Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2016, 13:02 ч.

eMAG

  • 77 456
  • 658
  •   1
Отговори
# 645
  • София
  • Мнения: 45
Не знаех, че се продават и стоки втора употреба в емаг.. Малко е съмнителна цялата история, но ако гаранцията е изрядна, не би трябвало да има проблем, че е на друго име.
Иначе в момента имат ваучер за намаления до 40% плюс безплатна доставка без минимална сума на поръчката Simple Smile

Мисля, че човекът имаше предвид, че телефонът е купуван нов от емаг, но KristiAn Stavrev 602563 си го е купил втора ръка от първия собственик, не че е купен втора употреба от емаг директно Thinking

# 646
  • Мнения: 14 159
Не продават стоки втора ръка, телефонът е закупен от друг човек, който го е купил от емаг и решил, явно, да го продаде.

# 647
  • София
  • Мнения: 4 587
Или да се отърве с минимизиране на щетите Smile

# 648
  • Мнения: 24
Не продават стоки втора ръка, телефонът е закупен от друг човек, който го е купил от емаг и решил, явно, да го продаде.

Ами да, извинявам се, че не съм се изразил по-ясно. Човекът си го е купил преди година от емаг - имам гаранция принтирана от профила му в емаг + фактура на неговата фирма отново принтирана. Аз дадох на куриера апарата с кутията + гаранцията и фактурата.
Питането ми е следното. Телефонът работи добре - пращам го защото слушалката му е доста тиха, + слотът за сим картата е счупен и най-вероятно втората част на слота е в самия апарат даже все още. Четох из други форуми, че това се случка от прегряване при зареждане на телефона и да го изпратя ако е в гаранция. Понеже е в гаранция още няколко месеца, а първия собственик не го е изпращал на сервиз с гаранция реших да опитам, но не знам дали  накрая ще звънят на мен или на първия собственик с профил в емаг. Реално онлайн заявката я пуснах без профил на мое име с мой координат и телефон, но пък гаранцията е на друго име и се чудя какво ли би следвало от това?

# 649
  • Мнения: 1 988
Реално онлайн заявката я пуснах без профил на мое име с мой координат и телефон, но пък гаранцията е на друго име и се чудя какво ли би следвало от това?
Нали затова попълваш тези данни, то иначе би било глупаво. Излишно го мислиш, според мен.

# 650
  • Мнения: 24
Реално онлайн заявката я пуснах без профил на мое име с мой координат и телефон, но пък гаранцията е на друго име и се чудя какво ли би следвало от това?
Нали затова попълваш тези данни, то иначе би било глупаво. Излишно го мислиш, според мен.
Благодаря - да и аз така мислех, но като разчетох коментарите тук и започнах да се притеснявам дали изобщо ще ми обърнат внимание на заявката , особено щом не е моето име на гаранцията, а и чак сега го пращам няколко месеца преди да изтече тя. Виждам,ч е и повечето да се обаждали и на телефоните им и да ги питат какво се случва с техния развален артикул и тн. Може би и аз след седмица трябва да почна да ги теропризирам?! Simple Smile

# 651
  • Мнения: 748
Какви са тези прийоми - продуктът си променя цената, когато се добави в кошницата?
И разбира се цената е доста по-висока...
Къде мога да сигнализирам за тези фокуси?

# 652
  • София
  • Мнения: 7 904
Звънни на посочените телефони и ги питай. На мен са ми оправяли намаление, което сайта не ми отчиташе. Иначе КЗП можеш да сигнализираш, но дали могат нещо да направят...

# 653
  • Мнения: 24
Реално онлайн заявката я пуснах без профил на мое име с мой координат и телефон, но пък гаранцията е на друго име и се чудя какво ли би следвало от това?
Нали затова попълваш тези данни, то иначе би било глупаво. Излишно го мислиш, според мен.
Благодаря - да и аз така мислех, но като разчетох коментарите тук и започнах да се притеснявам дали изобщо ще ми обърнат внимание на заявката , особено щом не е моето име на гаранцията, а и чак сега го пращам няколко месеца преди да изтече тя. Виждам,ч е и повечето да се обаждали и на телефоните им и да ги питат какво се случва с техния развален артикул и тн. Може би и аз след седмица трябва да почна да ги теропризирам?! Simple Smile
Привет.

За да  бъда съпричастен към темата ще напиша моето продължение на драмата да ми дадете съвет.
След като изпратих телефон в гаранция, закупен от тях за два проблема (слаба слушалка и счупен слот на сим картата в самия телефон) ми звъняха на номера, които съм подал - седмица след като куриера го взе.

Не успях да вдигна и ги набрах аз - момиче, което не разбираше нищо и в очакване да й кажа защо звъня ми пое запитването. Каза, че са ми звъняли, защото искали снимки, на които да покажа повредата. Обясних й , че имам две забележки, които няма как да се снимат. Слаб звук от слушката, които винаги е бил такъв, но в сравнение с телефон на мой приятел има огромна разлика и счупен сим слот, който при изваждане по време на зареждане на апарата се скъса буквално от загравянето на телефона - докато се зарежда - и че няма как да й снимам, тъй като това означава да отворя апарата и да му падне гаранцията.

Тя ми обясни, че в следствие на механичната експолатация на телефона са повредите и , че от техн. сервиз ми предлагат да поправят телефона срещу сумата от 750 лв. Мобилния апарат нопв в сайта им в момента е 659 лв.

Попитах на какво основание ми отказват техническата поправка, но тя не можа да ми отговори. Нямам мейл известие за отказаната от моя страна поправка срещу заплащане  по-скъпа от самия апарат нов в сайта им. Каза, че ще ми върнат апарата с отказ от поправка - чудя се дали да не го дам отново с молба за поправка - и при втората ми молба ще ми отговорят така сигурно, но се чудя дали ако го върна и трети път ще имам възможност поне да ми върнат парите или да ми дадат друг телефон, при условие, че вече са ми отказали да покрият дефектите с гаранцията?!

Това е безумие, а за сумата за гаранционно обслужване нямам думи......

# 654
  • Мнения: 1 988
В краен случай в eBay и AliExpress(SIM tray holder и модела на смартфона) продават всичко. Струва около $2-3. Сигурно и от тук можеш да си купиш нов държач за SIM картата.
Проблемът със звука може да е софтуерен. Ако е с процесор на MediaTek, ще можеш да го оправиш без root права, но ако е с Qualcomm/Kirin/Exynos, ще трябва да root-неш телефона. Трябва да потърсиш в интернет дали и други имат такъв проблем и как са го решили. Може решението да е просто.

# 655
  • Мнения: 24
В краен случай в eBay и AliExpress(SIM tray holder и модела на смартфона) продават всичко. Струва около $2-3. Сигурно и от тук можеш да си купиш нов държач за SIM картата.
Проблемът със звука може да е софтуерен. Ако е с процесор на MediaTek, ще можеш да го оправиш без root права, но ако е с Qualcomm/Kirin/Exynos, ще трябва да root-неш телефона. Трябва да потърсиш в интернет дали и други имат такъв проблем и как са го решили. Може решението да е просто.

Благодаря за съветите. Сим картата работи и така , но мисля, че останалата част от сим четеца е вътре в самия апарат, не е изпаднала и мисля, че е заклещена, но няма как да видя ако разглобя тел ще падне гаранцията. А за слушалката е възможно, но при условие, че е в гаранция исках да опитам така.

Сега вместо да се вглъбявам в направата на телефона ми стана криво заради никаквото внимание и разбиране от тяхна страна като гаранционен сервиз и не знам, ако подам още няколко пъти телефона със същите оплаквания дали след третия път ще ми предложат да ми върнат сумата?

# 656
  • София
  • Мнения: 7 904
Съмнявам се. Това важи за нещо, което е поправено и дефектът се е появил отново. Поне доколкото знам...

# 657
  • Sofia
  • Мнения: 4 219
Някой връщал ли е уред без дефекти,  който е пробван и не се представя според очакванията ? При запазени опаковки дали ще го приемат обратно?

# 658
  • Мнения: 537
Ще го приемат разбира се. Някой беше писал, че си е купил разопакована прахосмукачка, с която е било чистено.. не правят проблеми, стига да е от emag продукта, а не маркет плейс търговец, че там вече конкретната фирма си решава.

Общи условия

Активация на акаунт