eMAG

  • 95 746
  • 763
  •   1
Отговори
# 315
  • Русе
  • Мнения: 7 794
В сайтът на Емаг след изпращането на поръчката се маркира "изпратена" и така си остава завинаги.
И няма нищо общо с куриерът.

# 316
  • София
  • Мнения: 9 850
Всички търговци и куриери знаят от предходната година (даже и от по-предходната година), че на ЧП се случват тези неща. Хората поръчват като невидяли. Ами, като се знае, могат да се наемат хора за няколко часа или дни, докато успеят да смогнат. Може спокойно да се пусне една нощна смяна допълнителна, която само да обработва пратки в системата и да ги разпределя коя за кой офис е. По същия начин магазините могат да си наемат допълнително хора за няколко часа, колкото да се съберат поръчките на клиентите и да могат да бъдат изпратени възможно най-бързо.
От позицията на работещ в магазин, който има опция за онлайн пазаруване, знам, че това е възможно. Дори да се пуснат просто допълнителни часове на хората, работещи си по принцип в магазина, пак е от огромна помощ.
От позицията на клиент, който си чака втора седмица поръчката, съм абсолютно възмутена, че тази ситуация се повтаря отново за пореден път. И в никакъв случай не съм длъжна да проявявам търпение повече от необходимото.
П.С. За сравнение, поръчките ми от Амазон от чернопетъчната седмица (те имат оферти цяла седмица, не само петък), всички бяха изпратени и доставени в рамките на няколко дни (до 4-5 дни беше най-голямото забавяне), а всички знаем мащабите на онлайн търговията в чужбина.

# 317
  • Пловдив
  • Мнения: 40 761
Аз чакам само една пратка...няма вест още.

# 318
  • София
  • Мнения: 2 051
В сайтът на Емаг след изпращането на поръчката се маркира "изпратена" и така си остава завинаги.
И няма нищо общо с куриерът.

Моята поръчка е точно с такъв статус от 3.12, но не мога да разбера какво искаш да кажеш - поръчката въобще изпратена ли е , тоест предадена ли е на куриер или това е подвеждаща информация, има номер за проследяване, но той не работи, моето мнение е, че е предадена на Еконт, след като им се обадих и казах само номера без никаква друга информация, те казаха, че поръчката е от Емаг и най-вероятно е в Румъния.
Иначе съм абсолютно съгласна с Малко Сладко Коте - това е просто безотговорно, лично аз повече няма да пазарувам от Емаг .
Имаше едно много хубаво мнение на страницата им във Фейсбук от недоволен клиент, че всичко е сбъркано в обслужването на клиентите от служителите /които той не обвиняваше лично, а по-скоро техните шефове/, след като елементарния етикет в комуникацията с недоволния клиент изисква да започне изречението с " Извиняваме се за причиненото ви неудобство..." или нещо от сорта, а не с "Благодаря за вашето мнение..."

# 319
  • от Луната
  • Мнения: 1 752
Онази вечер късно поръчах 2 стойки за телевизор. Днес от Рапидо ми донесоха едната, която е от партньор. Куриера изобщо не звънна предварително и добре, че си бях в къщи. Обади са направо от пред блока и каза, че сега не се обаждали, за да не лъжели хората да седят цял ден, че имали много работа и едва смогвали. Интересното е, че аз поръчах до офис на Еконт Wink. А от черния петък поръчах елха и храна за коте, като двете пристигнаха след 3 дни.

# 320
  • Русе
  • Мнения: 7 794

Моята поръчка е точно с такъв статус от 3.12, но не мога да разбера какво искаш да кажеш - поръчката въобще изпратена ли е , тоест предадена ли е на куриер или това е подвеждаща информация, има номер за проследяване, но той не работи, моето мнение е, че е предадена на Еконт, след като им се обадих и казах само номера без никаква друга информация, те казаха, че поръчката е от Емаг и най-вероятно е в Румъния.


След като предам поръчката на куриер я маркирам "изпратена" и край. Кога обаче ще я достави куриерът вече е извън моите правомощия.
Всички наши поръчки от ЧП са доставени. Обаче нямам изпратени с Еконт.

# 321
  • София
  • Мнения: 2 051
Е тогава как да "няма нищо общо с куриера", като всичко зависи от него, или освен ако имаш предвид за самата информация за проследяване в сайта, ако е така по-скоро си мисля, че по-някакъв начин сайта на Емаг е вързан в случая с Еконт и когато се появи информация в сайта на куриера, ще бъде отразена и в сайта на Емаг, но може и да греша.

# 322
  • Русе
  • Мнения: 7 794
За следенето в сайтът.

При мен специално платформата на Емаг не е вързана за Еконт, да не казвам че въобще не споменавам Емаг като пиша товарителници. Казвам на куриерът че пратката  е за лицето Х от град И и въобще не споменавам от коя платформа е поръчката.

# 323
  • Мнения: 116
аз мисля, че теорията с Румъния е доста вероятна. Предполагам, че голяма част от продуктите, които са предлагали са от складовете им в Румъния. Един вид да си разчистят склада Grinning  И ние, които чакаме вече толкова време, сигурно чакаме точно от там. Което пак не е никакво извинение защо се бавят 2 седмици. Възможно обяснение, е че румънците си приоритизират румънските поръчки, а тези за БГ кучета ги яли - последни

Е тогава как да "няма нищо общо с куриера", като всичко зависи от него, или освен ако имаш предвид за самата информация за проследяване в сайта, ако е така по-скоро си мисля, че по-някакъв начин сайта на Емаг е вързан в случая с Еконт и когато се появи информация в сайта на куриера, ще бъде отразена и в сайта на Емаг, но може и да греша.

вързани са със сигурност, иначе няма как да се стигне до момента 'приети продукти'

# 324
  • Пловдив
  • Мнения: 40 761
Моята която чакам е с куриер Европът...

# 325
  • Мнения: 5 249
Всички търговци и куриери знаят от предходната година (даже и от по-предходната година), че на ЧП се случват тези неща. Хората поръчват като невидяли. Ами, като се знае, могат да се наемат хора за няколко часа или дни, докато успеят да смогнат.
А колко допълнително куриери-шофьори и автомобили им трябват на куриерските фирми?

# 326
  • Русе
  • Мнения: 7 794
А знаете ли пък колко клиенти допълнително бавят куриерите? Един от тях оня ден се оплакваше че клиент 35 мин е мерил/пробвал едни обувки преди да реши че ще ги върне. Куриерът каза че му е отнел времето за няколко пратки.
И това го има...

# 327
  • София
  • Мнения: 9 850
ЧревоУгодник, това не е моя работа. В нашата фирма, когато това е било наложително, са се използвали и лични автомобили за доставка на стоки, после това е заплатено като служебен разход. Аз, като клиент, изобщо не съм длъжна да се интересувам дали и как този търговец (ведно с куриерската фирма, избрана от него, а не от мен) ще успее с другите поръчки. За мен (както вярвам, и за теб, когато си в позицията на клиент) е важно моята поръчка да бъде доставена навреме или поне да имам някаква яснота кога ще бъде доставена. В някои случаи дори доставката се заплаща, така че очакваш да получиш услугата, за която си платил, в разумния (и обещан) срок. А не след месец например.
Нямам никакво намерение да обяснявам и споря повече, още повече, че виждам нещата ясно и от двете страни. Точно затова не защитавам нито емаг, нито куриерските фирми, защото виждам, че когато има желание нещата да се свършат като хората, се намира начин.

# 328
  • Мнения: 18 974
От Черния петък имахме няколко поръчки от различни магазини. Най-бързо пристигна пратката, която беше изпратена с ДПД - в понеделника след черния петък беше изпратена, в сряда дойде. Същите са ни доставяли пратки и от днес за утре в по-ненатоварени дни. С Еконт имаше 3 пратки, включително една и от Емаг, пристигнаха преди 2 дни едновременно. Сега Спиди чакаме, пратили са СМС, че днес ще дойдат, но още не са дошли.

# 329
  • Варна
  • Мнения: 10 789
И ние все още си чакаме поръчката от Черния петък... Писахме съобщение във фейсбук страницата им, получихме шаблонен отговор - ще проверим и ще се свържем с вас...

Общи условия

Активация на акаунт