Неустойки Теленор

  • 5 102
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 68
Здравейте ! 3 месеца бях в чужбина и не съм плащала таксите за този период.Сега имам неустойки 660 лв. Интересуваме до кога трябва да ги пратя и дали се начислява лихва ? Благодаря ви !

# 1
  • Мнения: 1 718
Най-добре да попиташ на място.
Имах подобен случай преди години.Закъснях с 4дена за предпоследна сметка по двугодишен договор.Бях в Гърция,банките стачкуваха и не успях да пратя пари на време,което се приема като предсточно прекратяване на договор от моя страна #Cussing out
Неустойката ми беше 300лв. Не ги платих веднага,продадоха дългът ми на СГ груп(май така се казваше).Платих ги около година по-късно,взеха ми 320лв.
Но сега може да е различно,та най-добре да си питаш.

# 2
  • The Big Apple
  • Мнения: 23 522
Прочетете си договора.
Не съм сигурна, но тези неустойки са всички такси, които се дължат до края на договора. По принцип има такива клаузи в договорите на мобилните оператори.
Отидохте ли в магазин на място? Там какво Ви казаха?
Много неприятно, но факт.

# 3
  • Мнения: 68
Отидох ,  но не ми дадоха конкретен отговор.Единственно се притесняваха от това,кой ми е предоставил договора.Задълженията ми са за 2 години около 600лв.И затова се интересувам дали ако плагя след 2-3 месеца,ще имам някаква лихва .

# 4
  • The Big Apple
  • Мнения: 23 522
Отидете отново и изискайте информация: откъде идва тази сума; въпроса за лихвите също. Говорете с управител, длъжни са да Ви обяснят. Предполагам, че ще може и разсрочено плащане. След като платите ще дължите ли такса или само ще плащате разговорите. Много въпроси и смятам, че на място ще е най-добре да идете, за да ги изяснят. В такъв случай като Вашия не бих чакала отговор от форум. Peace

# 5
  • Мнения: 27
Бивш служител съм на фирмата и ако мога да помогна с отговора,ще се радвам!
След неплащане на трета фактура ,телефонът ви е вече двустранно спрян,в договора ви е описано ,че при това положение,е прекратяване на договора едностранно поради неплащане в посочения срок.
Ако сте сключила договор с такса на промоция 15 лв,а стандартната такса  е 30,при прекратяването поради неплащане ,се начислява сумата от 30 лв за 24 месеца.Няма лихви!
Ако имате карта за интернет/дата карта/то само нейната неустойка е 200 лв поради прекратяване/неплащане!
Единствено,ако случаят се даде на частен съдия-изпълнител,тогава лицето плаща всички разноски по делото.
Има начин да не плащате тези  неустойки и да подпишете нов договор в срок от две години,но трябва да попаднете на точен служител,който ще ви  направи тази услуга!
Надявам се да съм ви била полезна!

# 6
  • Мнения: 68
Бивш служител съм на фирмата и ако мога да помогна с отговора,ще се радвам!
След неплащане на трета фактура ,телефонът ви е вече двустранно спрян,в договора ви е описано ,че при това положение,е прекратяване на договора едностранно поради неплащане в посочения срок.
Ако сте сключила договор с такса на промоция 15 лв,а стандартната такса  е 30,при прекратяването поради неплащане ,се начислява сумата от 30 лв за 24 месеца.Няма лихви!
Ако имате карта за интернет/дата карта/то само нейната неустойка е 200 лв поради прекратяване/неплащане!
Единствено,ако случаят се даде на частен съдия-изпълнител,тогава лицето плаща всички разноски по делото.
Има начин да не плащате тези  неустойки и да подпишете нов договор в срок от две години,но трябва да попаднете на точен служител,който ще ви  направи тази услуга!
Надявам се да съм ви била полезна!
Много благодаря !

Общи условия

Активация на акаунт