Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 ян. 2017, 18:16 ч.

Пазарувате ли в obuvki.bg?

  • 44 684
  • 183
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 230
Снощи поръчах едни сникърси на Тамарис и платих с карта. Плащането мина, от сметката са ми удържани парите, получих имейл за приета поръчка. Днес статуса първо беше готова за изпращане, после в обработка и накрая получих мейл за анулирана поръчка без да пише причината. Проверих в сайта да не би да е свършил моят номер, има го наличен. Звъннах на център за обслужване но се оказа че работят от понеделник до петък. Някой имал ли е подобен казус?

# 181
  • Мнения: 1 318
Здравейте , някой със скорошна рекламация към Obuvki.bg? Последно беше за разлепените обувки.
Моят случай е следния:
Купих тази чанта , харесах я и за месец носене винтовете на металните елементи взеха да падат и да ги губя, съответно металните елементи да се откачат. Мъжът ми ги замени с нови , но проблемът продължи, докато един ден цял елемент не се беше счупил на 2 и точно този си имаше винтове. Попълних бланката за рекламация, върнах им чантата преди 2 седмици. Никакъв отговор или реакция от тяхна страна нямам, нито дали е получена пратката, за становище да не говорим,ни вопъл,ни стон,ни мейл , ни пощенски гълъб. При вас как е протичала рекламацията и дали са я уважили?

Това е чантата.
https://www.obuvki.bg/damska-chanta-creole-k10298-cheren.html

# 182
  • Мнения: 2 679
alayne,
пиши им на имейла.Отговарят за нула време,какъвто и да е проблемът.Можеш и на телефона да им звъннеш.
Аз върнах,но изцяло ми излетя от главата как се случиха нещата.Нямаше проблем,до няколко седмици парите се възстановиха.Но докато не пишеш или обадиш,няма да знаеш какво ще предприемат.Провери си и сметката,да не би да са ти върнали парите.

# 183
  • Мнения: 1 318
Чух се с тях. Били я получили и чакал становище от производителя.

Общи условия

Активация на акаунт