Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 дек. 2016, 15:10 ч.

Ядове с Мтел

  • 37 057
  • 139
  •   1
Отговори
# 135
  • София
  • Мнения: 540
Няма значение, ще изпратят СМС на телефона за контакт. поне при нас беше така: договора е на майка ми, но моят номер е за връзка.

# 136
  • София
  • Мнения: 4 956
Здравейте, казуса ми е следния:
Миналата седмица подписах договор към А1 за интернет и телевизия. Казах на колегата, че ми е спешно и той обеща до ден, два да имаме интернет. Затова и подписах договора. След два дни дойдоха момчета на адреса и ми казаха, че оптиката на входа не е достатъчна и ще пратят екип уикенда да пуснат оптичен възел.
Вече 5 дни минаха...а хора още не са идвали да оправят оптиката дори, камо ли да пратят хора за прекарване на интернета.
В договора не видях да пише до колко дни са задължени да пуснат нета. Нито дали мога да прекратя този договор, сумата ми тече...плащам си за прекарана тв и нет, а аз след седмица още нямам нищо.
Някой наясно ли е колко дни след подписване мога да прекратя договора?

# 137
  • Мнения: 1 960
Питай A1 защо се бавят.

# 138
  • Мнения: 3 285
Забравих да пиша по моя казус. Издадоха ми веднага кредитно, платих по-малката сума без тези такси.

# 139
  • София
  • Мнения: 4 956
След днешното нахалстване от моя страна и въпрос дали мога да прекратя договора веднага пратиха хора. Сега го прекарват.
Но не знам защо винаги трябва да става със зор всичко.

Общи условия

Активация на акаунт