Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 28 юли 2016, 16:08 ч.

Не ми се получава с шофирането

  • 37 895
  • 216
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 107
Понеже бях при двама инструктори и ме учиха различно.Преди завой в градски условия намалям със спирачка, за да мога да сваля на по ниска предавка, но в никакъв случай много по рано, защото убивам скоростта на този който е зад мен. По време на завой държа съединителя натиснат до долу и леко със спирачка, за да не се изсили колата и когато го взема вече съм си превключила на втора и отпускам тогава Съединителя. Чудех се дали е правилен начин това

# 211
  • Варна
  • Мнения: 1 344
Понеже бях при двама инструктори и ме учиха различно.Преди завой в градски условия намалям със спирачка, за да мога да сваля на по ниска предавка, но в никакъв случай много по рано, защото убивам скоростта на този който е зад мен. По време на завой държа съединителя натиснат до долу и леко със спирачка, за да не се изсили колата и когато го взема вече съм си превключила на втора и отпускам тогава Съединителя. Чудех се дали е правилен начин това
Ами не е правилно. Преди кръстовището намаляш скоростта, включваш на втора, пускаш съединителя и преместваш десния крак на педала на газта, не е задължително да го натискаш, но така можеш да реагираш при нужда. Иначе на втора с натиснат съединител и крак на спирачката колата не спира ли? Това ако говорим за завой на кръстовище, ако завоя си е само завой, тогава си караш както по прав път, ако е остър завоя, може малко да намалиш. Това е.
 Извинявам се, ако съм те засегнал или обидил, но този маниер го прихванах от този сайт Simple Smile

# 212
  • на Мелмак
  • Мнения: 5 435
В завоя без крак на съединителя! Зависи от завоя и самата улица - на първа или втора. На този отзад, ако той не може да се престрои така или иначе ще му убиеш скоростта малко или много. Гледаш си лентата, превключваш и се изнасяш! Това е!

# 213
  • Мнения: 28
Понеже бях при двама инструктори и ме учиха различно.Преди завой в градски условия намалям със спирачка, за да мога да сваля на по ниска предавка, но в никакъв случай много по рано, защото убивам скоростта на този който е зад мен. По време на завой държа съединителя натиснат до долу и леко със спирачка, за да не се изсили колата и когато го взема вече съм си превключила на втора и отпускам тогава Съединителя. Чудех се дали е правилен начин това
Силно съжалих, че прочетох предни коментари, също и, че те ми повлияха емоционално. Аз не желая  да споря със светила на шофирането, както са някои тук, които са се научили да карат още на курсовете. Аз карам от 8 г, и все още не мога да карам. Е, знам какво е сцепление  и как работи то, как се завива, кога се спира, как и кога се ползва съединителя, но все още си мисля, че стъпя ли на писта, ще съм пълна трагедия.
Надежда, вие сте изцяло объркана в шофирането. Не целя да ви обидя или засегна. Но като цяло сте като доста от прясно взелите книжка.
След като всички ви демотивирахме да шофирате, време е и да кажем нещо полезно. Лично аз не разбрах какво правите със спирачката и със съединителя. Описаната от вас ситуация, освен, че ще доведе до убийството на определени компоненти на задвижването на автомобила, така и до ПТП с вас. Единствената роля на съединителя е да го отпуснете  не особено бързо при тръгване, а при местене  на скорости- да го натискате и отпускате бързо. Всяко друго действие е опасно за самата вас и околните, особено в моменти с ниско сцепление. Важно е да преместите на нужната предавка преди да влезете в завоя, както вече разбрахме на отпуснат съединител. Така си гарантирате по-предвидимо поведение на автомобила.
Боравенето ви със спирачката си остана мистерия за мен.
В дигитален свят сме, затова ще дам някое-друго видео. Да, показват техники за писта, но и там хората търсят максимално сцепление и предвидимо поведение на автомобила.
https://www.youtube.com/watch?v=vTwnsWdxZ3M&list=PL8wvcc8NSI … c4YWV&index=3

Последна редакция: пн, 06 май 2019, 11:46 от bitmad

# 214
  • Мнения: 753
Ех...От онзи ден си имам кола аз, взех си кормуването на 17сти Април. Карам всеки ден (все още с придружител) и изведнъж се оказа, че много неща от това, на което ме е учил инструкторът, ми не са ок, не са приложими и тн. Пример - 31 часа той ме кара да седя на 1ва на светофари, държейки съединител + спирачка, което ми бе обяснено онзи ден, че е идиотщина..
За завои аз знам, че никви спирачки и съединители в завоя. Намалява се преди завоя, било то по-ниска предавка или обиране  на скоростта само със спирачка, пускаш педалите, влизаш в завоя и на излизане - даваш газ..
На курсовете те учат само как да паркираш перпендикулярно, от 90 градуса и евентуалноуспоредно, ама на доста широко място..Отново неприложимо в реалния живот..Уви.

# 215
  • на Мелмак
  • Мнения: 5 435
Мдаа, прецакваш съединителя така на светофар! Моят ме учеше да изключвам от скорост. Друг начин е да си вземете автоматик и там няма да мислите за завои и светофари Grinning

# 216
  • САЩ
  • Мнения: 547
Защо би стояла на първа на светофара? Rolling Eyes
Някои инструктури, за да си улеснят собствения живот, явно им харесва да създават грешни навици...

Изключваш от скорост на светофар. Пускаш съединителя и държиш спирачка.  Като светне жълто, тогава съединител и включваш на първа. На зелено тръгваш.


Както си нов шофьор и нямаш реакции още, какво става, ако се разсееш и си на първа, и отпуснеш съединителя? Ако пред теб има коли, ок, ще се треснеш в бронята на предния, ама ако си първа кола и пред теб са пешеходци?

Другото любимо ми е, когато инструктурите учат курсистите да карат по инерция и да изключват от скорост в движение, че да спират по инерция на светофарите...

Общи условия

Активация на акаунт