Системата на Борика не регистрира промяна на ПИН на фирмена карта Visa Electron

  • 2 606
  • 9
  •   1
Отговори
  • offshore & overseas
  • Мнения: 3 416
Пускам темата, защото случаят е малко по-особен.

Вече втора дебитна карта на Уникредит Булбанк „изгаря“ заради уж променен ПИН код, който впоследствие се оказва непроменен, а служебният естествено е вече надлежно унищожен и няма как да се възстанови.

Тоест, след получаване на картата и активирането ѝ, кодът се сменя на банкомат, като банкоматът потвърждава успешна операция. Няколко дни по-късно, при теглене на пари в брой с използване на новия (сменен) код, се оказва, че кодът е невалиден. При използване на ПОС терминал естествено кодът също е невалиден, и въобще, картата е неизползваема, освен до някаква степен безконтактно.

Как е възможно това? Случвало ли ви се е? newsm78

От банката твърдят, че досега не са имали подобни оплаквания.

Последна редакция: пт, 22 юли 2016, 17:31 от Мяуче

# 1
  • Мнения: 13 528
Веднага след промяната на кода ли се ползва картата?

# 2
  • offshore & overseas
  • Мнения: 3 416
Веднага след промяната на кода ли се ползва картата?
Не, няколко дни по-късно. Не съм сигурна точно колко.

С първата карта съмнението беше, че съм забравила ПИН-кода, но този път съм абсолютно сигурна.

# 3
  • Мнения: 4 496
Оплачете се писмено до банката да се направи проследяване в системата им. Имам подобен казус - картата на майка ми не позволява теглене от банкомата. Със същия ПИН код може да плаща без проблем на ПОС терминал, но на банкомата отчита, че е грешен. Пак е Уникредит.

# 4
  • Мнения: 54
Промяната на ПИН код става на банкомат на банката издател на картата. Щом е Булбанкска карата, направете смяната на ПИН-а на техен банкомат. Peace

# 5
  • offshore & overseas
  • Мнения: 3 416
Промяната на ПИН код става на банкомат на банката издател на картата. Щом е Булбанкска карата, направете смяната на ПИН-а на техен банкомат. Peace
Да, направена е на такъв банкомат. Банкоматите на други банки нямат тази опция за карти на Уникредит.

Освен това, за да сменя ПИН, трябва да знам настоящия, а изобщо не е ясно какъв е и що е.

Изгоря и тая карта просто. А това са фирмени карти и преиздаването им струва 15 лв.

Последна редакция: нд, 24 юли 2016, 16:07 от Мяуче

# 6
  • offshore & overseas
  • Мнения: 3 416
Оплачете се писмено до банката да се направи проследяване в системата им. Имам подобен казус - картата на майка ми не позволява теглене от банкомата. Със същия ПИН код може да плаща без проблем на ПОС терминал, но на банкомата отчита, че е грешен. Пак е Уникредит.
Много благодаря за отговора. bouquet

При нас картата е вече блокирана, защото изчерпах лимита на пробите. Но не позволяваше плащане и на ПОС терминал.

А Вашата майка подаде ли писмено оплакване? Имаше ли някакъв резултат?

Съветът, който получих от служител на банката, беше да се обадя на националния номер, (само) там можели да проследят последните операции. Много ясно, че няма да ме посъветват да се оплача писмено. Laughing

# 7
  • Мнения: 4 496
Оплачете се писмено до банката да се направи проследяване в системата им. Имам подобен казус - картата на майка ми не позволява теглене от банкомата. Със същия ПИН код може да плаща без проблем на ПОС терминал, но на банкомата отчита, че е грешен. Пак е Уникредит.
Много благодаря за отговора. bouquet

При нас картата е вече блокирана, защото изчерпах лимита на пробите. Но не позволяваше плащане и на ПОС терминал.

А Вашата майка подаде ли писмено оплакване? Имаше ли някакъв резултат?

Съветът, който получих от служител на банката, беше да се обадя на националния номер, (само) там можели да проследят последните операции. Много ясно, че няма да ме посъветват да се оплача писмено. Laughing

Доколкото знам, не е подавала писмено оплакване. Каза го няколко пъти на служителка в банката, която ни е позната. Гледам, че си я ползва, значи нещо са оправили, но не съм я разпитвала. Мога да питам. В нейния случай може банкоматът да е имал проблем да разчете данните от чипа или нещо такова, щом другаде можеше да плаща. Но да не приема смяна и да блокира, това вече прилича на сериозен дефект в картите или системата.

# 8
  • offshore & overseas
  • Мнения: 3 416
Ще бъда благодарна, ако не е проблем. Просто за да го имам предвид за бъдещите карти. Grinning

# 9
  • Мнения: 4 496
Мяуче, питах - казала е в банката, че не може да си ползва картата така и трябва да направят нещо и са издали нова карта. Не е плащала. С новата няма проблем. Освен, както разбрахме, неграмотни магазинерки, които въвеждат по два пъти суми за плащане на ПОС - терминал, затова се отказва от плащане с нея (става въпрос за малък град).

Аз съм на уникредит, не съм имала досега такъв проблем.

Общи условия

Активация на акаунт