Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 май 2017, 21:07 ч.

128 СУ "Алберт Айнщайн"

  • 10 328
  • 42
  •   2
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 980
Получих лично запитване по темата от потребител Heli. Ако четете тук, забранили сте лични съобщения и няма как да ви отговоря. Извинявайте за спама, но не знаех как да се свържа по друг начин.

# 31
  • Мнения: 1
Здравейте,
Възпитаник съм на 128 СУ и смятам, че е редно да си изкажа впечатленията за училището. Надявам се да успея да прихвана всички важни въпроси относно училището, които ви интересуват. Начело на училището седи г-н Юлиян Плачков и двама негови заместници - г-жа Десислава Огнянова (учител по Английски език) и г-жа Венера Мирчева (учител по Музика).
Материалната база в сравнение с преди встъпването на длъжност на сегашното ръководство през 2013 е уникална. Всяка година се влагат много средства за подобряването ѝ. Ръководството се стреми да оборудва всички класни стаи с телевизори с цел иновативно обучение. Тук трябва да вметна, че тези телевизори се използват 100% от учителите в Начален етап (1-4 клас) и едва 30-40% от учителите в Прогимназиален и Гимназиален етап. (5-12 клас).
За учителите в Начален етап не мога да си позволя да говоря, защото бях там преди много години и информацията, която имам е най-вероятно несъответстваща на истината. Но с две думи бих казал, че учителите в Начален етап са възможно най-големите професионалисти. Освен, че те учат на материала в училище, те поставят и основата на това детето да стане човек, което не навсякъде се среща.
Преди края на четвърти/осми клас всяко едно дете има право да избере да изучава втори чужд език - Руски или Немски. Госпожата по руски - г-жа Новоселцева дойде през учебната 2016-2017 година. Рускиня е. От тогава до ден днешен ученици от Гимназиален и Прогимназиален етап не спират да се оплакват от нея. Ръководството на училището не спира да повтаря, че е носител на езика и ние трябвало да сме радостни, че имаме такъв човек насреща. Не мога да отрека това. Проблемът е самото ѝ отношение към учениците. Щом не ѝ правиш проблеми в часовете си няма да те барне. Кажеш ли ѝ нещо на криво започва едно лично отношение от нейна страна към ученика. Постоянно заяждане. Домашни не дава. Не следи дали ти си водиш записки, домашни или тем подобни. Па в същото време има изисквания ти да знаеш целия материал.
За госпожата по Немски не мога да кажа много. Присъствал съм в няколко нейни часа и останах с впечатлението, че обяснява нещата по възможно най-подробния начин с цел да се разбере от всички.
Общо за учителите в горен курс мога да кажа, че се разделят на три типа: Тези, които са мотивирани и работещи. Тези, които идват на работа само, за да си приказват и тези, които изобщо не влизат в часове. Като цяло в училището работят малко над 60 учители, като ръководството на училището се стреми да привлича млади и мотивирани кадри.
Учениците. Видях по-нагоре, че коментираха, че учениците не са мотивирани. Мога да го потвърдя. Голяма част от учениците идват с нежелание за работа, което влияе негативно на децата, които учат с желание.
Понеже знам, че много хора се интересуват относно подготовката за НВО след 7 клас. По Български език в този момент са 3 или 4 учителя, които по мое мнение, предават материала, възможно най-подробно. По Математика са общо 3-ма. Сигурно всички сте чули за историята на Правда Найденова, която се премести с целия си клас от 125 СУ. Нямал съм щастието да работя с нея, но по думи на ученици е страхотен професионалист, който изисква и се стреми всички да са на едно ниво и никой да не изостава. Другия ценен кадър от учителите по Математика е г-н Аврамов. Той обяснява материала възможно по най-простия начин, така че да бъде разбран от всички. Ако детето има въпрос относно материала, може да го попита съвсем спокойно по време на час или в междучасие. В неговия час има един творчески шум, който помага на децата да се отпуснат. За съжаление има още един кадър, който не може да си решава задачите. Няма да навлизам в подробности за този човек.
Училището предлага прием след завършен 7 клас в две иновативни паралелки за района на София: Профил "Софтуерни и хардуерни науки" - Паралелка "Защита на информацията" и Професионална паралелка "Банкова охрана и инкасова дейност" - Професия Охранител. Едно нещо обаче не ми се връзва. Под табелата на училището пише "с профилирана насоченост", което ако зависеше от ръководството щеше да пише "езикова гимназия" и то, защото няма никаква профилирана насоченост. Ръководството смята, че най-важно е изучаването на Английски език. Не се спират да влагат време за допълнителна подготовка на определени деца. Подчертавам ОПРЕДЕЛЕНИ, не на всички. Според тях с другите предмети и състезания не може да се пробие, затова буквално са изключени всякакви подготовки по други предмети. Нали правят се олимпиади, но не с такова желание както състезанията и олимпиадите по АЕ.

Останаха много незасегнати неща, но се надявам това да помогне на много хора в избора им. Лично за мен училището е добро, но не толкова за колкото го смята ръководството.

# 32
  • Мнения: 150
Здравейте,
Възпитаник съм на 128 СУ и смятам, че е редно да си изкажа впечатленията за училището. Надявам се да успея да прихвана всички важни въпроси относно училището, които ви интересуват. Начело на училището седи г-н Юлиян Плачков и двама негови заместници - г-жа Десислава Огнянова (учител по Английски език) и г-жа Венера Мирчева (учител по Музика).
Материалната база в сравнение с преди встъпването на длъжност на сегашното ръководство през 2013 е уникална. Всяка година се влагат много средства за подобряването ѝ. Ръководството се стреми да оборудва всички класни стаи с телевизори с цел иновативно обучение. Тук трябва да вметна, че тези телевизори се използват 100% от учителите в Начален етап (1-4 клас) и едва 30-40% от учителите в Прогимназиален и Гимназиален етап. (5-12 клас).
За учителите в Начален етап не мога да си позволя да говоря, защото бях там преди много години и информацията, която имам е най-вероятно несъответстваща на истината. Но с две думи бих казал, че учителите в Начален етап са възможно най-големите професионалисти. Освен, че те учат на материала в училище, те поставят и основата на това детето да стане човек, което не навсякъде се среща.
Преди края на четвърти/осми клас всяко едно дете има право да избере да изучава втори чужд език - Руски или Немски. Госпожата по руски - г-жа Новоселцева дойде през учебната 2016-2017 година. Рускиня е. От тогава до ден днешен ученици от Гимназиален и Прогимназиален етап не спират да се оплакват от нея. Ръководството на училището не спира да повтаря, че е носител на езика и ние трябвало да сме радостни, че имаме такъв човек насреща. Не мога да отрека това. Проблемът е самото ѝ отношение към учениците. Щом не ѝ правиш проблеми в часовете си няма да те барне. Кажеш ли ѝ нещо на криво започва едно лично отношение от нейна страна към ученика. Постоянно заяждане. Домашни не дава. Не следи дали ти си водиш записки, домашни или тем подобни. Па в същото време има изисквания ти да знаеш целия материал.
За госпожата по Немски не мога да кажа много. Присъствал съм в няколко нейни часа и останах с впечатлението, че обяснява нещата по възможно най-подробния начин с цел да се разбере от всички.
Общо за учителите в горен курс мога да кажа, че се разделят на три типа: Тези, които са мотивирани и работещи. Тези, които идват на работа само, за да си приказват и тези, които изобщо не влизат в часове. Като цяло в училището работят малко над 60 учители, като ръководството на училището се стреми да привлича млади и мотивирани кадри.
Учениците. Видях по-нагоре, че коментираха, че учениците не са мотивирани. Мога да го потвърдя. Голяма част от учениците идват с нежелание за работа, което влияе негативно на децата, които учат с желание.
Понеже знам, че много хора се интересуват относно подготовката за НВО след 7 клас. По Български език в този момент са 3 или 4 учителя, които по мое мнение, предават материала, възможно най-подробно. По Математика са общо 3-ма. Сигурно всички сте чули за историята на Правда Найденова, която се премести с целия си клас от 125 СУ. Нямал съм щастието да работя с нея, но по думи на ученици е страхотен професионалист, който изисква и се стреми всички да са на едно ниво и никой да не изостава. Другия ценен кадър от учителите по Математика е г-н Аврамов. Той обяснява материала възможно по най-простия начин, така че да бъде разбран от всички. Ако детето има въпрос относно материала, може да го попита съвсем спокойно по време на час или в междучасие. В неговия час има един творчески шум, който помага на децата да се отпуснат. За съжаление има още един кадър, който не може да си решава задачите. Няма да навлизам в подробности за този човек.
Училището предлага прием след завършен 7 клас в две иновативни паралелки за района на София: Профил "Софтуерни и хардуерни науки" - Паралелка "Защита на информацията" и Професионална паралелка "Банкова охрана и инкасова дейност" - Професия Охранител. Едно нещо обаче не ми се връзва. Под табелата на училището пише "с профилирана насоченост", което ако зависеше от ръководството щеше да пише "езикова гимназия" и то, защото няма никаква профилирана насоченост. Ръководството смята, че най-важно е изучаването на Английски език. Не се спират да влагат време за допълнителна подготовка на определени деца. Подчертавам ОПРЕДЕЛЕНИ, не на всички. Според тях с другите предмети и състезания не може да се пробие, затова буквално са изключени всякакви подготовки по други предмети. Нали правят се олимпиади, но не с такова желание както състезанията и олимпиадите по АЕ.

Останаха много незасегнати неща, но се надявам това да помогне на много хора в избора им. Лично за мен училището е добро, но не толкова за колкото го смята ръководството.

Много подбробно! Благодаря за това точно мнение. Все едно Ви познавам. Очаквам още такива конкретни описания на 128, които правилно да засягат както многото добри черти на училището, така и съществуващите му проблеми.

# 33
  • София
  • Мнения: 980
Имам 2 деца в 128мо, понастоящем 6 и 7 клас. Учителите на отделните паралелки са различни. Като цяло съм много доволна от училището. По математика синът ми е в класа на Найденова и съм очарована, дъщеря ми пък има късмета да е при г-н Аврамов. Разликата е основно в сложността на задачите и обема на домашното. При Найденова е по - натоварено. Миналата година им преподаваше тя и в началото на тази бяхме малко неприятно изненадани, че я смениха, но при г-н Аврамов всичко е идеално - обяснява добре, дисциплината е на ниво, децата го харесват и задължителния материал си го овладяват спокойно. По английски дъщеря ми е очарована от г-жа Огнянова. Участва в няколко състезания, часовете са й любими, активно се използва мултимедия - игри за познаване на думи, караоке и др. под.. Синът ми е при друг преподавател, но също беше поканен да участва в състезанията. Между другото не мога да се съглася, че не толерират олимпиадите по другите предмети. Вероятно си зависи и от самите деца, но понастоящем от седмокласниците има класирани на 2 кръг по всички предмети, а по физика малко не достигна на някои да отидат и на национален кръг. По Химия са при г-жа Гаджанова. Ами синът ми заради нея се яви на олимпиадата по химия. Тя по думите му е много забавен учител, но сред шеги и закачки материалът си го научават. Освен това в самото училище провеждат и част от математическите състезания, като СМТ например.
Фасадата е малко неугледна, но пък отвътре всичко е ремонтирано. Имат няколко компютърни кабинета, тъй като и профила на училището е такъв след 7 клас, имат мултимедия, даже в някои кабинети има и климатици.
Виждала съм около двора пушещи, но не сме имали никакви сериозни проблеми с по - големи ученици или повод да трябва да разговарям с директора и по тази прекрасна причина не мога да кажа как реагира в критични ситуации.
Това, че са само първа смяна е супер. Оценките не се подаряват, но определено е по - лесно отколкото в 125то. Учителите винаги са готови да дадат възможност за повишаване на оценката. Съсем нормални учители, има млади , има и не толкова млади.. По физическо също съм много доволна, че действително си ползват часовете по предназначение, и в турнири по различни спортове участват.
Учениците са си деца от квартала, най - различни са. Има и отличници, има и такива, на които не има се учи много, но не ги оставят на самотек. Правят срещи с родители, с директор. Има реакция от страна на училището и нещата са под някакъв контрол. Аз бих препоръчала училището.

# 34
  • Мнения: 82
Здраеейте, някой знае ли кои учители ще са на първи клас?

# 35
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 084
И аз се интервсувам от училището, най-вече за начален етап.
Как са учителите, как е дисциплината, разрешават ли телефони, има ли лафка?
Колко деца са в клас- спазва ли се да са 24?
Още ли са само първа смяна, от 8 часа?
Как е дневният режим (почивки, храна)
Работи ли се с всяко дете, или само с първите чинове?
Добри частни занимални в района има ли?
Колебая се между 125то и 128мо, 39то май отпада.
Мисля си 128мо 1-4 клас и после ако успеем- 125то.

# 36
  • Мнения: 834
Да отговоря на някои от въпросите. Има лафка, само първа смяна са. Има и частни занимални, някои са даже на  учителки , преподаващи в долен курс( което не е редно, но...). На късмет е да са 24 деца. Дисциплината зависи много от учителя, и от децата в класа. 125 -то не мисля, че е по-добро, а и е много голямо училище.

# 37
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 084
Да отговоря на някои от въпросите. Има лафка, само първа смяна са. Има и частни занимални, някои са даже на  учителки , преподаващи в долен курс( което не е редно, но...). На късмет е да са 24 деца. Дисциплината зависи много от учителя, и от децата в класа. 125 -то не мисля, че е по-добро, а и е много голямо училище.
не ми звучи добре... тоест някои класове са с повече деца? Малките купуват от лафка? А някакви плюсове и минуси от Ваша гледна точка? Нивото по-добро ли е от 39то?

# 38
  • Мнения: 82
Да ви кажа, тъй като и ние сме в чуденка къде е най-добре за квартал Младост от майки познати следната информация: Прословутото 125-то - обща занималня следобяд за първи клас поне 2 паралелки, децата масово ходят на занималня частна...
Другото желано 81-во училище - същата история със занималнята.
За Луис Карол в 10-то училище ми казаха, че занималнята не е смесена и даже е със същата учителка, която им е преди обяд.
На мен ми се иска да не е много голямо училището, да е по-спокойно.Ще отида лично да ги видя като минат грипните ваканции. Като се обадих за среща по телефона от 125-то и Луис Карол бяха доста дръпнати и едва ли не ми обясниха, че всичко било в сайта им посочено. Само, че в сайта няма как да видя базата и стаите на децата.

# 39
  • Мнения: 286
Здраеейте, някой знае ли кои учители ще са на първи клас?
Бегова, Найденова, Колева и 4та е по заместване и не й знам името. Но мога да го проверя. Иначе титулярката е Силвия Костадинова.

# 40
  • Мнения: 834
За нивото на 39-то не мога да кажа. Имам познати, чиито деца учат там и не са доволни. Но то за всяко училище може да се кажат и хубави и лоши неща. Моят избор за 128-мо беше близостта му и възможността детето да ходи и да се прибира само /от трети клас/. И класната я избрахме по препоръки, не че после нямахме забележки.

# 41
  • Мнения: 82
Здравейте, ние живеем в Младост 4 и исках да питам има ли някой, който живее в Младост 4, но е бил приет в 128? Притеснявам се, че само в 131 ще ни приемат..

# 42
  • Мнения: 15 931
Има в нашия клас, но не разчитай на това. Кандидатстващите всяка година са различни, а и преди имаше предимство от предучилищна група.  Точки се дават и за брат/сестра в училището.
Знам за деца в Младост 3, които не бяха приети.

Общи условия

Активация на акаунт