Черен списък на професионалните домоуправители

  • 72 497
  • 330
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 24
Здравейте,

Ние също имаме сериозни проблеми с "Вход Мениджър" ЕООД. Прекратихме договора с тях и не ни връщат ключовете от входа ни, документите ни и сумата, която е налична в касата ни, дори по-зле при изпращането на финансович отчет липсваше голяма сума, която спечелихме от дело, заведено срещу един от съседите ни, който не си плащаше таксите. Последно уж потвърдиха, че сумата липсва, но не ми изпращат коригиран финансов отчет, който да потвърдя, като представител на блока ни и съответно да приключим драмите с тях. Това се разиграва вече 3-ти месец. В допълнение, през последните 2 месеца преди прекратяване на договора, етажната собственост плащаше месечните такси, но фирмата не е поркивала разходите на входа и съответно бяхме с неплатени сметки за асансьор и ток. За всичко изброено имам писмени доказателства (e-mail-и, платежни и т.н.), които мисля да използвам пред медиите.

И сега по същество... Ще пиша на NOVA и BTV, за да дам гласност на проблемите, които създава тази фирма. Има ли някой в тази тема, който иска да се включи в репортажа?
Вярвам, че това е единствения правилен подход с подобен тип фирми.

Ако някой от "Вход Мениджър" чете това, имайте предвид, че измамници като вас не виреят дълго време на пазара. Съжалявам единствено младите хора, които работят за вас и които поради една или друга причина са принудени да лъжат. Вие откровено и реално крадете от хората, които ви се доверяват.

Здравейте. Описаното от Вас е невъзможно (откъм финансови липси), защото приходите в сградите ни се отразяват автоматизирано през софтуерните ни системи (само банкови директни преводи се отразяват ръчно, а не в реално време). Ако сте спазили процедурата по прекратяване и касата не е в дефицит (тоест нямате задължения към нас), следва да получите всичко от нас в рамките на месец след изтичане на предизвестието по договора. Въпреки епитетите и категоризациите в поста Ви, насреща съм да помогна, за да финализираме взаимоотношенията бързо и коректно. С удоволствие ще споделя всичко по казуса Ви в конкретики, дори ако има грешка у нас. Описал съм имейл за връзка по-рано в темата, можете да ми пишете и в този форум на ЛС.

Относно другия писал, няма никакъв проблем да се представя - използвайте споменатите контакти и ще опиша конкретно име и позиция.

Благодаря за бързия отговор.

Да, признавам, че и на мен ми се струва невъзможно някой да присвоява чужди средства толкова явно, но:
- вече 1 година искаме да използваме парите налични в касата ни за ремонт;
- вече 4 месеца се опитваме да прекратим договора с вас;
- вече цял месец обясняваме, че финансовия отчет, който изпращате е некоректен и чакаме да го коригирате.
И всичко това е невъзможно заради вас и вашия "отзивчив" екип Simple Smile Напълно ви разбирам, в крайна сметка така си изкарвате заплатите, но този подход е крайно не етичен и е подсъдим.

Целия ви екип "съдейства" за забавянето на всичко свързано с пари от касата ни, така че едва ли вие ще помогнете с нещо, особено на бившите си клиенти. Обажданията с агресивен тон и заплахи не са много хубав подход, може да посъветвате колегите си да не го правят, мисля че така ще помогнете на всички, не само на мен. Simple Smile

Съвет към хората, които търсят фирма за поддържане на етажната собственост - недейте да си го причинявате... Най-добре е някой от входа да се заеме с тази задача. Simple Smile

А "Вход мениджър", в крайна сметка ще си понесе последствията, по един или друг начин. Simple Smile

Здравейте отново.
Разбирам, че сте афектирана, но заключенията, до които сте достигнали, са неверни. Никой в нашата компания не се опитва целенасочено да заблуждава или мами клиентите ни, в противен случай отдавна щяхме да изчезнем, а не да сме лидер на пазара и национална структура след 8 години в бранша. Работим с хора, грешки са възможни, но изброеното от Вас по-скоро прилича на следване на работните ни системи, а не на индивидуални грешки:

1. Пари в касата за каквото и да е се заплащат, в случай че ги има в баланса на сградата. Заплащаме режийните на някои клиенти дори преди да съберем парите от всички.
2. Процедурата по прекратяване е ясно описана в ОУ и е свързана не с бавене на време, както сте заключили, а с гарантиране интереса на мнозинството. Ще се очудите колко пъти длъжниците инициират прекратяването ни, а хората, които са ни наели, не желат такова. Ако прекратяваме без следване на процедура, няма как да вършим работата, за която сме наети - всеки длъжник ще ни уволни сам.
3. Данните в отчетите са два типа. Приходите, както казах, се въвеждат автоматизирано и грешката там е почти невъзможна. Грешки при разходи са изключително ниско вероятни, защото извършваме ежемесечни вътрешни проверки на данните, тъй като там има повече ръчно въвеждане. Разбирам, че звучи невероятно, но нямаме интерес от това да "спечелим" сто лева със злоупотреби от касите ви, защото щетата за нас би била много по-голяма.


Отново казвам, че имам възможността да съдействам за бързо разрешаване на въпросите, като вече съм помагал нееднократно на писали в тази тема. Винаги досега се е оказвало, че има недоразумение и информационен проблем, а не злоупотреба, надали този случай ще е различен. Често се оказва обаче, че хората всъщност не търсят конструктивно разрешаване на проблема, а място на което да сипят необосновани обиди. Пример са постовете по-горе, ако няма обратна връзка ни обвиняват за това, ако има - че пишем по нощите Simple Smile. Ако съдим длъжниците, ни обвиняват в рекет, ако не го правим - в липса на услуга. Ако плащаме сметките с наши средства, за да не спрат тока, сме лоши, защото нарочно задлъжняваме входа, а ако не го правим, защото няма пари в касата(както е по договор) и спрат тока наистина, то сме лоши по друга причина. В крайна сметка сме наясно, че няма как да угодим на всеки клиент във всяка сграда, точно защото хората ни наемат поради различията си.

Ако желаете, продължете комуникацията на ЛС или management@vhodmanager.com, за да проверя адреса и съдействам за бързо разрешаване на казуса.

# 166
  • Мнения: X
Здравейте,

Ние също имаме сериозни проблеми с "Вход Мениджър" ЕООД. Прекратихме договора с тях и не ни връщат ключовете от входа ни, документите ни и сумата, която е налична в касата ни, дори по-зле при изпращането на финансович отчет липсваше голяма сума, която спечелихме от дело, заведено срещу един от съседите ни, който не си плащаше таксите. Последно уж потвърдиха, че сумата липсва, но не ми изпращат коригиран финансов отчет, който да потвърдя, като представител на блока ни и съответно да приключим драмите с тях. Това се разиграва вече 3-ти месец. В допълнение, през последните 2 месеца преди прекратяване на договора, етажната собственост плащаше месечните такси, но фирмата не е поркивала разходите на входа и съответно бяхме с неплатени сметки за асансьор и ток. За всичко изброено имам писмени доказателства (e-mail-и, платежни и т.н.), които мисля да използвам пред медиите.

И сега по същество... Ще пиша на NOVA и BTV, за да дам гласност на проблемите, които създава тази фирма. Има ли някой в тази тема, който иска да се включи в репортажа?
Вярвам, че това е единствения правилен подход с подобен тип фирми.

Ако някой от "Вход Мениджър" чете това, имайте предвид, че измамници като вас не виреят дълго време на пазара. Съжалявам единствено младите хора, които работят за вас и които поради една или друга причина са принудени да лъжат. Вие откровено и реално крадете от хората, които ви се доверяват.

Здравейте. Описаното от Вас е невъзможно (откъм финансови липси), защото приходите в сградите ни се отразяват автоматизирано през софтуерните ни системи (само банкови директни преводи се отразяват ръчно, а не в реално време). Ако сте спазили процедурата по прекратяване и касата не е в дефицит (тоест нямате задължения към нас), следва да получите всичко от нас в рамките на месец след изтичане на предизвестието по договора. Въпреки епитетите и категоризациите в поста Ви, насреща съм да помогна, за да финализираме взаимоотношенията бързо и коректно. С удоволствие ще споделя всичко по казуса Ви в конкретики, дори ако има грешка у нас. Описал съм имейл за връзка по-рано в темата, можете да ми пишете и в този форум на ЛС.

Относно другия писал, няма никакъв проблем да се представя - използвайте споменатите контакти и ще опиша конкретно име и позиция.

Благодаря за бързия отговор.

Да, признавам, че и на мен ми се струва невъзможно някой да присвоява чужди средства толкова явно, но:
- вече 1 година искаме да използваме парите налични в касата ни за ремонт;
- вече 4 месеца се опитваме да прекратим договора с вас;
- вече цял месец обясняваме, че финансовия отчет, който изпращате е некоректен и чакаме да го коригирате.
И всичко това е невъзможно заради вас и вашия "отзивчив" екип Simple Smile Напълно ви разбирам, в крайна сметка така си изкарвате заплатите, но този подход е крайно не етичен и е подсъдим.

Целия ви екип "съдейства" за забавянето на всичко свързано с пари от касата ни, така че едва ли вие ще помогнете с нещо, особено на бившите си клиенти. Обажданията с агресивен тон и заплахи не са много хубав подход, може да посъветвате колегите си да не го правят, мисля че така ще помогнете на всички, не само на мен. Simple Smile

Съвет към хората, които търсят фирма за поддържане на етажната собственост - недейте да си го причинявате... Най-добре е някой от входа да се заеме с тази задача. Simple Smile

А "Вход мениджър", в крайна сметка ще си понесе последствията, по един или друг начин. Simple Smile

Здравейте отново.
Разбирам, че сте афектирана, но заключенията, до които сте достигнали, са неверни. Никой в нашата компания не се опитва целенасочено да заблуждава или мами клиентите ни, в противен случай отдавна щяхме да изчезнем, а не да сме лидер на пазара и национална структура след 8 години в бранша. Работим с хора, грешки са възможни, но изброеното от Вас по-скоро прилича на следване на работните ни системи, а не на индивидуални грешки:

1. Пари в касата за каквото и да е се заплащат, в случай че ги има в баланса на сградата. Заплащаме режийните на някои клиенти дори преди да съберем парите от всички.
2. Процедурата по прекратяване е ясно описана в ОУ и е свързана не с бавене на време, както сте заключили, а с гарантиране интереса на мнозинството. Ще се очудите колко пъти длъжниците инициират прекратяването ни, а хората, които са ни наели, не желат такова. Ако прекратяваме без следване на процедура, няма как да вършим работата, за която сме наети - всеки длъжник ще ни уволни сам.
3. Данните в отчетите са два типа. Приходите, както казах, се въвеждат автоматизирано и грешката там е почти невъзможна. Грешки при разходи са изключително ниско вероятни, защото извършваме ежемесечни вътрешни проверки на данните, тъй като там има повече ръчно въвеждане. Разбирам, че звучи невероятно, но нямаме интерес от това да "спечелим" сто лева със злоупотреби от касите ви, защото щетата за нас би била много по-голяма.


Отново казвам, че имам възможността да съдействам за бързо разрешаване на въпросите, като вече съм помагал нееднократно на писали в тази тема. Винаги досега се е оказвало, че има недоразумение и информационен проблем, а не злоупотреба, надали този случай ще е различен. Често се оказва обаче, че хората всъщност не търсят конструктивно разрешаване на проблема, а място на което да сипят необосновани обиди. Пример са постовете по-горе, ако няма обратна връзка ни обвиняват за това, ако има - че пишем по нощите Simple Smile. Ако съдим длъжниците, ни обвиняват в рекет, ако не го правим - в липса на услуга. Ако плащаме сметките с наши средства, за да не спрат тока, сме лоши, защото нарочно задлъжняваме входа, а ако не го правим, защото няма пари в касата(както е по договор) и спрат тока наистина, то сме лоши по друга причина. В крайна сметка сме наясно, че няма как да угодим на всеки клиент във всяка сграда, точно защото хората ни наемат поради различията си.

Ако желаете, продължете комуникацията на ЛС или management@vhodmanager.com, за да проверя адреса и съдействам за бързо разрешаване на казуса.

Здравейте,

Това ще е последния ми отговор в този форум на ваш коментар (очевидно е, че се опитвате да защитите името си, което е наистина необходимо във вашия случай), но по-правилния подход е просто да отговаряте на e-mail-ите, които ви се пишат и си вършите работата. Тогава хората няма да се оплакват и няма да има нужда изобщо да се пише по форумите, за да ви изобличаваме.
 
Още веднъж повтарям, никой не иска да се занимава с вас, хората просто искат да изпълнявате задълженията си, за които в крайна сметка сте наети. Сега си проверете e-mail пощата и отговорете на писмата от вчера, защото за поредна седмица бавите прекратяването на договора ни.

Чисто и просто си искаме парите, документите и ключовете за входа, нищо повече. Simple Smile

Успех ви желая в "успешния ви 8 годишен бизнес" и е жалко, че заради такива като вас страдат нормални хора, които честно и съвестно плащат месечните си такси.

# 167
  • Мнения: 6 880
Скрит текст:
Здравейте,

Ние също имаме сериозни проблеми с "Вход Мениджър" ЕООД. Прекратихме договора с тях и не ни връщат ключовете от входа ни, документите ни и сумата, която е налична в касата ни, дори по-зле при изпращането на финансович отчет липсваше голяма сума, която спечелихме от дело, заведено срещу един от съседите ни, който не си плащаше таксите. Последно уж потвърдиха, че сумата липсва, но не ми изпращат коригиран финансов отчет, който да потвърдя, като представител на блока ни и съответно да приключим драмите с тях. Това се разиграва вече 3-ти месец. В допълнение, през последните 2 месеца преди прекратяване на договора, етажната собственост плащаше месечните такси, но фирмата не е поркивала разходите на входа и съответно бяхме с неплатени сметки за асансьор и ток. За всичко изброено имам писмени доказателства (e-mail-и, платежни и т.н.), които мисля да използвам пред медиите.

И сега по същество... Ще пиша на NOVA и BTV, за да дам гласност на проблемите, които създава тази фирма. Има ли някой в тази тема, който иска да се включи в репортажа?
Вярвам, че това е единствения правилен подход с подобен тип фирми.

Ако някой от "Вход Мениджър" чете това, имайте предвид, че измамници като вас не виреят дълго време на пазара. Съжалявам единствено младите хора, които работят за вас и които поради една или друга причина са принудени да лъжат. Вие откровено и реално крадете от хората, които ви се доверяват.

Здравейте. Описаното от Вас е невъзможно (откъм финансови липси), защото приходите в сградите ни се отразяват автоматизирано през софтуерните ни системи (само банкови директни преводи се отразяват ръчно, а не в реално време). Ако сте спазили процедурата по прекратяване и касата не е в дефицит (тоест нямате задължения към нас), следва да получите всичко от нас в рамките на месец след изтичане на предизвестието по договора. Въпреки епитетите и категоризациите в поста Ви, насреща съм да помогна, за да финализираме взаимоотношенията бързо и коректно. С удоволствие ще споделя всичко по казуса Ви в конкретики, дори ако има грешка у нас. Описал съм имейл за връзка по-рано в темата, можете да ми пишете и в този форум на ЛС.

Относно другия писал, няма никакъв проблем да се представя - използвайте споменатите контакти и ще опиша конкретно име и позиция.

Благодаря за бързия отговор.

Да, признавам, че и на мен ми се струва невъзможно някой да присвоява чужди средства толкова явно, но:
- вече 1 година искаме да използваме парите налични в касата ни за ремонт;
- вече 4 месеца се опитваме да прекратим договора с вас;
- вече цял месец обясняваме, че финансовия отчет, който изпращате е некоректен и чакаме да го коригирате.
И всичко това е невъзможно заради вас и вашия "отзивчив" екип Simple Smile Напълно ви разбирам, в крайна сметка така си изкарвате заплатите, но този подход е крайно не етичен и е подсъдим.

Целия ви екип "съдейства" за забавянето на всичко свързано с пари от касата ни, така че едва ли вие ще помогнете с нещо, особено на бившите си клиенти. Обажданията с агресивен тон и заплахи не са много хубав подход, може да посъветвате колегите си да не го правят, мисля че така ще помогнете на всички, не само на мен. Simple Smile

Съвет към хората, които търсят фирма за поддържане на етажната собственост - недейте да си го причинявате... Най-добре е някой от входа да се заеме с тази задача. Simple Smile

А "Вход мениджър", в крайна сметка ще си понесе последствията, по един или друг начин. Simple Smile

Здравейте отново.
Разбирам, че сте афектирана, но заключенията, до които сте достигнали, са неверни. Никой в нашата компания не се опитва целенасочено да заблуждава или мами клиентите ни, в противен случай отдавна щяхме да изчезнем, а не да сме лидер на пазара и национална структура след 8 години в бранша. Работим с хора, грешки са възможни, но изброеното от Вас по-скоро прилича на следване на работните ни системи, а не на индивидуални грешки:

1. Пари в касата за каквото и да е се заплащат, в случай че ги има в баланса на сградата. Заплащаме режийните на някои клиенти дори преди да съберем парите от всички.
2. Процедурата по прекратяване е ясно описана в ОУ и е свързана не с бавене на време, както сте заключили, а с гарантиране интереса на мнозинството. Ще се очудите колко пъти длъжниците инициират прекратяването ни, а хората, които са ни наели, не желат такова. Ако прекратяваме без следване на процедура, няма как да вършим работата, за която сме наети - всеки длъжник ще ни уволни сам.
3. Данните в отчетите са два типа. Приходите, както казах, се въвеждат автоматизирано и грешката там е почти невъзможна. Грешки при разходи са изключително ниско вероятни, защото извършваме ежемесечни вътрешни проверки на данните, тъй като там има повече ръчно въвеждане. Разбирам, че звучи невероятно, но нямаме интерес от това да "спечелим" сто лева със злоупотреби от касите ви, защото щетата за нас би била много по-голяма.


Отново казвам, че имам възможността да съдействам за бързо разрешаване на въпросите, като вече съм помагал нееднократно на писали в тази тема. Винаги досега се е оказвало, че има недоразумение и информационен проблем, а не злоупотреба, надали този случай ще е различен. Често се оказва обаче, че хората всъщност не търсят конструктивно разрешаване на проблема, а място на което да сипят необосновани обиди. Пример са постовете по-горе, ако няма обратна връзка ни обвиняват за това, ако има - че пишем по нощите Simple Smile. Ако съдим длъжниците, ни обвиняват в рекет, ако не го правим - в липса на услуга. Ако плащаме сметките с наши средства, за да не спрат тока, сме лоши, защото нарочно задлъжняваме входа, а ако не го правим, защото няма пари в касата(както е по договор) и спрат тока наистина, то сме лоши по друга причина. В крайна сметка сме наясно, че няма как да угодим на всеки клиент във всяка сграда, точно защото хората ни наемат поради различията си.

Ако желаете, продължете комуникацията на ЛС или management@vhodmanager.com, за да проверя адреса и съдействам за бързо разрешаване на казуса.

Твърдението в болднатия текст е невярно. Добре знаете, че всички проблеми, които споделих в този пост, бяха достоверни. https://bg-mam.ma/p/932240/43351478 Ако в нашия случай е имало информационен проблем, това означава, че информацията във фирмата не стига където трябва. За недоразумение не може и дума да става.
За разлика от други потребители, считам, че присъствието Ви тук, е полезно в някои случаи. След поста ми, един от вписаните в ТР управители на фирмата по някакъв начин разбра коя съм, свърза се с мен по телефона и съвместно с Вход Мениджър решихме поне някои проблеми - с повредените брави на входните врати и с ключовете от вратата към мазетата. Всичко се случи и с активно участие от моя страна, но поне се случи.

Не зная колко точни са автоматизираните ви финансови отчети, но ми прави впечатление, че отчета за входа ни, който виждам онлайн при влизане в системата , е доста мъгляв и неясен, труден за ориентиране за потребителите на услугата. Ако желаете мога да го публикувам тук като снимка и да коментираме конкретно всяка точка какво включва. Предполагам така е зададен на програмистите, а дали е случайно, мога само да гадая.  

Колкото до дефицити в касите на входовете, такива не би следвало да има. Нали основната задача на професионалния домоуправител е да събира по всички законови способи дължимите суми! Ако има дефицити, как да приемем, че работата, за която си плащаме, е свършена? Най-лесно е  дефицитите да се покриват периодично от тези, които си плащат редовно и пълнят фонд ремонт и обновяване, както вероятно се прави, но това не е законно и говори за зле свършена работа.
Но нали точно затова се обръщаме към фирма, която да изпълнява функцията  домоуправител и плащаме за услугата, за да бъде всичко точно и да не се разправяме по съседски с длъжниците във входовете!

----------------------------
ПС opelcorsa преди няколко години, когато промените в ЗУЕС, с които вкараха и фирмите като домоуправители,  бяха пуснати за публично обсъждане, си направих труда да напиша анализ на "дупките" в закона, до какви проблеми ще доведат, предложения с какви текстове да бъдат избегнати,  предложих и текстове за контрол и отговорност на фирмите и т.н., и т.н.
Глас в пустиня. Явно фирменото лоби е било доста силно, а държавата нямаше интерес от уреждане на отношенията в двустранна полза - доставчик и потребител на услугата домоуправител.
Някогашният ПУРНЕС беше в пъти по-добър от ЗУЕС.
 
По това, което пишеш:
Не само липсва кворум на ОС, но се провеждат много лошо, провеждащите са неподготвени, не познават закона, но злоупотребяват с твърдения кое решение може да се вземе от ОС и кое не, както и с искания да се гласуват решения, които са в компетенциите на домоуправителя.  
До сега не съм забелязала да се оповестяват и протоколите от проведените ОС в законовия срок.

Ще ми е интересно да споделиш за делото, дръж ни в течение, моля. Simple Smile

Последна редакция: нд, 29 май 2022, 23:44 от Diorela

# 168
  • Мнения: 24
Скрит текст:
Здравейте,

Ние също имаме сериозни проблеми с "Вход Мениджър" ЕООД. Прекратихме договора с тях и не ни връщат ключовете от входа ни, документите ни и сумата, която е налична в касата ни, дори по-зле при изпращането на финансович отчет липсваше голяма сума, която спечелихме от дело, заведено срещу един от съседите ни, който не си плащаше таксите. Последно уж потвърдиха, че сумата липсва, но не ми изпращат коригиран финансов отчет, който да потвърдя, като представител на блока ни и съответно да приключим драмите с тях. Това се разиграва вече 3-ти месец. В допълнение, през последните 2 месеца преди прекратяване на договора, етажната собственост плащаше месечните такси, но фирмата не е поркивала разходите на входа и съответно бяхме с неплатени сметки за асансьор и ток. За всичко изброено имам писмени доказателства (e-mail-и, платежни и т.н.), които мисля да използвам пред медиите.

И сега по същество... Ще пиша на NOVA и BTV, за да дам гласност на проблемите, които създава тази фирма. Има ли някой в тази тема, който иска да се включи в репортажа?
Вярвам, че това е единствения правилен подход с подобен тип фирми.

Ако някой от "Вход Мениджър" чете това, имайте предвид, че измамници като вас не виреят дълго време на пазара. Съжалявам единствено младите хора, които работят за вас и които поради една или друга причина са принудени да лъжат. Вие откровено и реално крадете от хората, които ви се доверяват.

Здравейте. Описаното от Вас е невъзможно (откъм финансови липси), защото приходите в сградите ни се отразяват автоматизирано през софтуерните ни системи (само банкови директни преводи се отразяват ръчно, а не в реално време). Ако сте спазили процедурата по прекратяване и касата не е в дефицит (тоест нямате задължения към нас), следва да получите всичко от нас в рамките на месец след изтичане на предизвестието по договора. Въпреки епитетите и категоризациите в поста Ви, насреща съм да помогна, за да финализираме взаимоотношенията бързо и коректно. С удоволствие ще споделя всичко по казуса Ви в конкретики, дори ако има грешка у нас. Описал съм имейл за връзка по-рано в темата, можете да ми пишете и в този форум на ЛС.

Относно другия писал, няма никакъв проблем да се представя - използвайте споменатите контакти и ще опиша конкретно име и позиция.

Благодаря за бързия отговор.

Да, признавам, че и на мен ми се струва невъзможно някой да присвоява чужди средства толкова явно, но:
- вече 1 година искаме да използваме парите налични в касата ни за ремонт;
- вече 4 месеца се опитваме да прекратим договора с вас;
- вече цял месец обясняваме, че финансовия отчет, който изпращате е некоректен и чакаме да го коригирате.
И всичко това е невъзможно заради вас и вашия "отзивчив" екип Simple Smile Напълно ви разбирам, в крайна сметка така си изкарвате заплатите, но този подход е крайно не етичен и е подсъдим.

Целия ви екип "съдейства" за забавянето на всичко свързано с пари от касата ни, така че едва ли вие ще помогнете с нещо, особено на бившите си клиенти. Обажданията с агресивен тон и заплахи не са много хубав подход, може да посъветвате колегите си да не го правят, мисля че така ще помогнете на всички, не само на мен. Simple Smile

Съвет към хората, които търсят фирма за поддържане на етажната собственост - недейте да си го причинявате... Най-добре е някой от входа да се заеме с тази задача. Simple Smile

А "Вход мениджър", в крайна сметка ще си понесе последствията, по един или друг начин. Simple Smile

Здравейте отново.
Разбирам, че сте афектирана, но заключенията, до които сте достигнали, са неверни. Никой в нашата компания не се опитва целенасочено да заблуждава или мами клиентите ни, в противен случай отдавна щяхме да изчезнем, а не да сме лидер на пазара и национална структура след 8 години в бранша. Работим с хора, грешки са възможни, но изброеното от Вас по-скоро прилича на следване на работните ни системи, а не на индивидуални грешки:

1. Пари в касата за каквото и да е се заплащат, в случай че ги има в баланса на сградата. Заплащаме режийните на някои клиенти дори преди да съберем парите от всички.
2. Процедурата по прекратяване е ясно описана в ОУ и е свързана не с бавене на време, както сте заключили, а с гарантиране интереса на мнозинството. Ще се очудите колко пъти длъжниците инициират прекратяването ни, а хората, които са ни наели, не желат такова. Ако прекратяваме без следване на процедура, няма как да вършим работата, за която сме наети - всеки длъжник ще ни уволни сам.
3. Данните в отчетите са два типа. Приходите, както казах, се въвеждат автоматизирано и грешката там е почти невъзможна. Грешки при разходи са изключително ниско вероятни, защото извършваме ежемесечни вътрешни проверки на данните, тъй като там има повече ръчно въвеждане. Разбирам, че звучи невероятно, но нямаме интерес от това да "спечелим" сто лева със злоупотреби от касите ви, защото щетата за нас би била много по-голяма.


Отново казвам, че имам възможността да съдействам за бързо разрешаване на въпросите, като вече съм помагал нееднократно на писали в тази тема. Винаги досега се е оказвало, че има недоразумение и информационен проблем, а не злоупотреба, надали този случай ще е различен. Често се оказва обаче, че хората всъщност не търсят конструктивно разрешаване на проблема, а място на което да сипят необосновани обиди. Пример са постовете по-горе, ако няма обратна връзка ни обвиняват за това, ако има - че пишем по нощите Simple Smile. Ако съдим длъжниците, ни обвиняват в рекет, ако не го правим - в липса на услуга. Ако плащаме сметките с наши средства, за да не спрат тока, сме лоши, защото нарочно задлъжняваме входа, а ако не го правим, защото няма пари в касата(както е по договор) и спрат тока наистина, то сме лоши по друга причина. В крайна сметка сме наясно, че няма как да угодим на всеки клиент във всяка сграда, точно защото хората ни наемат поради различията си.

Ако желаете, продължете комуникацията на ЛС или management@vhodmanager.com, за да проверя адреса и съдействам за бързо разрешаване на казуса.

Твърдението в болднатия текст е невярно. Добре знаете, че всички проблеми, които споделих в този пост, бяха достоверни. https://bg-mam.ma/p/932240/43351478 Ако в нашия случай е имало информационен проблем, това означава, че информацията във фирмата не стига където трябва. За недоразумение не може и дума да става.
За разлика от други потребители, считам, че присъствието Ви тук, е полезно в някои случаи. След поста ми, един от вписаните в ТР управители на фирмата по някакъв начин разбра коя съм, свърза се с мен по телефона и съвместно с Вход Мениджър решихме поне някои проблеми - с повредените брави на входните врати и с ключовете от вратата към мазетата. Всичко се случи и с активно участие от моя страна, но поне се случи.

Не зная колко точни са автоматизираните ви финансови отчети, но ми прави впечатление, че отчета за входа ни, който виждам онлайн при влизане в системата , е доста мъгляв и неясен, труден за ориентиране за потребителите на услугата. Ако желаете мога да го публикувам тук като снимка и да коментираме конкретно всяка точка какво включва. Предполагам така е зададен на програмистите, а дали е случайно, мога само да гадая.  

Колкото до дефицити в касите на входовете, такива не би следвало да има. Нали основната задача на професионалния домоуправител е да събира по всички законови способи дължимите суми! Ако има дефицити, как да приемем, че работата, за която си плащаме, е свършена? Най-лесно е  дефицитите да се покриват периодично от тези, които си плащат редовно и пълнят фонд ремонт и обновяване, както вероятно се прави, но това не е законно и говори за зле свършена работа.
Но нали точно затова се обръщаме към фирма, която да изпълнява функцията  домоуправител и плащаме за услугата, за да бъде всичко точно и да не се разправяме по съседски с длъжниците във входовете!

----------------------------
ПС opelcorsa преди няколко години, когато промените в ЗУЕС, с които вкараха и фирмите като домоуправители,  бяха пуснати за публично обсъждане, си направих труда да напиша анализ на "дупките" в закона, до какви проблеми ще доведат, предложения с какви текстове да бъдат избегнати,  предложих и текстове за контрол и отговорност на фирмите и т.н., и т.н.
Глас в пустиня. Явно фирменото лоби е било доста силно, а държавата нямаше интерес от уреждане на отношенията в двустранна полза - доставчик и потребител на услугата домоуправител.
Някогашният ПУРНЕС беше в пъти по-добър от ЗУЕС.
 
По това, което пишеш:
Не само липсва кворум на ОС, но се провеждат много лошо, провеждащите са неподготвени, не познават закона, но злоупотребяват с твърдения кое решение може да се вземе от ОС и кое не, както и с искания да се гласуват решения, които са в компетенциите на домоуправителя.  
До сега не съм забелязала да се оповестяват и протоколите от проведените ОС в законовия срок.

Ще ми е интересно да споделиш за делото, дръж ни в течение, моля. Simple Smile

Да, аз също смятам, че визуализацията на отчетите може да бъде подобрена (не откъм опростяване, а откъм естетика). В този ред на мисли, компанията ни разработва цялостна визуална актуализация на портала за клиенти, която ще е готова съвсем скоро. Въпреки това, в случай че има въпрос по нещо конкретно в отчета, винаги можете да се обърнете към нас за обяснение.

Относно дефицитите - естествено, че не би трябвало да ги има, за нас би било още по-добре, ако има по-бърз начин за събиране на средства от нежелаещите. Факт е обаче и следното:
1) Наемат ни сгради с проблеми с организация, неплатци и ремонти. Това е и логично - ако сградите се справят без нас - ние не сме нужни. Тоест проблемът със събираемостта е една от причините да ни наемат - ако можеше да се реши лесно, щеше да е решен преди нас.
2) Срещу неплатците има един подход - покани, срещи и дела. Делата отнемат до няколко години. През това време дефицита се покрива не от длъжниците, а от нас, в повечето случаи.
3) По силата на договорите ни не сме длъжни да покриваме каквито и да е разходи, ако в касата няма налични средства. Правим го просто защото смятаме, че надали за клиентите ни ще е удобно да нямат асансьор, тъй като съседа им не си плаща задълженията.

Относно ЗУЕС - всъщност отново имате "едно наум" за нашата добросъвестност и затова стигате до подобни изводи. Логично е да се смята, че бизнесът не желае регулации, но ние всъщност искаме такива и ги подкрепяме (участвали сме в този процес преди няколко години). Смятаме, че закона в тази му форма създава редица пречки както за нас, така и за клиентите ни. Според нас е необходимо да се въведе възможност за дистанционно вземане на решения (онлайн например, за да може по-голяма част от хората да изразяват мнението си по-лесно), промени в структурата на разпределение на задълженията (има грамадни проблеми с разпределенията на брой обитатели поради трудности за фактическото им установяване), по-високи парични санкции за собственици и управители на сгради (включително дружества за професионално управление) и регистрационен режим за компаниите за управление и работим по тези цели. Тоест, макар неинтуитивно, ние сме от малкото бизнеси, които са ЗА собствената си регулация.

И за финал - със сигурност не съм имал предвид, че грешки при нас няма. Напротив - има, не малко. И съм го споменавал десетки пъти в тази тема. Работим с десетки хора, обучаваме десетки хора и за жалост се случва по-често, отколкото бихме желали. Единствената причина да регистрираме официален акаунт тук, обаче, е друга. Хората грешат не за това дали допускаме грешки, а за мотивите ни при допускането им - смятат, че имаме конкретни идеи, с които искаме да навредим на клиентите си. Смятат, че тези грешки са допуснати нарочно, в техен ущърб. А това просто не е така - ние сме екип от хора, които вярваме в нещо съвсем различно и дори да грешим, това не произтича от някакво целенасочено действие против клиентите ни. Идеята ни всъщност е да им помогнем, макар понякога да излиза криворазбрана, поради всякакъв тип конспиративни теории, част от които са споменати неколкократно и в тази тема. В дейността ни има силно изразен социален елемент, който силно ценим и респективно действаме спрямо него. Донякъде наивно вярваме, че ако хората се организират по-добре в малката клетка на собствените си сгради, те ще се организират по-добре и в обществото, ще живеят по-добре като цяло. В този ред на мисли съм сигурен, че всеки от хората писали в тази тема знае колко сложно може да бъде управлението на една сграда и намирането на общ език и посока между разнородни хора. Но всеки би бил прав да ни обвинява, ако не се справяме на нужното ниво. Би било добре обаче да се опита да разреши проблема и с комуникация с нас, точно затова оставям отново имейла на мениджмънта тук с поредния апел - пишете ни, за да помогнем, в случай че колегите ни не са успяли: management@vhodmanager.com.

# 169
  • Мнения: 6 880
Цитат
Да, аз също смятам, че визуализацията на отчетите може да бъде подобрена (не откъм опростяване, а откъм естетика).
Естетиката не е съществена за финансовия отчет, съществени са неговата яснота, точност и разбираемост от клиентите.
Според мен подобряването трябва да е в посока яснота по перата приходи и разходи.
Преди доста години бях направила една таблица на Ексел, заприходите и разходите, разбивки на дължимите суми по пера, касова наличност, натрупването й и т.н., по която събирахме задълженията и отчитахме разходите. Към голямата таблица, която се принтираше и залепяше в книгата на входа, имаше малка табличка, в която се нанасяха ежемесечните разходи за консумативи, с  автоматично  разбиване на 1 човек, според брой живущи и пренасяне в голямата таблица.   Всички я намираха за много ясна и удобна.
Не би трябвало да се налага да обяснявате вашия отчет. Би трябвало всеки да може сам да види и разбере какво се случва ежемесечно в приходи/разходи  и по пера. А относно обяснения по отчета на Вход Мениджър, доста ще се наложи да ми обяснявате. Въпросите ми са много.

ПС Забелязвам интересен феномен - тук комуникацията ми с Вход Мениджър е много по-лесна, отколкото със служителите и през сайта на фирмата.

# 170
  • софия
  • Мнения: 25 436
Това тема за "Вход мениджър" ли е?
Малко срам от тази фирма нямат ли или имат сключен договор с форума? Ако е така, моля да се преименува темата и да се отбележи, и да се знае.
Поведението на "представителя" прави "добра" реклама.

# 171
  • София
  • Мнения: 3 774
Не виждам смисъл в темата представителя на Вход мениджър да се оправдава за частен случай. Има достатъчно мнения за тази фирма,.за да се знае, че явно работата им е под всякаква критика.

# 172
  • Мнения: X
Diorela нещата, които пишете са толкова добре обяснени, че ми идва да ви стисна ръката! Потвърждавам, че финансовите им отчети са направени покартително неясно и с цел да се объркаш. Като цяло тази фирма е мега зле, не знам защо си мислят, че отговорите на всеки коментар са в тяхна полза, да не кажа, че затъват повече, т.к. ни принуждават да вадим още факти за некомпетентното им "управление на етажна собственост".

# 173
  • Мнения: 124
В никакъв случай не се хващайте с ф-ма „Правим Го“ ЕООД

https://www.pravimgo.bg/

София, България
Офис: ул. „Шарл Шампо“ №1, София, България

Телефон: 0879 66 88 12 Всички въпроси
Телефон: 0879 66 88 95 Етажна собственост
Телефон: 0879 66 88 14 Строително-монтажни работи
Имейл: office@pravimgo.bg

Тотално безхаберие, непрозрачност и несериозност, същите и дори по-зле от Вход Мениджър!

# 174
  • Мнения: 6 529
Незаконно ли е видеонаблюдението в етажната собственост и трябва ли да се събират подписи от всички?

# 175
  • Мнения: 56
Здравейте, тъй като виждам, че има много мнения за "Вход Мениджър", много моля за препоръка на адвокат, който е вещ със ЗУЕС, тъй  като със съседите желаем да се разделим с въпросната фирма. Имаме големи проблеми и ни трябва читав адвокат в тази област.

# 176
  • Мнения: 24
Здравейте, тъй като виждам, че има много мнения за "Вход Мениджър", много моля за препоръка на адвокат, който е вещ със ЗУЕС, тъй  като със съседите желаем да се разделим с въпросната фирма. Имаме големи проблеми и ни трябва читав адвокат в тази област.

Здравейте,
Не ви е нужен адвокат. Процедурата е описана в ОУ. Пишете тук или на management@vhodmanager.com и ще съдействам да се случи прекратяването.

# 177
  • Мнения: 11 594
Здравейте, тъй като виждам, че има много мнения за "Вход Мениджър", много моля за препоръка на адвокат, който е вещ със ЗУЕС, тъй  като със съседите желаем да се разделим с въпросната фирма. Имаме големи проблеми и ни трябва читав адвокат в тази област.

Здравейте,
Не ви е нужен адвокат. Процедурата е описана в ОУ. Пишете тук или на management@vhodmanager.com и ще съдействам да се случи прекратяването.
Нужен им е и още  как!
Как пък се раздвижвате само като ви припари под ....краката. Да ви съдят. Вие от друго не разбирате.
Наистина е смешен "щатът" ви във форума. Защо не сте така бързи и отзивчиви и като идват при вас или се опитват да се свържат по телефона?! Не ми отговаряйте. Ясни сте.

# 178
  • Мнения: 1
Вход Мениджър
Хубав бизнес. Събират си таксата много активно. Слагат техни реклами вътре в чужда собственност. Плащат сметките на блока ( ако има пари ). Останалото е проформа, нахалство и безочие. Закона за етажната собственност не се спазва. Събрания и решения редовно без кворум. Служители любезно некомпетентни и полуграмотни. Техни фирми за почистване, дератизация, ремонти. Документи няма. Контрол на ремонтите - Ваш си е проблема. Общи условия към договора - таксата им си расте с годините автоматично /без Ваше съгласие - според общите условия/.
Отговорност никаква. Прекратяване на договора - трудно!
Да пази Господ !

# 179
  • Мнения: 6 529
Вход Мениджър
Хубав бизнес. Събират си таксата много активно. Слагат техни реклами вътре в чужда собственност. Плащат сметките на блока ( ако има пари ). Останалото е проформа, нахалство и безочие. Закона за етажната собственност не се спазва. Събрания и решения редовно без кворум. Служители любезно некомпетентни и полуграмотни. Техни фирми за почистване, дератизация, ремонти. Документи няма. Контрол на ремонтите - Ваш си е проблема. Общи условия към договора - таксата им си расте с годините автоматично /без Ваше съгласие - според общите условия/.
Отговорност никаква. Прекратяване на договора - трудно!
Да пази Господ !

Не са единствените!
Докато има балъми да ги търпят тези професионални домоуправители, ще бъдат нагли, некомпетентни и крадливи!

Крайно време е да се промени ЗУЕС

Общи условия

Активация на акаунт