Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2016, 13:02 ч.

eMAG

  • 75 267
  • 612
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 2 674
Ваучер.

# 601
  • Мнения: 484
Благодаря много.
Значи ще чакам решението на КЗП, за да си върна парите.

# 602
  • Мнения: 3 889
Привет, някой дали е правил поръчка от емаг и търговеца ГИГА ДРИЙМС?
Гига дриймс изпащат неработещи продукти, без касов бон или каквото и да е платежно средство, след което клиента не може да върне стоката, защото касов бон няма издаден от гд. Подадох сигнал до НАП и КЗП. Днес беше заведен сигнала ми до НАП.
Говорих с ЕМАГ казаха ми открито, че  търговеца не им отговаря на мейли и обаждания, на мен също така не отговоря, срока за връщане отминава /31лв. не съм за тях, но ме е яд за отношението им към клиента/, не отиват до офиса на еконт в редута София, за да си вземат некачествената стока, служителя на емаг ми заяви открито, че това е практика на този търговец.
Ако има и друго клиенти със същия проблем нека при желание подадат сигнали към КЗП и НАП.

# 603
  • Мнения: 670
Привет, някой дали е правил поръчка от емаг и търговеца ГИГА ДРИЙМС?
Гига дриймс изпащат неработещи продукти, без касов бон или каквото и да е платежно средство, след което клиента не може да върне стоката, защото касов бон няма издаден от гд. Подадох сигнал до НАП и КЗП. Днес беше заведен сигнала ми до НАП.
Говорих с ЕМАГ казаха ми открито, че  търговеца не им отговаря на мейли и обаждания, на мен също така не отговоря, срока за връщане отминава /31лв. не съм за тях, но ме е яд за отношението им към клиента/, не отиват до офиса на еконт в редута София, за да си вземат некачествената стока, служителя на емаг ми заяви открито, че това е практика на този търговец.
Ако има и друго клиенти със същия проблем нека при желание подадат сигнали към КЗП и НАП.

Щом от емаг са ти казали че това е тяхна практика, тогава не разбирам защо работят с тях, защо продават продукти на несериозни фирми.

# 604
  • Мнения: 3 889
ismailyk, и  аз това се чудя.

# 605
  • Мнения: 790
И аз това щях да напиша. Как може да продължават да работят с явен мошеник, че си го и признават. От това по-голямо неуважение към собственото си име и репутация няма. След като не могат да гарантират основни и елементарни потребителски права на клиента, защо му е на човек да им ползва платформата изобщо Възмутително!

# 606
  • Мнения: 1 936
Привет, някой дали е правил поръчка от емаг и търговеца ГИГА ДРИЙМС?
Гига дриймс изпащат неработещи продукти, без касов бон или каквото и да е платежно средство, след което клиента не може да върне стоката, защото касов бон няма издаден от гд. Подадох сигнал до НАП и КЗП. Днес беше заведен сигнала ми до НАП.

Ако има и друго клиенти със същия проблем нека при желание подадат сигнали към КЗП и НАП.
Не са длъжни да издават касови бележки за онлайн поръчки. Имаш поръчката в сайта на eMAG и най-вече имаш товарителницата, което го брой за равносилно на касова бележка.

# 607
  • Мнения: 484
Подобен на моя казус.
От емаг ми издадоха ваучер, който мога да ползвам за закупуване на стоки предлагани от тях.
Когато има ваучер за намаление на определени стоки, не мога да се възползвам едновременно и от двата ваучера - този за намалението и този издадения ми от тях за стойността на поръчката направена от Маркетплейса.
Казах им, че това е некоректно спрямо мен, защото ако сумата ми беше възстановена по банкова сметка, юях да имам възможността да ползвам отстъпката и за групата продукти, които са им в промоция.
Такава им била политиката.
Днес изхарчих ваучера, защото това, което исках да си купя беше намалено дори повече от цената, на която щях да го купя преди дни.
Имах входиран сигнал в кзп срещу тях, но го прекратих, защото реално те направиха нещо по случая.
Друг е въпросът, че според мен беше правилно да ми възстановят парите по банкова сметка и аз да си ги изхарча, както намеря за добре, а не да ме ограничават по този начин.
Плащането към търговеца може да го правят след като се уверят, че всичко с поръчката е наред, а не както сега и аз и те да гоним Михаля с такива тарикати.
Отделно имам входирана жалба и срещу търговеца, която няма да прекратя.
Не знам защо някои търговци си мислят, че потребителите пасат трева.

# 608
  • Мнения: 3 889
Говорих с НАП  относно касовата бележка и те бяха да друго мнение.
По принцип пазарувам много онлайн и до тоя момент винаги съм имала касова в кутията от търговеца и друга от куриера със сумата на наложения платеж, която съм платила в офиса на куриера.
Ще видим какво ще се случи, но все едно ми е с 30лв няма да обеднея няма и да забогатея, но не искам да ме правят на маймуна, а явно не съм само аз.

# 609
  • Мнения: 473
Говорих с НАП  относно касовата бележка и те бяха да друго мнение.
По принцип пазарувам много онлайн и до тоя момент винаги съм имала касова в кутията от търговеца и друга от куриера със сумата на наложения платеж, която съм платила в офиса на куриера.
Ще видим какво ще се случи, но все едно ми е с 30лв няма да обеднея няма и да забогатея, но не искам да ме правят на маймуна, а явно не съм само аз.

Ако плащането към куриера е като пощенски паричен превод - онлайн магазините не издават касови бележки. С последните промени в наредба 18, много онлайн магазини минаха на пощенски преводи, иначе трябва да сменят апарат, да го свързват с онлайн магазина автоматично и става неработно за тях..

# 610
  • Мнения: 281
Имам над 20 поръчки от E-MAG. Досега съм нямала проблеми. За пръв път ми се налага да връщам повредил се продукт в гаранция. След година и половина вярна служба, телефонът отказа да работи. Попълних формуляра за връщане за поправка и ще чакам куриерът да дойде да го вземе. Има ли вероятност да си получа парите, в случай, че не могат да го отремонтират? Или мога само да си мечтая? Simple Smile
П.П. Ще пиша за развръзката Simple Smile

# 611
  • Мнения: 159
Имам над 20 поръчки от E-MAG. Досега съм нямала проблеми. За пръв път ми се налага да връщам повредил се продукт в гаранция. След година и половина вярна служба, телефонът отказа да работи. Попълних формуляра за връщане за поправка и ще чакам куриерът да дойде да го вземе. Има ли вероятност да си получа парите, в случай, че не могат да го отремонтират? Или мога само да си мечтая? Simple Smile
П.П. Ще пиша за развръзката Simple Smile
Аз имах проблем с кафе машина на Долче Густо. Два месеца преди да изтече гаранцията отказа бутона за включване. Това било слабото място на машините с капсули. След по-малко от 2 седмици си я получих с описание какво й е сменено и стикер 6 г. гаранция🤔. Мисълта ми беше, че са коректни, но при мен търговеца е Емаг. Предполагам и това е от значение. Иначе пазарувам от тях от създаването им - края на 2012г. май беше.

# 612
  • Мнения: 281
Hope17 , обнадежди ме! И при мен търговецът е E-MAG. Дано имам късмет!

Общи условия

Активация на акаунт