СЕДМИ КЛАС - 65 тема

  • 118 475
  • 1 911
  •   1
Отговори
# 540
  • София
  • Мнения: 5 794
Обратното, LUCYMr. Green

# 541
  • Пловдив
  • Мнения: 10 530
LUСY,
Какво значение има дали оценката е 5,962 или 5,963 /каквато разлика се получава от трансформирането на точки в оценка в горната част на класирането при различните скали/ newsm78 и това не променя по никакъв начин класирането.
Освен да си сложиш в рамка по-високия резултат.  newsm78

# 542
  • Мнения: X
От позицията да, но намалява оценката му, нали?
Оценката му за какво? Оценките за кандидатстване имат значение дотолково, доколкото определят къде е детето спрямо останалите. В този смисъл е важна точно позицията.
Дали ще си първи с 6, 00 или с 5, 925 няма значение. Освен да се изфукаш примерно, че си изкарал пълна шестица.

# 543
  • Мнения: 170
Разглеждам заявлението и списъка с училищата, и се чудя какво точно се пише в средната колона "Училище, профил или специалност от професия", защото в списъка има доста колонки и уточнения. Някой може ли да даде пример? И с риск да стана досадна - заявленията се подават от 16.0 до 19.06, нали?

# 544
  • София
  • Мнения: 642
rainbow, телефона ти седи на първата страница, а подписа на последната - разширената форма. Предполагам че след като липсва някоя различна от първата ще ти се обадят. Какво правим обаче ако я няма първата?  Joy

Ми то и аз затова така се хвърлих в размисли...  Joy

Слагам ги на един лист и това е.

# 545
  • Мнения: X
Разглеждам заявлението и списъка с училищата, и се чудя какво точно се пише в средната колона "Училище, профил или специалност от професия", защото в списъка има доста колонки и уточнения. Някой може ли да даде пример?
Миналата година попълних следното:
НПМГ Академик Любомир Чакалов - ПрМ-М;АЕ
Точно както беше в списъка на РИО.
Приеха ми двустранно разпечатано заявление.

# 546
  • София
  • Мнения: 62 595
Накрая формулата има значение, защото се променят числата след десетичната запетая, а при удвояване или утрояване може да е фатално. Преди години имаше парадокс, дори една от потребителките във форума пострада (по-скоро детето), когато от МОН казаха, че само от олимпиадите има твърди шестици и тези, които са със сто точки, обаче ако имаш 99 или 98 или 98.5 или 99.5 (не помня точното число), се оказва че при удвояване на математиката, или както беше в техния случай утрояване заради СМГ, дете с по-малко точки получаваше по-висок бал . Естествено, нашите хора си измиха ръцете и я отсвириха, макар да бяха вдигнати и журналистите и имаше широк отзвук. Тези малки разлики са фатални за отличниците.

# 547
  • Пловдив
  • Мнения: 10 530
Andariel, формулата им беше грешна тогава. Защото не даваше еднакъв интервал между точките.
А с формулата (Х-20)/80*3+3 е точно. Т.е. една точка носи еднакви стотни.  Peace

# 548
  • Мнения: 170
Разглеждам заявлението и списъка с училищата, и се чудя какво точно се пише в средната колона "Училище, профил или специалност от професия", защото в списъка има доста колонки и уточнения. Някой може ли да даде пример?
Миналата година попълних следното:
НПМГ Академик Любомир Чакалов - ПрМ-М;АЕ
Точно както беше в списъка на РИО.
Приеха ми двустранно разпечатано заявление.
Благодаря много  bouquet
Ще пробвам да направя едно за езикова:
Първа английска езикова гимназия - АЕ; НЕ; М
Дали е така?

# 549
  • Мнения: 5 160
Преди години имаше парадокс, дори една от потребителките във форума пострада (по-скоро детето), когато от МОН казаха, че само от олимпиадите има твърди шестици и тези, които са със сто точки, обаче ако имаш 99 или 98 или 98.5 или 99.5 (не помня точното число), се оказва че при удвояване на математиката, или както беше в техния случай утрояване заради СМГ, дете с по-малко точки получаваше по-висок бал . Естествено, нашите хора си измиха ръцете и я отсвириха, макар да бяха вдигнати и журналистите и имаше широк отзвук. Тези малки разлики са фатални за отличниците.

И аз помня този луфт между 100 точки и следващите ... Мисля в 2013 г. беше.

# 550
  • Мнения: X
Благодаря много  bouquet
Ще пробвам да направя едно за езикова:
Първа английска езикова гимназия - АЕ; НЕ; М
Дали е така?
РИО ще пусне списък. Там ще видиш как е точно.
Ето как изглеждаше миналогодишният.
http://www.rio-sofia-grad.com/web_folders/appl_files/2014_docs/p … alelki_kodove.pdf

# 551
  • Мнения: 170

РИО ще пусне списък. Там ще видиш как е точно.
Ето как изглеждаше миналогодишният.
http://www.rio-sofia-grad.com/web_folders/appl_files/2014_docs/p … alelki_kodove.pdf
[/quote]

А, точно това е - сега си спомням от времето, когато кандидатстваше щерка ми. Simple Smile Simple Smile Сега съм по-спокойна.

# 552
  • Мнения: 6 361
Разбрах - по 45 мин. са защото ги няма 12 клас и цялото училище е 1 смяна.
 Но от 1 клас до сега винаги са били с часове по 40 мин. И големия учеше   само една смяна. Това вече е в разрез с цитираните от Дидева  текстове .

# 553
  • Мнения: 4 214
Аз пък мислех, че е проверка на знанията върху учебния материал. Както другите НВО. А там скали няма, нали?

 За съжаление не е проверка на училищни знания. Имам няколко познати деца, живеещи в различни провинциални градове, чийто родители за съжаление нямат финансова възможност за уроци. Едното е отличниk, другите добри ученици без да се отличават с нещо. Е познайте, трите деца казват, че такива задачи виждат за първи път, подобно нещо в училище не е решавано никога. За каква проверка тогава говорим. Колкото и да си обясняваме тук, че били лесни, че трябвало само да помислят и т.н, истината е, че за деца разчитащи само на училищни знания са непосилни.  Cry
В този смисъл бих искала да попитам има ли дете , чийто родители пишат в темата, което не е посещавало курс по БЕЛ или друга подготовка по предмета извън училище?

# 554
  • Пловдив
  • Мнения: 10 530
gerka, моето по БЕЛ не е ходило никъде, но
- специализирана паралелка по БЕЛ
- допълнителна работа с мен, макар и не много, но все пак ...

дали е било правилно, ще видим на 3.06  Peace
или на 25.6, когато излезе класирането. 

Общи условия

Активация на акаунт