Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Застраховка недвижимо имущество

  • 16 562
  • 91
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 866
Предстои ми застраховка на жилището ми и не знам към кое застрахователно дружество да се обърна. Другото ни жилище е застраховано в Булстрад, но не съм доволна от местния офис и не бих застраховала и другия апартамент там. Близо до нас има офис на SDI, но не знам нищо за тях, някой има ли лични впечатления?
Другото, което ме интересува е, тъй като, Слава Богу, не ми се е случвало, при евентуална неприятна случка, трудно ли се получава застраховката, как се процедира? Ще ви бъда благодарна, ако споделите мнения и впечатления с всичко свързано със застраховането и пътят към получаването на обезщетението при възникнал проблем.

# 1
  • Мнения: 48
Имам опит с Алианц, и мога да кажа само хубави неща.

Основното им покритие включва повече рискове от доста други компании, в момента има и някакви оферти.

Два пъти имах щета ( не много сериозни и скъпи), мина лесно - заявяване на щетата, не са искали оглед, възстановиха ми сумата за ремонт по банкова сметка за около 10 дни.

Този месец търсех по- добри условия от други компании за друг имот, е пак при Алианц отидох накрая.

За по- сериозна щета нямам опит, дано и да нямам....

Направо реклама им направих. Без да искам  Wink

# 2
  • Мнения: 2 866
Благодаря Simple Smile Аз имам влог в банка Алианц и веднъж, докато теглех пари, попитах и за застраховка.
Тогава имаше една служителка, която май не беше много наясно с нещата или не й се занимаваше. Каза ми, че трябвало да дойдат да направят снимки на апартамента, което ме учуди. От Булстрад не са искали такова нещо. И тъй като беше между другото въпросът ми тогава, повече не съм се интересувала. Иначе имам добро мнение за тях като банка, ще потърся какво предлагат.

# 3
  • София
  • Мнения: 2 291
Аз ползвам SDI за всичките си застраховки, защото ми дават добри отстъпки. Също съм в Булстрад за имуществено застраховане на недвижим имот, но досега не съм завеждала щета и не мога да кажа нищо. Докато се застраховах в офис на Булстрад, ме деряха истински. Когато случайно попитах в офиса на споменатия бокер, получих много, много по-добра оферта - и като цена, и като покритие. Не знам откъде дойде такава голяма разлика.

# 4
  • Мнения: 43 235
Правили сме към Булстрад и Алианц. Имахме 3 застрахователни събития (2 наводнения и 1 вандализъм), изплатиха щетите много бързо и с много прилични суми, съвсем реални.
Иначе служебно сме работили за други имоти и с други.
В общи линии всички са еднакви - за малките щети всичко се изплаща за отрицателно време, но опре ли до нещо по-сериозно си намират начин да платят малко...
Така че гледай къде ти е най-изгодна вноската.

...при евентуална неприятна случка, трудно ли се получава застраховката, как се процедира?...

При едното наводнение и при вандализма пратиха човек на оглед. При другото наводнение ни накараха да направим снимки и да им ги пратим. На клиент за счупено стъкло от голямата градушка пак само със снимка беше. Т.е. зависи какво ще решат в момента. Ако е вандализъм/кражба трябва задължително да извикаш Полиция, защото без документ от Районното няма да задвижат нещата. След това много бързо ги изплащат, не съм засичала точно, но около или под месец.

# 5
  • Мнения: 333
Valerina, най-добре се обърни към застрахователен брокер. Може и този, който е споменат в горните постове. Поискай да ти изготвят оферти от няколко застрахователни дружеста, за да направиш сравнение на цени, покритие и самоучастие. Най-често застрахователите имат самоучастие в риска земетресение. Преди сключване сключване на застраховка поискай и ОБщите условия на конкретната застрахователна компаня, за да ги прочетеш и да се информираш по-обстойно какви са покритията, изключените рискове и т.н. Обикновено на полиците/застраховките има изписан телефонен номер в случай на щета. В някои сайтове на застрахователни дружества има секция за щети, т.е да може да заведеш щета като се напише описание на случилото се, оставят се контакти за обратна връзка, приложат се снимки. Всяка щета е индивидуална. В един случай може да е достатъчно само да се предоставят снимки, без да е необходим представител на застраховател да прави оглед, в друг случай е необходимо. Дори може да се наложи и втори оглед. Изплащането на обезщетение може да се очаква след събиране и предоставяне на всички изискани документи от застрахователното дружество. Когато има отказ за изплащане на обезщетение, застрахователят изпраща писмо с мотовиран отказ. Клиентът има право на възражение, но това трябва да се направи в определен срок.
Надявам се да съм била полезна.

# 6
  • Мнения: 2 300
Всичко ни е застраховано в Бул инс и Алианц, но през Бета брокер. Препоръча ми ги моя близка на която откраднаха колата и само уведоми брокера си. Той се занимава с всичко и веднага след изчаквателния период да я намери полицията им я изплатиха. Така и като ни наводни съседа лятото се обадих на брокера и той се погрижи. Това ме направи лоялен Simple Smile клиент. Адски мразя да се разправям с всякаква администрация. Simple Smile

# 7
  • Мнения: 41 390
Аз съм доволна от Алианц.
От доста години съм при тях.

# 8
  • Мнения: 9 128
Аз ползвам SDI за всичките си застраховки, защото ми дават добри отстъпки. Също съм в Булстрад за имуществено застраховане на недвижим имот, но досега не съм завеждала щета и не мога да кажа нищо. Докато се застраховах в офис на Булстрад, ме деряха истински. Когато случайно попитах в офиса на споменатия бокер, получих много, много по-добра оферта - и като цена, и като покритие. Не знам откъде дойде такава голяма разлика.

Разликата идва от процентите ,които застрахователната компания дава на брокерите и съответно ,отделно различните компании за различни събития и за различни посредници договарят отново различни процентни възнаграждения.

# 9
  • Мнения: 6 882
Sdi предлагат застраховки, не където на вас е най изгодно, а където им дават добра комисионна. Предлагам ти да не правиш застраховка при брокер, а в компания. Едни от най добрите в застраховане на домашно имущество и съответно при изплащането на щети са Дженерали. Те имат много добри продукти.
От опит ти казвам, че по изгодно и за теб ще бъде да отидеш в компания не брокер.

# 10
  • Мнения: 11 813
Интересувам се колко горе долу е вноската за застраховка на имот? Зависи от цената на имота или от вида застраховка? Месечно ли се плаща или годишно?

# 11
  • Мнения: 48
Sisi, зависи от стойността на имота ( имат минимум цена за кв м, според вид строителство и населено място) и от вид застраховка ( има основно покритие, и много опции над него за добавяне, спрямо нуждата ти).

Има и отстъпки и акции, така че на място в съответните компании е най- добре да се провери ( според мен).

Годишно или на 2 вноски съм плащала. За месечно не съм чувала поне аз.

# 12
  • Мнения: 11 813
Благодаря. Чудя се дали си заслужава. Недай си Боже, не се знае какво ще се случи, но дали е оправдана вноската..

# 13
  • София
  • Мнения: 2 291
Не знам как е при Дженерали, но от личен опит ви соделям, че застраховката домашно имущество в Булстрад, сключена в офис на Булстрад, ми струва над 30% по-скъпо от същата застраховка, сключена в SDI. Да не говорим, че за някои рискове завишихме премията, други намалихме, изобщо направих я така, че да ми върши по-добра работа.

 Sause baus, ясно е, че брокерът получава отстъпка от застрахователя и може гъвкаво да работи  в рамките й.
 Просто се изненадвам, че посредникът дава по-добра цена от застрахователя в този случай. За мен е логично да бъде обратното.

MG18, все пак някои не сме съвсем идиоти и посочваме при кой застраховател конкретно искаме да се застраховаме. Поне при мен е малко трудно да ми "предложат" каквото на тях им е изгодно. И честно казано, не са го правили. Ходя само в един офис и не мога да обобщавам за всичките им служители.

С две думи, бих препоръчала да се направи проучване, преди да се сключи застраховка, освен ако на човек му е все тая колко и на кого ще плати. Тъй като застраховам доста и различно лично имущество, за мен 30% разлика в цената директно определя чии услуги ползвам.

# 14
  • Мнения: 9 128
Ev_e, то и застрахователят работи гъвкаво-колкото им наредят.Последникът може да отдели част от полагаемото,само за да спечели клиент.

# 15
  • Мнения: 6 882
Благодаря. Чудя се дали си заслужава. Недай си Боже, не се знае какво ще се случи, но дали е оправдана вноската..
Моя приятелка вчера застрахова къщата си, за 40000 лв техника 8000 дом обзавеждане 6000 .Пълен пакет от кражба, до природни бедствия, наводнение от забравен кран и предизвикано от природни бедствия, вандализъм и прочие за 56 ли.Не е много, при това тя пожела тези суми. Може и на разсрочено, струва си

# 16
  • Мнения: 11 813
Благодаря. Чудя се дали си заслужава. Недай си Боже, не се знае какво ще се случи, но дали е оправдана вноската..
Моя приятелка вчера застрахова къщата си, за 40000 лв техника 8000 дом обзавеждане 6000 .Пълен пакет от кражба, до природни бедствия, наводнение от забравен кран и предизвикано от природни бедствия, вандализъм и прочие за 56 ли.Не е много, при това тя пожела тези суми. Може и на разсрочено, струва си

Не разбрах добре, общо 56лв е платила ли? Много малко ми се струва, аз мислех, че е по - скъпо.

# 17
  • Мнения: 6 882
Интересувам се колко горе долу е вноската за застраховка на имот? Зависи от цената на имота или от вида застраховка? Месечно ли се плаща или годишно?
Плащаш на 2 или четири вноски в Дженерали, и еднократно разбира се. Отиваш в офис на компанията и пред теб ти разиграват вариантите от 20000 до сто хиляди за недвижими имущество. Също и за техника и обзавеждане. Задължително искай и клаузата токов удар. 3-4 лв е  ще ти е от полза. Имай в предвид, че ако има щетата, едно от нещата които първо гледа застрахователя къде си правила застраховката. При брокер или в офис на компанията. В Булстрад не плащат добре
След нова година ще има нови правила за брокерите. Съвета ми е която и компания да избереш да отидеш в неин офис, не при бпокер
Sdi     въртят сучат и все на Булстрад предлагат, защото са си тяхна така  да се каже фирма. Шефовете на sdi са бивши кадри на  Булстрад  и всичк 0застраховка са им вързани с тях, съответно и комисионните.

# 18
  • Мнения: 11 813
Благодаря. От темата разбрах, че по - добре направо в компанията, отколкото при брокер. В крайна сметка Алианц май са най - надеждни?

# 19
  • София
  • Мнения: 2 291
Имай в предвид, че ако има щетата, едно от нещата които първо гледа застрахователя къде си правила застраховката. При брокер или в офис на компанията.
И какви са последствията, ако си при брокер? Не ти плащат изобщо, плащат малко или те бият с пръчки по петите и те разхождат на Витоша?

# 20
  • Мнения: 6 882
Имай в предвид, че ако има щетата, едно от нещата които първо гледа застрахователя къде си правила застраховката. При брокер или в офис на компанията.
И какви са последствията, ако си при брокер? Не ти плащат изобщо, плащат малко или те бият с пръчки по петите и те разхождат на Витоша?

Ми има разлика, отношение. Това с пръчките е потресаваща фантазия. Аз имам познат който имаше каско,  правено при брокер. Наложи се да образуват щета. Отиде в офиса на компанията и се наложи да почака.С предимство беше човек, който си е клиент на компанията и то не чрез брокер, ако ме разбираш, какво искам да кажа. Застрахователя, мой познат ми обясни, че този който е негов клиент е с предимство и ще бъде обслужен подобаващо. За другия да си попълва документите и да си  гони той нещата, това е положението

# 21
  • София
  • Мнения: 2 291
За мен това са пълни измишльотини.
Имала съм щети по каско при две застрахователни компании, български, по застраховки, сключени директно при застрахователя и чрез брокер.
Никаква разлика в положението или в оценката на щетите - във всички случаи сама си гоня всичко, попълвам си документите, познавам детайлно общите условия, не се плюнча и чудя къде какво да пиша или да излъжа, никой никога не ме е пререждал и не му е минавало през акъла да ми демонстрира различно отношение, понеже видимо не съм типичната куха лейка.
Както казах, за мен 30% разлика в цената определя къде сключвам застраховката. Когато застрахователят ми даде такава цена и ме обслужва с предимство - тогава ще вървя направо при него, много ясно.
Напротив, друго съм виждала - оправни и нахални брокери се врат сред завеждащите щетите, все се опитват да ги придумат да признаят това и онова, нещо шушукат, смигват.
Не съм имала нужда от подобни услуги и не съм ги търсила. Дори не зная кой ги предлага.

# 22
  • Мнения: 6 882
Ами гони си ги сама, моят застраховател се грижи за всичко. Тези при брокер чакат и за снимки, и за всичко останало. Ти си попълвай,  важното е някой да се погрижи за щетата ти ,да се обади да каже, това е мой клиент. Има при нас и Каско и ГО, държа да му се обърне внимание. Пък всеки да си прави където иска.
Разбира се това са неписани правила. Моят застраховател казва така, щом си при брокер ще чакаш, имаш щета, ок когато мога в рамките на определения  срок , ще се видим за да снимам. Щом при мен не е правено, не се напъвам да му образувам и придвижвам щетата

# 23
  • Мнения: 2 866
Интересувам се колко горе долу е вноската за застраховка на имот? Зависи от цената на имота или от вида застраховка? Месечно ли се плаща или годишно?
Плащаш на 2 или четири вноски в Дженерали, и еднократно разбира се. Отиваш в офис на компанията и пред теб ти разиграват вариантите от 20000 до сто хиляди за недвижими имущество. Също и за техника и обзавеждане. Задължително искай и клаузата токов удар. 3-4 лв е  ще ти е от полза. Имай в предвид, че ако има щетата, едно от нещата които първо гледа застрахователя къде си правила застраховката. При брокер или в офис на компанията. В Булстрад не плащат добре
След нова година ще има нови правила за брокерите. Съвета ми е която и компания да избереш да отидеш в неин офис, не при бпокер
Sdi     въртят сучат и все на Булстрад предлагат, защото са си тяхна така  да се каже фирма. Шефовете на sdi са бивши кадри на  Булстрад  и всичк 0застраховка са им вързани с тях, съответно и комисионните.


Не разбрах, SDI  са само брокери, така ли? Нищо не знам за тях, но са отворили офис в Кауфланд срещу нас, и видях, че имат промоция от от 79 лв. на 39 лв. за застраховка имущество на обща стойност от 55 000 лв. Много изгодно ми се струва, но ако се застраховам там, значи ли, че пак ще попадна в Булстрад , от които искам да избягам? newsm78 Защото в Булстрад затова жилище ми искаха да платя над 100 лв.
Искам да попитам и друго. Предстои ни безплатното саниране на блока и ще ни сменят всички щрангове на целия блок. Тъй като се опасявам, че тръбите са бетонирани и може и да ми нанесат някакви щети в банята, дали ще мога да претендирам за някакво обезщетение по застраховката, ако се наложи?

# 24
  • Мнения: 6 882
Да, sdi са брокери  Те падат под реалната цена благодарение на картата която издават

# 25
  • Мнения: 6 882
Да, sdi са брокери  Те падат под реалната цена благодарение на картата която издават

# 26
  • Мнения: 6 882
И да на Булстрад  е застраховката която е за 39 лв

# 27
# 28
  • София
  • Мнения: 17 817
Ами гони си ги сама, моят застраховател се грижи за всичко. Тези при брокер чакат и за снимки, и за всичко останало. Ти си попълвай,  важното е някой да се погрижи за щетата ти ,да се обади да каже, това е мой клиент. Има при нас и Каско и ГО, държа да му се обърне внимание. Пък всеки да си прави където иска.
Разбира се това са неписани правила. Моят застраховател казва така, щом си при брокер ще чакаш, имаш щета, ок когато мога в рамките на определения  срок , ще се видим за да снимам. Щом при мен не е правено, не се напъвам да му образувам и придвижвам щетата

Що за глупости са това?!  newsm78
Реда за завеждане на претенции е строго регламентиран в пунктовете за ликвидация на застрахователните компании. Вярно, има залухари страшни, но написаното е пълен булшит.
Ще минеш пред мене, ама знаеш ли кога. Ако искаш и "Живот" имай при "твоя застраховател"  Laughing

# 29
  • Мнения: 6 882
Ами гони си ги сама, моят застраховател се грижи за всичко. Тези при брокер чакат и за снимки, и за всичко останало. Ти си попълвай,  важното е някой да се погрижи за щетата ти ,да се обади да каже, това е мой клиент. Има при нас и Каско и ГО, държа да му се обърне внимание. Пък всеки да си прави където иска.
Разбира се това са неписани правила. Моят застраховател казва така, щом си при брокер ще чакаш, имаш щета, ок когато мога в рамките на определения  срок , ще се видим за да снимам. Щом при мен не е правено, не се напъвам да му образувам и придвижвам щетата

Що за глупости са това?!  newsm78
Реда за завеждане на претенции е строго регламентиран в пунктовете за ликвидация на застрахователните компании. Вярно, има залухари страшни, но написаното е пълен булшит.
Ще минеш пред мене, ама знаеш ли кога. Ако искаш и "Живот" имай при "твоя застраховател"  Laughing


В големите градове има, но в малките отиваш при застрахователя. Така, че можеш да минеш пред който  си искаш. Когато застрахователя ти каже, да дойдеш с колата за снимки на следващия ден си минавам пред който искам. Или когато се обадиш, че имаш щета в дома си застрахователя няма  да се затича  веднага. Има срокове разбира се. Но винаги е предпочитан този който е клиент на компанията.Както вече казах това са си негласни  правила.
Когато се образува щета ти да не мислиш, че документите ти веднага се пращат в централата. Поне 5 дена могат да бъдат задържани. И една от причините е,че клиента не е готов с цялата документация, другата е, че пощата се праща два пъти седмично. Все пак София не е България. Говори се, че искат това даде направи и малките градове. Но на този етап е невъзможно. За да привлече корпоративни клиенти ,застрахователя лично се грижи за всичко. Трудно ще прокарат тази идея в провинцията
От последното ти изречение разбирам, че идея си нямаш какво значи застраховане.... Че да накараш клиента да си даде парите при теб и след това да го, убедиш още веднъж да направи застраховка и прочие, ти просто си нямаш идея. Явно си мислиш, че да си застраховател значи да седиш в офис и да чакаш някой заблуден да дойде при теб и да направи застраховка 😀

Последна редакция: пн, 21 дек 2015, 19:37 от MG18

# 30
  • София
  • Мнения: 2 291
С това трябваше да почнеш - че говориш за дълбок прованс, където застрахованите са общо трима и поне един е братчед на застрахователя  Mr. Green

# 31
  • Мнения: 6 882
С това трябваше да почнеш - че говориш за дълбок прованс, където застрахованите са общо трима и поне един е братчед на застрахователя  Mr. Green
Ти луда ли си, навсякъде има по достатъчен брой застрахователи и знайни и незнайни. В града в който живея на една улица са Дженерали, Булстрад, Алианс 3 брокера, това само на една улица. А из града брокери офиси колкото щеш. Що за тъпотия е това което си написала. Какъв дълбок прованс, точно такива като теб са от чукарите ,ама се правят на столичани.Хора които нямат идея какво значи застраховане, как се прави и как се търсят клиенти,да не ми обясняват за прованс или прочие глупости. Застрахователя не работи с единствения си братовчед, а с агентска мрежа
Казах на жената кое ще и е по изгодно. Тя ако иска да си преценява,  после да няма олеле....

# 32
  • Мнения: 2 300
Ами гони си ги сама, моят застраховател се грижи за всичко. Тези при брокер чакат и за снимки, и за всичко останало. Ти си попълвай,  важното е някой да се погрижи за щетата ти ,да се обади да каже, това е мой клиент. Има при нас и Каско и ГО, държа да му се обърне внимание. Пък всеки да си прави където иска.
Разбира се това са неписани правила. Моят застраховател казва така, щом си при брокер ще чакаш, имаш щета, ок когато мога в рамките на определения  срок , ще се видим за да снимам. Щом при мен не е правено, не се напъвам да му образувам и придвижвам щетата

Това са пълни глупости. Дали си сключил застраховка директно или през брокер ти си клиент на застрахователя. А брокера е улеснение и за застрахователя и за клиента. Застрахователя е доволен, че е по-достъпен, а клиента е доволен че при проблем се занимава брокера. А що се отнася за цената ти е същото. И от Бетаброкер и директно от Бул инс получих еднакви оферти. При Алианц през брокера ми беше 3 лв. по-скъпо, но го предпочетох вместо ако стане нещо аз да се разправям с застрахователя.

# 33
  • Мнения: 6 882
Застрахователя не печели от брокера  Joyоще по малко брокера е улеснение за застрахователя, ето това вече са пълни глупости.
Няма такова нещо.
Всеки е свободен да си прави където си иска застраховка., улеснявайсе при брокера.Защо брокера не ти снима колата като ти прави Каско, а те праща при застрахователите? Защото толкова са му правата ,взел си е комисиона от  теб и те праща да се оправяш при застрахователя

# 34
  • Мнения: 2 300
Застрахователя не печели от брокера  Joyоще по малко брокера е улеснение за застрахователя, ето това вече са пълни глупости.
Няма такова нещо.
Всеки е свободен да си прави където си иска застраховка., улеснявайсе при брокера.Защо брокера не ти снима колата като ти прави Каско, а те праща при застрахователите? Защото толкова са му правата ,взел си е комисиона от  теб и те праща да се оправяш при застрахователя

Ти да не се шегуваш коледно? Simple Smile Е как като брокера е посредник печели той, а не застрахователя?! Брокера си взима комисионна, а основната печалба е за застрахователя. А колите се снимат на пунктовете за маркировка както е по закон. Simple Smile

# 35
  • София
  • Мнения: 17 817
Застрахователя не печели от брокера  Joyоще по малко брокера е улеснение за застрахователя, ето това вече са пълни глупости.
Няма такова нещо.
Всеки е свободен да си прави където си иска застраховка., улеснявайсе при брокера.Защо брокера не ти снима колата като ти прави Каско, а те праща при застрахователите? Защото толкова са му правата ,взел си е комисиона от  теб и те праща да се оправяш при застрахователя

Ти да не се шегуваш коледно? Simple Smile Е как като брокера е посредник печели той, а не застрахователя?! Брокера си взима комисионна, а основната печалба е за застрахователя. А колите се снимат на пунктовете за маркировка както е по закон. Simple Smile

Чакай да разясним на жената от прованса следното:
Нещата вървят така - Застрахователна компания - брокери - агенти.
Застрахователна компания Х продава продукт У и колкото повече хора го предлагат, толкова по-добре за компанията. Тя дава цена Н на брокера, брокера дава цена Б към агента......схващаш?
 Процентът на сключени застраховки с директна продажба от ЗК е нищожен на фона на брокерската и агентска мрежа.

Честно, аз подобни селски прояви, за които пишеш не съм виждала в нито една компания. Неадекватни служители да, но това....
София не е България, но явно е първообраза на добрите застрахователни практики.

# 36
  • Мнения: 358
Цената на застраховка е една и съща , независимо дали ще ти я направи ЗК или брокер, а процент печалба за брокера е различна за отделните компании в зависимост от броя на реализираните сделки(така наречения таргет).

# 37
  • Мнения: 2 866
Здравейте отново Simple Smile
Направих своята застраховка в SDI, на цена от 40 лв. за стойността от 55 000. Застраховката действително е към Булстрад. За жалост, попаднах на едно момиченце, на което това очевидно му беше първият договор в живота, защото на всяка графа ставаше и отиваше до бюрото на колежката, за да я пита това така ли, онова правилно ли е писала...Чак се притесних, че ще обърка нещо, но накрая колежката й прегледа написаното и каза, че всичко е наред. Laughing Направо като в училище бяхме Laughing
Иначе съм доволна от цената и покритието. Не мисля, че ако бях отишла направо в Булстрад, щяха да ми предоставят същото на тази цена. Миналата година са същия апартамент направо ме одраха с над 100 лв.
Попитах ги, дали при инцидент трябва да се обадя в техния офис, отговориха ми, че първо е нужно да позвъня на националния номер на Булстрад и те ще ми обяснят как да процедирам.

# 38
  • Мнения: 358
Valerina, цената варира според клаузите в договора, който си сключила. Зависи какви рискове си покрила и за каква сума. За тази сума предполагам нямаш кражба и риск трети лица.

# 39
  • Мнения: 2 866
Покритието включва-недвижимо имущество, движимо имущество( обзавеждане), земетресение, кражба чрез взлом, късо съединение и токов удар, гражданска отговорност към трети лица( ако аз причиня щети на съседи),  наем за алтернативно настаняване.

# 40
  • София
  • Мнения: 2 291
Valerina, желая ти никога да не ти се налага да се обаждаш на застрахователя за щета!

весели празици Simple Smile

# 41
  • Мнения: 2 866
Благодаря! Весела Коледа на всички и благодарности за съветите! bouquet

# 42
  • Мнения: 6 882
Застрахователя не печели от брокера  Joyоще по малко брокера е улеснение за застрахователя, ето това вече са пълни глупости.
Няма такова нещо.
Всеки е свободен да си прави където си иска застраховка., улеснявайсе при брокера.Защо брокера не ти снима колата като ти прави Каско, а те праща при застрахователите? Защото толкова са му правата ,взел си е комисиона от  теб и те праща да се оправяш при застрахователя

Ти да не се шегуваш коледно? Simple Smile Е как като брокера е посредник печели той, а не застрахователя?! Брокера си взима комисионна, а основната печалба е за застрахователя. А колите се снимат на пунктовете за маркировка както е по закон. Simple Smile
Застрахователя, аз имам в предвид,  търговеца който ти прави застраховката. Естествено, че застрахователна  компания печели от продажбата при брокери и всеки който се е наел да продава застраховки. Като цяло вече малко офиси са на заплата, всеки е ЕТ и работи за комисиона. Казвам, че се отсяват клиентите защото в големите градове може и да има пунктове за оглед и зареждане на щети, но в Добрич, Дупница, Петрич, Ботевград, Банско и прочие, отиваш при този който ти е направил застраховка и му съобщават, че имаш щета.Той прави снимки описва какво е видял и праща в София. Ако щетата е много голяма вика вещо лице, ако е домашно имущество  и е много голяма щета, пожар например се идват от СФ хора. Та когато ти си от София и те е била яко градушката, всичко е заето и чакаш с часове  да те обслужат, ти отиваш в дълбоката провинция. При съответния представител на компанията. Той ти вижда полицата и спокойно  може да те даде час и ден в който да ти образува щетата и снимките. Всичко това в рамките на законноопределен срок. Защото този застраховател ще обърне внимание на клиентите които лично на него са му донесли печалба ,лично той ги е привлякъл, съответно ще се грижи да ги запази. Това имах в предвид. И н спори повече за тия центрове, че ставаш досадна. На всеки представител на ЗК му се дават от 15-20 лв за образувана щета. Имам приятели застрахователи и брокери, от тях го знам. Брокерите нямат право да ти снимат колата при правене на каско.
Относно жената с ДИ казах ти ,че именно там ще ти направят. Те не са особено компетентни, не умеят да работят с програмите на компаниите, знаят си Булстрад и тази която е в момента с най- висок комисион.

# 43
  • Мнения: 2 866
Хайде да поизтупам темата малко от праха.
Хубаво ми пожелахте да не ми се налага да си ползвам застраховката, но ето на, май се налага Close
Появиха ми се мокри петна по стената на коридора откъм банята, растат, стената се лющи.
Вероятно е теч от тръбата и сега ще разбивам плочки и сменям тръби.
Да ви попитам, в този случай ще ми изплатят ли някакво обезщетение, защото чувам, че за мокра стена, плащали евентуално само за пребоядисването, което е нищо за сметка на останалите разходи.
Другото, което ме притеснява. Чета си сега застраховката към Ес Ди Ай( Булстрад) и виждам, че включва-Недвижимо имущество( сгради), движимо имущество( обзавеждане), земетресение, кражба чрез взлом, късо съединение след токов удар, гражданска отговорност към трети лица, наем за алтернативно настаняване.
Не мога да разбера, намокряне на стени след авария във водопровода ?
Някой имал ли е подобен проблем?

# 44
  • Мнения: 6 882
А защо сега я четеш?Отивай в Булстрад да ти заведат щета и да ти обяснят

# 45
  • Мнения: 358
Застраховката ти е в Булстрад , просто е сключена с посредник ЕС ДИ АЙ. Сега отиваш там където си я сключила и питаш как да процедираш, или се обаждаш на телефона изписан на застрахователната полица за да уговориш среща със оценителите у вас , за да направят оглед на щетите. Не се бави , защото има срок за завеждане на щета - мисля че беше седмица.

# 46
  • Мнения: 2 866
Не я чета сега за пръв път, когато я правих изрично попитах, дали включва проблеми с водопровода, защото знам къде ми е слабото място и го очаквах. Казаха ми, че има, но виждам че не е написано изрично-намокряне или нещо подобно, в нито един от вариантите. Тоест вероятно се съдържа в друго понятие по подразбиране, затова изброих посоченото.
Знаете ли колко време след заявяването на щетата идват?

# 47
  • Мнения: 964
При мен (София) две вещи лица, дойдоха в същия ден Peace

# 48
  • Мнения: 25
Изключително съм недоволна от Алианц. Никакъв професионализъм, отвратително отношение - нямам думи. Говоря за застраховка Имущество. А като се сетя, че за малко не направихме и Каско с мъжа ми там. Ще следя тук при вас от кого сте доволни, засега май Дженерали и Булстрад сте споменали с добро.

# 49
  • Мнения: 41 390
Защо си недоволна?

# 50
  • Мнения: 25
Защото според мен постъпват некоректно и непрофесионално. Миналата година имах наводнение от съседите над нас. Случило се е докато бяхме на почивка. Когато се обадих се оказа, че съм изпуснала срока и трябвало да се обадя веднага щом съм видяла. Добре, така е, не съм разбрала. Направих си ремонт. Тази година отново протече, на почти същото място. Веднага ги извиках. Казаха ми да пиша протестно писмо до съседите с обратна разписка от тяхна страна със срок за отстраняване на теча. Само, че над нас са наематели, а не собственици. Те не приемат никаква поща, дори сметките. Точните имена и настоящ адрес на собственика не го знам. В пощата не желаят да изпратят препоръчано писмо до адрес /на наемателите/ без име. И така - омагьосан кръг. А междувременно съседите отстраниха теча. След като помолих за съдействие и съвет какво да предприема сега, получих отказ със становище, че това е теча от миналата година и не е отстранен. При условие, че имат снимки от миналата година и тогава положението беше трагично, много, ама много по-зле. И мястото не е точно същото, а приблизително. А "специалиста" дето ми се падна, имах чувството че го събуждам всеки път когато звънях в офиса им с молба за съдействие и съвет. Само мрънкаше "Ами не знам", "Ами аз какво да направя", "Откъде да знам" направо нямам думи. Грешката ми е, че му звънях по телефона, трябваше да пиша и-мейли и сега да ги препратя с недоклатените отговори на шефа му.

# 51
  • Мнения: 1 597
Защото според мен постъпват некоректно и непрофесионално. Миналата година имах наводнение от съседите над нас. Случило се е докато бяхме на почивка. Когато се обадих се оказа, че съм изпуснала срока и трябвало да се обадя веднага щом съм видяла. Добре, така е, не съм разбрала. Направих си ремонт. Тази година отново протече, на почти същото място. Веднага ги извиках. Казаха ми да пиша протестно писмо до съседите с обратна разписка от тяхна страна със срок за отстраняване на теча. Само, че над нас са наематели, а не собственици. Те не приемат никаква поща, дори сметките. Точните имена и настоящ адрес на собственика не го знам. В пощата не желаят да изпратят препоръчано писмо до адрес /на наемателите/ без име. И така - омагьосан кръг. А междувременно съседите отстраниха теча. След като помолих за съдействие и съвет какво да предприема сега, получих отказ със становище, че това е теча от миналата година и не е отстранен. При условие, че имат снимки от миналата година и тогава положението беше трагично, много, ама много по-зле. И мястото не е точно същото, а приблизително. А "специалиста" дето ми се падна, имах чувството че го събуждам всеки път когато звънях в офиса им с молба за съдействие и съвет. Само мрънкаше "Ами не знам", "Ами аз какво да направя", "Откъде да знам" направо нямам думи. Грешката ми е, че му звънях по телефона, трябваше да пиша и-мейли и сега да ги препратя с недоклатените отговори на шефа му.
Ако пазите някакви фактури,можете да докажете,че сте извършили ремонт на предходния теч.Прочетете много добре общите условия по полицата.Всякаква кореспонденция със застрахователя се извършва писменно.Ако не сте доволни от местния офис,незабавно се свържете със централата.Можете да напишете писменно оплакване с копие към застрахователен надзор.

# 52
  • Мнения: 25
Благодаря, но не пазя фактурите. Така или иначе самия теч е отстранен от съседите, а аз си поех щетите в къщи, които хич не бяха малки. И аз съжалявам, че кореспондирах по телефон, но ще ми е обица на ухото. Подадох жалба в комисията за защита на потребителите, като приложих снимки от сега и предишната година и становището, че става въпрос за един и същи теч. Ще пиша когато има развитие.

# 53
  • Мнения: 41 390
Не видях никаква вина на застрахователя.
Това, че вие не сте действали в срок и по правилния начин си е ваш проблем.

# 54
  • Мнения: 25
Не видях никаква вина на застрахователя.
Това, че вие не сте действали в срок и по правилния начин си е ваш проблем.

2015 Да, но 2016 се обадих веднага!

# 55
  • Мнения: 41 390
Но не по установения ред.

# 56
  • Мнения: 25
Но не по установения ред.

Как точно разбрахте това ?!?

# 57
  • Мнения: 41 390
Извинявай, ако не съм те разбрала.
Останах с убеждение, че е трябвало по имейл да ги информираш.

# 58
  • Мнения: 25
Извинявай, ако не съм те разбрала.
Останах с убеждение, че е трябвало по имейл да ги информираш.

Имат национален телефон където регистрираш щетата, след което изпращаш снимки по и-мейла - направих го. Следва посещение, "специалиста" дойде. И от там нататък той остави сл.телефон и му звънях на него. Обаче явно не му се занимаваше. Мрън-мрън и така нататък. От самото начало си личеше, че търси под вола теле. Заяждаше се и ми говореше на "Ти" като все едно се познаваме от 100 години. Аз отговарях на "Вие" защото така съм възпитана да контактувам с непознати. Личеше, че е подразнен от ниската стойност на застраховката ми 33 лв. за година - промоция. Намекна го, каза си го... "е ти за тея пари кво искаш?". Цялата работа е, че като не мога да пратя писмо на собственика има друга процедура, но на този хич, ама хич не му се занимаваше. Не ме е яд за това, че нищо не ми платиха и без това имам 100лв. само участие и щяха да ми платят много помашко от реалната стойност, освен това латекса ми е тефлонов и скъп. Яд ме е, че когато дойде време да подновя застраховката ми звъняха час по час и ми обещаваха звезди. Говореха как може пак да се случи наводнение и тогава ще ми покрият разходите, а какво стана - пратиха мързелив, небрежен, невъзпитан и некомпетентен  "специалист". Майната Ви!
При тях имах допълнително пенсионно осигуряване - преместих го, щях да застраховам фирмата на която съм управител и прилежащия и автопарк - е няма, мислех да застраховам офис техниката и склада - ще го направя,но не при тях. И така извода е следния - прецакаха ме с 33 лв. , загубиха около 660 лв годишно, може и повече. Това исках да споделя с шефа на "специалиста". Не е нормално в нашата държава в частния сектор да продължават да се развиват такива паразити и смятам, че компаниите които ги назначават и държат на работа трябва да губят пари!

# 59
  • Мнения: 2 866
Аз затова и след като ме наводниха отгоре, не се занимавах въобще. Първоначалното ми петно по тавана и стената изсъхна, оказа се не спукана тръба, а някакъв временен теч от по-нагоре. После наши съседи, които гледаха петното ни казаха, че имали аналогичен проблем. Скъсали им нервите, да ходят да обясняват, да чакат хора за оглед, да ги разкарват по сто пъти. Накрая им платили латекса.
А ние първо не живеем в това жилище постоянно, закъсняхме и ни беше доста неудобно да чакаме дни наред за оглед, да пишем обяснения. Така и така мислехме да си боядисаме коридора и без теча и не се обадихме.
После пък съседа отгоре махал ваната, забравил някакъв отвор незамазан и окаченият ни таван в банята се оказа пълен с вода. И пак така оставихме работата, съседът е съвестен, отстрани веднага проблема, таванът си изсъхна.
Е, сега, ако не дай Боже, стане нещо голямо, ще се обадим, но при малки аварии, май не си струват нервите.
Та дойде време до края на годината да си подновим застраховката и се чудя дали да продължа към SDI... Имат същата промоция като миналата година, 40 лв. към Булстрад. Някой да има пресни впечатления?

# 60
  • София
  • Мнения: 17 817
Момичета, защо не си търсите правата?

 koko3, не е ваша работа да пишете писма, издирвате съседи и т.н. Вашата работа е да се обадите на застрахователя, да уведомите за настъпило застрахователно събитие и да изискате преписка на претенцията.
Това е! Имате право на жалба срещу служителя извършил огледа, както и за забавяне, неизплащане и т.н на обезщетението.

Аз препоръчвам Евроинс, Уника, Армеец и Лев Инс. С останалите, за съжаление включвам и ДЗИ все има неразбории.....

# 61
  • Мнения: 6 882
Момичета, защо не си търсите правата?

 koko3, не е ваша работа да пишете писма, издирвате съседи и т.н. Вашата работа е да се обадите на застрахователя, да уведомите за настъпило застрахователно събитие и да изискате преписка на претенцията.
Това е! Имате право на жалба срещу служителя извършил огледа, както и за забавяне, неизплащане и т.н на обезщетението.

Аз препоръчвам Евроинс, Уника, Армеец и Лев Инс. С останалите, за съжаление включвам и ДЗИ все има неразбории.....
Абе как Лев инс,там а тотално неадекватни и некомпетентни😀.Аз съм доволна от Дженерали ,мои познати са доволни от Уника,другото всичко е гола вода

# 62
  • София
  • Мнения: 17 817
Лични впечатления ли имате от Лев Инс?

# 63
  • София
  • Мнения: 1 709
Преди да застраховате в местни застрахователи, погледнете въпросителните около проверките на КФН за финансова стабилност. Няма такива към нито един от международните застраховетели с дружества в страната.
После - не търсете икономия от 10 лв при сключването на застраховтката и не се подвеждайте от остъпките, които рекламират някой застрахователи и SDI


В кой град сте ?  Намерете брокер, който не е SDI -  последните  няма да ви помогнат при щети, служителите им не винаги са обучени, а и да са обучени да продадат, продават там, където брокера им е дал личен бонус. Почти всеки друг застрахователен брокер ще ви помогне да уведомите застраховател, ще дойде с него на огледа- ако се налага такъв и ще ви държи в течение за изплащане на обезщетението. Когато сключвате полицата питайте изрично кое е покрито и на каква база ще получите обезщетение, задайте въпроси за земетресение кражба чрез взлом, въоръжен грабеж/ ако сградата Ви е с жива охрана/, кражба с техническо средство, за вандализъм, за гражданска отговорност към трети лица, от поясненията на продавача ще стане ясно дали разбира.Застраховките не са  да спестите 10 лв при сключване, а за това при щета някои адекватно да Ви изплати обезщетението.
При щета първо информирайте брокера и искайте да Ви копира при кореспонденцията със застрахователя


# 64
  • Мнения: 281
Момичета, живея в блок ново строителство и направих застраховка при Дженерали за над 300 лв. което включваше всички екстри. Сега от слягането на блока се появиха пукнатини по стените, съответно ги извиках, чаках 15 дни и проверих онлайн, че молбата ми е със статус отказана. Според Вас дали са прави да ми я оказват?
Крайно разочарована съм, че дори не получих обаждане или имейл със становище защо е отказана.

# 65
  • София
  • Мнения: 17 817
Момичета, живея в блок ново строителство и направих застраховка при Дженерали за над 300 лв. което включваше всички екстри. Сега от слягането на блока се появиха пукнатини по стените, съответно ги извиках, чаках 15 дни и проверих онлайн, че молбата ми е със статус отказана. Според Вас дали са прави да ми я оказват?
Крайно разочарована съм, че дори не получих обаждане или имейл със становище защо е отказана.
Да, в пълното право са си.
Отнесете въпроса към строителя, НС има гаранция.

# 66
  • Мнения: 6 882
Леле,каква е сумата на застрахователната стойност.Това е много голяма сума

# 67
  • София
  • Мнения: 17 817
Леле,каква е сумата на застрахователната стойност.Това е много голяма сума
Не е, земетресението е изнесена клауза, ако е с ипотека - ей ти 150-170 лв.

# 68
  • Мнения: 281
Леле,каква е сумата на застрахователната стойност.Това е много голяма сума

Честно казано правихме я преди 7-8 месеца и не си спомням точната сума, но беше нещо от порядъка на 200 хил. за апартамента + 20-30 хил. за обзавеждане. Стана ми странно, че при такава застраховка отказаха щета, която нямаше да струва повече от 200-300 лева. И затова искам да се допитам до вас, дали това е нормално, защото нямам опит с тези неща.

# 69
  • Мнения: 281
Цитат
Да, в пълното право са си.
Отнесете въпроса към строителя, НС има гаранция.

Благодаря ти за бързия отговор. Мен по-скоро ме издразни факта, че не си направиха труда да ме уведомят и да ми кажат, че е отказана молбата ми, както и да ми кажат защо е отказана.

# 70
  • София
  • Мнения: 17 817
Застрахователя не поема разходи по амортизация на имота. Ако искате и 500лв премия платете. Няма настъпило събитие по договор.
Обърнете се към строителя.

# 71
  • Мнения: 1
Здравейте,

Виждам, че в началото на темата се обсъждат SDI и Булстрад. Аз преди няколко дни имах много лошо впечатление от тях. Накратко, 4 години си плащам редовно застраховката на апартамента. Настъпи наводнение от комшиите и отказаха да платят каквото и да е обезщетение. Сякаш нямам никаква застраховка! Цялата история съм описал с подробностите в личния си блог: https://toshkov.com/sdi-bulstrad/

Никога повече застраховка от SDI / Булстрад!

Последна редакция: сб, 07 мар 2020, 18:03 от Васил Тошков 660775

# 72
  • Niagara Falls, NY
  • Мнения: 2 096
Някой би ли ми препоръчал цялостна застраховка за жилище - наводнение, теч от покрив, взлом, земетръс и пр.
Ще се радвам да прочета актуални мнения Simple Smile.
Поогледах тук и там, но споделения опит е ценен.

# 73
  • Мнения: 281
Някой би ли ми препоръчал цялостна застраховка за жилище - наводнение, теч от покрив, взлом, земетръс и пр.
Ще се радвам да прочета актуални мнения Simple Smile.
Поогледах тук и там, но споделения опит е ценен.

Аз не мога да ти препоръчам конкретна компания, но мога да ти кажа коя НЕ ти препоръчвам - това е Дженерали. Успех Simple Smile

# 74
  • Мнения: 6 882
Дженерали !
Обикновенно тези който не са набавили необходимите документи по дадена щета не получават обещетения.Ние от години само в Дженерали застраховаме домът си и колите!Не съм останала разочарована от тях за сега!

# 75
  • София
  • Мнения: 17 817
Евроинс, Уника, Армеец и Групама.

# 76
  • Murcia, Spain/Ruse
  • Мнения: 408
Аз се интересувам  за Пловдив,искам застраховка на недвижимо имущество. Ако имате мнение,ще се радвам да го чуя😎

# 77
  • Мнения: 30
Здравейте, мисля да застраховам апартамента си след като няколко пъти вече съседите ни наводняват.За поредна година ни тече и абсолютно никой не го интересува и не предприема нищо, след безброй разговори и молби. Въпроса ми е, след като сключим застраховка към  някоя ЗК, ще търсят ли отговорност от съседите ни при следващо наводняване, за да си отстранят проблема или просто ще ни изплатят обезщетение. И ако може евентуално да дадете мнения за Уника, ще ви бъда много благодарна.

# 78
  • Мнения: 1 597
Застраховайте си апартамента,а при наводнение зависи от какво е.
Застрахователите действат различно при различните случаи.Вие може да смятате ,че водата тече по вина на съседите,а наводнението да е от вертикалния щранг,който е обща част.
Дори да се търси регрес от съседите,това не е ваш проблем.
Препоръчвам ДЗИ част от KBC груп.

# 79
  • BG
  • Мнения: 23
Аз се интересувам  за Пловдив,искам застраховка на недвижимо имущество. Ако имате мнение,ще се радвам да го чуя😎

От близо 10 г. ползвам услугите на две момчета. И колата и апартамента при тях застраховам. Офисът им е в Кършияка. Мога да обясня къде или да дам телефон по късно защото не е в мен визитката. До сега когато и да съм имал щети винаги са ми съдействали и идвали с мен за да попълнят документи пред застрахователя и да направят каквото е необходимо.

# 80
  • Мнения: 51 008
Някой би ли ми препоръчал цялостна застраховка за жилище - наводнение, теч от покрив, взлом, земетръс и пр.
Ще се радвам да прочета актуални мнения Simple Smile.
Поогледах тук и там, но споделения опит е ценен.

Само да кажа:
При Бул6трад през sdi, кражба се признава само ако имаш масивна външна врата със секретна брава. Иначе ще откажат. И ако е съчетано с взлом, тоест с разбиване.

Наводняване от съсед те наричат намокряне и признават само ако е при авария. При ремонт - не. При теч - не.

Абсолютна безсмислица са.

# 81
  • Мнения: 1 597
По принцип при всички застрахователи,риска е "Кражба чрез взлом"
Естествено,че вратата трябва да е стабилна,аз не съм виждала външна врата без секретна брава.Вие в барака ли живеете?
Относно наводненията,при ремонт оговорност носи този,който е причинил наводнението. Ако имате нужда от консултации-на лични.

# 82
  • Мнения: 51 008
С нормален патрон сме.
Секретна брава не е ли друго?

# 83
  • Мнения: 6 882
Както вече съм писала,от години сме в Дженерали.Има два вида домашно имущества.Индивидуално и пакетно.Говорете си със служителя ,задайте си въпросите и моля ви,не правете застраховка домашно имущество при брокери!

# 84
  • Мнения: 51 008
Лично аз знам как да чета договори. Чета всичко, вкл.и дребния шрифт.
В случая отговорих на пост, който съм цитирала. Не съм в темата за да търся консултация на ЛС 😉..просто защото са ми ясни нещата!
Обърнах внимание какво последно четох, а това са ОУ на Булстрад за " Застраховка за дома"...и клопката в тези ОУ.
Защото ти казват кражба, да, има го, но се оказва, че не е всяка кражба 😉😉
Нека се знае, а дамата ще си прецени устройва ли я или не.

# 85
  • София
  • Мнения: 17 817
Булстрад имущество с особено мнение.
Продуктът на SDI - не, не, не, не.

Пак ще кажа - Уника, Групама, Евроинс, Армеец

# 86
  • София
  • Мнения: 1 709
Здравейте,

Също катерогично не пропоръчвам застраховки при SDI поради изкючително объркващите общи условия и вероятността после да бъде изплащано обезщетение / това има свои причини, но тук съвсем не е място да се разискват/  и споделям напълно мнението на Ms.Georgeus.
Работя в този бранш около 17 години и искам да ви споделя мнението си какво е нужно, за да може да няма разочаровани клиенти при щета: Всяка  клиент, който търси застраховка Домашно имущество, има различни нужди - един живее в къща и е нужно да се застраховат и т.н. "помощни" помещения, където си държи електрически инструменти /резачки, косачки, които никак не са на с ниска стойност/, друг не е наясно колко точно струва жилището и тогава трябва да се търси застраховател с продукт, който при голяма щета няма да се доказва стойността на жилището - има  такива продукти, трети живее  в охраняем с жива охрана комплекс и тогава трябва за риска Крабжа да се добави непременно "Грабеж", защото за да се изнесе техника от там, трябва да е бил преодолян пазача, и това не е Крабжа със взлом, нито Крабжа с техническо средство....Много се надявам с тези , макар и кратки примери, да съм ви убедила, че застраховките са индивидуално нещо, което се прави след разговор, за да може да се прецени кой точно е продукта и застрахователя, който отговаря точно на нуждите на клиента. Това може да направи само брокер, и то опитен, не просто който има едно момиче в офис, което се чуди гражданска отговорност ли да издава или да чете общите условия на 15 застрахователи за 20 продукта, които продава... тоест брокер с  експерти за Имущество за корпораивни клиенти, други за Домашно имущество, за Отговорности, за каско и т.н.
Работа на брокера е да ви защити при щета, да ви поясни покрито ли е това, което се се случило и ако не ЗАЩО, ако има покритие, да ви посъветва какво да подписвате на Протокола за щета /това е вного важно, защото с този протокол се съгласявате с констатациите в него с подписа си/. Това , повярвайте ми, няма да направи никой застраховател, ако сте се застраховали директно, работата на застрахователите е да създават и остойностяват продукти, а не да дават съвети при щети- има и конфликт на интереси тук...
Това не е реклама, а опит да покажа, че макар застраховката  домашното имущество да е относително евтин продукт, то трябва да е направена професионално, за да няма разочаровани....
Ако имате запитвания за оферти или нужда от помощ при щети, пишете ми на ЛС .

Последна редакция: сб, 10 апр 2021, 15:43 от Енита

# 87
  • Мнения: 51 008
Защо..аз бих се възползвала и ще попитам какви са условията на евроинс за да уважи кражба с взлом на жилището?

# 88
  • Мнения: 1 597
Условията на всички застрахователи са такива  "Кражба чрез взлом"
Конкретно цитирания застраховател не предлага нищо уникално.

# 89
  • Мнения: 51 008
Напротив. Различни са. Булстрад искат да има секретна брава, за да признаят събитието.
Мен ме интересува обикновена врата, не блиндирана, ако имам, която е с нормален патрон...каквито са всички врати от соца....ако такава бъде разбита и се влезе и извърши кражба,  кой застраховател ще ми го признае?
Защото булстрад не го признава.

Благодаря на госпожата за детайлния отговор. Имах нужда от такъв.

# 90
  • Мнения: 1
Условията на всички застрахователи са такива  "Кражба чрез взлом"
Конкретно цитирания застраховател не предлага нищо уникално.

Eстествено, че  клаузата "Кражба" са едни и същи при всички застрахователи. Друга кражба освен "Кражба чрез взлом" няма и не се признава друга такава. Все едно да викнеш някой приятел на гости, той да открадне нещо и после да го пишеш "Кражба чрез взлом" - това не е взлом. Доброволно си викнал този човек вкъщи. Друга кражба съществува ли?

Всеки един продукт при различните застр.компании са уникални сами по себе си.

# 91
  • Мнения: 51 008
Аз съм юрист и много добре знам какво значи взлом по смисъла на Наказателния кодекс.

Прочетох си последния застрахователен договор обаче и видях, че застрахователят е поставил допълнителни условия, за да признае такова събитие - като определн вид на брави и патрони. Които ако ги нямаш, няма да ти изплати премия, дори при настъпило и констатирано такова събитие. За това иде реч.

Общи условия

Активация на акаунт