точно се иска от тях и как най-лесно да стигнат до него.
За мен следва това,че казвам на детето да учи за себе си,не за една оценка.Подписвам забележката и не правя драми.Вече има забележа.
За това говоря. Като не може - не може. Много важно, че ще му пишат забележка. Ако госпожата се има за толкова печена, ще намери начин да обясни на децата какво точно се пита и какви отговори биха могли да дадат.

# 32
  • Мнения: 4 892
Мале, на всички мислите ви летят, ама като в Стар Уорс - залп от междузвездни оръжия  Laughing

Според мен пък е много добре ако детето се научи да дискутира и с родителите си нещата, които го вълнуват в училище, да иска помощ пак под формата на дискусия и ако родителите му недай боже имат време, да стане хубав разговор. Което не значи, че това е непременно писане на домашното. Напротив. Твърдо съм убедена, че когато детето се "разчупи" с разговор", може и то да "полети, а не да седне на масата самичко и да не обели и дума, че да чака утре да попита учителката. Това е тъжно.
А пък ако има разговор с родителско тяло, а след това си направи и консултация с учителя, оооо, това би било чудесно. Детето се учи на комуникация в много широк спектър и аз само бих приветствала.

# 33
  • София
  • Мнения: 62 595
За да е ОЛВ трябва да е пряко свързано с текста. Аз говоря за съчинение, изказване на собствено виждане, свързано с подадената тема в заглавието. Аз не лежа на това ухо за обясненията - веднъж учителят не е обяснил, друг път детето не е разбрало... Затова се произвежда нещо и се минава нататък! Аз ако чаках само на учителите да обясняват всичко да обясняват на децата, че и децата всекии път да разбират обясненията, щяхме да сме живи загинали - всеки учител е различен дори за един и същ материал - който има деца при различни учители по един и същ предмет, знае за какво говоря. Случвало ми се е да идват с някаква задача и започвам да питам - а какво каза учителката, какво точно трябва да правите... А отсреща или вдигане на рамене и почесване по главата, или някакви неясни обяснения, или нещо като че звънецът бил и учителката нямало кога да обясни. Затова правим това, което смятаме за най-подходящо, а детето да има домашно.

# 34
  • Мнения: 2 843
Рибозом, ако правилно съм разбрала въпроса (защото изначално той не е поднесен много ясно; не е ясно например дали обезателно следва да се правят паралели между текста и пословицата, или да се разсъждава само върху сентенцията), та, ако правилно съм разбрала, отговорът, като за 4. клас, би следвало да включва теза в тази насока:

"Полетът" на човека е в силата на неговия ум, в способността му да бъде изобретателен, да се справя с препятствията. Благодарение на остроумието си, Юсуф не само оцелява, но и се отървава от злополучния си късмет.



# 35
  • Мнения: X


"Полетът" на човека е в силата на неговия ум, в способността му да бъде изобретателен, да се справя с препятствията. Благодарение на остроумието си, Юсуф не само оцелява, но и се отървава от злополучния си късмет.


 Peace

# 36
  • Мнения: 2
хаджикосев  Западноевропейска литература 1 част важни моменти

Общи условия

Активация на акаунт