Техномаркет - Връщане на дефектна стока

  • 1 547
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, тук съм, за да ви споделя следния проблем. В събота, след дълго чудене между жична и безжична мишка, си купих безжичната. Момчето, което питах за мишката каза, че тя е много добра. Грешка. Мишката е много хубава като дизайн, но е пълен боклук. Не може да работя 30 мин. с нея и да започва да "плава". Купих нови батерии и пак- същите проблеми. Според мен, това са си грешки на производителите, мога ли да я върна за мишка с кабел? 

# 1
  • Мнения: 512
По- принцип не отказват замяна за друга стока,стига да е на същата цена или по-скъпа и да си доплатиш.Случвало ми се е ,но не в Техномаркет.

# 2
  • Русе
  • Мнения: 559
Няма значение дали дефектът е на производителя, отговорност носи продавачът, в случая - Техномаркет. Според Закона за защита на потребителя те са длъжни да Ви вземат стоката за ремонт, да Ви я заменят с нова от същия вид или да Ви върнат парите, но като знам, че собственик на Техномаркет е Делян Пеевски, не мисля че можете да разчитате на коректност и законност.
Във всеки случай, това, което трябва да направите, е да подадете писмена рекламация в магазина, защото Комисията за защита на потребителите има такова изискване. Не че и те вършат някаква работа, но поне ще има на кого да си излеете яда.

Общи условия

Активация на акаунт