Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 210
  • Мнения: 1 330
Момичета, имам един административен въпрос.
Направих си по погрешка регистрация и съответно ми назначиха служебен Наставник. Може ли профила ми да бъде изтрит или деактивиран?
Доколкото знам не. Ако през даден профил не се пусне поръчка 6 месеца доколкото знам го изтриват. Иначе при самостоятелно регистриране наистина се назначават наставниците служебно и не може да сте при когото си изберете. Затова винаги съветвам хората да не се регистрират самостоятелно в сайта, защото не е сигурно този наставник колко ще ви помага, а то наистина в началото си има нужда от това.
Иначе може да направите профил на ваш близък, човек от семейството ви например, да ви регистрира избран от вас наставник, и да си работите през този профил, не е проблем.

# 211
  • Мнения: 5
И аз се саморегистрирах, наставникът ми не се обади. Много съм благодарна на mamamishi, много ми помогна!

# 212
  • София
  • Мнения: 175
Благодаря, mamamishi!

А защо въобще няма полета за редактиране на данните - например при въвеждането на мобилен телефон има една нула и заради това не може да се изпрати код за верификация?

# 213
  • Мнения: 1 330
Да, това с редактиране на данните е малко кофти...има неща на сайта, които могат да се пооправят според мен. И разни такива особености, както с телефона и избиране на офис за доставка и други. Това е още една от причините някой да те регистрира, защото имат опит вече. Моята наставничка е невероятно добра във всичко, винаги разчитам на нея и направо извадих късмет, защото не я познавам лично, а я намерих случайно в интернет.
Иначе мисля, че и тук на първа страница на темата ще е добре да се обобщят под някаква форма основните неща, за да може да са полезни на всеки, който има нужда от информация.
Отделно ако споделяме повече както за продуктите, така и за техническата част, ще сме си полезни.

# 214
  • софия
  • Мнения: 9 759
Регистрирах се сама, за да поръчвам от време на време за себе си (основно препаратът за фурни, но покрай него и други) и не съм имала никакви проблеми, но аз много цъкам в нета и пазарувам основно он лайн. Вероятно има някакви подробности, които не знам, но и без тях взимам това, което ми трябва.
Това, което ме дразни е, че не са се постарали да преведат всичко на български. Има неща и на руски, не че е проблем, но е някак неуважително. Видях, че има нови места за взимане на пратките в София, което е супер.

# 215
  • Мнения: 1 330
И мен това с руския ме дразни, редно е всичко да е преведено и то както трябва. Отделно има доста неща, които при нас не се предлагат в каталозите, а също и липсват ароматизирани страници, които при рускините ги има. Като цяло има неща за дооправяне, отдавам го на това че фирмата е сравнително от скоро на нашия пазар.
Другото е доставките, което не ми харесва. Трябва да има офиси в повече градове и да се работи в посока намаляване цената на доставката.

# 216
  • София
  • Мнения: 175
Е то и аз много цъкам в интернет и поръчвам онлайн и т.н. и точно, затова се чудя как може да има платформа, която не предлага редакция на данните. Най-вероятно е нарочно, но какъв е смисъла от "кухи" профили тогава?
Относно превода - да би било хубаво да има превод на български - все пак са на бг. пазар Simple Smile

# 217
  • софия
  • Мнения: 9 759
Е то и аз много цъкам в интернет и поръчвам онлайн и т.н. и точно, затова се чудя как може да има платформа, която не предлага редакция на данните. Най-вероятно е нарочно, но какъв е смисъла от "кухи" профили тогава?
Относно превода - да би било хубаво да има превод на български - все пак са на бг. пазар Simple Smile
Моят коментар беше за несложността на регистрация, не съм коментирала малоумието потребител да не може да редактира въведени данни.

# 218
  • Варна
  • Мнения: 50
Здравейте, мацки!
Като един Директор във Фаберлик, искам да обясня някои неща. Flowers Hibiscus

1. Превод на сайт и каталог -

Вече имаме нови двама страхотни мениджъри, които са връзка между България и Фаберлик, преди няколко дни изпратиха молба към всеки, който има желание да помогне с превода в каталога - всяка грешка да се покаже, да се предложи нещо ново, защото има фрази на руски, които преведени не звучат въобще примамливо на български. Та така, по това се работи.
Забелязвам, че сайта всяка кампания има голямо развитие, като пример ще дам в раздел Новини как преди излизаха на руски и моята наставничка ги превеждаше собственоръчно, за да ги сподели в групата на разбираем език. Вече всичко е на български, включително и при правене на поръчка доста неща са променени. Въпрос на време е да се развие още повече всичко.

2. Доставки -

Прочетох мнение, че трябва да има повече офиси. Съгласна съм!! Получаването на поръчка до офис на Фаберлик е напълно безплатно, затова и е по-предпочитано. Но не зависи от компанията дали ще се отворят офиси, зависи от консултантите. Тези пукнтове, които има в момента, са на консултанти, които са се посветили на Фаберлик и се развиват само в тази област- те сключват договор с компанията и отварят офис. Ако поръчвате през своя регистрация, но няма офис в града ви, доставката се прави чрез куриерска фирма и вие я поемате финансово.
* Ако пускате поръчка през сайта, имайте впредвид, че трябва да изберете доставка НА МЯСТО, защото до пощенска станция е 24лв доставката. 

3. Регистрация

Като консултант вече повече от 2 години и половина, имам какви ли не случаи. Ще опиша някои от тях с цел по-добро запознаване от ваша страна:
3.1 Влизате в сайта и се регистрирате самостоятелно - тук се внимава за няколко неща:
Въвеждате 3 имена ( вече има доста случаи, в които се въвеждат само две имена и се дублират, това понякога обърква доста хората в офиса ако не ви познават);
Въвеждате телефонен номер, като задължително махате 0-та и проверявате поне два пъти дали всичко е наред с номера. След няколко минути ще получите 2 смс-а - Код за потвърждение на мобилния номер( без да потвърдите, не можете да пуснете поръчка) и съобщение с номера ви на консултант и паролата, с които да влезете в личния си профил в сайта.
Въвеждате мейл - тук аз препоръчвам винаги да се въвежда, защото ако има проблем с мобилния номер, на мейла ще получите писмо, в което ще намерите консултантския си номер и паролата( АКО има проблем с мобилния, можете да влезете и да редактирате)
Въвеждате дата на раждане
Въвеждате град( ако в този град има офис, при започване на поръчка, автоматично ще ви даде да изберете офис в този град ако са повече).
Има опция да въведете номер на консултант( така реално вие си избирате наставник, ако имате познат или се доверите достатъчно на някого да ви обучи и да ви помага завбъдеще).

Това са стъпките при саморегистрация.

3.2 Ако решите, че имате приятел, познат или просто си имате консултант и искате да сте при него, можете да го помолите да се регистрирате при него, като му давате данните си и той го прави вместо вас.

3.3 Искате да си поръчвате за себе си от време на време - за да се възползвате от отстъпка и реално да има изгода от пазаруването и от самата ви регистрация, е добре да имате минимална поръчка, която е 40лв. Ако я направите, използвате 20% отстъпка от каталожната цена на всеки продукт.

3.4 Има и още един вариант, ако пазарувате само за себе си - намерете консултант или страница във Фейсбук, поръчайте през тях. Лично аз при поръчки през моята страница правя подаръци например, доста мои колеги го правят, така че ще останете доволни.

3.5 Ако в последствие решите да се развивате и да градите бизнес, винаги можете да регистрирате хора и да ги обучавате. Във фейсбук има достатъчно групи за обучения, продукция и информация( самата аз водя обучения всеки каталог).

4. Пускане на поръчка

Тук е доста пипкаво, от гледна точка на това, че ще отнеме доста време да напиша нещо, което написано е трудно да се асимилира. Правили сме доста нагледни клипове как се пуска поръчка, как се плаща, как да се ориентираме в сайта - потърсете в Ютуб или помолете наставника си да ви добави в групите( стига той самия да е член)

5. Плащане на поръчка

Поръчките се плащат само и единствено в сайта с карта( дебитна/ кредитна). Плащането е защитено, но се изисква задължително да имате онлайн банкиране, иначе няма да можете да платите. Всичко това е за наша сигурност и най-вече на нашите пари.

6. Ползване на продукцията

Остана забавната и най-приятната част - ползването! Поръчките пристигат при вас от 7 до 10 дни след пускането им през сайта. Ако във вашия град няма офис - би трябвало да ви звъннат от офиса, в който получавате поръчките си и да ви попитат къде да бъде доставена.


Ще ми бъде приятно ако искате да споделя някои продукти, които имам.
Снимки на грим, ефект от ползване на козметиката или препаратите - няма ли да е добре да развием малко тази тема?
Това беше от мен, надявам се да съм била полезна. Flowers Hibiscus

П.С Не гледайте малкото ми мнения във форума, не съм поставено лице. От доста време съм тук и чета всичко, но рядко коментирам. Animal Pig

Дами, къде се изгубихте, темата съвсем замря...
Вече сме в Кампания 2, много добра е и офертата с бонусът за новорегистрираните, направо си е супер.
Споделете нещо за новите кремове Варио и парфюмите Викинг и Валкирия, аз още им се чудя.

Не видях някой да е отговорил за парфюмите и кремовете, затова се включвам.

Взех си дамския аромат - първоначално е доста силен, но след 5 минути аромата е супер- аз обичам тежки и този определено е такъв. Издръжлив е, което доста ми харесва. Мъжкия харесвам дори повече, но не мога да накарам ММ да си го вземе, Валентин Юдашкин ползва и даже се е заредил с 3 за всеки случай.

Варио - имам лекия крем и антистрес серума. Комбинирам ги и поотделно ги ползвам- добри са, спор няма.
Но като цяло си ползвам серията Weekend и честно казано не бих я заменила!

Надявам се да съм била полезна.

Последна редакция: вт, 18 фев 2020, 07:49 от bubanka

# 219
  • Мнения: 1 330
Ето, че си имаме истински директор в темата, браво!
Разбира се, че искаме да споделите тук за продукти, ефект от ползване и т.н., това е и идеята на темата според мен. Аз например не знаех, че трябва да имаш банкиране, за да плащаш в сайта.
Прави впечатление, че офисите са най-много във Варна и че в много от останалите големи градове няма. Работят руснаци, това също прави впечатление. Доставката е скъпа, това е факт, особено за хора, които правят малки поръчки... отстъпката им отива за доставка. В тази посока трябва да се работи.
Друга посока, тези които се регистрират сами се разпределят на някакъв странен принцип, а с някои момичета пък и изобщо не се свързва наставник, а им се води такъв ама го няма...

# 220
  • Мнения: 5
Би било чудесно, ако се правят открити представяния на бизнес възможността и продуктите в по-големите градове.

# 221
  • Варна
  • Мнения: 50
Ето, че си имаме истински директор в темата, браво!
Разбира се, че искаме да споделите тук за продукти, ефект от ползване и т.н., това е и идеята на темата според мен. Аз например не знаех, че трябва да имаш банкиране, за да плащаш в сайта.
Прави впечатление, че офисите са най-много във Варна и че в много от останалите големи градове няма. Работят руснаци, това също прави впечатление. Доставката е скъпа, това е факт, особено за хора, които правят малки поръчки... отстъпката им отива за доставка. В тази посока трябва да се работи.
Друга посока, тези които се регистрират сами се разпределят на някакъв странен принцип, а с някои момичета пък и изобщо не се свързва наставник, а им се води такъв ама го няма...

*Офисите са най-много във Варна, защото там има доста директори Laughing Просто така се е случило, не е нищо страшно. Надяваме се във всеки по-голям град да има поне по 3 офиса след време.

*Работят руснаци, факт- но без тях, нямаше Фаберлик да е това, което е в момента! Аз съм 2-ра линия Директор под Денис и 3-та под Снежана, които са уникални хора и ме научиха на изключително много! Толкова добри и скромни хора, уча се от тях всеки ден! Без тях, Фаберлик нямаше да е това, което е в момента, повярвайте ми! *Говоря за Българския пазар. 
*Доставката по Еконт вече е безбожно скъпа. Малките поръчки - през Спиди ги взимайте. Големите са по-изгодни през Еконт.
* Разпределя се на населено място мисля, там не съм особено запозната с принципа. Знам, че ако правиш по 100т получаваш консултанти( лично аз имам около 10-тина консултанта получени така, но отдавна не съм получавала, а участвам в акцията за прахосмукачката).
* Ако не се свърже наставник с някой от вас, потърсете го вие - в смс-а и в мейла получавате данните му. Като влезете в профила си на надписа Директор излиза и човека, който е директор на цялата структура - може би той ще ви обърне по-голямо внимание ако не случите на качествен наставник.

Би било чудесно, ако се правят открити представяния на бизнес възможността и продуктите в по-големите градове.


Много искам! Лично ходих в Свищов при моя консултантка да правим такова и беше страхотно изживяване!
За съжаление обаче е обвързано с много финанси и голяма организация, които се поемат лично от консултантите, затова просто трябва някой да се съгласи и да го направи. Имам колеги, които обикалят и правят в западна България. Имах идея да ходим в средните градове с моята наставничка, но отново- всичко е обвързано с финанси и не е лесно.

Надявам се да съм била полезна Flowers Bouquet

# 222
  • Мнения: 1 330
Няма абсолютно никаква връзка с населеното място това разпределение на саморегистрирани  консултанти, явно компютър ги разпределя на случаен принцип. Трябва фирмата да сключи договори с куриерските фирми, за да намали доставката, както е прието в много фирми вече. Да се организират форуми и срещи в България, както по региони, така и централно. Да се засили значително рекламата на продуктите, която за момента я няма. Да се предлагат продуктите от руските каталози, доста от които липсват на нашия пазар. Да се работи в посока намаляване на продуктите в недостиг, доста са и това води до загуби за всички....и още неща, спирам че стана ферман.

# 223
  • Мнения: 50
Няма абсолютно никаква връзка с населеното място това разпределение на саморегистрирани  консултанти, явно компютър ги разпределя на случаен принцип. Трябва фирмата да сключи договори с куриерските фирми, за да намали доставката, както е прието в много фирми вече. Да се организират форуми и срещи в България, както по региони, така и централно. Да се засили значително рекламата на продуктите, която за момента я няма. Да се предлагат продуктите от руските каталози, доста от които липсват на нашия пазар. Да се работи в посока намаляване на продуктите в недостиг, доста са и това води до загуби за всички....и още неща, спирам че стана ферман.

Абсолютно права си за всичко изброено, mamamishi, само да кажа , че компанията  организира форум в края на годината, с консултатнти и директори и то точно във Варна. Може Ivet Vicheva да каже също.

# 224
  • Мнения: 1 330
Да, помня че имаше нещо за този форум...имейл май. Популяризиране на фирмата обаче на нашият пазар липсва и като цяло рекламата я няма хич. Предвид невероятното качество и достъпна цена на продуктите, бих казала че това ще доведе до наистина големи продажби и съответно до много успели консултанти и доволни клиенти. Нима не е това целта на всеки подобен бизнес?

Общи условия

Активация на акаунт