Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2016, 13:02 ч.

eMAG

  • 81 895
  • 765
  •   1
Отговори
# 750
  • София
  • Мнения: 9 012
Моите неща ги донесоха в неделя. Как рязко се разбързаха, след като се чухме в петък по телефона - в събота бяха при куриера и в неделя сутринта при мен.

# 751
  • Добрич
  • Мнения: 743
Някой вземал ли е от телефоните, които предлагат- Ulefone, чудя се за първи телефон  на дете, дали да поръчам.

# 752
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 7 087
Моите неща ги донесоха в неделя. Как рязко се разбързаха, след като се чухме в петък по телефона - в събота бяха при куриера и в неделя сутринта при мен.


Би ли споделила на кой телефонен номер се обажда?

# 753
  • София
  • Мнения: 9 012
На посочения в сайта - 070013624
https://www.emag.bg/info/za-vrazka-s-nas?ref=footer_3_1

# 754
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 7 087
Аз този номер го видях, но не знам дали важи за продукти, които се доставят от външен търговец.

# 755
  • София
  • Мнения: 9 012
Позвъни и ще ти кажат дали "важи" и за продукти от партньорите на Емаг. В страницата, която дадох, има още информация, можеш да прочетеш и там. Не купувам от партньори на Емаг и нямам представа.

# 756
  • Мнения: 984
Когато поръчах на миналия черен петък от партньор на Емаг и иска да разбера какво се случва с поръчката ми, потърсих сайт/ телефон в нета на самия партньор, тъй като Емаг не са особено функционални и се получава развален телефон. Имах късмет, защото самият търговец беше много услужлив и всичко беше точно.

# 757
  • Мнения: 639
Влизам си в профила в емаг,давам на гаранции  обаче ми е неактивно полето да си изтегля гаранцията ,както и немога изобщо да отворя файла...

# 758
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 7 087
Влизам да споделя, че повече НИКОГА (и, да, знам значението на думата никога) няма да пазарувам от eMAG. Първи път и единствен ще ми остане, независимо от намаленията им.
Поръчката ми от външен търговец днес най-сетне дойде, но са ми изпратили килим, който въобще не съм поръчвала, а доставката е БЕЗ ПРЕГЛЕД (т.е. можеш да го видиш, след като платиш).
Става въпрос за външен търговец - Decorino, който явно е опаковал и изпращал каквото има в наличност. Няма и да се пробвам да връщам килима, тъй като ще ми излезе "златен".

# 759
  • Мнения: 14 949
didka pitka, пиши им, щом са ти изпратили друг артикул, те би трябвало да си поемат доставката обратно и без такава да ти пратят това, което си поръчала. Пробвай, на мен лично ми вървеше комуникацията с тях, на имейл съм писала, не съм звъняла.

# 760
  • Varna
  • Мнения: 18 687
Пиши им. Заплаши с комисията за зашита на потребителя. Пробвай се, какво ще загубиш.

# 761
  • София
  • Мнения: 2 071
Абсолютно за тяхна сметка трябва да стане връщането. Аз така с една триколка от Комсед, три пъти ми пристигаха различни части, които не бяха за нея и накрая им върнах цялата триколка с куриер и всичкото това за тяхна сметка естествено.

# 762
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 7 087
Благодаря ви за напътствията, но явно на румънски ще трябва да пропиша, за да осъществя комуникация. Smiley

# 763
  • Мнения: 14 949
Благодаря ви за напътствията, но явно на румънски ще трябва да пропиша, за да осъществя комуникация. Smiley
Не е нужно на български съм писала, никакъв проблем нямаше, на български ми отговаряха.

# 764
  • София
  • Мнения: 9 012
Не разбирам каква е вината на Емаг в случая?
Че и те са се дънили, дънили са се, но в конкретния случай нямат вина - те са посредник между клиент и търговец.

Общи условия

Активация на акаунт