Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 фев. 2016, 20:54 ч.

Кухня от ИКЕА - 2 тема

  • 109 400
  • 789
  •   1
Отговори
# 780
  • Мнения: 3 107
Аз ще съм с отворено пространство - два портала между три стаи. Снежно бяла библиотека, екрю кухня и  бели стени няма да ми се вържат. Яд ме е, ча са сменили цвета, преди бяха бели вратички.

Момичета и момчета, може ли снимки на вашите кухни?

# 781
  • Мнения: 1 058
Аз съм пускала в началото на тази тема снимки, кухнята ни е екрю Bobdyn:
https://bg-mam.ma/p/903212/33545389
с бели врати и стени сме. И мебели в дъб. В началото ме плашиха, че щяло да е много бяло като в болница, но в крайна сметка стаята изглежда много просторна и светла. Екрюто лично за мен си пасва на бялото, не се забелязва особено. Даже на барплота понеже се вижда гърба на шкафовете има една линия, но спрях да я забелязвам още в началото Simple Smile.

# 782
  • Мнения: 3 107
gingerina, много хубава кухня! Имам време за размисли.
Бялото обожавам. Стените у нас винаги са били бели. Само при децата имаше вариации. Сега, в новата къща, само при тях ще има по одна цветна стена. А вътрешното стълбище много ми се иска да е в наситено сиво ))).

Последна редакция: ср, 11 сеп 2019, 17:39 от La_Valletta

# 783
  • София
  • Мнения: 5 612
gingerina, ние сме със същата мивка и смесител. Simple Smile вариацията на вратички и шкафовете са ни по-различни.

# 784
  • Мнения: 9
И нашата кухня е Bodbyn екрю. Относно сагата ми с плотовете, в крайна сметка сложихме пдч-то, че нали 2 от 3те плота вече ни бяха надупчени и можеха да върнат парите само за единия и отделно да мислим схеми, кой може да пратим на място в магазина в София да вземе масивни плотове и да ни ги прати с куриер. Трябваше и нова дата за монтаж да записваме и стана сложно. Много ме ядосаха тия от Икеа, хем са виновни, хем и пръста не си мръднаха да организират да ни докарат масивните плотове. Центъра за поръчки във Варна работел с друг склад, не с магазина в София. Ами сигурно имаше какво да се измсли ама ме отрязаха. Отделно проекта беше направен некадърно, момичето казсща, че ни е сложила странични бленди, но монтажиста каза, че не вижда нищо такова. Ама и той не мислеше като монтираше, беше редно ако нещо се чуди да ме пита. Понеже пода ми бил крив и ми направи кухнята по-висока, че по-лесно... Че го карах малко да я смъква. После за печка 60 см ми остави дупка 71, като по проект беше 64. Бяха забравили да докарат цокъла на долните шкафове и дори не знаят къде е. Най-вероятно са фо закарали при друг клиент, че чакаме като монтират другата кухня да видят дали ще им остане цокъл....

# 785
  • София
  • Мнения: 5 471
Добре де, супер неприятна е тази история, ама вие не прегледахте ли елементите по проекта, размерите и артикулите преди да поръчате?
След това като получавахте не прегледахте ли пакетите?!?
Доста оплаквания има от ИКЕА и на мен ми се струва нормално. Стават всякакви грешки, а и не всички работници са ОК.
Ама чак да загубят пакет? При положение, че ти трябва да подпишеш протокол поне аз подписвах и ме изчакаха момчетата да преброим всичко.

# 786
  • София
  • Мнения: 2 239
Като е бил направен некадърно проекта защо го приехте ? Можехте да си го направите вие със софтуера им, не е трудно и човек има време на спокойствие да обмисля варианти. Ние така направихме и отидохме на уговорения ден и час с вече готов проект. Какво значи "момичето казало, че е сложило странични бленди" ? Не сте ли наясно дали има в описа такива бленди или няма ? И доставката се приема с протокол, подписан от клиента. За да се подпише, трябва да се преброят пакетите, броят го има в описа. Така още при доставката трябва да стане ясно дали е доставено всичко. И там работят хора, случват се грешки, затова е подписването на документи от страна на клиента, включително протокола за доставка. Ако сте подписали протокол, че приемате всичко по описа, трябва да сте благодарни, ако ви приемат рекламацията, че по-късно сте открили, липсващи неща.
Ние останахме доволни от обслужването и монтажа на кухнята, затова после пак от Икеа обзаведохме и детската стая и трапезарията, и коридора.

# 787
  • София
  • Мнения: 5 612
И нашата кухня е Bodbyn екрю. Относно сагата ми с плотовете, в крайна сметка сложихме пдч-то, че нали 2 от 3те плота вече ни бяха надупчени и можеха да върнат парите само за единия и отделно да мислим схеми, кой може да пратим на място в магазина в София да вземе масивни плотове и да ни ги прати с куриер. Трябваше и нова дата за монтаж да записваме и стана сложно. Много ме ядосаха тия от Икеа, хем са виновни, хем и пръста не си мръднаха да организират да ни докарат масивните плотове. Центъра за поръчки във Варна работел с друг склад, не с магазина в София. Ами сигурно имаше какво да се измсли ама ме отрязаха. Отделно проекта беше направен некадърно, момичето казсща, че ни е сложила странични бленди, но монтажиста каза, че не вижда нищо такова. Ама и той не мислеше като монтираше, беше редно ако нещо се чуди да ме пита. Понеже пода ми бил крив и ми направи кухнята по-висока, че по-лесно... Че го карах малко да я смъква. После за печка 60 см ми остави дупка 71, като по проект беше 64. Бяха забравили да докарат цокъла на долните шкафове и дори не знаят къде е. Най-вероятно са фо закарали при друг клиент, че чакаме като монтират другата кухня да видят дали ще им остане цокъл....
Аз на ваше място (вече постфактум) бих написала един дълъг и подробен имейл до Икеа за случилото се и пропуските от тяхна страна!

Аз също имах забележки към обслужването от Икеа (което не го свали от класацията ми любим магазин). Но си спомням (вярно беше ноември-декември мин. година, явно уцелихме най-натоварения период) - първо никаква връзка с телефона на фирмата, която да дойде да измери стаята, преди да пуснем самата поръчка. Писах и на имейл, отговориха ми вече късно, когато бяхме купили кухнята.
Всичко си бяхме приготвили на програмата от сайта им, шкафове, вратички и т.н. Запазихме си час - свободни имаше след близо месец! Отиваме със записан час с идеята, че ще си тръгнем направо с кашоните - ами часовете обръкани, тези от онлайн записванията не знам какво си, една от служителките ни вмъкна в някакъв неин промеждутък от време. Обаче времето ни стигна само да доизчистим дръжки, тип механизъм и разни дреболии, които не бяхме предвидили в проекта. На въпроса ни няма ли да пускат поръчката "Ами съжалявам, няма време" и ни запазиха час след още един месец и то точно по празниците. Тогава вече ни изписаха всичко точно, обаче чакахме долу пред склада с часове (едни огромни опашки); за монтажа имаше свободни часове след още 2 месеца и тогава изцяло се отказахме от техния монтаж. Та си натоварихме кашоните и почивните дни преди нова година сглобявахме сами кухня.

Да не говорим как се готви на 5-членно семейство с разкачена стара кухня и липсваща нова толкова време!

Липсващи неща не е имало, но вярно сигурно 5 пъти броих и преглеждах всичко.

# 788
  • Мнения: 2 967
Дам.. доста се чака за час и после за монтаж, за съжаление. Който е решил да поръчва кухня от ИКЕА трябва да го има предвид. На мен също не ми изписаха кухнята същия ден, в който уточнихме проекта. Но пък навремето часовете се даваха през 2 седмици, не чак след месец. Другото неприятно е, че понякога можеш да попаднеш на лош консултант за правене на проект. А като ми я монтираха момчетата казаха, че ако съм била поръчала по време на промоция безплатен монтаж, тогава чакането било грандиозно.

# 789
  • Варна
  • Мнения: 641
Здравейте,  някой ползвал ли е  стенните панели/гърбове Lysekil ?
 

Общи условия

Активация на акаунт