Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на фирми за обзавеждане, майстори-2

  • 74 314
  • 254
  •   1
Отговори
# 240
  • Мнения: 3
Внимавайте с Никола Бибишков 0885933355 - срещу няколко десетки хиляди лв за ремонт на апартамент получих безкрайни оправдания кое как не може да стане и откази да свърши всичко, което не му е удобно. Непрекъснато търси начин как да препоръча някой познат доставчик на нещо и да вземе процент. Опитва се срещу максимално много пари да свърши минимална работа - направих грешката да му се доверя след препоръка, не я правете и вие!

# 241
  • София
  • Мнения: 343
Бих искала да се оплача от непрофесионалното отношение и лошото изпълнение при циклене и лакиране на паркет от Бест Паркет. При предварителния разговор попитахме, дали ако в едното помещение има празен гардероб ще бъде проблем при цикленето. Отговорът беше - "Няма проблем". Да, ама не. Издраха гардероба в долната част с машините за циклене, сякаш не можеше да не го допират, а да се цикли това парче след като се премести гардероба. Така и така се местеше, но трябваше да се надере. Същото се получи и с преходните алуминиеви лайсни на вратите. Целите са издрани. Тъй като след лакиране не може да се влиза 48 часа, аз успях да огледам какво е направено чак на третия ден. Ами паркетът както се изразиха, на места е "настръхнал". Разбирайте грапав. Ако се ходи по тънки чорапи, може и бримка да се пусне. При оплакването ми по телефона ми обясниха, че трябвало да сложа 3-4 ръце лак. А не искат ли да го залея с епоксидна смола за да го изравня. Не искам дори да коментирам арогантното държане на служителката. Дори заяви, че за гардероба сами сме си виновни, защото трябвало да сме го изнесли. А специално ги попитахме. Не ми се мисли как изглежда лакът под гардероба. Вероятно е само една ръка и гардеробът е залепнал. Да не говорим, че промениха цената и тя беше различна от договорената, а добавяне на 2-3 паркетинки в единия край беше калкулирано като изкърпване за 50.00 лв. Омръзна ми от това никой да не си върши работата. Чудя се дали да се занимавам с КЗП, като знам каква бюрокрация е.

# 242
  • Мнения: 7
Здравейте,

имам негативен опит Новадом от Бургас за производство имонтаж на бетонни огради за двор.
https://ogradi.novadom.eu/
Управителката Анастасия Виноградова отговаря много бързо на мейли, но до там. Предложиха ми цена за изработка и монтаж, която приех, съгласих се да изчакам месец за производство, като няколко седмици преди това трябваше да подпишем договор, който така и не видях.


през това време отложих много други планирани дейности и когато стана време за договора, започнаха увъртания, че не могат да изпълнят поръчката, затвориха телефона и повече така и не успях да направя контакт.

Хубавото в цялата работа е, че не загубих пари, макар че и това не е точно така, защото през времето, в което нищо не правех цените си вървят нагоре, но да кажем - било е ограничени размери.

Не се занимавайте с фирмата, цените са добри, но като гледам с какво несериозно отношение се действа, мога да си представя и качеството на работата им.

# 243
  • Мнения: 16
Здравейте!
За първи път ми се наложи да търся мебелист, за съжаление много неуспешен. На 21 март си направих регистрация в сайт, в който са събрани всякакви мебелисти и пишеш какво ти трябва и по това къде си го праща на фирми, които са около теб. След 1-2 дни ми се обади човек, който каза, че сме в един квартал и заради това се е свързал с мен. Казва се Александър Василев. Оказа се, че е съученик на най-добрия ми приятел, който каза, че бил "добро момче". След няколко дни се видяхме да се запознаем и започна някаква комуникация. На 5 април дойде да вземе точни размери и му дадох аванс от 1500 лв. от общо около 2100-2200, защото щеше да има някакви малки корекции. Не ми даде разписка, но си казах, че човека е "свой" и няма да има проблеми. Омая ме доста добре, показа ми снимки на телефона от обекти, които е правил, което още повече ме успокои ... за съжаление измамно спокойствие. Каза ми, че към края на май всичко ще е готово. Дойде и това време и почна да се крие, оправдаваше се, че има проблеми с гърба. Ок, човешко е, влезнах му в положение. Обеща ми след около 10 дни, само да свърши някаква кухня и следващия съм аз. Да, да, ама не! Не вдигаше телефона, не отговаря на вайбър и се принудих да отида до работилницата му (Илиенско шосе Sunglasses. Нямаше го и тъкмо си тръгвах и той пристигна. Говорихме, извинява ми се, имал проблеми ... добре, прецака ми уговорка с други майстори за следващия етап от ремонта, но нищо не можех да направя. Обеща ми за 5 юли (днес), твърдо. Дори уикенда преди това му предложих да му помогна да ги сглоби, защото той е сам. Съответно ме върза да го чакам цял уикенд и нищо. Вчера ходих до работилницата му, нямаше го и отидох до тях. Жена му отвори, представих се най-учтиво, и тя каза, че го няма и че ще му предаде да ми се обади. Казах й "Дано се обади, благодаря" и си тръгнах. Е, не се обади, но ми написа във вайбър, че съм притеснявал семейството му. С какво?!
Сега само искам да си взема парите, но май няма да мине без съд и полиция. До колкото разбрах и други хора е изпържил и то за доста повече пари.

Хора, внимавайте! Не се доверявайте на фирма Ардабо Дизайн ЕООД и Александър Василев! Ще бъдете измамени!

PS: Ако някой друг, който прочете това е измамен от него, нека се свърже с мен, ще го съдим заедно.

# 244
  • Мнения: 536
Здравейте.
Пиша МОЯ опит с що-годе известна фирма за дограма. Вие вижте страницата й във фейсбук. Ако при Вас е минало ок, както при мен на първия етап - хубаво. При мен обаче, след известно непрофесионално отношение точно за този първи етап (смяна на врата) и облегчението ми, последва нещо, което искрено бих желала да не се случваше в България.
Имахме поръчка за смяна на стара врата на баня с нова PVC и замазване. Направи ми впечатление неяснотата относно срок за замазване, но нещата в строителството стават със закъснение, самата аз съм в сферата.
Накратко тяхна служителка се обади да уточним час за замазване. Тоест тя даде час - днес в 10:30.
В 12 имах работна среща и, за да сме наясно, когато никой нямаше в 10:45, звъннах за потвърждение.
Жената каза мило, че ще провери. После не се обади, но се оправда с това, че майсторът " паркира пред Вас, затова не звъннах". Аз й казах, че съм наясно - всички казваме че сме пристигнали в желанието си да сме, но понякога не е така и дали може да провери. Е, оказа се, че майсторът въобще не е при мен, а му трябват още 20-ина минути. Тоест може да дойде евентуално в 11:20.
Помолих я, ако наистина така стоят нещата, ако иска да пренасрочим замазването. Защото от 10:30 до 11: 20... Тук започна нещото, което...
Тя заяви: "Не сте права, никой не се е разбирал с Вас за 10:30. Бяхме говорили за СЛЕД 10:30". Опитах да протестирам, защото доста часове са след 10:30, а аз също имам задължения.
Тук се започна едно викане, завършващо с " разбрахте ли!!!", при което аз затворих. Работила съм в кол център обслужване на клиенти и съм изтърпявала доста неща. Обикновено хората са прави и фрустрирани. Но дори ние имаме право да затворим при викане (психически тормоз).
Тя звънна след това и ме обвини: " Как затваряте така?!" (Последваха викове, които няма да цитирам) и завърши с: "Дръжте се прилично!" Останах без думи...
Нататък, боя се, че и аз втвърдих тон и поисках тел на шефа им. Всуе.
Намерих го от нета. Звъннах му. Господинът, Даниел Веселинов, явно беше говорил със служителката си, и директно влезе в атака. " Кога ще спрете да се гаврите с нас" ...(?!) Тук вече ми се доплака и казах,че ще пусна жалба в КЗП.
Човекът беше добър в упреците и, за жалост, в лъжите. Чух поредния вариант, че " бяхме се разбрали за между 10:30 и 11:00" и " А Вие ни звъните!". Поне да се  бяха синхронизирали с колежката си. Но явно тя му беше казала за аргумента ми, че доста часове са " след 10:30".

Отказах да замазват, излиза по-скъпо откъм време и нерви, отколкото да платя втори път на някой, който ще е коректен.


Фирмата е З-пласт. Z-plast. Няма мнения в нета за тях, освен няколко в гугъл мапс (доста крайни) и на страницата им във фейсбук. Там жената, която е писала за проблем, едва си е получила парите обратно с доста гавра ( Ето тук вече думата е вярна, явно господинът не случайно я използва. ).
Ако имах повече време, нерви и пари, бих ги съдила за нанесени емоционални щети без да се замисля. Яд ме е, че държавата ни позволява това.

Последна редакция: ср, 06 юли 2022, 21:05 от vasilenae

# 245
  • Мнения: 141
Изключително калпава работа от майстор, който преди редеше и циклеше паркет идеално. Казва се Цветко/Цецо, работи в София. Този път нещата са скандално зле - трябваше да изцикли и лакира реденият от него преди няколко години паркет и ме измами по няколко линии - взе куп пари преди да съм видяла какво е свършил (нали не може да се стъпва 48 часа), отказа аз да купя лака и си представям с какво е намацал, а днес установих, че е пропуснал платеното фино шлайфане (той сам си призна, че бил "забравил"), тук-таме има засъхнали тъмни капки лак, паркетът е изциклен на вълни и на места е с вдлъбнатини и дори драскотини от машината. На възраженията ми отговаря нагло. Ужасна история и, оказва се, УЖАСЕН човек! Не ползвайте услугите му!

# 246
  • Мнения: 47
Варна, Станислав 0889747876. 02.08 - 04.08.2022 за 2.5 дена работа взе 430лв. - труд за което нямам забележка така се бяхме разбрали но не свърши няколко от нещата за които се бяхме договорили под предтекст, че не помни да съм ги казвал, и че няма време. И второ една от най-важните му задачи бе да монтира окачена мивка и той я монтира но с видим наклон на една страна. Когато питах сега какво ще правим ми каза да пробваме да я натиснем здраво от едната страна можело да пропадне и да се изравни...

Последна редакция: нд, 07 авг 2022, 13:02 от atom3

# 247
  • Мнения: 3
Гр . София. Фирма ТЕРАБО ООД. Борис Хъртарски.
Стените ни 8000 лв по-къснo. Това са шпакловани стени с първа ръка боя. На снимките са само част от щетите,  целият апартамент е лунен пейзаж. Крайно време е такива неща да станат подсъдни.
Моят съвет е много внимателно да подбирате майсторите си, да търсите отзиви, и да чакате ако е необходимо. Въпросната фирма ни пое веднага и благодарение на наивността ни сега ремонтът ни ще се удължи с минимум два месеца. Собственикът имаше наглостта да поиска останалите 20% от сумата за плащане. Ако някой си е търсил правата след некачествен ремонт, ще се радвам да сподели. Ако не, аз ще пиша когато го направя.  Хубава вечер ви пожелавам и само добри попадения с майсторите:)

# 248
  • Мнения: 2 038
Искам да изразя възмущението си от сервиза на Фабер в Пловдив, съответно от ремонт на фурна Eurolux, чиято врата пропадна. Като цяло качеството е много ниско, но това е друг проблем. След като я свалихме с помощта на майстор, я занесохме за подмяна на пантата във въпросния сервиз, което им отне почти две седмици и след като ни изпратиха да си я поставяме сами, се оказа, че това не е толкова лесна задача. Последваха обаждания от наша страна с молба да изпратят човек на място срещу заплащане, като беше обещано, че това ще се случи в същия ден, но не се случи нито в следващия, нито и в последващия след повторно обаждане. В крайна сметка спряха да отговарят на обажданията, звънях и в централния им офис в София, които уж щяха да организират изпращане на техник вкъщи. Никой не е звънял оттогава.

# 249
  • София
  • Мнения: 1 058
НИКОГА не работете с фирма Ра Ми Терра.

След като поръчахме плочки, за които се твърдеше, че са налични, изведнъж се оказа, че не били такива и следвало да се чакат един месец. Изчакахме този месец, след което ми беше казано, че още ги няма и всъщност трябвало да пристигнат от Украйна, но имало проблем с доставките. На въпроса КОГА ще бъдат плочките в България се даде друг срок два месеца до края на август. Ние се отказахме и си поискахме капарото, след като не бе извършен проекта, ПРЕДЛАГАЙКИ да заплатим визуализацията.

Собственичката започна да се държи безобразно, като си позволи да ми крещи и да ми обяснява как ТЯ губела пари, видиш ли, а не ние, след като целият ни ремонт спря заради нея с месеци. След което ми написа да дойдем и да си вземем парите. Прилагам разговора в скриншот. След което ние реално си поискахме парите в началото на октомври, след наглостта да се обади ЧЕТИРИ месеца след направената поръчка да каже, че били пристигнали плочките, и тя отказа да ни ги даде.

Както казах - ако желаете главоболия, рискувайте. Ние смятаме, че всяка една стъпка от този процес бе нередна, с изключение на любезното начало, когато ни омайваха да станем клиенти и уж проявиха внимание с проект.

# 250
  • Мнения: 2 885
НИКОГА не работете с фирма Ра Ми Терра.

След като поръчахме плочки, за които се твърдеше, че са налични, изведнъж се оказа, че не били такива и следвало да се чакат един месец. Изчакахме този месец, след което ми беше казано, че още ги няма и всъщност трябвало да пристигнат от Украйна, но имало проблем с доставките. На въпроса КОГА ще бъдат плочките в България се даде друг срок два месеца до края на август. Ние се отказахме и си поискахме капарото, след като не бе извършен проекта, ПРЕДЛАГАЙКИ да заплатим визуализацията.

Собственичката започна да се държи безобразно, като си позволи да ми крещи и да ми обяснява как ТЯ губела пари, видиш ли, а не ние, след като целият ни ремонт спря заради нея с месеци. След което ми написа да дойдем и да си вземем парите. Прилагам разговора в скриншот. След което ние реално си поискахме парите в началото на октомври, след наглостта да се обади ЧЕТИРИ месеца след направената поръчка да каже, че били пристигнали плочките, и тя отказа да ни ги даде.

Както казах - ако желаете главоболия, рискувайте. Ние смятаме, че всяка една стъпка от този процес бе нередна, с изключение на любезното начало, когато ни омайваха да станем клиенти и уж проявиха внимание с проект.



Ама и вие сте иди ми, дойди ми. Плочките, парите, плочките..

# 251
  • София
  • Мнения: 1 058
НИКОГА не работете с фирма Ра Ми Терра.

След като поръчахме плочки, за които се твърдеше, че са налични, изведнъж се оказа, че не били такива и следвало да се чакат един месец. Изчакахме този месец, след което ми беше казано, че още ги няма и всъщност трябвало да пристигнат от Украйна, но имало проблем с доставките. На въпроса КОГА ще бъдат плочките в България се даде друг срок два месеца до края на август. Ние се отказахме и си поискахме капарото, след като не бе извършен проекта, ПРЕДЛАГАЙКИ да заплатим визуализацията.

Собственичката започна да се държи безобразно, като си позволи да ми крещи и да ми обяснява как ТЯ губела пари, видиш ли, а не ние, след като целият ни ремонт спря заради нея с месеци. След което ми написа да дойдем и да си вземем парите. Прилагам разговора в скриншот. След което ние реално си поискахме парите в началото на октомври, след наглостта да се обади ЧЕТИРИ месеца след направената поръчка да каже, че били пристигнали плочките, и тя отказа да ни ги даде.

Както казах - ако желаете главоболия, рискувайте. Ние смятаме, че всяка една стъпка от този процес бе нередна, с изключение на любезното начало, когато ни омайваха да станем клиенти и уж проявиха внимание с проект.



Ама и вие сте иди ми, дойди ми. Плочките, парите, плочките..

Вие от Ра Ми терра ли сте? Наясно ли сте какво Ви казвам или трябва да изясня напълно ВСИЧКИ безобразия, които направиха тези хора? Или пък просто да Ви препоръчам непременно следващия път да си купите от тях плочки, за да изпитате на собствен гръб какво означава лъжа и измама от първия момент? ЛЪЖА за наличности, ЛЪЖА за вида плочки - оказа се, че са различни; ЛЪЖА за срокове, ЛЪЖА за връщане на пари, след като уж предложиха да ни върнат капарото, като си го поискахме, НЕ ГО ВЪРНАХА. Така че, бъдете добра или да се съобразите с препоръката, доколкото това е изобщо първият път в 46-годишният ми живот, в който пиша публично оплакване от някого, или идете при тях и им станете клиент, след като не се доверявате на моето мнение.

# 252
  • Мнения: 2 885
Аз съм само страничен наблюдател и споделям това, което ми направи впечатление от комуникацията, която сте споделили. Прощавайте, ама и вашето поведение няма никаква логика. Това е което казвам само. Simple Smile

# 253
  • Мнения: 3
Най-накрая и аз да се похваля с къща от Евтин дом.
И хвалбата ми е до тук. Къщата стана за 3 год и 4 месеца.
Фундамента на моята къща и на човек от съседното село, който също сключи договор с Евтин Дом ги отляха много бързо. Това си има обяснение. Икономии от металната арматура. По чертежите в папка конструкция арматурата във Фундамента е от желязо с различно сечение. При мен и съседа арматурата беше силно икономисана. Най-дебелото желязо  във фундамента бе ф8 мм имаше и по-тънки метални пръчки , а по чертежи имаше и арматура 12 мм и повече желязо, като количество. Според мен е икономисана много метална арматура. Затова си вземете задължително технически надзор, тогава тези икономии е почти невъзможно да се случат.
За годините на строителство, се наслушах на празни обещания, лъжи и техн. ръководител да не си вдига телефона. Нека не прозвучи, че съм против фирмата Евтин дом. Просто искам да предпазя хора , които се колебаят да си помислят дали искат да бъдат лъгани и да чакат 3г и 4 мес.

# 254
  • Мнения: 6
Мебелист Ярослав Данчев Драгнев, 0883469994, Стара Загора.

5 месеца бави поръчка за мебели по проект при срок за изпълнение 40 работни дни. Крие се, не отговаря на съобщения и обаждания.

Поръчката така си и остана неизпълнена, получихме само половината от това, което бяхме поръчали. Останалата част от поръчката на няколко пъти все щеше да е готова "другата седмица", "след още една седмица" и т.н. Отказахме се да я чакаме.

За щастие получената част от поръчката горе-долу компенсира платеното 50% капаро, но не и изгубеното време и нерви.

Общи условия

Активация на акаунт