Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2016, 13:02 ч.

eMAG

  • 76 294
  • 638
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 2 686
Ваучер.

# 601
  • Мнения: 619
Благодаря много.
Значи ще чакам решението на КЗП, за да си върна парите.

# 602
  • Мнения: 4 125
Привет, някой дали е правил поръчка от емаг и търговеца ГИГА ДРИЙМС?
Гига дриймс изпащат неработещи продукти, без касов бон или каквото и да е платежно средство, след което клиента не може да върне стоката, защото касов бон няма издаден от гд. Подадох сигнал до НАП и КЗП. Днес беше заведен сигнала ми до НАП.
Говорих с ЕМАГ казаха ми открито, че  търговеца не им отговаря на мейли и обаждания, на мен също така не отговоря, срока за връщане отминава /31лв. не съм за тях, но ме е яд за отношението им към клиента/, не отиват до офиса на еконт в редута София, за да си вземат некачествената стока, служителя на емаг ми заяви открито, че това е практика на този търговец.
Ако има и друго клиенти със същия проблем нека при желание подадат сигнали към КЗП и НАП.

# 603
  • Мнения: 709
Привет, някой дали е правил поръчка от емаг и търговеца ГИГА ДРИЙМС?
Гига дриймс изпащат неработещи продукти, без касов бон или каквото и да е платежно средство, след което клиента не може да върне стоката, защото касов бон няма издаден от гд. Подадох сигнал до НАП и КЗП. Днес беше заведен сигнала ми до НАП.
Говорих с ЕМАГ казаха ми открито, че  търговеца не им отговаря на мейли и обаждания, на мен също така не отговоря, срока за връщане отминава /31лв. не съм за тях, но ме е яд за отношението им към клиента/, не отиват до офиса на еконт в редута София, за да си вземат некачествената стока, служителя на емаг ми заяви открито, че това е практика на този търговец.
Ако има и друго клиенти със същия проблем нека при желание подадат сигнали към КЗП и НАП.

Щом от емаг са ти казали че това е тяхна практика, тогава не разбирам защо работят с тях, защо продават продукти на несериозни фирми.

# 604
  • Мнения: 4 125
ismailyk, и  аз това се чудя.

# 605
  • Мнения: 838
И аз това щях да напиша. Как може да продължават да работят с явен мошеник, че си го и признават. От това по-голямо неуважение към собственото си име и репутация няма. След като не могат да гарантират основни и елементарни потребителски права на клиента, защо му е на човек да им ползва платформата изобщо Възмутително!

# 606
  • Мнения: 1 958
Привет, някой дали е правил поръчка от емаг и търговеца ГИГА ДРИЙМС?
Гига дриймс изпащат неработещи продукти, без касов бон или каквото и да е платежно средство, след което клиента не може да върне стоката, защото касов бон няма издаден от гд. Подадох сигнал до НАП и КЗП. Днес беше заведен сигнала ми до НАП.

Ако има и друго клиенти със същия проблем нека при желание подадат сигнали към КЗП и НАП.
Не са длъжни да издават касови бележки за онлайн поръчки. Имаш поръчката в сайта на eMAG и най-вече имаш товарителницата, което го брой за равносилно на касова бележка.

# 607
  • Мнения: 619
Подобен на моя казус.
От емаг ми издадоха ваучер, който мога да ползвам за закупуване на стоки предлагани от тях.
Когато има ваучер за намаление на определени стоки, не мога да се възползвам едновременно и от двата ваучера - този за намалението и този издадения ми от тях за стойността на поръчката направена от Маркетплейса.
Казах им, че това е некоректно спрямо мен, защото ако сумата ми беше възстановена по банкова сметка, юях да имам възможността да ползвам отстъпката и за групата продукти, които са им в промоция.
Такава им била политиката.
Днес изхарчих ваучера, защото това, което исках да си купя беше намалено дори повече от цената, на която щях да го купя преди дни.
Имах входиран сигнал в кзп срещу тях, но го прекратих, защото реално те направиха нещо по случая.
Друг е въпросът, че според мен беше правилно да ми възстановят парите по банкова сметка и аз да си ги изхарча, както намеря за добре, а не да ме ограничават по този начин.
Плащането към търговеца може да го правят след като се уверят, че всичко с поръчката е наред, а не както сега и аз и те да гоним Михаля с такива тарикати.
Отделно имам входирана жалба и срещу търговеца, която няма да прекратя.
Не знам защо някои търговци си мислят, че потребителите пасат трева.

# 608
  • Мнения: 4 125
Говорих с НАП  относно касовата бележка и те бяха да друго мнение.
По принцип пазарувам много онлайн и до тоя момент винаги съм имала касова в кутията от търговеца и друга от куриера със сумата на наложения платеж, която съм платила в офиса на куриера.
Ще видим какво ще се случи, но все едно ми е с 30лв няма да обеднея няма и да забогатея, но не искам да ме правят на маймуна, а явно не съм само аз.

# 609
  • Мнения: 508
Говорих с НАП  относно касовата бележка и те бяха да друго мнение.
По принцип пазарувам много онлайн и до тоя момент винаги съм имала касова в кутията от търговеца и друга от куриера със сумата на наложения платеж, която съм платила в офиса на куриера.
Ще видим какво ще се случи, но все едно ми е с 30лв няма да обеднея няма и да забогатея, но не искам да ме правят на маймуна, а явно не съм само аз.

Ако плащането към куриера е като пощенски паричен превод - онлайн магазините не издават касови бележки. С последните промени в наредба 18, много онлайн магазини минаха на пощенски преводи, иначе трябва да сменят апарат, да го свързват с онлайн магазина автоматично и става неработно за тях..

# 610
  • Мнения: 304
Имам над 20 поръчки от E-MAG. Досега съм нямала проблеми. За пръв път ми се налага да връщам повредил се продукт в гаранция. След година и половина вярна служба, телефонът отказа да работи. Попълних формуляра за връщане за поправка и ще чакам куриерът да дойде да го вземе. Има ли вероятност да си получа парите, в случай, че не могат да го отремонтират? Или мога само да си мечтая? Simple Smile
П.П. Ще пиша за развръзката Simple Smile

# 611
  • Мнения: 190
Имам над 20 поръчки от E-MAG. Досега съм нямала проблеми. За пръв път ми се налага да връщам повредил се продукт в гаранция. След година и половина вярна служба, телефонът отказа да работи. Попълних формуляра за връщане за поправка и ще чакам куриерът да дойде да го вземе. Има ли вероятност да си получа парите, в случай, че не могат да го отремонтират? Или мога само да си мечтая? Simple Smile
П.П. Ще пиша за развръзката Simple Smile
Аз имах проблем с кафе машина на Долче Густо. Два месеца преди да изтече гаранцията отказа бутона за включване. Това било слабото място на машините с капсули. След по-малко от 2 седмици си я получих с описание какво й е сменено и стикер 6 г. гаранция🤔. Мисълта ми беше, че са коректни, но при мен търговеца е Емаг. Предполагам и това е от значение. Иначе пазарувам от тях от създаването им - края на 2012г. май беше.

# 612
  • Мнения: 304
Hope17 , обнадежди ме! И при мен търговецът е E-MAG. Дано имам късмет!

# 613
  • Мнения: 2
Здравейте,
Да ви разкажа за моите преживяване с Емаг. Като всеки млад човек  използвах! платформата им доста активно до първият сблъсък с нужда от сервиз за закупен от мен електрически байк който съответно е на доста висока цена (може би разчитат че Българинът не си търси сервизните права"търсете си правата"), и така подадох искане за сервиз за несветещ преден фар на колелото и не работещ механизъм за подаване на "газ" на колелото дойдоха вземаха го за сервиз няма проблем след което техен служител който си нямаше и на представа защо ми звъни каза че гаранцията е отказана понеже имало механичен дефект на колелото в следствие на транспорта "аз съм си снимал колелото цяло и несчупено преди да им го пратя все пак имам малко умствен капацитет" след което тръгнаха да търсят отговорност от куриерската фирма, след което като видяха че и там не минава номера пак ми звъннаха на мен и пак казаха че е счупено от мен в първият момент без протоколи от сервиз за отказана гаранция след това пратиха някакъв техен протокол не сервизен за отказа от гаранция в който беше написано че поради механичен дефект се отказва сервизно отстраняване на проблема без да има общо между механичният проблем и същественият проблем. С аргумента че байка не е използван според инструкциите за експлоатация който обаче не съм получил с доставката на байка и след скандали и обаждания ми бяха изпратени след като им го бях пратил вече по втори казус ги засичам. 2 дни преди да мине 30 дневният срок за връщане и след като разбрах какви мишоци са подадох заявление за връщане на продукта в законоустановеният срок и искане за прекратяване на договора за потребителски кредит с който е закупена веща преди 5-6 дена им изпратиха най - нахално колелото неремонтирано с куриер и аз отказах пратката подадох сигнал до КЗП и се надавам от там да реагират защото това си е абсолютно погазване на правата на потребителя и незачитане на Българското законодателство. Сега байка е при куриера който не може да се свържи с Емаг за да кажат какви са по нататъшните им действия съвета ми към потребителите е да пазаруват от търговци който са коректни, да пазаруват от търговци с който могат да се свържат мисля че с Български търговец нямаше да се налага да си бия главата сега. Но сега съм решил първо да мина през процедурата на КЗП с надеждата че има институция която може да реши проблема, ако няма развръзка ще заведа дело срещу търговеца търсете си правата за да може държавата ни да се оправи и да няма издевателства към потребителите, потребителя има много права. Ако някой има някакви въпроси или питания към мен съм склонен да му отговоря и да му съдействам с всичко което мога. А Емаг да решат кой аджеба е виновен за механичният дефект който не е констатиран от сервиз а от никакъв лист писан от Чичо Манолчо Потребителя или Куриера или те самите !!! в крайна сметка. Защото уважаеми Емаг Потребителя(аз) съм си закупил продукта не за да ви го връщам а за да си го ползвам и в мейлите с който си кореспондирах с Емаг (който мога да предоставя на всички заинтересувани) аз исках от тях само инструкции за експлоатация и за въвеждане на колелото във еклсплоатация за да мога да си го ползвам по предназначение и на 100% от капацитета му. Също така това е последната ми покупка от тази платформа. В обобщение отказват сервиз на продукт закупен преди 20 дена за проблем свързан с електрониката на продукта заради "механичен" дефект който няма нищо общо с електрониката на продукта (и който може би те са причинили а именно една счупена пластмасова скоба) аз ще си сменя скобата за 20 стотинки те да ми оправят фара и устройството за подаване на "газ" че е смешно вече. Не знаят кого да обвинят за проблема и стрелят на посоки който поддаде. Пускат някакви протоколи който са написани от не се знае кого. Нямат никакви инструкции за експлоатация на какъвто и да е език за продукт който е на стойност няколко хиляди лява "браво" и в протокола си най нагло пишат че не са спазени инструкциите за употреба, който няма. Загубихте ме уважаеми Емаг. Заради некомпетентността и несериозното си отношение към клиентите си. (И ако някой от Емаг чете това пуснете си последният запис от разговора ми с ваш служител прослушайте го до момента в който служителя ви казва "ние не сме го счупили нарочно" а аз "ми добре без да искахте" Малки мишчици!!!

За жалост втора издънка от страна на Емаг в рамките на 1 седмица. Продукт Електронен уред Isotronic за защита от комари предлаган от Маркетплейс търговец, наработещ и при искане за сервиз ми се казва че претенцията е към маркетплейс търговеца, маркетплейс търговеца казва пращате го за ваша сметка в двете посоки а продукта е на стойност 12 лв. На практика по - скъпо ни идва да изпратим продукта за ремонт отколкото да си купим нов Браво Емаг намерихте още един начин да цакате Българският потребител!!!

Последна редакция: сб, 06 юли 2019, 15:21 от AnMary

# 614
  • Мнения: 4 125
Оттеглих си личните данни от емаг и нямам никакво намерение да пазарувам от нях. Все пак има и други търговски мрежи за техника.

Общи условия

Активация на акаунт